Saturday, March 2, 2019

Bog na prodaju

Do prve crkve treba mi jedno  3 minute i to pjeske ,a do prve samoposluge 6 minuta autom.To je ok ,Covjeku je potrebnija ,,vjera,, nego hljeb.Do dzamije mi treba jedno sat voznje ,pa ne idem ni tamo.Znate vec saobracaj i ostalo.

Oko naselja u kojem  ,,spavam,,u krugu od kilometra ima jedno 20 crkvi.Sve  kriscanske  i raznih grupa i podgrupa ,al u principu se radi o jako aktivnom odnosu prema religiji mojih  blizih i daljeih komsija.

E sad razmisljam nesto.Bosna i Hecegovina je drzava u kojoj   u zadnje vrijeme ljudi ,,uzivaju, religiju vise nego sto je to  uobicajno i zdravo   i gdje  se crkve i dzamije grade  prema potrebi to jest ,gdje god ima ,,praznog,, mjesta  i sad ,,ja,, gledo mjerko i zakljucio da bi  na jednoj lokaciji umjesto ,,bozije kuce,,  bilo bolje i korisnije  otvoriti samoposlugu  i zatvorit  bogomolju.Obuko ja odjelo ,svezo kravattu i kuc kuc na vrata.Gospodine  hodza-ppope ,ja bi da kupim vasu ,,ustanovu ,,  i na njenom mjestu bi izgradio  modernu samoposlugu.Vjerovatno bi se poslije ove moje ponude hodza poceo krstiti a pop klanjati ,prije nego  bi se ufatili ,,satare,, da mi skrate  ,,ideju,,ali od kupoprodaje nebi bilo nista.Tako bi bilo kod nas a ovde.Lijepa je to bila crkva .Koliko stara ne znam ,al Nedeljom kad me put nanese pored  vidim  dosta parkiranih automobila .tako je bilo  godinama i  vozim ja neki dan  kad na cosku  velia tabla na kojo pise ,,Pablix samoposluga uskoro,,Za 2 dana sve poravnali i crkvu i  drvece oko nje,Dolaze  masine  kopaju  i za par mjeseci ce tu biti lijepa moderna samoposliga.Odem na internet stranicu  lanca samoposlugaPablix i tamo pise ; Kuili crkvu i zemlju za  Milion Dolara .

Amerikanci su jako religijozni ,bar Nedeljom , i jako prakticni.Postoje  pred bogom ponude koje se  odbijaju i one koje se ne mogu odbiti ,,da bog kaze,, da im je Publix nudio  50o hiljada dolara ,vjerovatno bi i danas ta crkva bila tu i ponuda bi bila nemoralna, ,al kad im je dao  duplo vise ,pametni religiozni ljudi odluce onako kako bi i sam bog odlucio .Da prodaju pa sad u komsiluku  imam  jednu crkvu manje a jednu samoposlugu  blize,a ni u jednu nisi dobro doso bez para , jer na novcanici od 100 Dolara ,,fino,, pise da ,,Amerika u Boga vjeruje,,Naravno.

2 comments:

Marijan said...

Svojevremeno nekoga pitali:
- Zašto je ludnica baš na Sokocu?
- Pa fabrika se pravi tamo gdje ima sirovine (ovo vjerovatno važi za veoma veliko područje)!
Ne znam šta je sada sa "fabrikom", a sirovine ima na svakom koraku?

Anonymous said...

Sigurno nisu platili struju, vodu, grijanje i porez na zemljiste; slab im donacijski prihod bio.

Ima tu raznih kombinacija: mozda i ostane crkva u jednoj prostoriji, a samoposluga sa magazinom i besplatnim parkingom na ostalim kvadratima. Gore office i stanovi. Puna brada dolara.

Feniks

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...