Friday, July 5, 2013

Paznja -prisluskuje se

Ovo sa ,,totalnim,, prisluskivanjem ,svega i svacega je postalo stvarno smijesno.Da je onima ,koji prisluskuju , u intersu da se ne zna da to oni rade,nebi ni znali,a kako im je u interesu ,da se misli  ,,da se ,,sve,, slusa ,fama o ,,covjeku sa casom na uhu,, prislonjenom na zid susjedne sobe ,dokucuje  neslucene visine.

Informacija je  ,,Roba,, sto znaci da ima svoju cijenu i prodavaca i kupca,odnosno da funkcionise po sistemu ,ponude i potraznje.Bolja informacija ,vise para ,suplja  informacija ,-nada.Svi znamo po nesto  i od tog sto znamo ,tesko bi se neko od nas obogatio,odnosno ono sto zna obicni covjek  nije vrijedno.Skupe informacije  su tamo gdje ,opet ovaj obicni covjek ,ne zalazi.

Nema sistema koji se nije ,,stitio,, prisluskivanjem  i ko sada nekog cudi zasto to radi  ovaj americki i koji je to prag privatnosti ,kojeg  sad prelaze u cilju  nacionalnih interesa.Prag ko prag ,na istoj visini,samo sto je nauka i tehnologija sad na nivou ,da covjek ne treba  preci  fizicki prag ,da bi cuo ,nego ce taj isti -drveni prag iskoristiti da bude odasiljac onoga ,sto se ispred njega prica.

Prica o privatnosti niti pocinje niti zavrsava sa ovom pompom o americkom prisluskivanju i drugacije je jedino to ,sto komsija ne ode u UDBU, da te prijavi  i kao nagradu dobije tapsanje po ramenu ,nego to ljudi urade  cipovima ,ili kad dodje komsija sa dobrom informacijom ,nagrade ga i cekom.

Moderno prisluskivanje je samo i cista usteda,jer je sve na prodaju,a manje kosta mikro cip ,nego  ,,ziva informacija,pa ljudi samo racionalno  pokusavaju  da sto manje plate  ,sto ce se i onako ,kad tad saznati.

Sjecali se iko od vas onog vica ,kad je Mujo bio ilegalac i ufate ga  esesovci.Mucili ga danima ,na sve nacine.Ime ,ime reci Mujo.Mujo ko zaliven-nista.Poslije par dana  pozeli vodeci esesovac da vidi  tog  od ,,celika,, covjeka ,pomakne  onu spijunku na  vratima celije ,kad tamo  Mujo ,udara glavom u zid  i ponavlja ,,Kako se ono zove,,

Dobro je dok covjek ,,misli,, da ga neko prisluskuje,ko eto vrijedi  nesto i zna,kako se ono zove, jebo te a........

18 comments:

skerlica32 said...

gdje su Mick, Rajska, Sydnijac i ostali?

dalibor bilic said...

prisluskuju

Čole said...

Što ti je američka etika, sad i prisluškivanje postalo nešto normalno. Eto, radilo se to vazda i svugdje ali se za to k'o nije znalo. Ma znalo se, a znalo se i ko to radi i zašto. A znalo se i da je to višestran prekršaj, pa je kao takav i tretiran. Ako im je stalo do očuvanja nacionalne sigurnosti, efikasnije im je od prislukivanja sto puta, da ne traže belaja po bijelom svijetu. Gdje su god mogli, zakuhali su. Prosto iritira ta njihova bahatost. Često kažem da će oni sami sebi doći glave. A neće biti ni prvi ni zadnji kojima je to „pošlo za rukom“. Sve velike imperije su pale, samo je pitanje vremena kada će i oni. Jedino Turskoj svaka čast! Ona je i danas sačuvala svoje kolonije a i svoje simpatizere! Ali je izgleda i nju Dodik malo načeo, cccsss!

