Sunday, July 14, 2013

Pravda

Cudna je neka tisina  pala na Orlando .Sanford ,koji je od mene ,udaljen tek koju milju i koji je u protekli mjesec  bio mjesto ,gdje se pravila nova americka istorija,ko iz onih scena ekspozije atomske bombe ,gdje se u epicentru nista ne desava.Sirom Amerike  i to hiljadama milja daleko proteseti.Dok ljudi protestvuju nije opasno.Zna se sta misle.Kad sute ne valja.

Danas je naj bolje ostati kuci.Nije to savjet koji je neko dao,ali ,,budi pazljiv,, je  koji svako daje.

Georg Zimerman-not Gilti.Tako je odlucila  porota sastavljena od 6 zena,sinoc negdje iza 10 sati navece ,nakon petnestosatnog vijecanja.

Naj gore od svega je da se  velika vecina ,ljudi ovde u Americi ,sad osjeca  ili kao pobjednik ili kao gubitnik.malo je  ,,nas,, koji smo cijeli slucaj pratili kao neutralni-objektivni  posmatraci.

Zidovi ,bez obzira od cega bili uvijek imaju ,,usi,,a nakon  Sanforda ,sad i vire.

Zbog cega se Amerika digla i ko su to Georg Zimerman i Trevor Martin . Niko i nista  ,sve do trenutka dok nekom  ne zatrebaju da postanu ,,Sve i svasta,,

Georg Zimerman ,prosjecni  bijeli amerikanac ufuran u filmove ,slabije intelektualne gradje,praznog pogleda,koji bi  sigurno  prozivio svoj  jadni zivot ,kao i vecina drugih i nevaznih,brojeva,da nije jedne noci ,kao pripadnik  nekog izmisljenog udruzenja,komsije gledaju,ubio ,sad  kako misli portota,u samoodbrani 17 godina starog crnca martina  Trevora koji je po svemu slican Georgu ,osim po tome sto mu je nadjena marhuana u  dzepu i krvi i koji bi sigurno ostatak svog zivota proveo jadno ko i Zimerman ,da nije naletio na nadobudnog ,,strazara,naoruzanog,sto  je iskoristio svoje pravo na samoodbranu i ubio ga.Oruzije i droga, dva naj veca poznata biznisa.

Sta se desilo te noci na parkingu  jednog  apartmanskog naselja ovde u Sanfordu ,danas zna samo georg zimerman,ciji su advokati ubijedili porotu da se radilo o ubistvu u samoodbrani ,ali cijeli slucaj ,ne samo  ,,da se cekao,, nego je potpomognut  nevidjenom mediskom kampanjom,postao  naj vaznija americka tema koju su svi poslije iskoristili na nacin ,na koji su naj bolje znali.

Stotine hiljada americkih crnaca  je izaslo na demonstracije ,isto toliko ,,bijelih,, i vise ,stalo je na stranu  Geogra Zimermana ,kojem je neko omogucio da kupi i ima dozvolu  za nosenje pistolja  ,gdje god da se krece.Po svim  normalnim kriterijma ,georg Zimernam  nije  mogao biti kvalifikovan  da ima dozvolu ni za nosenje  upajaca za cigare ,koji ce jednom u njegovoj masti ,postati i mocno oruzije.

Trejvor martin ,17 godina star tinedjer ,nije bas ,,cvijecka,, ali isto tako  nije ni zasluzio da ga se zbog toga ubije.Pitanje zapravo nije bilo ,zasto ga je Zimerman ubio ,nego da li je to uradio u samoodbrani ili ne.,sto znaci  da ako ga je neko napao golim rukama ,ima pravo ,omogucio mu sistem,da puca.

Amerika povremeno iskoristi slicne slucajeve -O.J. Simson,Trejsi Antoni, i druge da pokaze kako sistem funkcionise,ali da i postavi-vrati ,,stvari,, na mjesta koja im objekrtivno i pripadaju,cim se prekoraci  nevidljiva granica davno zacrtanog,sto je u stvari i tacno,odnosno ,sistem funkcionise ,ali koliko duboko je drugo pitanje.

O uticaju medija sam vec pisao.Da  se covjeku  povraca od razrade i detalja.Holivud za sad suti ,ali  je sto posto sigurno ,da se negdje  u studijama  snima bar 50 filmova sa ovom temom,ciji ce kraj morati bit hepi end,da rasplace  i zadovolji  opstu zelju za ,,,totalnom,, pravdom.

Cudna neka tisina  nadvila se nad orlando veceras.Tek u daljini zacuje se  poneka sirena policiskog auta u prolazu.Naj bolje je ostati kuci ,ne zato  sto ima demonstracija ,nego sto ih nema.Vazduh  titra  od vibracija mobilnih telefona,gdje se svaki dijalog,istomisljenika , zavrsi sa obaveznim ,,Bi keaful.

