Monday, July 22, 2013

,,Racionalisti..

,,Tanki,, smo mi igraci ,na gostujucem rasistickom terenu,bez iskustva,al zato kad smo na domacem ,nacionalistickom,ko Pofalicki  ,svojevremeno ,na Sljaki ,Nema nam ravnih.

Rasizam je nacionalizam u boji  i ima istu osnovu-mrznju,a razlika je sto rasista ima samo oci,nema mozga, a nacionalista ima  ,,nos-njuh,i takodje  mu mozak ne sluzi  za namjenu ,koju mu je priroda  predodredila.Znaci  zajednicko kod nacionaliste i rasiste  je to sto sve  ljude  gledaju i razlikuju samo po  ,,culima,, 

Prema nezvanicnim podatcima ,prave niko i ne zna, u Americi je oko milion ljudi  sa geografskih  prostora drzave Bosne i Hercegovine i od tog miliona bar 900 hiljada ih je sa  rurarnih krajeva ,sela ,a od tih 900 hiljada bar 95 posto  nema  zavrsenu ni osnovnu skolu  iz zavicaja  od kud su dosli.

Tema je  rasizam i nacionalizam.Koliko se nakon dvadesetak godina zivota u Americi ,kod ovih 900 hiljada ljudi ,promjenio,odnos  prema drugim  nacijama,prvenstveno mislim ,na odnos prema  ,,bratskim,, nacijama  iz bivse Jugoslavije,Malo ili nikako ,ali razlika je u tome ,sto  to sad znaju sakriti ,sto su naucili ,a ne jedva cekati da pokazu ,.cim im se ukaze prilika.Tako stvari stoje sa ovom prvom generacijom Bosnijan-Amerikanaca ,al ima i velika novost.

Svi bosanski ,,seljaci,, i papci su  godinama postali i rasisti.Ne vole  sad ni ljude druge boje koze iz istog razloga  zbog kojeg nisu volili  ni ljude druge vjere i nacije ,a to je zato ,sto  im je uz culo mirisa ,sad proradilo i culo  vida ,a kako opet ,ni jedno nema veze sa mozgom ,reakcija je logicna ,da smo dobili  ,,rasionaliste,, pojam koji  nije bio poznat  na nasim prostorima ,svojevremeno,a koji se danas  prilijepio -primio na plodno tlo.

Slabi  smo ,,mi,, ,jos, igraci na gostujucem terenu rasizma ,al cim steknemo iskustva ,brzo se prilagodjavamo.I dalje nam je ,,nacionalizam,, jaca strana od rasizma ,al samo je pitanje dana do kad ce  ,,nos,, bolje radi od ociju,

Rasizam je nacionalizam u boji ,a nacionalizam je rasizam u crno bijeloj tehnici.

Logican razvoj dogadjaja.

17 comments:

Anonymous said...

zanimljivo

lajka said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Micko said...

Ovo sve o nama i nasima si pravo dobro napiso pa kome se svidilo ili ne ko ga jebe.
Ako kazes da nasih i arapskih muslimana 99,9% zive guzovace na socijali odmah te proglase rasistom i nacionalistom,a nista slago nisi.Samo si rekao statisticke podatke.
Svakome istina smrdi na nesto,ali je istina.Od nje se pobjec ne moze.

Brinem za mog jarana Coleka.Samo da ga kakva mladica iz Drine ne mazne,a za ostalo je lako.

Anonymous said...

Dajibor je dostojan svog brisanja.Samo sada brise sa buldozderom..


254815472
12582977

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
dalibor bilic said...

Nisam duzan nikome polagat racune ,pa ni po cijenu ,,goluba,, al cu ovaj put uciniti izuzetak.
Jutros je neko ,anoniman, ostavio komntar ,,Smrdi na baliluk,, kojeg sam obrisao,da razloge ne nabrajam ,a onda je na ovaj komentar ,,lajka,, stavila svoj koji kaze ,,smrdis i ti ,da ti ne kazem na sta,, kojeg sam takodje obrisao ,jer nije imao smisla bez ovog prvog.
toliko od mene ,,malog cojka,, koji se ,,stao kurciti,,a ako nekome fali ,,smrad,, baliluka ili srbiluka ili hrvatiluka ,nek potrazi stranicu gdje moze mirisati.ovde nece.

Anonymous said...

Evo link za 'Stipe u gostima', bas sam naletila na tu seriju, ko narucena za temu:
Stipe u gostima S04E06
---
Micko, kako Ti se svidja onaj moj plakar?
---
Feniks

ODOZGO_77 said...

Hello,
u posljednje vrijeme me nema, jer sam veoma zauzeta,naravno sa glupostima- nista pametno nije u pitanju( a ni u odgovoru)

Gazda slazem se s tobim !!!
pa ne dolazimo mi ovde da nas neko zamara sa nekim svojim zatrovanim komentrima
Samo ti brisi sve sto ti smeta jer to je jedini nacin da ovaj blog (nama svima drag) ostane na nekom dosljednom nivou

Za kultirne ljude ovde je uvjek bilo mjesta a za bolesnike nikad

Tema zadanog texta mi se svidja
i mogu reci da ja licno dijemim ljude samo na DOBRE I LOSE

veliki pozdrav svima
a poseban pozdrav za "licitarsko srce"

ODOZGO_77 said...

posebno pitanje za tetu R,

sta se desava u mozgu muskaraca???
jedan idiot, kojeg licno znam

ozenjen po drugi put, maladjom zenskom,ima s njom 2 male djece (njemu je inace 55g}

taj isti idiot ima dvije divne kcerke iz prvog braka i te kcerke je totalno precrtao iz zivota

One pate za njim ali ona je samo sad fokusiran na novu obitelj i niko drugi za njega ne postoji

sad ti meni reci teta R
sta se to desava u tim mozgovima

ps
zbunjena ODOZGO_77

p.s.s
izvini Gazga ali sam stvarno potresena
nadam se da ovo nece biti obrisano ali ako mislis da ne prilici onda samo BRISI, hvala

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Odozgo 77, to je cisto 'ubistvo' u podsvijesti, eto sta je.
Imala sam isti slucaj.

