Friday, August 24, 2018

London

Za nas ,,Amerikance,, u Sarajevu je  jeftino  ,u Hrvtaskoj  podnosljivo, a u  Londonu  skupo.

Kako vidjeti London za 8 sati.Nikako ,ali i ono sto vidis za ovo vrijeme je London.Postoji nekoliko nacina da covjek ,,obidje,,  neki veliki grad  u ,,kratkom vremenu ,, od onog  da krenes pjeske na nevidjeno ,pa koliko  ,,doguras,, do onog da se ,,organizujes,, i prikljucis onima koji to profesionalno rade ,odnosno da te  oni ,,provodaju ,,po najznacajnijim mjestima  grada ,gdje opet  sve ne mozes  vidjeti ,ali mozes daleko vise nego da to pokusas sam.Jedan od zastitnih znakova Londona je i  dvospratni autobus i ima ih toliko da u jednom trenutku ne vidis nista osim njih ,od onih redovnih  gradskih linija do  turistickih.Za 30 Funti koliko kosta karta ,24 ,sata, obilaska  grada ,sa gornje otvorene palube autobusa,cija je pocetna ali i krajnja stanica Viktorija,covjek sebi moze priustiti da se provoza Londonom ,da izadje   na stanici ,kad mu se nesto ucini zanimlivim ,saceka drugi  i nastavi  obilzak  ili da  dodje na obale temze ,ukrca se na brod  i vidi grad i iz te perspektive  i opet se vrati na autobus.Ovaj ,,ubrzani,,  obilzak grada  naravno ne pruza  kompletan  dozivljaj ,ali daje sansu  da kazes da si   ,,vidio London,,

Koliko tacno stanica imaju turisticki autobusi ,nisam zapamtio,ali mislim  da su obuhvacene sve  gradske atrakcije ,gdje autobus  stane ,ispred ,par minuta  i ,,vodic,,  ti u nekoliko  recenica kaze gdje si ,sta je to ispred tebe  i ide do slijedece.Zatekao sam se u Londonu ,kada je tamo bilo  vruce ko i u Orlandu  i kad sam vidio koliki su redovi  sa onima koji zele ,,uci,,  negdje ,ovaj povrsni  obilazak ,sam prihvatio kao  nagradu.

London ,,vrvi,, od turista ,guzve na ulicama su  velike  i prije nego sam   ga vidio ,mislio sam da  samo u Americi covjek moze  sresti ovolike razlicitosti ,mislim na  boje koze i vrste ljudi ,ali ovde  ne samo da ima ,,svega,, nego i  jedno 3  vise .

Svidja mi se London.neka kombinacija  vjetrova  iz Evrope i onih iz Amerike ,mjesto  da se predahne  i uzme vazduha  za nastavak puta ,bez obzira  ides li  preko ili  otamo  dolazis..London ,,karantin ,,

Mozda se nekome ne dopada kombinacija  ,,palata,, i ,,stakla,, ali po mom ukusu ,u Londonu su to  radili dobro ,sjekli bez prelaza, pa mi ovo moderno  izgleda  ko most  sto povezuje ono tradicionalno.

London je i grad  bicikla .Ucinilo mi se u jednom momentu da sam vidio i Kraljicu kako  fura  na biciklu ,pa uz ove autobuse ,taxsije  ,biciklo  zauzima  vazno mjesto dekora  grada koji ,,vrti,,pedale.

Hrana nije losa ,bolja nego americka ,a slabija nego  kontinentalna ,ali su cijene  ,,engleske,, za sve nas  ne naviknutim na jaku ,,Funtu,,ili nas koji prije nego platimo racun u restoranu ,moramo svoje ,,valute,, zamjeniti  za domacu.Sve dok cijene gledas u Funtama  to je ok ,Kad  pretvoris  i nije bas.

Proleti brzo 8 sati  i kad bi me neko pitao ;gdje je richard 3.  ubrao cvijet za svoju   zenu ,u Hajd parku ili  u vrtu Birgmteske palate ,nebi se mogao sjetiti ,sta su rekli ,ali da se u ovom gradu ,,svasta,, desavalo  i da se jos desava  treba vidjeti i od tebe samog zavisi  hoce li to biti  za pola dana  ili za sedmicu ,ali u svakom slucaju ,,vrijedi,, London  ,,tih para,,

Tabletu protiv alergije sam popio ,kad sam krenuo na put.Dole mi nije trebala .Popio sam ,,prasak,,  za laksu probavu  u avionu ,Poslije nisam ni jedan .Nije mi trebo.Vratio sam se kuci ,prespavo i prije kafe odma ,,mazno,, Claritin  za  sve alargije ,a poslije rucka Zantex ,za probavu.Odkud Zantexs i Klaritin znaju  da sam se vratio.

3 comments:

Meho said...

U mom slucaju Viski zna da sam se vratio , a Loza zna da sam stigao
"dole".

Anonymous said...

Jesi sredio papire za penziju?

Marijan said...

"Mi Bosanci" smo kao macke. U 90% slucajeva, kako god nas bace, docekamo se na noge... samo u BiH to ne moze - obavezno padamo na glavu il' na dupe!

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil : Ma jebo sex.Nije se  covjekova svijest razvila od  sexa n...