Tuesday, July 30, 2013

,,Biju nasi ,biju Partizani,,

Mozda za ,godinu, dvije,mozda i manje,al da ce ,,razvalit,, ova reklama nema  zbora.

,Prodajte  ,,bubreg,, i platite  prve dvije godine fakulteta,Za ,,oko,, mozete dobiti ,trecu godinu i prvi semestar cetvrte ,a za ,,onu,, stvar ,izmiriti dugove zadnjeg semestra,,,,Ona stvar nije bas na cijeni.Nikad ne znas stas dobiti,,

,,Cijenovnik  ostalih dijelova tijela  i cijene kostanja  koledja ,, se nalaze u prilogu,, - Vasa banka.-s ljubavlju.

Trenutno imamo  oglase ovakvog sadrzaja :zenski,umorni  ali njezni glas kaze ; ,,Moram poceti da stedim pare za  fakultet  svog ,jos, ne rodjenog djeteta,,ali prvo moram da otplatim   svoju skolarinu ,, i onda ide ime banke ,naravno sve s ljubavlju.Jebo te,

Ima li uopste smisla  ,,studiranje,, pod ovakvim i slicnim  okolnostima ,gdje su cijene fakulteta dostigle  nevjerovatne razmjere i gdje banke  za kredite u tu svrhu uzimaju  basnoslovne kamate.Nema ,jer za veliku vecinu zavrsenih fakulteta ,startna satnica je od 10 do 12 Dolara ,sto znaci da treba  od svakog sata odbiti jos i ono sto se vraca ,pa tako sat rada ispadne 10 Dolara i to narednih 20 godina ,pod uslovom da  nisi trudan  i da ne ocekujes djete,koje planiras poslati u koledj.

Jedan od dijelova ,,americkog sna,, ili njegovog ostvarenja je i trenutak kad  poslije zavrsene srednje skole  ,mladi puni entuzijazma  odlaze od roditeljske kuce na fakultete  sirom Amerike i naj cesce se toj kuci vise nikad ne vrate,osim u statusu ,gosta.Tako je bilo sve do ove i prosle godine ,a statistika sad veli da se prvi put desilo ,da je veci broj onih sto ,,studiraju,, od kuce ,od broja onih,sto uce i zive ,  po raznim kampusima.

Znaci vako -Biznis ,bubreg ,oko i ona stvar ,ako je u dobrom stanju.Pravo  bubreg ,pola slezene  i 4 metra crijeva .pliticke nauke ;tri cetvrtine jetre uho,skoljka koljena i skalp  sa dobrom kosom ...........

Mozak se za sad ne presadjuje,niko nece da riskira ,sta ce dobit, al cim se steknu uslovi ,da na sigurno  ,,ides,, eto i mozga  na prodaju,pa se nekom  onda moze desiti ,da sa novim skonta ,;koji cu kurac studirati ,kad sam moro ,e sad idite nazad 5 rijeci,da diplomiram ,prodati ,ovaj dio tijela,pet rijeci unazad.

Medjutim nije sve tako crno kao sto izgleda.Osnovno obrazovanje je besplatno,dok se organi jos formiraju ...........

18 comments:

Anonymous said...

Neki dan u specijaliziranim novina , cijela stranica sa crtezom kako se presadjuje i vrsi transplantaciju glave, kazu pocece od 2015 , tehnicki izvodljivo , vec su radili na simpanzama , za sada za ljude koji su paralizovani , izgleda cijela operacija ne kosta vise od 15000 eura , , jedino se postavlja eticko pitanje , identiteta osobe , ko ce biti nova osoba , ona sto je primila ili koja je dala glavu .....

lajka said...

Sta si sanjao kad ti jutrom padaju ovakve teme na pamet ?
Ne vodis racuna o nama koji vise ni to ne mozemo prodati. Dobro, rijetko tko ovdje jos ima namjeru studirati, ali lose utice na mentalno zdravlje.

urednik said...

