Monday, July 8, 2013

Dugo toplo Ljeto

Nisam bas ,,ljetni,, tip i teze funkcioniram ,u svakom obliku,po velikoj vrucini ,pa na plus 40 u hladu ,ne da mi je tesko  pisati o necemu  sto sam radio ,nego i raditi nesto o cemu bi pisao.

Eto prodje i ovaj Vimbldon.Zasluzena pobjeda Murija i 20 hiljada navijaca nad Dzokovicem.Kad jedan sportski dogadjaj izazove nacionalnu euforiju,nesto  tu nije u redu ,bez obzira radilo se to o ,,hladnimm,, englezima ili temperamentnim Brazilcima.Sve manje i manje je prostora za ,,goste,, i mislim da ce  u nekoj doglednoj buducnosti  ,,tron pobjednika biti rezervisan  za ,,domacina,, a da ce se sve ostalo ,,djeliti,,  po sistemu ,ko je bolji.Previse  se ,,para,, u sportu sad okrece ,da bi  neko samo bio ,,dobar domacin,,  a slavu i lovu drugi pokupe i odnesu.U kontekstu  privilegovanih ,vec mogu najaviti da ce slijedeci  prvak Svijeta  u fudbalu biti Brazil,odnosno da ce se  igrati za drugo,trece i ostala mjesta.

Na Floridi ,se slobodan, dan-Nedelja ,moze provesti ,pored ,,vode,, ili u goloj vodi ,prilikom svakog  izlaska iz zatvorenog  i hladjenog prostora.Milenia mol  je mjesto gdje rado idem u shoping.Parking  zvani ,,ceznja,, na mjestu gdje se moze ostaviti bar 50 hiljada auta.Rucak pa kupovina ili kupovina pa rucak.Koliko vidim ,vecina ,je za ovu prvu varijantu ,pa se na mjesto u restoranima ceka od 40 minuta ,do sata,sto i nije tako strasno,jer sa ,,biperom,, u dzepu ,dok cekas poziv,mozes svrljat  okolo i  ,,blesit,, po izlozima.

Sit bolje trosi ,od gladnog i ne samo u prenesenom znacenju ,nego i stvarno.Gladan covjek je nervozan ,osjetljiv, sve mu smeta ,a ,,sit,,  i njegov stomak ,uzivaju ,da polako ,,vare,, -prezivaju ,rastegnu sat na 3.

Razlika izmedju  shopinga ovde u Americi i oslatlih slicnih je u tome da se ovde ide u planirani ,a da se naj cesce kupi dosta toga ,,ne pl;aniranog,, ne iz razloga da bi se nesto ,,pazarilo,, nego sto  covjek naj cesce ,ne moze odoliti  cijenama -niskim,onoga  sto kupi ,a nije imao namjeru.Primjera radi  ,kad neko u Julu krene  u robnu kucu ,nema tog sto je planiro da kupi  ,,debelu koznu  zimsku jaknu,, ali kad joj vidi  cijenu,3x manju od uobicajne ,nema dileme,bez obzira ,sto je napolju i 50 iznad nule.

Ko ovde prica o krizi.Prodavnice pune.Milenia mol je inace  naj blizi  trgovinski centar  ,,diznijevim i ostalim atrakcijama,,pa vrvi od turista ,koje odma mozes poznati ,jer u rukama nose bar po 10 kesa ,sa imenima ,naj  poznatijih ,,svijetskih firmi,, cije su cijene  ovde u Americi ,bar duplo ,ako ne i vise puta, jeftinije ,nego bilo gdje drugo.

Mjesecnu dozu ovisnosti ,ucesnika potrosackog drustva,sa par kesa u rukama,al svi sretni,zavrsavam u Ikei.Treba mi jos jedan ,,plakar,, .E ljudi ,nikad nebi pogodili ,sta kupujem u  Ikei,a da nije na  sastavljanje i da se odma moze koristiti.Espresso kafu ,proizvodjac Ikea,koja je po mom kriteriju ,naj bolja od svih sto sam probao ili mozda ,koja propustena ,kroz mashinu ,koju ja imam ,daje naj bolji okus.Kafa Ikea.Onda kupim sir,obavezno.,svedski ,,Farmer,, cis u kolutu,koji  opet ,po nekim mojim kriterijima ,ima naj bolji ukus ,u mojim ustima.

Vracam se kuci i na vjestima-klix ,ba citam ,kako je u nekom mjestu u bosni,zaboravio sam gdje,masovno ,obrezano-osuneceno  150 djecaka.Lijepo ,svak uziva u necemu.Ja  poceo u kupovini.