60 comments:

M.M. said...

U Tampi mirno..Ja ne izlazim nigdje , iz predostroznosti,previše pocrnio na plaži a Ovaj oslobođen .

Čole said...

Ova priča me asocira na jedan naš prastari vic.
Izbo Mujo Sulju nožem. Pita sudija Muju da opiše kako se to dogodilo.
-Gospon sudija bilo je to 'vako: Sjedim ja na dnu stepenica i gulim čakijom jabuku, kad o'zgo silazi Suljo, stade na bananu i pravo meni na čakiju. I tako nekol'ko puta.
Mešćini da je i tamo bilo 'vako!

Kad sam već na nogama, da ispričam još jedan.
Žena zatražila razvod nakon trideset godina jer je muž izmaris'o. Pita sudija njenog muža, Crnogorca:
-Što si je bolan istukao?
-Ma od prvog nam dana ne valja brak.
-Jesi li je i ranije tukao?
-Nisam vala, ovo mi je prvi put.
-Pa zašto bolan to uradi sad, nakon trideset godina?!
-Ma sve danas ću, sutra ću ....

Anonymous said...

Spala knjiga na dva s.....

Čole said...

I nek mi sad neko kaže da ovo nije pederski Blog!

Anonymous said...

I nije dok si Ti ovdje ;)

Bolje i knjiga sa dva slova nego pakost ;)
---

Zakoni, zakoni:
federalni, drzavni, regionalni, pa i opstinski...u svakoj drzavi razlicito

A ni u bivsoj Jugi se ne mogu bas pohvaliti sa pravdom, a kamoli sa danasnjim zakonima.
Pune novine 'neke pravde' od strane jaccih.

Za zalost, mrtve ne mozemo uskrsnuti, ali mozemo nesto nauciti o posljedicama.

Koliko je dovoljno ono 'be careful'?
Ne zna nitko dok ne dodje u istu situaciju.

Feniks

Anonymous said...

Dalibore,lijepo napisano,citko I jasno kao poruka svijetu.Bez psovke uvreda,akcenata sve na svom mjestu.

Nije lijepo,prelijepo a ovaj Colek kao gladijator iz "Key Westa" Fl.


Nema morala a ova stranica sve bolja I ide u bolju buducnost,samo da nema huligana kao sto je Cole......

3222.

Čole said...

Čole HULIGAN, hm, prođe!
Da vidim hoće li proći @3222, anonimna pederčina?!

Ovaj „incident“ zahtijeva malo pojašnjnje za one koji nisu iz Sarajeva. U srajevskom žargonu, među prijateljima, termin „peder“ ima sasvim drugo značenje. Pederu jedan, ne pederiši, pederska posla itd, se često sreće i upotrebljava se u raznim situacijama, ali nikad da bi nekome prišio sklonost, koju očito posjeduje anonimni gospon 3222.
Na ovom Blogu sam se nekoliko puta izjasnio po pitanju tolerancije prema pederima i da stvarno mislim da je Blog pederski, bio bih kilometrima daleko od njega. Siguran sam da je ova stalna raja prepoznala šta sam htio reći u prethodnom postu. Na onako dobar tekst, samo tri komentarčića!
E sad vi meni recite, kako biti tolerantan prema pederima, kad su oni netolerantni prema „huliganima“ ?!

Micko said...

Da stavimo ruku na srce.Puno je vala i previse tolerancije za maloljetne razbojnike i one pod uticajem droge.Da ga je ovde neko ubio bilo bi dovoljno da je pod uticajem droge,pa taman da ima 80 godina,onaj sto ga je ubio otisao bi na robiju.Drtogasi su zasticeniji od svih normalnih ljudi.Imaju po gradu besplatne igle u masinama nalik na one za coca colu.Samo u dugme i eto igle.
Maloljetnici mogu klat i ubijat koga i kad hoce,a da neko njega ubije ili ga ozlijedi u samoobrani otici ce u pizdu materinu,da se ovako izrazim.Sto je puno,puno je.
Prije nekih 5 godina meni je provalio u kucu,pa je zvonio alarm,pa su ga kamere snimile,i niko nije ni prstom mrdnuo.Ali ga je na izlazu docekao veliki guster i odgrizao mu 2 prsta na ruci.Nisam znao za to.Zvao sam policiju i samo su me pitali imam li osiguranje i nisu ni dosli.Ali dosli su za 15 dana kad je bandit od petnaest godina zatrazio ostetu zbog gubitka 2 prsta.Sta mislis koliko je trazio on,a koliko mu otac.Da nije bilo table na kapiji koja upozorava da je reptil unutra,platio bi ja njemu veliku kompu,ali ovako nista.Jebo laptope sto je on pokupio i nakit koji se zatekao van sefa.Jebo silni vasar i pokusaj otvaranja sefa od oruzja.Vazni su njegovi prsti i to sto je on mali djanki koji je trazio nesto love da kupi sut.
Ima ovde maloljetnika koji imaju po 200 prijava za ulicno demoliranje,kao razbijanje automobila,izloga i tako dalje i nikom nista.Oni znaju da im niko nista ne smije,ali kad ga neko nadje u kuci i izdegeneci ili ubije onda je to velika pompa i istraga protiv nevinog.Necu rec da je onaj sto je ubio crncica u pravu,a mozda i jeste.Sta da je ubio bjelca.Bili bilo protesta.
Lijepi Titin zakon.Nadjes ga u provli i oderes ga ko jarca,i jos ga milicija izdegeneci.Nije bilo pitanje koliko je star.Dok je tako bilo vrata se nisu zakljucavala.Jel vako ili nije,ko se sjeca.