Komso, ovi nas 'drkator' bi da nas zavadi. Ne zna on sta su ti dobrokomsijski odnosi, ovi na hiljadu kilometara. Nemos' ni puskom dobaciti. Kad se mi nismo zavadili zbog zenske, i to nake zenske... sta da im pricamo...A nije mu ni to dosta vec ubacuje kamen razdora u dobre srpsko-hrvatske odnose na blogu. Ma zavadio bi dva oka u glavi da moze. Al' lako mu je sa nama pitomima, aj'nek zapne za tridvice ako smije.

Micko said...

Pa dobro.Ti djelovi se vecinom uvoze iz Indije i Filipina.Nisam siguran za Kinu,ali kazu da se uvoze i sa Thajlanda.Neki tvrde da im cak podvale i neispravne djelove.
Uglavnom ta trgovina cvjeta punom parom.Prije 20 godina nije mi bilo shvatljivo kako su prodavali djelove na Kosovu,ali sad sam stvarno skonto da je to sve bilo pravo.Napretkom tehnologije ljudi ce bit kao masine.Narucis djelove i napravis za par sati.
Sad kontaj kako ce muskarci moc imat zene po zelji.Uuuuuuuuu,jebo te.
Malo mozga od Lajke,pa malo od Rajske,pa malo od Zumre,pa guzu od Dare,pa noge od Pame,pa anamo nju opet od Zumre,pa ruke od Julije,pa kosu od Serife,pa usne od Djenane,pa brze zmijske oci od Marije varazdinske,a vjestine od Mikice.Nebi bilo takve cure na miljama daleko ja ti kazem.Necemo mi to dozivit,ali nemamo ni za cim zalit.Sve ce to bit vjestacko,ali mi se mozemo hvalit da smo imalo prirono,pa ko je na sta naletio.
Ako me pitate sta radimkazat cu vam u povjerenju.
Koljem malo divlju,a malo pitomu krmad i pravim cvarke i kobasice,a pripreman i nesto za susit.Mjesam malo i junetine pa to bude super.Moj jaran Johan najbolji pilot treceg rajha i njegova Marija mi pomazu.Prvi put sam vidio kako ona pravi i priprema martadelu.Zna stara kako se to pravi.To je delises.U nedostatku kone mi Julije ,Marijina cerka mi pomaze u grubim poslovima i svi heppi.Popijemo dnevno nekoliko litara brlje i nekoliko gajbi pivice,a posto je jako hladno sve ispari.Ujutru bude -7,a u podne do +12 i nema zime.Iza nedjelje putujem u Hong pa u Mongoliju.Odosmo ja i Zumra montirat masinu u rudnik bakra.Jebi ga,nisam ja toliko bogat da hodam po mondenskim ljetovalistima,ali ne zalim se.Naucio vako i gotovo.
Pozdrav od veselog Micka.

Čole said...

Dalibor na onaj svoj ne bi mog'o upisat ni prvu godinu mejtefa. A vala se ni Rajska ne bi naškolovala sa onim svojim sikama. Na šta je završila ono malo škole, Bog sami zna?! Ustvari znam, falilo profama za penzije, pa su molili da se raja upišu na pravni fakultet!
A ono malo post-diplomskog je položila na guzu. Ne mora se organ prodat, može i na lizing, ccccssss! Za detalje se raspitajte kod Rajske.
Ja mislio da je u Americi besplatno školovanje. Kad je u Jugi bilo besplatno, kontam, u Americi mora da plaćaju raji da se školuje. Kad kak'iiii!
A evo, u Bosni se i danas raja đaba školuje. Završe fakultete i sjede kod kuće čekajući pos'o.

Micko said...

