Thursday, August 23, 2018

Put putujem

Svak ima neku svoju  filozofiju planiranja puta.Moja je da sto manje letim i da sto manje presjedam.Ako covjek danas  kupuje kartu iz Amerike za Sarajevo  sve velike ,,trevel,, internet stranice  ce kao prvu opciju izbaciti  destinaciju ,,,vija,, Istambul,sto znaci prvo se ,,fatati,, Njujorka ili Majamija ,odakle ,,Turkis,,  leti direktno za Istambul ,a onda jednim od 3 ili 4  dnevna leta  iz istambula za Sarajevo.Ovo je inace i najjeftinija kombinacija ,ali dugo traje,primjera radi ;meni iz Orlanda  sat -dva do Majamija ,pa onda 12 sati leta  do istambula ,prleletis Sarajevo,  pa se onda opet  2 sata vratis ili negdje 16 ili 17 sati efektivnog leta ne racunajuci vrijeme cekanja na aerodromima.Postoji i brze ali i skuplje.Norveganin  airlines  je prosle godine uveo par  direktnih lonija iz Orlanda za  Evropu ,sa destinacijama London 2x dnevno ,Paris ,Stokholm ,Oslo Copenhagen , ,gdje covjek moze ,,ustedjeti,, do 5 sati boravka u vazduhu ,ali zato vise i kosta,

Letio sam na relaciji Orlando -Copenhagen ,Norvezaninom ,proveo par sati  na aerodromu bez Air Kondisna u Danskoj i na brzaka 2 sata  do Sarajeva.Podnosljivo i za sve one koji bas i ne uzivaju u putovanjima avionom.Sarajevski aerodrom je ok ,Brzo i profesionalno  u carsiju,,

Moram se malo vratiti na kontrole  putnika i prtljaga ovde u Americi.Kad nemas ,,oraha u dzepu,, sve ti izgleda  dugo komplikovano i ne potrebno ,ali ako  prihvatis  da su te kontrole  zbog onih sto ih   imaju ,,,, onda je i lakse ,ali  ljudi sve kontrolisu.Slicno je  i sa Engleskom  u blazoj varijanti.

Kuci sam se vracao iz Splita ,preko Londona  a do ,,Marijana,, se vozio autom.Nisam  ,,dugo,, tom relacijom  i jedino sto se promjenilo  je da ,,kod  Gojka ,, nema redova za janjetinu ,ali zato ima  ,,Kod  plave vode,,  i da je jako lijep onaj kratki dio auto puta  u Hercegovini ,na koji se nastavlja  cesta sto veze Place sa Zagrebom .Auto cesta  iznad mora  je super mada mi ne izgleda bas  previse prometna.

Iznad Male Dube sam prosao jedno 300 x u zivotu a da nikad nisam svratio.Ovaj put jesam.Lijepo mjesto sa pedesetak kuca ,raj za one koji  vole mir.Nema hotela ,Jedna kafana i jedna prodavnica.Balkon apartmana 4 metra od mora,ali i  bez air  kondisna ,a kako sam na Floridi postao njegov  ovisnik ,proveo sam noc  na tom balkonu  uzivauci u poledu i zvuku valova.

Sjecam se da sam nekad davno bio u jednom od 7 Kastela.Mislim ,,Starom,, ai u ,,Luksicu,, nisam nikad.I ovaj Kastel je lijepo i mirno mjesto .Nema bas  guzve na plazi,a hotel Stacija,, po svim svijetskim  standardima ,pa i sto se cijene tice.Hrana jako dobra  a posebno sam uzivao u ,,jutarnjem svedskom stolu,,Uz plazu  ,zidine hotela Palas ,nekad bisera Jadrana.Tuzno i strasno i kao odraz politicko-ekonomskog stanja u lijepoj nasoj.ko tu u Palasu koga krade ,laze i vara.

Aerodrom Split   je nesto veca fiskulturna dvorana ,ali prave novi, sa 5 hiljada  nabijenh ljudi u njoj.Kontrole ima ali nije to ni ,,zurnal,, one americke.Svi letovi do 2 sata  se lako podnesu pa i ovaj do Getvika.U Londonu sam bio oko 12 popodne  a let za Orlando mi sutra u 10 ujutro ,pa onda ,,Getvik exspress,  da  vidim sta se vidjet ,da i moze za 7 ili 8 sati u gradu na Temzi.Mozda i kraljicu sretnem ,nisam siguran ,ali jesam da je Temza uvijek mutna.Slijedeca prica;London .

1 comment:

Darko NJ said...

Lijepo, samo mi nije jasno ovo profesionalno sa Butmira na carsiju. Nije bas da ima izbora, a taksisti oderu momacki kao da je zapad ako neces nekog da gnjavis da dodje po tebe. Ja sam evo bukirao put za Rajvosa za koju sedmicu kad se sva dijaspora razidje, bez mora ovog puta, ali i bez djece, konacno.

Znaci nisi isao u Vodice kod onog uspjesnog Zenicanina - prezimenjaka?

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil : Ma jebo sex.Nije se  covjekova svijest razvila od  sexa n...