lajka said...

@ Cole
1.Vicevi su ti odavno dobili bradu.
2. Mislim da ova objasnjenja nisu potrebna, toliko se znamo .
3. Jesi li siguran da da je 3222 gospon ?
Citiram : " dobro sam ili nisam NAPISALA sam...", a na dnu komentara : "...vratis me u DJECASTVO...".
Mozda je hermafrodit.

Anonymous said...

Zna se od cega se i kako gine, bili smo u ratu, ali ko o cemu - Micko o drogerasima. A takve harlovine ko on posjeduju oruzje, ne "drogerasi". Ovdje u Bondaju, mada ih znam na stotine koji rekreativno uzivaju opijate, a i ja sam svakodnevno koristim travu, neznam ni jednog jedinog da ima noz, a kamoli pistolj ili nedaj boze arsenal kao sto ovaj papak Micko ima. Zato i pogine neduzni teenager sa bombonama u dzepu, a siledziju sa prangijom puste na slobodu kao da mrava zgazio nije.
Ko o cemu kurva o postenju. A lopova je bilo i bit ce sa gudrom ili bez nje.

nesloga

Marijan said...

Aaaaa, *ebote... u kakvom to vi svijetu živite?
E sada neću iz inata ni u USA ni u AUS.!

Anonymous said...

Cole,pa ,pa ja sam sarajka od glave do glave I djamiju na lijevoj "izraslini" I to "Begovu".

Lajkice,izvini.Ono o djecastvu je greska u koracima,gramaticka...

Stipu Coleta,derpe.Livo svjez vazduh,uziva u prirodi,kajak,stap za pecanje,rostilj a kasnije malo "Mehke'sira pa moze neki komad jagnjetine ili teletine ispod saca a ja ili mi,rovi I kopaj...

Pravi derpe....


Sad bi se udala za Coleka,zgodna sam a ako treba I dzamije se odreci....


Jebote,dze su ona raja ili su pomrli ili se odrekli komentara.Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej javi se,stare vucibatine,vratite sjaj ovoj stranici,haaaaaaaaalllooooooooooooooooo pederi napisite dva-tri reda..............


3222


Eto....

Čole said...

@3222
'Vako već može! A moglo je i odma', da mi prištediš trud. Vidim ja da si ti Sarajka od glave do pete, čim ne daš koke bez udaje, ccccssss! A što bi se bona odricala džamije, ni ova se moja nije odrekla. Nekako mi je slađe maznut, kad je nako u nanulama.
Nije da nije merak vidjeti komad raširenih nogu sa štiklama! Ali sa nanulama je sto puta seksipilnije! Ma šta ja pričam levatima.

Micko ba, kol'ko ti to treba da reterniraš?! Ne cvikaj, ja ću te branit.
Raaaaajsssssssskaaaaaaaa, jaaaaaviiiii seeeee! Rekoh li ti ja da ne slušaš onog Lazarova!

lajka said...

Cuj neda bez udaje. I da stvar bude zanimljivija, to je na cijeni . Gdje vi to i u koje vrijeme zivite ?

M.M. said...

@3222
Zgodna ?
Po rukopisu , na ovom blogu , ja vjerujem jedino da je Teta R pravo zgodna. Ako neko stvarno zna, neka me ispravi ( Mick nedolazi u obzir za ziri, on se vec izjasnio da su sve zgodne )

lajka said...

Racuna li se ako ja ' priznam' da postoje jos dvije zgodne?
Naravno, sebe izuzimam. Jednu sam vidjela u zivo, a drugu na slici.

M.M. said...

Lajka,
tvoje dvije , moja jedna ,plus ti, znaci sve cetiri koje se javljaju su zgodne.Sto posto je , kolko se ja razumijem u statistiku,solidan prosjek.
Ne idem nigdje sa ovog sajta

Micko said...

