Saturday, May 25, 2019

6 +6 =idiot

,,Sto ne mogu na  irende kora i na kanafi guta,,Jos samo cekam da se o 6 Amerikanaca ,koji su u nekom restoranu u Grckoj 6 porcija lignji i 6 piva platili oko  hiljadu  Dolara ,oglasi na  Tviteru i Donald Tramp  sa komentarom pa da zaokruzim ovu pricu.

Orlando je jedna od najposjecenijih  turistickih destnacija u Svijetu.U ovaj grad  godisnje dodje vise od 20 miliona  turista.Zbog  Diznija  i ostalih atrakcija.Broj restorana  se mjeri u hiljadama od onih jeftinih  do onih ,,malo skupljih,, ali generalno ,,za svaciji dzep,,i stomak.Jedna od najljepsih stvari  americkih restorana,uz obaveznu  ,,organik hemiju,, je i ,,izlozen  jelovnik sa cijenama ,, ispred   ulaza.Bilo je to prosle  godine.Setam  ,,Dizni  Sprngsom,, jednim jako prijatnim mjestom sa stotinama  prodavnica ,restorana i  drugih  sadrzaja.Vrijeme za veceru.Treba odabrati i mjesto.Velika vecina  restorana  je puna gostiju.Negdje cekas 10 a negdje i 60 minuta za sto,Idemo dalje,prolazim pored jednog  restorana ,koji ima  i bastu napolju ,koja je za razliku od drugih  skoro prazna,i na svakom stolu gori svijeca ,koju mozes pojesti prije ili poslije glavnog jela .Jako lijepo  i uredjeno mjesto  sa obaveznim  jelovnikom ispred vrata.Stek haus,Nema kojeg steka nema  a  cijene od 100 dolara  za komadic mesa  pa na dalje .Do  ,,pive,, nisam ni  stigo ,jer sam odma  odustao,ne zato sto nisam mogao to sebi priustiti ,nego jednostavno sto mislim da to toliko ne vrijedi.A moglo je i ovako.Usli nas cetvero.Dobili  ,,jelovnike i  narucili 4 steka i pojeli .Popili  nekoliko pica i  trazili racun.Donese  konobar i na racunu pise  ,,1000 Dolara ,,-uracunat baksis od 20 posto.Izvadim ja karticu i platim i onda uzmem telefon i  slikam racun  i sliku  postavim na ,,fejsbuk ,, i ostale  drustvene mreze ,,da svi  vise  koliko sam platio  i kolika sam budala bio.E u tome je  fol.Nije budala onaj  kad placa nego naj kad  narucuje i nema   toga da me moze ubijediti da od  6 ljudi sa jelovnicima u  rukama  bas ni jedan nije  vidio  cijenu onoga sto naruci.Ko eto otiso Amerikanac u Grcku pa ga zajebali ,,Sto se ,,ovde tako ne zajebe,a budala  ostaje budala bilo da sjedi za  stolom sa Aristotelom  ili sa Mikijem  u Orlandu.Gospodo od 6 Amerikanaca .Prica vam je ,,bul shit,,

3 comments:

Anonymous said...

Da je bio 25. Maj i da je Micko narucivao sve bi Micko i platio.
Nije Micko cicija.
F.

Anonymous said...

Neko upita neki dan ko bijaše onaj Proleter. Ja sam bio i ostao taj Proleter. Jel falim na ovom blogu? Ako je tako mogu ja opet nešto prokomentarisati al bojim se Micko će se naljutiti, ko i Čole i ostali pa neće više niko čitati ovaj blog. Zbog mira u kući ja se pretvorio u pasivnog čitača al od tad se rapidno smanjio broj komentara cssssss

PROLETER

Čole said...

Proleteru, nemoj se javljati da blog ne izgubi na rejtingu, najneotvaranijeg bloga.
Mujo doveo ženu i punicu u restoran. Pita konobar šta želite? Mujo će teleću šniclu i pivu a žena mu traži jelovnik. Mujo veli konobaru: Eto, onda meni šniclu i pivu a njima dvjema jelovnik. Cccsss...

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...