Wednesday, May 22, 2019

Feferon

,,Kukamo,, mi o ratu i kad treba i kad ne treba,al objektivno da nije bilo rata i da se  Jugoslavija nije raspala  Trst  bi za veliku vecinu  nas ,ako ne racunamo ,,gastbajtere,  po Njemackoj ,bio jedino  inostranstvo.A da o ljudima i ne pricam.Kad sve saberem i oduzmem ,nisam znao ni jednog  ,,stranca,, a ni on mene ,a danas smo ,,svijetski ,  ljudi ,nema gdje nas nema i nema koga ne znamo i  ko nije cuo za nas.

Svojevremeno se govorilo ,danas nesto manje , da ce ,,zuta,, rasa  zavladat svijetom .Kad i kako ,to niko ne zna ,al hoce, Ok mozda.od  dvadesetak  ,,biznisa,, sa kojeim djeli  sudbinu i zidove svog ,polovina pripada ljudima  rase koja je predodredjena  da  jednom vlada svijetom,Kinezi ,Japanci, Vjetnamci ,Korejci  su mi danas  ,,komsije neko  ,,doso,, prije mene ,neko poslije ,al borimo se za Dolar  ,svak u sklopu svojih mogucnosti i  drevne  filozofije.E sad koliko je ko uspjesan ,to je druga prica ali ako u Americi uspijes odrzati ,,biznis,,  nekoliko  godina ,poplacat racune i  nesto zaraditi ,to je to.

Danas cu malo o ovim svojim ,,kosookim ,,  susjedima.Imena im naravno ne znam.Komsija 1. Drzi  hemisku cistionu  u kojoj i  stanuje ,2Nokte zenama   sjece neki Vjetnammc,  i ne znam jeli mu  rodjak  ili prijatelj onaj sto  do njega  drzi Vjetnamski restoran .Japanac razvaljuje sa ,,shusi, restoranom a preko puta njega je  prodavnica voca i povrca  koju ima porodica ,,Su,, iz sjeverne Koreje,

O  njima  cu ,,koju,, jer njihove usluge svakodnevno koristim,Ljubomora je nesto poput straha od letenja ,javi se  tek  po potrebi.U ovoj prodavnici  voca rade njih troje,Otac ,mati  i sin  a imaju i nekoliko radnika.Auta parkiraju ,,daleko ,,od  svog  biznisa ,korejska mudrost,  a ne ko ja ispred ,,ducana,,  da ljudi ne vide  sta voze.E to je ona ljubomora o kojoj sam  govorio.parkiraju  ,,ispred  mene,, mada je  njihov parking 3x veci od mog.prolazim juce  i  vidim nova ,,mecka,, oznake CMLS dg ,jedna od onih  koju moras zapaziti ,a i da nisi  neki ljubitelj auta.Kosta jedno 200 Hiljada .Do nje parkiran  ,,dzipi,, Lexsus ,onaj najveci i najskuplji ,blizu stoje  i Rover ,odprilike  iste vrijednosti,To je vozni park  familije Su,, Sin ,majka i Otac.Ljubomora a. Rade ljudi  na sve nacine.Skontali Ameriku.mama   doda malo  prsta na vagu ,ufatili je bezbroj puta i naplati  svaki put ,bas  svaki , umjesto  2 Dolara kile paradjaza ,pedeset centi vise  i kad  se neko  buni ,uvijek ima i ,,vadionu,, Kaze ;Moj muz  opet snizio  cijenu ,, a ko njoj nije  reko.procenat onih koji se  bune  sigurno nikad nije veci od 20 posto,Tridest posto je onih  sto ne znaju ,a ostatak  cne  oni sto ih nije briga  i dan po dan ,,muz joj opet spustio cijne,,  meni montiraju ljubomoru  na Mecku od 200 hiljada Dolara.

Prvi  zznak starosti kod muskarca je  gubitak  volje za sex i  gubitak interesa za auto.Poceo sam stariti  vidim  jer sam se nasao u tome  da me  auta sve manje  interesuju ,al ne mozes ,kad prodjes, da ne vidis  sta je ,,Svabo,, napravio i prodo Korejcu ,sto  svoju zenu uvijek iznenadi  sa  cijenama  i sto je zalijepila  selotejpom prst na vagi .Ko je meni kriv  sto ja umjesto Kineske  koristim  bosansku  filozofiju  biznisa -jebo dinar,,pa na kraju serem ,o svom postenju .umjesto da i ja kupim  bar Bentlija i parkiram ga ispred njihove radnje ,da ljudi  pomisle da je njihov.Eto da nebi rata nikad ovo ne bi skonto.

No comments:

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...