Opet Paprica nije razumio.
Znamo mi da se ti drogiras jer se time ponosis.Tvoja generacija drogasa je presla 40.i svjesni ste da nosenje noza preko 6 cm znaci oruzje.Ne vozite auta jer kad vas uhvate oni s kombijem sto cekiraju odmah vam je cuza.Ne radite jer vam niko nece dat posao i zivite sasvim pristojno na socijali,a ako neko doturi koju pivu ili sta drugo vama dobro.Zivite u jadnim drzavnim stanovima za par dolara nedeljno i dobro vam.To nigdje na kugli zemaljskoj necete nac.Indjeksn sobe su otvorene u 6 ujutru i cekate tamo na red ko psi da dobiju kost.Ne smijete provalit u tudje kuce jer ste punoljetni,i ako vas ko rokne nece bit osudjen nego nagradjen.
Sve ovo vi stariji drogasi znate i zato niste opasni,ali maloljetni znaju da njih niko nece dirat.E tu je problem.I oni kad docekaju 18.rodjendan sakriju se u misiju rupu kao i vi stari hajvani.
Nego suti jado jadni i pisi tamo na onom svom blogu kako sjedis napusen,kako lezis napusen i tako dalje.Cega se pametan stidi budala se ponosi.
To je to moj Paprica.Ne znam koliko kosta sut,ali garant moras dat guzice ako para nemas.Tako pricaju.
Nemoj se meni vise obracat kumim te bogom jer nemam zivaca s drogasima se dopisivat.
Neka tvoja visost izvine ako sam te sta uvrijedio,ili demantuj me ako imas argumenata.Volio bi ja da ovo nije istina,ali jeste nazalost.

Micko said...

@ M.M.

Sjecas li se kad smo prije govorili da ima samo 3 vrste zena:Dobra,Bolja i Dobra u p.... materinu.To je ona najbolja.Ja sam se vazda s tim slagao i to je istina.
Danas u vrijeme raznih kozmetika kazu da ima samo 2 vrste zena:Bogate i Siromasne,a ruznih nema.Opet se slazem.Sta ti mislis nako usput.

Dosla neka plavusa u apoteku i pita:
"Imate li kondoma xxl".
Covjek je pogleda i upita koliko ce komada.
Ona odgovori:
"Sacekat cu malo da vidim ko ce prvi zatrazit taj broj".

Ovo je samo za Coleta.

Čole said...

Bravisimo Micko! Ovo je bila bekend dijagonala, neodbranjiva. Socijalne teme ti leže, tu ti niko pera ne može odbit. Ali na ugljen monoksidu i sumpor-dioksidu moraš još raditi.
Nego, mi zaboravili kad si zadnji put guzio! Ne daj da ti matori drogeraši utiču na potenciju.

Ova Rajska se pravo uobrazila, kako je Rvacka ušla u EZ. A kad su Srbi ušli u Albansku Zajednicu, pa se ne hvale!

Meho Mekinro dobio nogu od žene, pa se otkačio. Priča se da ga je žena na plaži uhvatila da onaniše, cccccsssss! Ali nije njoj bilo vokri što on onaniše!
„Pored 'nakih komada, on naš'o da ga bači na onog anoreksičnog gurbeta!“
Žalila se Mehagin'ca jaranici, ccccssss! Nek ovo ostane među nama.

Anonymous said...

Haha,koje generaliziranje nas "drogerasa"..vidi se da je covjek radnik pregalac od zvijezde do zvijezde, pravi westie, i to westie sa kucom u vukojebini, to je za ove iz Sarajeva kao moj stari koji je zivio u Buca Potoku i jos imao vikendicu u Rakovici,..sta da radis starohanima, dodju u Sydney i postanu westies, tuga. Zima u Haustraliji, raja frustrirana, shvatam...ja evo iz Blue Marlina na Ibici ovo tipkam, pa cu krug po Salinasu i Bossi napraviti danas, pa tako do kraja Augusta, ovdje sam svako ljeto, gledam evo okolo, koka u toplesu lopatom svuda oko mene, a Micko sjedi na stolici sa tandjarom u outback vukojebini pored magarca i gleda ganutljivo kako magarac repom tjera muhe misleci gdje bi ga pristavio. Sve pocinje od seksa. ZIPA ZMIJUGA, (argument) Micko!

nesloga

Čole said...

Bogami se ovaj Nesloga nekako snađe. Sad ti opet valja skontat kak'u parajelu, ali da je levat ne mogne „dokučit“, cccsss. Dobar je, ne potcjenjuj ga, hasli se napušio, pa mu došla inspiracija. Valja ti gađat liniju i to sa vanjske strane.
On se snađe a Meho Mekinro još ne dolazi sebi.

M.M. said...

Nije tako bilo Cole.Naisla Serena na plazi , pa nisam mog'o odolit, a nisam je smio pitat - bojo se da mi ne zavali samarcinu onom rukom sto servira.

dalibor bilic said...

