Monday, July 29, 2013

Blog

Proslo je dovoljno vremena ,da mogu reci i koju ,o ovom novom mjestu ,gdje .sam se  preselio nakon  Blogera.ba.Nije bilo jednostavno ,koliko danas izgleda,al da krenem  sa par razloga ,zbog kojih sam napustio  staru garsonjeru  i srecu potrazio  u neizvjesnosti trosobnog stana.Sad ne mogu tacno odrediti  ,koliko puta sam  imao veikih problema ,sa starim blogom,al znam ,da sam se svaki put ,kad ulazim na stranicu osjecao ,ko da igram  na srecu,pa ako upali  udjem ,ako ne ,cekam  i onda kad nesto i napises  ,nisi siguran ,da ces uspijeti i objaviti,pa i kad objavis nije garancija ,da ce  taj texst  i sutra biti tu.Film  je puko ,kad je neko ili nesto pobrisalo  mojih 10 zadnjih prica,sto mi je jako bilo krivo,ne zato sto mislim da su te storije bile nesto posebno ,nego zbog truda koji je  u njih ulozan.

Ovaj blog ,kojeg danas koristim ,sam napravio 2007. godine i na njemu objavio  dvadesetak prica  u istoj godini i poslije nije bio aktivan ,sve do problema sa Blogerom ba,kad  se casa prelila  i kad sam odlucio da ,,ovde,, nastavim.

Sad nakon 3 mjeseca ,kako radi,mogu da kazem  ,da mi bas nije bilo jednostavno i to samo iz razloga ,ljudi, koji  ovde i koji su tamo dolazili.Koliko ce  onih ,sto su navikli  ,na ,,cucavac,, sad dignyt guzicu i sjest na  ,,solju sa daskom,,Cesto sam znao napisati  ,da sve ovo sto radim  je iskljucivo zbog mog zadovoljstva,sto se nije promijenilo ni na ovom mjestu ,ali isto tako  moram priznati da mi je drago  ,kad vidim da to neko cita ,da se javlja ,da cijeni  ......

Za ove ,,moje,,  stare ,da ih ne nabrajam ,se nikad nisam bojao a i nisam se ni prevario.Svi su tu  i danas ,bez izuzetka.Sto se tice  same ,,tehnike,, ili izgleda  mislim da ovo mjesto  pruza puno vece mogucnosti ,nego ono staro ,a cudi me da to jos niko nije komentarisao.Broj posjetilaca novog   bloga  je veci za 30 posto ,odnosno  gugl analiza mi pokazuje da  na uspomene i sjecanja -Ni tamo ni vamo ,dnevno dodje  blizu 300 ljudi ,sto i nije neki  broj da covjek padne na glavu ,ali  tih 300 ljudi svaki dan posjeti ovu stranicu iz bar 30 razlicitih zemalja na Svijetu,sto je inpresivno.

I dalje smatram  da broj komentara  ne odrazava kvalitet  bloga ,ali isto tako mislim da bi ih trebalo biti i vise ,a razlog zbog cega to nije tako ,lezi u cinjenici ,da svi ,,novi,,  ne zele da se ,,mjesaju u bracne odnose,, nas starih na ovoj stranici,sto je pogresno ,jer sam siguran ,da bi svi  ovi ,,stari,, jako voljeli  vidjeti i  ,,nova lica  ,, sa komentarima.

Sto se same  koncepcije tice ,tu nema promjena,ostajem na putu kojeg sam zacrto ,bez obzira  ,sto me to nekad kosta i vise ,nego je  cijena  ,jebenog komentara ,napisanog na ovom  blogu.

Eto veceras sam  osjetio potrebu ,da kazem koju o ovom ,,novom,, mjestu i da predlozim malo vise vaseg angazovanja  u idejama , necem novom,sto bi  mozda podiglo i nivo bloga-tema  , koje bi mogli zajedno obradjivati ,s obzirom ,da nas je tu  iz 30  razlicitih zemalja.

Jebo nas onaj sto nas rastavi  i opet sastavi.

32 comments:

lajka said...

Jos uvijek imam strah od " zakljucane radnje " stecen na onom blogu, pa prije duljeg teksta provjera...

Anonymous said...

