Sunday, May 26, 2019

Deset u pola

,,Nekom Ameru  raja prodala Begovu dzamiju,,Ovo je refren jedne  pjesme grupe Zabranjeno pusenje ,koji bi valjda trebao ,,kazat,, kolko smo mi ,,pametni ,, a Amerikanci glupi ,sto u  samoj rimi  i nije toliko  opasno i tragicno ,nego postaje ozbiljno  kad se u to pocne i vjerovat.Krajnje je vrijeme  da neko  od  blizih ili daljih  rodjaka ovog  sto su ga ,,zavrnuli ,, na Carsiji  sazove  ,,mahali,, politicare stranke  Demokratske akcije ,od poglavice   do zadnjeg-Huse Cesira sa sinovima  i kaze ; Gospodo ,To sto ,,ima Bosne,, je iskljucivo zasluga  onog sto je kupio Begovu dzamiju ,ali  vi ste ,,izasli iz pjesme i vec ste na putu  da mi pocnemo razmisljat  jeli kupovina Begove  dzamije  bila dobra investicija i ako vam se  cini da ponekad  ne vidimo sta se dogadja  u safovima  ,,nase,,    dzamje i okolo  ,dobro se varate .To sto ne reagujemo na vase  gluposti  ne znaci i da ih podrzavamo a toliko ih je da postaju ,,briga,Pretjerali ste.,,Ako nastavite ovim putem ,,pokupit ce mo mi dzamiju ,sto su nam raja prodala  i premjestiti u Nort Dakotu.a na njenom mjestu  napravit ,,Burger king,,.Pa vi vidite  kako ce te bez dzamije ,,Zavrsi covjek ustade i rece ;Gladan sam , ,,Odo,, na    hamburger u Mc Donald,Medju prisutnim muk i kad je  ovaj bio  skoro na izlazu  javi se Huso: Jarane  bolje ti je na cevape  ,kod Zelje ,,

Kojeg sam sve ,,pasjaluka ,,  vidio i procitao  na BiH portalima ,da ga je tesko i opisat,ali ono  sto  vidjeh juce nisam nikad ,Neki momak  Mario  je kao odgovor  ,,onoj,,  sto sve mrzi  sto nije njeno ,nabrojo i ulogu svoje porodice u onome u cemu ona danas  uziva  i malo sve to kombinovao sa ulogom ,,njenih,, koji isto uzvaju  sad, a koji su Bosnu i Hercegovinu  branili  i odbranili  iz daljine ,da  bi se  na njegov osvrt  javio   sin  Huse ,onog istog  sto ko  vo na crveno leti na kameru ,a koji je inace predsednik  SDA stranke   sarajevske opstine  Novi grad.E sad  to sto  je Husin sin  napisao  siurno ne moze  smisliti ni jedan ,,zdrav,, um a  napisao je -parafraziram,  jer mi  je to nekako lakse nego da ga  ctiram ; Dok ste se vi borili za Bosnu  po  sumama ,majke i sestre su vam se za pare  ,,jebavale ,, sa unproforcima ,,Ja nikad nista gore nisam  cuo ,kao  dokaz i priznanje  da je  medju  braniteljima  bilo i ,,ostalih,,  i prikaz  sta su im  majke i sestre radile dok su oni  branili Bosnu.

Mc  donaldsov restoran u Titovoj.Jede svoj hamburger i frenc frajz sa kecapom ,  na miru  i pije hladnu Colu ,onaj  ciji je ,,glupi,, ,,ankl,,  svojevremeno od ,,pametnih,, Sda, sanera kupio  Begovu dzamiju .i razmislja ; Mozda sam stvarno  trebo otici i  na  cevape .


7 comments:

Anonymous said...

Kako hodza rece: Pokrij da ne smrdi...ima i nastavak!

F.

Anonymous said...

Ja ne kontam šta je pisac htio reći: Koji Amer? Koji Mario? KOji Huso? Koja sve mrzi? Šta sad ima Mc burger i Kentaki s ovim ispred? Ko je kome i šta prodao? Zašto ćevapi kod Želje? Hmmmmm zbunjen sam totalno, Dalibore daj malo pojasni šta je ovo?
@Čole
Pa gdje si Čole legendo , falio si mi isto ko što ovoj što sve mrzi fali Mario cssss

PROLETER

Anonymous said...

Ja sam pitao ko bijaše onaj Proleter, a ne gdje je ,sto ga nema....ccccsssssss
Al, neka te. Razbij ovu monotoniju. Kad su nake koke rastjerali, mozes im i ti posluziti....ccsssss

Čole said...

Jebeš "knjižvno djelo" kad ga moraš dva-tri puta pročitat da s'vatiš šta je "književnik" hotio rijet.

Anonymous said...

Kako god, ja nista ne kopcam ko koga!

"Nova vlast u KS smijenila je policijskog komesara Mevludina (Halilovića) i postavila Milorada (Bašića), otjerala Selima (Babića) s mjesta diretora KJKP “Rad”, a postavila Veru Arnautović, smijenila predsjednika NO TVSA Hajrudina Hrvačića i postavila Vlastimira Mijovića, a na mjesto direktorice Edine Fazlagić došla je i Kristina Ljevak – istakla je Ćosović-Hajdarević na svom FB"

A hamburger ti je isto kao i deset u pola pod uslovom da je onih deset dobro photoshopirano!
F.



Anonymous said...

Proleter bijaše Toto di Natale ali kad se nakupio love pod stare dane prešao u Proleter iz Makljenovca sa Usore, blizu Doboja. I tu sad hara po lokalnim terenima počev od Ularica preko Tešnja do Stanara i Kalenderovaca. Ponekad svrati do Orlanda da vidi šta ima u BiH i ostatku svijeta.

PROLETER

Anonymous said...

Jesam li to ja ili se zaista osjeca prizvuk neke ljubomore na Proletera?
...'nakupio se love pod stare dane...'; ...'ponekad svrati do Orlanda...'

F.

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...