On je pravi zadrti Crnogorac cija zena mora ic 3 metra iza cojeka.Upoznao sam ga kad je razbio neki autobus i dovezao da se popravi.Tada su bile aktuelne parade pedera u hrvatskoj,Bosni i Srbiji.On je govorio vako:
"Slusaaaj Micko,sto se oni popisaaaju u Crnu Goru nek mi svi jebu oca.Njijesmo mi govna ko vi da nam peeederi secu po drzavu."
Ja mu govorio kako oni imaju pare i kako ce platit vladu i vladiku kao i svugdje i vladika ce bit na celu kolone.
Tako smo se mi tu ljuto zavadili,i vise se on nikad nije javio,nego mi je rekao da sam i ja peder i da mi jebe oca ocinjskog kroz oca.
Jutros zove i vidim da je on.Ma necu se javit,kontam,ko ga jebe.Nakon petog poziva javim se:
"Sta je Vasilije sveti Crnogorski oca ti jebem".
"Izvini mi brate Micko sto sam ti onako svasta reko,jebo me otac moj luda,i primi izvinjenje i ako hoces da se sastanemo da koju ljutsku prozborimo kumim te bogom.Vidje li jadan sta ucinjese oni peederi od Crne Gore.Dobro si ti meni kazo da ce oni peeederi platit i vladiku da se popisaju u Crnu Goru.Nijesu se samo popisali nego i posrali nam cojstvo.Da je sad Tiito da rascera govna oca im jeben ocinjskoga.Kuku mojije jada.

Eto tako smo ja i Vasilije pricali o njegovijem jadima oca nu jebem.

Pozdrav od Micka.

rajska said...

Kod nas se tih godina dosta plaćalo ispite "u naturi" Meni to nije bilo potrebno jer lako učim. Imam fotografsko pamćenje a to je za ispite i štreberaj idealno.Istina , ponekad ne ostane baš puno od toga svega u glavi ali to je ionako takav fakultet da moraš učit na pamet brdo informacija..dakle da je bio koji zgodan profesor ja bi mu dala tada i badave i bez obzira na prolaz..ali nije..css...
Nego kako ste svi zapamtili ( ljudski mozak uvijek prvo zapamti bedastoće i gluposti jel pogotovo muški ) je bilo one godine da sam mogla proći u badiću za vrijeme nogometnih utakmica pa sam naišla na totalnu nezainteresirnost ove godine sam bila predmet ulova jednog pravog pravcatog galeba! Ja sam naime ko djevojčica puno slušala o tim glasovitim zavodnicima ali eto jučer u jutarnjim satima ja i moja prijateljica smo malo hodale amo tamo po pijesku ( dok su ovi naši muški spavali nakon noći pune alkohola ) i kad li tamo onu jutarnju tišinu zamijeni upadica jednog galeba..onako preplanuli, u zrelim godinama, sa dosta tetovaža ( jbg neke su bile iz JNA ) počeo mi se opasno nabacivati, doduše čini mi se da su ga malo godine pregazile u tom nabacivanju,ali bio je uporan..nego gledam ga ja u čudu onako nevinim pogledom, a on laprda takve gluposti, sav se spetljao do kraja..prvo kao mogli bi ti i ja malo van navečer a onda spika da on ne bi nikako svoju ženu prevario...pa opet kako ja baš sigurno ne volim sunce jer nisam jako potamnila, pa eto nudi vožnju s brodićem da malo dobijem boju...uglavnom petljali smo tako jedno pola sata, žao mi bilo tog ocvalog galeba koji je ostao bez pljena..ali kad je naišao na jedan neprobojan štit! Heh.....

urednik said...

Cuj joj price, nogometne utakmice pa je nisu primjetili, ko jos igra fudbal po zvizganu, a i to traje 90 minuta...csssss

Rajskic, meni i komsi od dobre zenske moze odvratiti paznju samo druga, bolja zenska. Ocit' primjer ti je seka.

Čole said...

Veliš neprobojan! Heh, ccccssss, k'o,onaj amerićki nevidljivi F17! Ma, to bi ko od šale probio i polovan Srbin. Ali, hajde, makar si se malo izmerakala. Zaboravila si kako izgleda kad ti se neko upucava. A veliš da je to bilo rano. Vjerovatno se još nije bilo razdanilo, a galeb im'o kokošije sljepilo. Jadnik, a ipak je boba falila da mu „nasjedneš“. I opet ti ljeto prođe nako.

Čole said...

Sada je u Srajevu jutro, dva i dvadeset! Odoh na Neretvu iznad Počitelja, da isprobam svoje psihofizičke sposobnosti. Očekuje se 42 stepena u hladu. Ovaj put zamišljajte kako je bilo jer sam trenutno bez kamerice. Očekujem dobar ulov, da nadoknadim onu fulu s Drine. Vidimo se večeras. Ko dođe, dobro došao.

lajka said...

