Friday, May 24, 2019

Rat i ,hir

Ja ko muha na govno.U principu ovo sto je Semra rekla  svodi se i prevodi  ovako.,,Sto bi to kod nas ,neki Vlastimir  zamjenio Mevludina ,kad kod njih ne da samo nema Mevludina da  zamjene Vlasimimira ,nego ga nema nikako..Tacno tako.Onda ja i slicni meni  reagujemo  ko ,,iz prve recenice ,,i stvarno ljudi ,Sto bi mi to bili  bolji kad se poredimo  samo sa losim ,,

Semra nije tema.Ona je stanje i zena samo veli  ,,ono sto  misli ,a pjan kaze,, ,,ma naravno da nije olaksajvajuca okolnost  al nije ni da ce  zbog nje ,,tamo kod njih ,,Mevludin jednog dana zamjenit Vlastimira.

Nego nema Samra razloga za paniku.Ovih nekoliko ,,vlaha,, sto su zamjenili ,,nase,,ce se brzo ,,istrositi,, i opet ce  ,,sve,, leci na ,,svoje,,Citam jutros  jedan texst na portalu Radio Sarajeva  u kojem novinar napada Semru ,tako sto pricu pocinje  jednim citatom Alije izetbegovica  i onda ispod  dodaje 63 imena  ,,zasluznih ,, za drzavu ,a da nisu Bosnjaci ,odnosno   imena ljudi koji vole Bosnu i Hercegovinu ,ko da su Bosnjaci.Svi pobrojani i mozda fali jedino Nikola , penzioner,Energoinvesta-armature , i zena mu Ruzica,uvijek bila domacica,  sto   zive u Kralja Tvrtka,na broju 6. .Stari su i bolesni.Rijetko izlaze,Do pijace samo,

2 comments:

Anonymous said...

Hoce li 'Pride' u Sarajevo, napokon?

Micko said...

Šta god da Semra kaže stoji iza 99 procenata onih sto misle isto. Ona je na takvom mjestu da te iste zastupa. Pa zato je tu gdje jeste.

Nego sutra je 25 Maj dan naše mladosti ako ga se još sjećate. To je bio i Titov rodjendan ako ga se sjećate. Sutra se kod mene po tradiciji ne radi mada radimo sedam dana u nedjelji. Za mene je to moj dan i jedini u godini kad dam slobodan plaćeni dan svima.
Ne mogu ja to zaboravit.
Oprostite i ne napadaj te me ali jebi ga svi imamo nešto u sjećanju kad nam je bilo lijepo.
Pozdrav iz daleke zemlje.

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...