Sunday, March 24, 2019

Barbara iz ,,Svrakinog,,

<<Prvo su oni meni jebali majku  ,,ustasku,,a onda sam i ja njima jebo majku ustasku .priznajem.To je  izjava  jednog  trenera ,nije bitno cijeg, ,nakon ,,derbija,,   , u kojem su igrali Olimpik i Velez.odkud ja na ,,utakmici ,kad od   fudbalskih timova u BiH ,znam samo za Zelju ,Sarajevo ,Pofalicki i Vratnik.Ok ,znam i za Velez  iz onog nekad noralnog Mostara  a danas grada  sramote cijele civilizovane Evrope.Kazem odkud ja  na ,,trebinama,, Citam velike naslove ; Utakmica visokog   rizika ,pa onda gledam predsednika SDPa   Nermina Niksica  u fakinskoj  svadji sa poliocijom ispred sdadiona ko da su ga uifatili da  sverca karte. .Poslije gledam slike sa  ovog derbija druge  lige ,gdje je i prva  tuzni  cirkus  i stadion u  dvoristu neke dzamije u Sarajevu na Otoci,a sve nabijeno na nacionalnoj osnovi ,sto ne cudi  kad  ova dva tima igraju sa nekim klubom iz Sokoca ili  Zitomislica ,,al kad su tenzije  nacionalne ,a radi se o  timovima  sa   igracima iste   nacije gdje jedni drugim jebu mater ustasku  to vec nesto dobro nije u redu.Haj da je bar jedan ,,jebo majku cetnicku ,, to bi nekako i razumijo kao ..tepanje,, al ovo je vec previse i za prave ,,ustase,,slika  primitivizma u koju se savrseno uklopio i lider  bosanske  takozvane ,,lijevice ,,,,Sa me ba snimas ,Jebem ti mater ustasku ,,I ja tebi ,,Ko je u stvari ovde ,,ustasa,,  tesko je presuditi odnosno nije lako  odluciti ,,ko je prvi poceo,,al da obadva ova tima zasluzuju prvu ligu nie upitno,Olompik  jer igra  u dvoristu velike dzamije ,pa koju  god  sliku  sa utakmice pogledas ,vidis  samo 2 mnatera iznad ,sto apsolutno nije problem  u objektu ,dzamije, nego u lokaciji  fudbalskog terena ,Velez dolazi iz grada od kojeg je i Berlin  ,,digo,,,, ruke  i to traje vec 25  godina ,bez i malo perspektive da bi i u nardnih  25 bilo drugacije.

Ima li gore.Uvijek ima.Barbara Strejsen .Jedan od  bolesnih produkata americkog  shou biznisa je nakon  filma o Majklu dzeksonu  ,pedofilu i menytalnom bolesniku  izjavila : parafraziram ; da ona djecaci koje je  jebo  ovaj pjevac ,zive noralan zivot i da od toga nisu umrli  i da  ako ima  neko kriv za to sto se desilo to su roditelji te djece jer su dozvolili da ona spavaju na farmi ovog american idola.Strasno.Barbara Strejsen .Bolesna  glupaco.Sto bi reko onaj trener .Jebem ti majku ,ustasku,,...a oni su meni prvi a priznajem i ja sam njima ,al nije na nacionalnoj  bazi.Naravno da nije ,Baza je uvijek u glavi. a ne u naciji, i predlazem da Barbara dobije pocasno BiH drzavljanstvo,Uklapa se savrseno , zena u ..ludilo,, Ko da je iz Bosne.

2 comments:

Anonymous said...

Jedini zivi, drugi mrtvi.
Vika na Barbaru sto je nesto rekla, a Srbija djecu prodaje ili mrtve bebe drzi u friziderima.

Anonymous said...

https://www.telegraf.rs/vesti/srbija/3031029-dve-najbolnije-price-roditelja-u-srbiji-nasa-deca-nisu-otpad-71-mrtva-beba-i-fetus-nadjeni-u-visegradskoj-smrad-otkrio-tajnu-pokvarenog-zamrzivaca-u-nisu

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...