Navratim I ja ponekad na ovu ,,federsku,, stranicu I vidim ,,veselo,, Meho ganja Sirene ,Mick se ,,voli,, sa Papricom ,a Cole dobija bracne ponude.Hajmo ljudi stvarno ozenit ovog Coleta.Sto samo da mi ,,uzivamo-patimo,,Evo ova sa 3 dvice I jednom tricom bi se mnogo cega odrekla I sexsa naravno,da bude,da se budi pored Hljubomora.
Citam ovu ,,Lajku,, kaze vidla I ljepsu stranu ove ,,stranice,,Sto u zivo ,sto na slikama ,a ja sto uzivo sto na slikama samo onu ,,crnu-ruznu,, Mehu,Coleta ,Micka ,marijuana ,vankufera.Gdje je tu Pravda.

Čole said...

A šta bi crni Meho da ti je dala, samo bi se izbruk'o? Ni Micko joj ne bi mog'o opepelit.
Kakva šamarčina! Da te samo malo dohvati onim guzom, vadili bi te iz pijeska tri dana.
Poželio sam se one Odozdo. Mislim one 77, što voli da cijepa drva. Mešćini da je ovaj Blog prebezobrazan za nju.
Što sad šutiš pederice jedna (3222)! Kukaš da nema raje, a vidi ovo. I Dalibor izmilio iz rupe. Nego, ako može šta bez braka, slobodno traži, ja sam merhametli duše. Šta bi neke dale da 'vako smiju zamolit!

Anonymous said...

Meni nije jasno ono 'od glave do glave' Sarajka, a dzamija na lijevoj izraslini? Valjda minare na lijevo ;)

---
A sto sam dobro spavala; telefon prebacen na internet, a sad ce i parada ubrzo pa prije spavanja zamislim jednog, nazovi prijatelja, u havajskim gacama kako plesse na paradi ;)

Inace, taj ko biva prijatelj nas zvao tokom rata, nocu, ono anonimno, da nas malo preplasi , da sto prije odlucimo da idemo, a sada kaze kako mu sin, od 36 plus godina, boluje od depresije, kako se boji da vidi uniformu, a 'dijete' bilo zasticeno od ratnih poganluka. Ni osjetio gladi nije, a kamoli ostalog...

Cekam priliku da kazem tom nazovi prijatelju da sjedne sa sinom i da mu isprica sta je radio tokom rata. Istina najbolje lijecci.

Feniks

Anonymous said...

Na lijevoj "sisi: fenixe,e oko treba se popeti na vrh "siljka" a ti nemozes,to je za Coleta rezervisano.Cole dva siljka,vjeruj mi oba 90 stepencica.Mladja od tebe jesam,ljubav je cudna,slike sam ti gledala,bogom dat da hoda mojim gradom a I zasluzio si.....


3222

Čole said...

„Ne vjeruj ženi koja laže“ ... Uvijek se držim ove poslovice. Ma kad 'vako lijepo zbori, ko da joj ne vjeruje, ccccssss. Odoh malo prošetati do Slatkog ćošeta na jedan indijaner, možda i naletim na tebe. Znači, znak raspoznavanja, džamija na lijevoj siki!? Idem se istuširat, za svaki slučaj. A onaj Dalibor nek pukne od pakosti.

lajka said...

Sam si se zabarikadiro.

M.M. said...

Cole, vjerovatnoca da je 3222 Sarajka , a ne Sarajlija ,je jako malena - pa ti pazljivo, dupe uza zid kod Slatkog coseta.
Pozdrav svima sa Golog otoka zvanaog Anna Maria Island.

lajka said...

Stari si ti vuk Cole, a da ne bi znao da svaka zena laze, bar ponekad. Meni je zanimljivo to sto kad god sam lagala vjerovalo mi se, a kad sam govorila istinu, nije. Pa ti ne lazi.
O tome koliko muskarci lazu ne vrijedi trositi rijeci , niti to uzimati k srcu.

dalibor bilic said...

Cuj 90 stepeni ,ta dva siljaka.jasta su ,kad stojis na rukama.
I kod coleta je slicno ,samo sto je u gacama,kad stoji na rukama.

Anonymous said...

Cole,za nasu buducu ljuvav I nasu zajednicku srecu,svrati kod Ramiza na "zito" to je dobro za probavu I normalno za "keks"eki,da se oderemo ......gluho nebilo..

Ljubavi,vidimo e zobr.....


Tvoja vjerna 3222 ljubav....

Anonymous said...

"Kod Ramiza na zito".Ja Sarajke , nikad se nije islo kod Ramiza na zito.

dalibor bilic said...

