Thursday, May 23, 2019

Edina i Kristina

Neka meni ipak ovih mojih Kineza, a to sto za Bosnu nikad nisu culi ,dodje im ko vrlna .Sta meni vrijedi  sto jesam,

Samra Cosovic hajdarevic ponovo jase.To vam je ona  zastupnica  SDA u  kantonu Sarajevo ,sto se ,,proslavila ,, izjavama  o ,,paradi ponosa,, i onda se malo  ,,smirila,, da bi opet ,,buknula,, svom snagom  objavom  u kojoj veli : Ode Mevludin ,dodje Milorad ,Ode Selim ,dodje Vera ,Ode hajrudin dodje Vlastimir ,Ode Edina dodje Kristina ,,,Meni se od svih  nabrojanih  ovo zadnje jedino svidja  jer se rimuje -Edina i Kristina , a ovi prije nidje veze -Mevludin i Milorad ,mada im  obadvojci ime pocinje sa  slovom ,,M,,al brate Mevludin  Musliman a Miorad  vlah,Ni Selim  i Vera ne idu .Selim msko  ,Vera  zensko ,Hajrudina koji je otiso ne znam ,al ovog vlastimira  znam  i ako bi biro izmedju hajrudina i Vlastimira  ja sam za ovog  drugog ,al ovo mi se  zadnje svidja :,,Ode Edina dodje Kristina,,ma jos samo muzika fali i  pjesma.Ode Edina  ,tra la la la , dodje kristina  ,tra ,la la la la ,i  dodas malo  slika  dzamija  i crkvi ,sve u 100 metara po Sarajevu .Muzicka razglednica.

Tocak istorije se okrece ,sto naravno niko pa ni  gspodja  Samra  ne moze zaustaviti.pa se desi  da oni sto su bili gore ,padnu dole ,sto opet ne garantuje da ce tu i ostati i da je malo sta trajno .probelm zapravo nije u  samri ,nego u  tome koliko ljudi misli ko ona.radi se naime o  vec dobro vidjenom scenariju SDA  u kome ,,jetime,,, pustaju  i isturaju da lupaju ,pa ako prodje proglasi se ,,zvanicnim,, a  ako  ne prodje  kazu da je to ,,licno misljnje,,Tehnicki je Semra u pravu .Ode Edina a dodje Kristina.Zasto je to   gospodja zastupnica  mislila da je edina  vjecna ,jer mozemo stvari postavit i ovako : a desile su se u zadnjih  dvedeset  godina ; Ode Milorad ,dodje Mevludin ,Ode Vera dodje Selim ,Ode Vlastimir ,dodje  hajrudin  i ovo zadnje ,sto se meni najvise svidja ;ode kristina ,dodje Edina ,pa onda  muzika  recimo  solo  gitara ,al isto  zvuci ,da pocnes sa edinom  ili sa Kristinom .

Nisu se ni Partizani borili i pobjedili za ono sto su poslije dobili.Nisu ni oni poslije partizana ,sto su pobjedili ili igrali nerjeseno ,dobili sve sto su htijeli ,ali za ocekivat je normalnom insanu ,, da jednom mjesto Edine dodje Kristina ili mjesto kristone  edina  i sreca je da  ima jos i kristina i edina ,pa da mozes ljubavnu pjesmu napisat  i da se slaze ,nego je problem kako u rimu strpat hajrudina i Vlastimira  a da to ne bude ko ono ,,Mujo i konj kojeg kuje po mjesecu,,

I tako Semra opet dobi paznju koju  (ne)zasluzuje a objasnjavat i onako ne vrijedi ,jer   nema sluha i u pjesmi sa edinom i kristinom ,Semra  jase na Magarcu .,,Nek je meni ovih mojih Kineza ,a magaraca ce uvijek bit.

3 comments:

Anonymous said...

Vjerovatno posti pa su joj svi krivi,jer je gladna. Gladna ljudske krvi. Onako kako samo SDA zna udarila bez razloga.

Marijan said...

Počni čitati komentare... da vidiš kako joj odobravaju - sreca vise ne kuca na moja (naša) vrata
https://www.youtube.com/watch?v=-S1VPrENEeQ

Marijan said...

Citajuci komentare, kada je ovo malo prenocilo, ipak je mnogo vise osude nego odobravanja njene izjave.

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...