A moje pitanje je: zasto patimo kad se razocaramo u nekoga?
Izgleda da ja prilicno sporo, ma kakvi 'izgleda', ocigledno je, kuzim ono 'zasto'.
Kad nekome vjerujes, i od srca ga prihvatas...i razocaras se...i nakon mnogo godina shvatis da si se u sebe razocarao, sto si onoliko vjerovao/la, bio/la prostodusan...i bio/bila iskoristen.

O hormoni, o podsvijesti, da je nekako Delete (buldozer) ta sjecanja kad nalete s vjetrom ;)
---
O, Dali, postajes njezzan i ne upotrebljavas ono carobno dugmence, zvano Delete...
i buldo-zder mora imati ID a i zavrsen kurs opismenjavanja...

Feniks

Micko said...

Ma necu ja branit Dalibora Bilica niti mi pada to napamet.Hocu samo kazat da nikad nije bilo komflikta na njegovom blogu dok nije napisao istinu.Kad god sam ja, kao njegov citalac, napisao istinu vazda se nasao neko koga sam zbog biolo kojeg razloga nagazio jer sam kazao istinu.Sjetite se onog milijardera zvanog Nesloga ili Paprica koji ima apartmane na Majamiju,na Bondaju,na Kopagabani i ko zna gdje jos.Kad god ja spomenem drogase i njihovo ponasanje on odma reaguje jer ga istina boli.
Kad lanem nesto istinito o muslimanima,odma Kevro kaze da sam islamofob.
Dajte ljudi prihvatite jednom istinu i kanite se glume.Ako treba da tepamo i lazemo jedni druge onda cemo napisat, kao primjer, da je nas iz ex Yu 999% doslo u svijet visoko obrazovanih sa lijepim i kulturnim manirima,a da nam ovi dusmani vamo nisu dali sansu da to i pokazemo.Hvala na aplauzu.Pa to smo mi u stvari nego ova stoka vamo ne zna za nas.Cesto puta kad hocu da se javim napisem istinu,ali onda skontam da ce se nac neki kurac da se naljuti i sve pobrisem.Onda se vratim i skontam,pa nek se ljuti ko ga jebe,i dobijem kritiku.

Nista ne boli ko istina,a zasto,to je pitanje na koje niko nece dat odgovor,ali ce branit laz do zadnje kapi krvi.Jadni smo mi i onaj ciji smo.

Pozdrav od iskrenog i postenog Micka bez dlake na jeziku.

Micko said...

E moja ti Ozdo i Ozgo.Cudi me da te je to iznenadilo.Znam ih ja koliko hoces,ali posto nemam sad vremena,objasnit cu ti taj fenomen drugi put.Znam ti ja to bolje nego Rafaela.Eno mi Dara stoji dole na kapiji i ceka da joj otvorim.Boji se gustera cuvara.

Marijan said...

Ovaj post ti je što bi alkari rekli, u sridu!
*ebo te na što si spao: ''4,5,6 ili 7 komentatora....''
---
Živim u Sa, volim ga, volim BiH (volio sam i bivšu domovinu, al' ova mi ostade od nje).
Mentalitet naroda sa ovih prostora je uglavnom kao što ga ti opisujaš (ne samo u ovom postu), a duševna hrana su mu klerikalistička indoktriniranost koja nikada nije ni prestajala, samo je bila potisnuta zbog moguće represije koje sada nema, naprotiv.
Ovdje vidim u kojem pravcu stvari teku i ja tu ništa ne mogu promijeniti. Smatram sebe sasvim normalnom osobom, a samoanalizom dolazim do zaključka da postajem sve veći islamofob, hrvatofob, srbofob... Možda zato što sam cijeli život opozicija? I dalje mislim da je nacionalnost, pogotovo religija osobna stvar svakog pojedinca. Nema potrebe da mi neko svojim ponašanjem, retorikom ili da na sebi nosi neki žig, da bi mi dao do znanja ko je on. Jebe mi se za to!
Mađu ''našim'' ljudima još uvijek važe zakonitosti krda/stada, na koje ti povremeno ukazuješ ili se kritički osvrćeš, a na koje se povremeno i ja upalim.
Nisam rekao ništa novo, al' eto, napomenuh.
---
Što se tiče bloga samo ti pići, kome se ne sviđa, *ebaji ga! Svako se češe tamo gdje ga svrbi
@6952147512/858-362
Ovo ti ko neka šifra, pazi da te hakeri ne provale!

Anonymous said...

Ovo je stvarno pretesko za mene.Citiram ,,Dalibore ljudi su pogan a ti si jedan od njih malobrojnih,na zalost..,,Ok da vas postedim daljeg citiranja i imam jedno pitanje.Kako bi vi reagovali na ovaj i slicne komentare:
A, odma pobrisali
B, ostavili komentar
C, ostavili komentar i odgovorili na njega.
Ne znaci,naravno da ce ova anketa uticati na moju odluku,ali moze pomoci.
U potpisu ;Daslibor-jeftini

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Unknown said...

Ja bih reagovao pod, malo modifikovano,A-Odma pobrisati, sa velikim zadovoljstvom

Columbia

 Informacija je roba,odnosno oni sto je  skupljaju -mediji, pa poslije to  obrade i  distribuiraju -prodaju  su samo jedan  dio-polovina, op...