LJudi moji ,nemam ja pravo ovaku ,,lav stori,,prekidati novim texstom ,bez obzira isli kod ,,ramiza,, da zobaju zito ili da piju hladnu bozu il vruc salep.Mozda bi prvo trebali kod ,,Shahina,, -Zeljo, na srpsku snitu ,a onda kod Mrkve na sampitu.Meni je ovo izmedju 3222222 I Coleta jako zanimljivo I mozda bi koji dobronamjerni savjet ,od vas,, lego na pravo mjesto.Treba li cole da se zeni.Da li je u pitanju samo ,,flert,, Peting bez sexsa ,prije braka I slicno.Trebaju nam ideje,savjeti...hoce li svadba biti na Sumbulovcu ,desava li se ,,peting,, na drvenoj klupi ispred kuce u Sumbulovcu.Hoce li Micko biti kum.Hoce li se Cole morati sunetiti.Hoce li poslije vjencanja ,Cole ,umjesto sesira poceti nositi ,,francuzicu,, hoce li ........ de malo maste.

lajka said...

Mislim da pravis racun bez krcmara. Cim se Rajska vrati otpuhat ce ovu tridvicu k'o vinsku musicu.

Anonymous said...

Neznam odakle si ili otkle si,prije cetrdeset godina jela I isla kod Ramiza,slusaj I zato mi siljci stoje kao precke na "Zeljinom"......



Cole,ljubi te tvoja I samo tvoja I vjeruj nicija vise 3222

lajka said...

Ponovo sam procitala Biliceva pitanja , nakon kavice . Pa to je grozno. Sve " hoce li Cole morati ovo "," hoce li Cole morati ono ?".
Drzi ti Cole malo do dostojanstva ovog bloga, a i cini mi se da si ti u poziciji diktirati uvjete.
Nego, zaboravljas Bilicu da je Cole vec bio u slicnoj poziciji pa je ostao svoj na svome. A i sesir mu je ostao na glavi. Jedino ne znam je li vec osunecen, nisam pitala.

Čole said...

@3222, u daljem tekstu Sandaleta.
Dakle Sandaleta, kako ćemo izvesti, i da vuk bude sit i sve ovce na broju? I da ne skrnavimo Ljubav i da se oderemo, i to pošteno?! Ivi Robiću treba vjerovati a on kaže:

Samo jednom se ljubi
Sve je ostalo varka
Često udes nam grubi
Šale zbijati zna
Zato mislimo načas
Da je to ljubav žarka
Al taj žar prođe začas
Kao blijeda slika sna

Onda Sandaleta 'vako. Može žito, može francuzica, može i sunećenje čaaak, ali samo ako će biti deranja. Kod tebe a može i u Sumbulovcu! A u Ljubav da ne barkamo!
Fala Daliboru što mi je dao ideju. Drvena klupa je zakon! A ja sve do sada na krevetu, k'o zadnji levat, ccccssss!
@Lajka
Rajskoj bi bilo drago, kao što je i meni drago da sada neko dere Rajsku, jer su naši odnosi na duhovnoj razini. Nije sve u fizici, postoji i „kemija“. Taj fenomen bi ti najbolje mogao objasniti Meho Mekinro. Njega je i ostavila žena zbog te „kemije“, ccccssss!

lajka said...

Koji romantik ! cccccc
Znas Cole da se ja u ljubav ne razumijem. Pricala sam jednom o tome na ovom mjestu.
Pa sretno ti bilo,haaaahaaa.

Micko said...

Cuj hocu li ja bit kum.Pa to je suvisno pitanje.Zna se to i bez tebe.Bit cu mu i onaj crnogorski ako treba.Nemam ja 100 jarana,nego moga Coleka.Sad cu mu hitno poslat jacu dozu onih specijaliteta pa da je odere tako da lisce padne sa Sumbulovackih stabala.Neboj se Colek jarane kao one tetke iz koseva.Mozda ova nije onako agresivna.Nedaj sesira s glave.
Zmija ljuta za kumu,pa da vidis kako pada lisce,a jesen nije.

rajska said...

Majko mila...vidi dobra raspoloženja u ova ljetna vremena...samo da vas pozdravim s mora...previše se vina pije pa baš i ne palim laptop..a i društvo je veselo...eto već sam ožednila kad sam pročitala sve ove komentare..csss.gužva je ovdje kod nas..spava se i na podu...vlada robinzonski turizam..a i hodamo polu goli...

Marijan said...

Čitam ovo, ne komentarišem...
samo se ibretim!
Od onako ozbiljne teme što šef započe, postade sexi, samo još fotografije fale... još se i on priključio!
Bože mili gdje sam doš'o - stvarno hoćete da me pokvarite, zar ne znate kako ovakve priče utiču na nas adolescente!?

Unknown said...