12, 6, 8, 15, 9, 11, 8, 13, 9, 15, 10, 16, 15, 23...
Neki dan sam povadila ove brojeve nakon komentara onog sto za sebe kaze da je " tvoj stari ", a da si ti jadan pa te vise ne cita. Htjedoh ga upitati kako onda zna sve to sto tvrdi, otkud mu potreba da se javi i, otkud mu potreba da se izbljuje ? Ja, kad nekog prestanem voliti, kazem " hajd' zdravo ", i nema vise.
Ti brojevi su u iz zadnjeg mjeseca '09, vremena za kojeg sam sigurna da nisam bila s vama. Vratih se u polovinu iste godine, pa opet isto. Shvatili ste, radi se o broju komentara. Kako sam vas prije kucanja na vrata htjela donekle upoznati, citala sam stare tekstove i uocila da je bilo i onih visokih i vrlo visokih cifara. Ako si date malo truda vidjecete da je to sve tu negdje, cak i broj stalnih komentatora nije puno opao, osim sto su se promijenila neka imena.
Otprilike u isto vrijeme u odnosu na spominjanu godinu, na jednom drugom blogu napisala sam otuzno sladunjav tekstic od par recenica, a kao nekrolog blogu. Ako se dobro sjecam bilo je preko stotinu komentara. Napisala sam ja i prije i poslije toga neke tekstove koji su u odnosu na spominjani imali u sebi i mrvicu kvalitete, ali je tamo gdje pise Comment stajala nula. Taj nekrolog posluzio je kao mejdan za konacni obracun unutarnjeg i vanjskog neprijatelja (hahahaaa terminologije )s blogom. Na bojnom polju nije bilo mrtvih, ali je ostalo puno odsjecenih ruku, iskopanih ociju, prosutih zuba. Jedino u sta sam sigurna je da pobjednika nije bilo.

Anonymous said...

Da nastavim...
Kad god se ovako guram u prve borbene redove malo se posramim. Iako sam ja sama sebe svrstala u " tvoje stare " ( kako vidis pojam kompleks nije zbog mene stvoren ), ipak zaostale natruhe " burzoaskog " odgoja, moga naravno, upozoravaju me da bi trebala dati prednost onima jos " starijima ", pa samim tim i kompetentnijima. Ako ne napisem kad mi se pise, poslije ili mi se neda, ili je aktualan novi post pa vise nema smisla.
Sto se tehnicke strane novog bloga tice nisam uocila neki veliki napredak ( dizajn ne svrstavam u tu kategoriju )osim znatnog poboljsanja dostupnosti starim tekstovima ( arhiv ). Ono prije vracanje unazad je zbilja bilo zamorno. To sto ja nisam uocila ne znaci da ne postoji. Naprosto sam kratka s vremenom, a i s tehnologijom blogova ne stojim najbolje. Za to predlazem da ti ili netko drugi, tehnicki potkovan, odrzi kratki tecaj, a da bismo mogli koristiti neke mogucnosti kad za to imamo potrebu. Ja sam protivnik pretjeranog sikanja linkova ( u pravilu ih otvorim, ali ne citam, osim ponekog recepta ), ali mi u uhu fali Rod Stewart, Bisera i sl.

Anonymous said...

Jos malo o tebi, pa cu usutiti.

Ponavljam, nisam te prije volila.
Ostalo je zapisano da to sto ti napises " ne bi ni pas s maslom ".
Sta se od tada promijenilo ne znam. Mozda je uzorak bio pre mali, mozda si se ti promijenio, a mozda ja. Nebitno. Sada te volim, i to je to. Ne bih objasnjavala zasto je tomu tako.

Ps: Nadam se da te ova moja izjava nece ponukati da i ti meni izjavis ljubav, bar ne javno. Uostalom ne garantiram da se to nece promijeniti. Iz iskustva znam da su sve moje ljubavi kratkotrajne.

Marijan said...

Što se mene tiče samo naprijed, ako to radiš sa guštom - *ebeš ono što se radi k'o preko neke stvari!
Sviđa li se to nama (nekome) ili ne, pa, sto ljudi sto ćudi - kome se ne sviđa nek' pići dalje, bar je izbor velik. Pa zar treba svi jednako da mislimo?
Što se mene tiće, ova stranica il' ona - iš'o Koševom il' Alipašinom - ''cilj'' je na istom mjestu.
---
Malo me Čole brine kako prođe na Neretvi? Nešto se ne javlja. Il' još spava il' su mu tražili poseban ausvajs za prolaz južno od Mostara, a on ga nije im'o pa nije ni proš'o cssss?

lajka said...

Nadam se da je Cole za montazerskim stolom zauzet oko slaganja dokumentarca o Neretvi. Jedino sto bi me vise obradovalo od toga je da ga je zbarila neka Herka ( po Micku ).