14 comments:

dalibor bilic said...

Juce mi se na privatni IM javio ,,VanKufer,,Kaze da je u nekoj ,,laganoj,, frci-seli ,ali da s vremena na vrijeme ,procita,sta se napise i cim se stacionira ,eto ga opet.Pozdravlja svu raju,eto tako on pise ,a ja prenio.

Anonymous said...

Dalibore,sport I njegove nedace,daleko su od tebe........

Ti si virtouz za Vjerske mostove u BiH.Ti si pisac od 1991-1995 I malo kasnije.Koji mjesec u 1996-oj.



To bi bilo sve za danas.....

3222

Anonymous said...

Neces brisat,jel da!!!!!!!!

Marijan said...

Dobro je pa nisi lano šta protiv Šveda... tak'og te volim...

Marijan said...

Švedi su zakon!?

Marijan said...

A Ikea... Ako ne znaš šta ti treba, tamo ćeš to sigurno naći...

Anonymous said...

Obriso me ;(

a bas sam pozitivno napisala kako je napredovao u odnosu na ono 'hebe me ovo, hebe me ono...'http://www.lupiga.com/vijesti/index.php?id=4664

Feniks

Anonymous said...

1.On mene grije zimi, ja njega hladim ljeti.
Druga stvar gdje smo kompatibilni je muzika. Trece nema. Ne mora ni biti za dobro funkcioniranje.
Hladiti se u molovima uz soping, bozesacuvaj. Neku vece rashladila me kisa na Salati uz Vagnera i Verdija. Kulisa od zvijezda zamjenjena munjama kavih do tada nisam vidjela. I inace mi se ljeti dogadja puno vise stvari o kojma bih pricala.
2. Navijala za Djokovica iako su mi drazi tenisaci tipa Mekinro ( prznica ) i Aggasi ( simptcan ). Ne znam zasto mi se cinilo da je mec prodan.
3. Zasto ih sunete po vrucini ?

dalibor bilic said...

Sta je to sto ,,grije zimi ,a hladi ljeti,,To su ovi moderni ,,klima uredjaji,hos da ti puse toplo il hladno.samo nastelis.
provjerio sam.Ovog vagnera i Verdija ,nema na listi 200 naj boljih tenisera i onda mi nije zao sto im je kisa prekinula mec ,a sto se sporta tice ,davno je proslo doba kad je pobjedzivo bolji.Danas pobjedi ,onaj koji ,,treba,,pa u tom kontekstu valja posmatrati i ono sto se dogadjalo u Vimbldonu.
A odgovor na pitanje ,,sto ih sunete po vrucini ,, nemam ,mada bi mozda mogao i ja pitati ,,Sto ih ne sunete po zimi,,

rajska said...

Po vrućini zato jer onda ima manje virusa i bakterija. Po zimi su svi gripozni i prehlađeni pa bi bilo nezgodno da u datom trenutku osunečeni kihne npr...tako si ja plavuša mislim

Anonymous said...

Izgleda da mi je sudjen0 da budem "Anonimus",google mi slabo radi ili sam ja u godinama.


3222

Anonymous said...

I to oko sunecenja je bila donacija:
http://prosvjetitelj-muallim.org/aktivnosti-udruzenja-prosvjetitelj/sektor-za-kulturu-i-tradiciju-bosnjaka-muslimana/item/129-u-podrinju-besplatno-osuneceno-185-bosnjacke-djece.html

(bilo para za 150 djece...pa su i doktori nesto donirali sami od sebe, da se ne kazze da nisu mogli)
Feniks

Anonymous said...

Ama, ljudi pogledajte sliku; rade na stolu u nekoj kancelariji...

ni rukavica, ni sterilizacije, ni uniforme...

a spomenuse doktore?!

Feniks

Čole said...

Mi možemo do sutra nagađati ko bolje ono radi, osunećeni ili neosunećeni. Meritoran odgovor nam mogu dati samo cijenjene dame. Ali to podrazumijeva da će indirektno javno priznati da su probale oba, cccccssss! E sad, da vidim koja će nam pojasniti, šta je bolje!
Što se tiče Đokovićevog poraza, mogu reći sljedeće. Ako postoji pravedna pobjeda, onda je to bila ova, Marejeva. Čovjek igra atomski tenis a još pred svojom publikom. Zaslužio je, svaka mu čast. Nadam se da Đoković nije previše patio.

Sevab

 Sjetim se ,sa povodom, price jednog mog druga ,ime  nije vazno,kad je  jednog vruceg sarajevskog dana  kasnio na dzenazu oca svog kolege  n...