Urednice, kakva nova tema. Ne prekidaj ovu ljubavnu sapunicu sunce ti zarko.
Ljudi sta je ovo.Rodi se ljubav, i odmah u istom trenutku i buknu i rasplamsa se ko u onim indijskim filmovima.Nesto mi zbog toga tu smrdi, i bojim se da "naivnom" Coletu ova 222 ne poturi chavce pod golubce.
Znajuci Coleta kako je osjecajan kada je istinska ljubav u pitanju, siguran sam da ce on prihvatiti sve uslove samo da bi osvojio "kvalitet na daminu krilu".Sta francuska kapa, ma ima da stavi na glavu i fes sa onim kicankama ako treba, i da ponosno spacira Ferhadijom kao sto je ponosno setao i Vuk Karadzic Becom.Mozda ga takvog ponosnog sa fesom uslikaju i postave mu sliku na Dovla net.Siguran sam da ce bez oklijevanja prihvatiti i da ga osunete. Takvog "sunetli kapitaca" kakav je Cole,bilo bi ispod svakog nivao ako bi to iko drugi uradio sem legendarni Skaka,a mislim da bi i TV Hajat vrsio direktan prenos.Znam da bi to Cole stoicki podnjeo jer kada su njegovi (ne)osjeti u pitanju, to bi njemu bilo isto ko da mu rezu nokte.Kada bi nedaj Boze sunetili Micka to bi vec bila drasticna razlika. Bez orginalne sablje Stambolke, ili motorne pile ne bi trebalo ni zapocinjati tu rabotu.Ipak Cole mislim da ce to na kraju da se zavrsi sa hepiendom, i da se treba drzati onoga "sve je dobro kad se dobro svrsi"....
Rajska neka si ti nama dobro i veselo. Vjerujem ja tebi da vi hodate i polugoli i goli, posto ste sada Europejci. Sada vam je sve, kao i njima, dozvoljeo, pa moze svako svakoga, a i sve sto hoda leti i pliva , da prostis, natakariti, a nama jadnim balkancima ostalo je samo da to radimo zenama.
Kako je seka, i je li i ona sa vama, i hoda li i ona tako (ne)obucena kao i ostali.
Pozdrav Sydneyac

lajka said...

Moja Rajska i gola da hodas neki se ne bi javili. Hajde , bar je Sydnejac osvjetlo obraz bloga.
Lijep ti provod zelim.

Anonymous said...

Cole se reklamirao po vrucini...de dodji u Montreal na 42 stepena C, pa probaj da se reklamiras?

A Sarajevo dusu dalo za reklamu, hoces po danu, ili po noci? Sve odgovara.
Ali, ima veliko ALI;
Cole voli da bude kako on kazze, ama, gori je nego Japanci prema zzenama,
a Ti 3222222 razmisli jer ccess mu morati priznati sve, on Ti je nesudjeni katoliccki svesstenik pa voli da zna sta narod radi u potaji?

Moras biti i gramaticki obrazovana, znas kakav je on kod tih stvari, a treba pripremiti i izvjestaj za one sto prisluskuju.
---
Sydnejac, otkud ti motorka pade na pamet? Jos da napravimo gravcce na tavcce ostatkom :)
---
M.M. hvala na komplimentu. Vodim te na planinu, nema pijeska---ne boj se posljedica, a znoj ce da lije, vjeruj mi.

Feniks

dalibor bilic said...

Ako ,,bog da,, bice ovo ,poslije 1992. godine,prvi mjesoviti brak u Bosni I Hercegovini.Ima nade.

Unknown said...

Veliko je pitanje da li ce biti mjesoviti.Znace se tek kada JE ili GA Cole pomilki. Da ne bude FUJ...

dalibor bilic said...

A jesu ovi Hrvati bukvalan narod.Cim su usli u Evropu ,svi se goli skinuli I naguzili ,hm ok,nego sad treba vise detalja,recimo ko ce pjevat na svadbi.Ja sam za Ekrema jevrica I stranu muziku.Ekrem ce uvseljavati goste pjesmama Mocarta I Betovena.
Marijane ,,zagrij,, kameru.Zvanicni fotograf svadbe,Marijan zvani riblje oko.
Lajku zanima ko je osunecen a ko nije,za sad nek samo nagadja.
iz sidnejca ,,pusi,, ljubomora,nema vise u ,,pecinu,, mrak pa ko koga da stipa za guzove.
Teta R. dobila nogu od Coleta pa se bacila na Mehu.Zove ga na ,,kopanje,, da se znoje.meho pametan si cojk ne padaj na provokacije.Micko je rodjen za kuma-crnogorskog a ti 322222 daj vise detalja -imas li penziju ,miraz jebo bona sise ,to svak ima,al stednu knjizicu rijetko.Nije cole toliki levat ,kolko lici.

Marijan said...

Aaaa, jel' sigurno da je ova 3 sa puno dvojki žemsko?
Doduše ako je dobro potkovana zelembaćima nije to tako ni važno...

Unknown said...