Anonymous said...

Dalibore, kao neko ko je napravio lovu kao web developer upravo na blog platformama vec poodavno kad je sve ovo bilo u povojima da ti samo spomenem da skontas da je broj "pravih" posjeta i "drzava" iz kojih je tvoj blog posjecivan najvjerovatnije sestina ili osmina, najvjerovatnije osmina (to je neki ratio na blogspotu) ovog koji je zabiljezen, jer ostatak ide na tzv web spidering, odnosno bot-ove. Pozdrav s Ibice.

nesloga

dalibor bilic said...

Ok nisam znao za ovu osminu.Eto kako i ,,paprica,, moze biti koristan kad ne razmislja samo o micku.
Nego imam jednu malu molbu.Ako vam previse nije tesko ,dajte bar napisite iz koje zemlje ,ovo pratite.Da uporedim.
lajka ,nemam rijeci.Valjalo je odvojiti vremena i sve ovo ,,nakuckat,,To moze samo neko kome je stalo, a sto se tice velicine ,citiram te ;Mozda je bio pre mali,, nista se nije promjenilo, hm .....

rajska said...

Dalibore ja te volim još više od nje..tako da znaš....

dalibor bilic said...

hm ,ove rajske.Nije bona pitanje bilo ,;ko me voli a ko ne voli i od koga vise ili manje ,nego iz koje zemlje ,,kuckate,,Inace blog za ,,zaljubljene,, pod imenom ,,Samo more sve je znalo,, je 3 klika vise .ok.

lajka said...

Broj posjetitelja me nije iznenadio, ali broj zemalja malo jeste. Ima nas doduse u svim svjetskim vukojebinama. Dobro, hajde, ali osmina ? Evo racunam : 30:8= 3.75, a po javljanjima, a ne otvaranjima, stvari stoje ovako: HR, BIH, SLO, USA, Kanada, Australija, tj. 6 kom.
Eeee, a kad se Mick javi iz Kine, Mongolije i sa Novog Zelanda to ne racunate.
Rajskina tvrdnja nije neutemeljena. Tako dugo te trpiti moze samo netko tko te zarko ljubi. Mislim samo da ti je to trebala priopciti u cetiri oka. Mogu misliti kakvu je dusevnu bol izazvala kod ' urednika ' i Micka. Da sam na njihovom mjestu ja bih ju tuzila i trazila odstetu. Nudim svog odvjetnika, odlican je.
Za Colu se ne brinem, on nju i tako platonski ljubi.

lajka said...

Aaa, ne prodje mi kom. Sigurno sam nest krivo kliknula.
Ugl. izracunala sam da je po Nesloginoj osmini broj zemalja iz kojih se javljamo 3.75 kom. A ja izbrojala 6 ( HR, BIH, SLO, USA, Canada, Australija ). A gdje su jos Kina, Mongolija i Novi Zeland ( Mick )?
Rajskina tvrdnja nije neutemeljena. Samo onaj tko te tako zarko ljubi moze te trpit' tolike godine. Trebala ti je to reci u cetiri oka, a ne izazivati dusevne boli kod zaljubljenih Australaca. Tuzite je i trazite odstetu, nudim vam svog odvjetnika, odlican je.
Za Colu se ne brinem, on ju i tako platonski ljubi.

ODOZGO_77 said...

Gazda,
tvoj blog je popularan i kod gornjeg sarafa
samo tako nastavi !!!!!
ovde te svi eskimi vole

veliki pozdrav

ODOZGO- KANADA

Anonymous said...

Gazda,
kod gornjeg sarafa svi te citaju
a Eskimi te obozavaju

Samo tako nastavi !!!!

Veliki pozdrav

ODOZGO_77 -> KANADA

Anonymous said...

Portland,Oregon-USA
vec,evo pet godina pratim skoro svaki dan,ovo mi je drugi komentar
Pozdrav i sve najbolje -Svima

Anonymous said...

Ok, kako ja razumijem: prva tri posta su od lajke i sljedeca 2 opet lajka. Kako se to pika?
---
Neki blogovi imaju geografsku kartu sa crvenim tacckicama i tu se vidi broj posjeta...ccemu to, pitam se?