@ Cole
Tebi stvarno vrag neda mira.
A u vezi onog priucenog galeba; svaka se raga ne jase. Jel' tako Rajska ?

Unknown said...

Cuj neprobojni stit, a ono stit made in China, za jednokratnu upotrebu.
Rajska,nema neprobojnog stita, ako se naleti na pravog galeba, kakvi se mogu naci samo na ovom blogu.Hajde da nas malo osokolim,posto dolazi proljece, bar kod nas u AU.
Komso, kada su zene u pitanju, onda tu bratstvo-jedinstvo jos uvijek postoji. To nam je ostalo jois od Tite, posto je i on bio takav po pitanju zena, "bratstva" a posebno "jedinstva" sa zenama.

Micko said...

Nemojte mi Rajsku dirat jer nece bit dobro.Nedam ja moju Hrvaticu i za nju cu glavu izgubit ako treba.Nemojte vi komsije mislit ako ste daleko od nje da mozete svasta pricat.Niste daleko od mene.Nema zvjeri koju ja ne mogu pronac.Nemojte da bude poslije ,sori.Jebo sori,od toga se nista ne pije.

Djevo ne obracaj paznju na njih.Ja te stitim od svih zala,u razdjeljak te ljubim.

urednik said...

Cuj ovog navodno Titinog pionira, a zbog zenske bi izdao i srbe i hrvate, a muslimane i da ne spominjem. A tek komsije... E, Tito, Tito...

rajska said...

Hvala ti Mikiću..ipak mi današnje žene u ovom suvremenom svijetu trebamo zaštitu u nekim iznimnim slučajevima kad se susrećemo s posebnim "reptilskim" vrstama muškog roda...hehe..
Da ti se odužim, kad dođeš jednom u Zadar, pokazat ću ti neke vježbe joge u moru, glava pod morem a noge visoko u zraku..pola plaže mislit će da se utapljaš pa možda ti koja sirena pruži prvu pomoć disanje usta na usta..

urednik said...

A mozda i 'galeb' mu uleti, pomoc...

Čole said...

Šta nam bolan ovo radiš?! Hoćeš i ovo nas malo da rastjeraš? Tražim komentare a oni na prethodnom postu!
I što ne obrišeš jedan od ona dva ista komentara? I Lajku si natjerao da dva puta piše skoro isti komentar. Ona jadna mislila da joj onaj prvi nisi htio pustiti, pa pisala ponovo. Ja sam znao da nešto na vezama ne štima, jer moj ne smiješ obrisati. Evo ti dozvoljavam da jedan od ona dva ipak obrišeš.

Gledam nešto i analiziram, ko ti je otišao a ko ostao. Zašto su neki otišli a što su ovi ostali?
Kako su se neki uspjeli „skinuti“ a ovi jadnici još na „Ni tamo, ni 'vamo“.

Ostao si bez onih najboljih, skinuli se sa „Ni tamo, ni 'vamo“, vratili se na lakše droge: Kevro, Udineze, Skenderija, Beka, uh, umalo ne zaboravih onu Cunami, pardon, Carolinu. A ostali ti oni što su još na „Ni tamo, ni 'vamo“, da ih ne nabrajam. Prvo im je što ujutro urade, da otvore ovaj Blog. I prije kafe i prije pranja zuba i prije nego što nahrane unučiće, cccsss. E jes ti klijentela, maaaaašala! Da nije ovog Bloga, pola ovih jadnika bi se povješalo, cccsss! Osjećaš li ti ikakvu odgovornost? Tebe bi trebalo privesti.

rajska said...

Čolek koncentriraj se na naslove a ne na redosljed..partizani su bili prije..kako si to ne možeš zapamtit?
Vidi se da ti treba neka ženska...

Kako ?

 Ovo vrijedi zabiljeziti ,U vijesti je naslov ;Ukrajinski gradonacelnici dosli u BiH kako bi iz naseg iskustva ucili o obnovi drzave ,,Sto b...