Urednice kakvo stipanje za guzove, kada je prisutno riblje oko.Nego dok mi ovdje supljiramo, Bog sami zna do koje je stranice knjige "Figure veneris" Cole dosao.
Mene interesuje da li ce od sada Rajska poluobnazena moci ici i na pos'o. Znam da ce ici takva na Yogu, jer je isla i prije ulaska u EU.

M.M. said...

Naprijed Cole , samo hrabro. To se u Americi zove "sejm sex meridz".Sto ce se Mick obradovat da bude crnogorski kum!
A ja odoh u planine , jer tamo nema zime .

lajka said...

Dalibore, necemo ici u detalje.

dalibor bilic said...

Opet ja.Stacu kad mi je Cole inspiracija.jebo onu ,,Samo jednom se ljubi,,
Samo za Coleta ,Zdenka Vuckovic ;
,,Hajdemo zovu nas polja da zobamo zito,,na na na na na

urednik said...

Odkad je upoznala 'lajku' 77 nema ni ozgo ni ozdo. Konta kad je 'lajka' taka kakvi su tek ostali. A Micko bi je za kumu, da mi nije komso pustio bi ga da ...al' vako mu predlazem da uzme neslogu za ... il' jos bolje nek Micko bude kuma...

Anonymous said...

Eto moj Colek.Mnogi od njih zele srusiti ljubav,tek onako,kao paradajz.Osjecam ljubav,onako ko "Kozju cupriju"jaku snaznu,neunistivu.

Stedna iz Jugo I privredne banke je vec odavno unistena.Nemoj se brinuti,tu su City,Sparkasse FrankfurtBvvd Madrid,bancka national d Paris itd.Cole ljubavi ovo je za one ljubomorne I nezasite.

Vidis I religijom zele da nas obmanu.Ljubavi,prije 35 godina odustala sam od islama I nege druges strane a djamiju na lijevoj drzim samo radi sjecanja da sam Sarajka I puna sjecanja,mahom dobrih.

Od danas sam postala I Sandaleta,pristajem,sve u ime ljubavi...


Voli te puno tvoja Sandaleta......

M.M. said...

Kolk'o ja vidim , ovaj sandal-aga, jos se uvalio/la
u kreditne kartice u mnogim bankama.

Anonymous said...

Nije Cole ljubomoran...ostaje mu mjesto kod mene u kuhinji i pored rostilja, skupa sa M2.

Micku i dalje mjesto negdje u plakaru, a Ozgor 77 je jos uvijek ispod stola, zajedno sa Lajkom i Rajskom, ima satorcic ;)
Dali--kod komsinice, Ruskinje ;)
Sydnejac sa nama na pod, a M.M. na kauc, pa kad mu zatreba masiranje nogu svi smo tu, pri nozi.

Surutke svjeze ima u frizideru, slaninice dva puta dimljene, a ima i onog soka sto dizze iz mrtvih (od nara)...crvenog luka i domace rakijice...hoce li nam trebati kruha? Hajde, kupicu kod talijana strucu-dvije, a kod Iranca one lepinje sto licce na nasse, nek se nadje.
Treba li kome Ki-ki bombona? Bice i to. A Zivotinjsko carstvo i klikeri? Ima, ima...

Sta ono bi tema? Pravda?
Feniks

rajska said...

E pa da mi u Europi pa hodamo goli jer se eto osjećamo slobodniiii( slijedi sarkastičan smijeh) Sydnejac da preciziram tuširamo se goli ispred kuće, eto oslobodili se srama...sad smo u fazi adama i eve prije grijeha..csss.Grupa puno Adama i Eva. Čolek ništa se ti ne brini, ako sam ja izdržala u braku sa ateistom onda ćeš i ti u ovom mješovitom...i nema sexa prije braka..csssss

lajka said...

Ma pusti Rajska , to ti je dobro susjedska zloca. Vole oni nabrajati kome je HR davala guze, pa krenu od Mletaka, preko Madjara i Austrije, do Srba i Unije. Kao petsto godina Turske, a njihove guze ostale nevine.ccccccccc
Vidjela si u kakvom su " reprezentativnom " broju pohrlili u ZGB. Nije Unija posteno ni otisla na spavanje, a oni se okupili oko Josipovica , u ovom slucaju Briselskog postara, da sa zahvalnoscu prime depesu ( tako bi rekao Tile ) u kojoj je pisalo: skidajte gace.
E, da je Stari ziv ne bi to tako bilo. Travu bi jeli, al' nam nitko ne bi komandirao. ccccc
Samo se ti tusiraj gola ( neces valjda u djemperu ), al' nemoj se nuditi tako ascarile ( ocigledno ) k'o ova tridvica. Ja mislim da je Colu prosao gust.

Koliko ?

 Jedan od ,nije i najvazniji,preduslova , da se pocnes osjecati kao ,,malo,, Amerikanac  je to da ;naravno ne pitas nikoga koliko zaraduje ,...