Da dokazzu da su popularni, neko (?)/image, pa basska sto kradu slike i to javno

(u stilu 'ja Tarzan/Posten' a dokazuju da bi ukrali i nessto drugo samo ako im se pruzzi prilika),

pa idu i oni koji se stresiraju na najobiccnije komentare koji nemaju veze sa njihovim liccnim emocijama...

svaccega ima za medicinske enciklopedije, i opet pitam: ccemu to?
---
Ako Ti se pisse, pissi.
Ako mislimo da mozzemo komunicirati/kritikovati pozitivno ili negativno pissite, ako zzelite.

Sjetimo se samo poznatih pisaca iz vremena kad nije bilo kompjutera i interneta...knjige su se ccitale i pod svijeccom, kupovale, posudjivale, dobivale na poklon...a pisci nisu ni znali ko ih sve ccita, ko su oni mali mozgovi zzedni znanja.

I ne samo pisci, vec su tu i novinari, priucceni ili skolovani, svejedno, ljudi su zzedni informacija, necceg drugaccijeg.

Feniks (Hrvatska, BiH, Canada--me, myself and I)

Čole said...

Ovo s wc šoljom i daskom, ti je značajno poboljšanje, još da imaš vodokotlić, da čovjek može pustit vodu, nakon komentara poput onog Nesloginog. Ovog puta je bio samo zloban, bez imalo želje da to uvije u blagi humor, i ako mu je to po nekad polazilo za rukom.
Ne pitajte od kud on ovdje, odgovor se sam nudi. Neko ko se nabubačio love i to putem Interneta, za šta treba prilično pameti, sigurno ne bi živio na nekoj jebenoj Ibici, Bogu iza nogu. Otići tamo, ali samo na par dana, i to s nekim isključivo inventivnim konadom poput Rajske, ne kažem, može biti zabavno. Ali tamo živiti! Treba biti dobro prehlađen. E pa sad vidite što nas čitaju i u Španiji čaaak, dođemo im k'o oblog od hladne kamilice.

Kad malo bolje razmislim, Nesloga donekle i ima pravo. Možda nas i ne čita baš toliko koliko Dalibor kaže, ali da nas „svako“ čita, istina je, što se vidi i iz Nesloginog slučaja.

Što se tiče dizajna, ne vidim nikakvo poboljšanje, jer šarenu lažu ne smatram poboljšanjem.
Što se tiče stvarnog poboljšanja, prostora ima. Ne bi se recimo smjelo dozvoliti da tri-četiri dana broj komentara stoji na 5. To djeluje deprimirajuće. Mislim da bi Dalibor u tom slučaju morao intervenisati. Dva puta postavljam link a on se pojavljuje u formi gdje se mora koristiti copy-paste. Mislim da tu falinku treba popraviti.
Na Dovla.net se mogu naći i fotografije. Šta bi falilo da se i kod nas može tako što naći. Doduše, oni još uvijek koriste čučavac a uz to i jednoslojni papir, cccsss! Ne možeš imati sve.
Nepotpisane komentare ne bih puštao, bez obzira na kvalitet. Prva tri su nepotpisana. Ali, obzirom da je „pisac“ svojim kvalitetom već postao prepoznatljiv, mi već znamo o kome je riječ a kako vidimo i Dalibor.
Jučerašnji dan je bio paklen. U zraku 40 a voda k'o led. Bilo je i nešto riba, biće za roštilja.
Nahodali se pravo, jer je riba slabo radila. Ogladnili, ožednili a onda na janjetinu i hladno pivo. Ma samo se zbog toga isplatilo otići u ribu. Evo, treći dan ću na spavanje u poladevet. Ribolov zahtijeva odricanje, ccccssss!

Čole said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Čole said...

Napisao sam komentar u Wordu, kao što to inače činim i putem copy-paste pokušavam ga poslati i ne ide! E jesi unaprijedio Blog, svaka čast!

lajka said...

Sta si zabrljao crni Dalibore ?

Čole said...

E jes ti blog!

dalibor bilic said...

Nisam zabrljo nego ,,zajebo,, al nije namjerno.Kliknem ,,nesto,, kad ono pola komentara u fajlu ,,pregledaj pa objavi,, sto znaci da komentar prvo dodje meni ,pa ga ja pregledam i ako mi se svidi objavim.Nije posteno i to bi znacilo da svaki moram prije objavljivanja i procitati,cak i Coletov,E necu vala ,nema para .

Anonymous said...

Cole, znas da je ccuccavac najzdraviji a Ti navalio kritikovati;

Neka si zziv i zdrav na ovom raftingu ovdje (de nam kazzi u povjerenju gdje tamo koristiss wc?).

