Thursday, August 30, 2018

Kad ,,carsija,, utihne

,,Ako odma ne prestanes  ,ja se dizem i odo,,Tako je reagovala ,zena  mog prijatelja ,za stolom baste jednog restorana ,kad je ovaj ,sad vise i ne znam kojim povodom ,pokusao dati svoje vidjenje  politicke situacije u Bosni i Hercegovini.

Poslije rata sam u Sarajevu bio petnestak puta i u glavnom se uvijek druzio sa istim ljudima i glavna tema  kafanskih rasprava je uvijek bila politika,da bi mi se desilo ,ovaj zadnji put ,da ni od jednog  covjeka ,ama bas ni jednog ne cuh ni  rijeci o politickim desavanjima  dole,ne cuh ni jedno ime  i ko je za sve kriv a ko nije ,ali ljudi jednostavno prestali pricati ,a ja nisam insistirao ili da popunim nastalu prazninu.lakih ,,shtiva,, ,poturim Trampa ,kao opsti pojam za diskusiju ,gdje za razliku od  domacih tema  svi imaju svoje misljenje.

Obicno sam se vraco  iz Sarajeva sa saznanjima  sta ,,Carsija,, misli ovaj put ne samo da ne znam  sta ,,misli,, nego nisam  siguran i da uopste ,,misli,,ili i ako nesto ,,zna,,to drzi za sebe ,bez velike zelje  da potvrdu toga  trazi u nekome  ko ce tu biti 10 dana i otici.

Razloge ,,ignorisanja ,, mogu samo naslucivati ali je nevjerovatno da od  stotinjak ljudi  sa kojima sam bio u  kontaktu ne cuh  ni jednom imena ;Bakira ,Mile ,Covica  i ostalih  vazala  ,sto  moze biti  dobar znak ,da su se ljudi umorili od te price ,ili los, da su se pomirili .Sta je istina pokazat ce oktobarski izbori ,ali  je jako cudno ,da niko nikom ne ,,jebe mater,,i da su svi spremni ,ko i zena ovog mog jarana ,na pomen ,,Bosna i politika,, ustati sa stola i otici.

Ja u njihove rane ,,nisam prste zavlacio ,al svoje -tramp ,sam junacki isturio ,jer Donald  je ,,opsti,, pojam ,,nesto poput teme predstoji li smak svijeta ili ga nikad nece bit ,pa svak ima neko svoje vidjenje ,al kad je o vlastitoj kuci  rijec ,sigurno i tad ima ,samo sto nije spreman da ga i podjeli sa drugim.Koliko je Tramp,,sladak, za ,mezit,,,i  opsti ,toliko  su ,,gorki,,,,  licni problemi.

,,Carsija,, suti .To je ono sto me cini i  sretnim i  zabrinutim.

2 comments:

Hashim said...

Citaju te, znaju sta mislis , pa nece da se izlanu.
Ne boj se , nije utihla, iza djale k'o vazda! !

Anonymous said...

Dali, Dali,
Vidis da je citanje poraslo cim pocnes chopati po uspomenama iz Sarajva.

Zeni tvog jarana fale udvaraci, malo plesa i casa vina!

Neko bulji u telefon, a neko oko politike tabiri.
Seks i romantika su zamrli.

Feniks

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil : Ma jebo sex.Nije se  covjekova svijest razvila od  sexa n...