Tuesday, May 14, 2019

Dobar ,ruzan ,rdjav

Nekoliko prijatelja , nesto malo vise poznanika i more uspomene i sjecanja je sve sto mi je ostalo od Bosne, Prijatelje mi je lakse prebacit u Ameriku nego s brinut o njima ,,tamo,,.Poznanici ce se sa    iskustvom vec  snac ,a od uspomena i sjecanja jedino mozes  pjesmu napisat i dobit 16 lajkova na Fejsu , i kad je to tako zasto me  ono sto se ,,dole ,, desava  vise zanma nego ko je gradonacelnik Orlanda ili senator Floride.,I ne samo mene.Pojma nemam.ili i ako i imam svodi se na ono ,,stalo mi,,a ko za ovo ovde nije ,jer ce se u svakom slucaju ,,ovde,, pronaci neko rijesenje ,bez mene i meni slicnih,a ,,dole ,, treba  moja i meni slicnih pomoc.Nema logike ,Znam .Ko eto mi sto se  bavimo i brinemo o Bosni iz daljine, treba da pomognemo  i ,,otvorimo ,, ljudima oci i kazemo ;To sto imate i koga imate nije dobro za vas ,,sto vec znaju , na sta treba prihvatiti  ocekivati i odgovor :To koga  ,,vi,, imate ni to   ne valja ,ali vam  je   ,,dobro,,Ok tacno tako,

Koliko ja vidim ,najveci problem  Bosne,a nije Hercegovine-njihov problem je Mostar, je Milorad Dodig ili jos tacnije ovaj covjek je ,,problem,, pola Bosne i Hercegovine ,dok je drugoj polovini sasvim ok.Nebi me zacudilo da jedno jutro procitam  da se  sastao i sa Trampom  jer  organizuje  susrete u Evropi sa  svim sa kojima pozeli.Eto ko Papa nije znao ko je. .Jok  ,,vi ste znali ,,

Milorad Dodig,uzrok ili posljedica.Ko odgovori na ovo pitanje ,,zna sve,,i ne vjerujem bas da  ,,sastanci,,  kao  ,,uzrok,,i da Papa kaze ; Nemoj ba Mile ,,i da ga evropski politicari primaju i pokusavaju urazumit .jer da je tako nasli bi oni bolji nacin da to i urade  i bez njegovog prisustva  i odobrenja .Vako nesto tu dobro ne stima .Deklarativne podrske Bosni i  evropski strah od ,,sarajevizacije,, drzave, gdje je jedino   ime -Sarajevo, gradjansko  ,a sve ostalo jedno  nacionalno,  .u kojoj je Dodig idealan kao balast -rdzav ,prihvatljiv -ruzan , i dobar dok treba.

Ko eto da nema Dodiga nebi bilo problema ,sto ne samo da nije tacno ,nego je i kontraproduktivno  i ,kad  svaki gradjanin  zemlje ,bez obzira na svoju pripadnost  bude imao ista prava na njenoj  cjelokupnoj teritoriji i i tim pravima bude jednak sa svim konstitutivnim Srbima ,Bosnjacima i Hrvatima  i dok to ne bude drzava gradjana,a ne naroda. , moze i ludi ,,Horo,, sa Carsije bit predsednik sa kojim ce kafenisat   Papa ,a primiti ga i Tramp ,a da se nista nece promjeniti dok se ne ustanovi      sta je pravi  uzrok a sta posljedica  ludosti.Do tad  se svi    prave budale.

No comments:

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...