--
Mi zamisljamo da je ono 'skupo' skupo za nass dzep, ali kad malo izvidis i isplanirass, pa podijeliss sa prijateljima cijenu, mozze se ;)

Eto, ja bila preko vikenda u gradu gdje zarade ni manje ni visse 1 bilion godisnje na turizmu.

(Usput da znate: treba licna karta/vozacka ili passoss kod kupovine karata za autobus/trajekt; domaci imaju popust)

Doduse, imaju samo jedno djecije igraliste, a mozda najvisse desetak visokih zgrada (hoteli), a sve ostalo su kuce sa najvise 2 sprata (ovdje se to broji 3 sprata).

U redu za caj u najpoznatijem hotelu, 'The Empress',

http://www.fairmont.com/empress-victoria/

(najpoznatiji hotel u vlasnisstvu nekog arapskog princa)
treba rezervacija (oko $50 caj i peksimete),

pa razne historijske ture za turiste, naravno uz placanje,
standovi raznih umjetnika, nocni market i dnevni market-seoski...svaka ideja je moguca i provedena u djelo,

nisam cula nikakvu psovku, djeciji placc ili da je netko bio razuzdan, ni prosjaka...kao da toga nema, kao da je sve sa onih slika od Jehowa svjedoka: Raj !

Pozdrav, Feniks

lajka said...

E kad brisem svoj vlastiti komentar nesto ipak ne valja.

Anonymous said...

Gazda,
ja bi predlozila "prosto i jednostavno" da se drzis bijele podloge i crnih slova
zamantalo mi se u glavi od ovih silnih "dizajnova"

pozdrav sa gornjeg sarafa
ODOZGO_77

dalibor bilic said...

nakon nadljudskih napora mislim da sam uspio bar vratiti na staro,mada ono sa komentarima koje pregledas pa objavis ili ne objavis nije lose.Recimo za Coleta savjet ,nek uvijek salje 2 komentara .Jedan cu brisat ,a drugi objavit ,pa i vuk sit i ovce na broju.Ovaj ,,nalitik,, mi nije nikako jasan .Imam 2 i jedan pokazuje ,recimo da sam iz Njemacke imo 5 ljudi na stranici ,a drugi ne registruje Njemacku,sto u principu nije ni toliko vazno,ali me zanima ,koji je pravi.Nisam iznenadjen ni slabim odzivom ,a pitanje ,;odakle se javljate ,jer je to uglavnom odgovorila ona grupa za koju inace i znam ,,odakle ,, je.Hvala ,covjeku-zeni iz Portlanda ,na javljanju,mada mi duguje i objasnjenje ,kako moze citati blog 5 godina i odoliti da se ne javi ,bar na neku coletovu hronicnu cccc ,necu reci ...

Rajska said...

Ja sam toliko uzbuđena da ne vidim pravo pred sobom..u siječnju cijenjeni S.N. Lazarev dolazi u Beograd i održava seminar..ja i seka idemo, naravno,ako uspijemo dobit mjesto, pa molim svu braću Srbe za pomoć..kamo odsjesti u Bg? Koji hotel je dobar? Zadnje sam u Beogradu bila ko mala..nemam poima o ničemu...pitam ozbiljno..nemojte se ismijavati...css..

Anonymous said...

http://www.hostelsclub.com/cheap-hotels-hr-1058-Belgrade.html

jesam iz RS-a...ali se ne deklarissem po procentima teritorije ;)
Feniks (mozze li sestra ssta pomoci ;) )

Marijan said...

Ćuj odlake se javljam(o)? Iz najdraze balkanske rupe!
---
@Čole
Fato ribu, a bio na janjetini? Što nisi fato janjad?

lajka said...

Zadnji put bila prije 21 g. . Hotel Mladost. Osrednji, ali svedski stol odlican.

Čole said...

Rajska, predlažem ti Hotel „Park“ skoro u samom centru. Recite na recepciji samo, Čole nas je poslao. Nećete ništa platiti, još ćete i zaraditi, ccccccssssss!

urednik said...

U jutarnjim Sydnejskim je osvanuo slijedeci oglas:

Radi preseljenja u Beograd prodajem svu svoju nepokretnu imovinu. Onu pokretnu i donekle nepokretnu nosim sa sobom.

potpis necitak

Tko li to 'sekama' zeli pomoci da od sjednu u Beogradu?

Micko ili Sydnejac?

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: Zuti i Mide

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: Zuti i Mide : Sarajevo je jedan od naj ljepsih gradova na  Svijetu.Grad u kome su s...