Prisluškivanje je mač sa dvijeo oštrice. Merak je, što jes-jes! Ali kad čuješ priču, dođe ti loše.
Eto, jadnom ja nazovem Micka da se on ne bi troši i slučajno uletim u njegov razgovor s Pamom! Onaj Micko je pravi 'eroj, Bogo dragi šta sam se svašta nasluš'o! Ma znao sam da je on papučić ali tolikiii! Šta mu je samo Pama izgovorila, ne bi pas s maslom pojeo! Te da je od njega napravila ćoeka, te da nije znao hodat dok nju nije sreo, te da ga je izlječila od impotencije, te da nije znao ni pogodit gdje treba iz prve.
.... „Samo što bi pogodio a i to iz nekoliko puta, svršio bi ko zeko, nikad ti to neću halalit! A đeš pogodit s nako malim, jebo te on, te te jebo. Ona minijatura Li Na i jes za tebe. E imo si je čime impresionirat! Veći kurčić nije ni zaslužila, cccccsssss! Našla sam ti kod one materešine slike iz mladosti. Sa kakim si se ono grobovima zabavljo, đe samo nađe onu furdu?! “ ...
A on ni da zucne, šuti ko zaliven ! Meni neugodnoooo, mogu mislit kako je njemu! Ja ono nisam mogo više slušat! Ma jeli to ona Mickova Pama, jesam li pogriješio broj? Pogledam, broj +61405240574, stvarno njegov. Eto, provjerite i vi ako ne vjerujete u priču.

Naletim tako onomad i na razgovor Rajske s Velečasnim! E ovo već nije za priču! I mene sramota, u zemlju da propadnem, možete onda mislit kakvih sam se gadosti naslušo!

lajka said...

Cole, nisi fer. Zar se tako tracaju prijatelji_blogeri ?

RAJSKA said...

Ne kužim GDI JE MOJ KOMENTAR OD JUČER? BIO JE OBJAVLJEN A SAD GA NEMA..

lajka said...

Mozda je Dalibor mjesecario.

Čole said...

Mora da si napisala nešto erotsko! A ti znaš kakav je on kad je seks u pitanju. Još da sam napisao šta si ono pričala sa Velečasnim, ne da bi izbriso, nego bi bagerom preoro Blog.
Ne znam samo što tračim dragocijeno vrijeme na ovom pederskom Blogu?!

dalibor bilic said...

,,Stas,, recimo Coleta prisluskivat,dzabe struju trosit,kad on sam sve kaze,
Dobro dosli na ,,pederski,, blog

Rajska djevo said...

Samo se i vi zezajte..desit će se i vama..najednom će progutat mrak vaš komentar!
Ovaj blog nije ništa sigurniji od onog..i tu nestaju komentari...

Anonymous said...

Prisluskivalo se preko radija, pa preko onih crnih telefona, pa TV aparata, a narocito sada preko ovih modernih telefoncica. To je ono, kako bi rekli, grublje prislusskivanje.

Ima i ono fino, sto bi neko rekao 'fajn'...ama, sta me briga, neka prisluskuju, nisam nikad radila ni protiv koje drzave.

Zivim svoj skromni zzivot, a zanima me kako doci do tog posla?

Kazzu da je pravo dobro placeno!

Tolika raja nezaposlena, a zzive na visokoj nozi--de te vi to meni objasnite.

A sto volim kad mi neko dobro poznat isprica nessto 'kao iz mog zzivota'...takvi i ne znaju da kad se pogledaju u ono ogledalo (iz prethodne pricce) nemaju srecce najmanje sedam godina.

Takvi se i ne upitaju pomognu li ikome od srca bilo ccime...njihova sudbina!
---
I poznati P.P. (veoma draga i karakterna osoba) je imao susret u tramvaju sa osobom/gospodjom sto ga je prislusskivala u toku rata.

Valjda bi sada trebali nekako nagraditi te prislusskivacce onih nassih 'sexy razgovora'. Sta mislite kakvu nagradu da im damo?

Bog Te blagoslovio...to bi bilo najbolje ;) (ovo je miganje, nije 'smile')

Feniks

lajka said...

@ Cole
I Dodik je nacet, jos ga samo Nemanja uvazava.
Kamo srece da stalno ostane na vlasti zbog "dobrobiti" Cekrcica.

Anonymous said...

Raja, de malo prisslussnite ovu Anu Bucevic;
http://www.youtube.com/watch?v=yDlQcrpOyvc

Prema njoj i pozitivnom tumaccenju nismo mi 'sluccajno' ovdje, na ovom blogu :)

Kako Ana kazze: 'ako vec mislimo, onda neka bude pozitivno missljenje!'

pozdrav, Feniks

Čole said...

Impresioniran sam Tetkinim odabirom teme! Nismo se mi slučajno sreli ovdje na Blogu. Nas je sudbina povezala. Od prvog dana sam ja to osjetio, samo nisam u to bio skroz siguran. Čuj slučajno! Ma to je nama bilo zapisano. Fala ti Tetka što mi odagna dilemu. De nam nađi još šta ovako pametno.
Nego, uzima li ova Ana nešto za živce?

rajska said...

Čolek čiji je ono broj mobitela? Ja zvala, predstavila sam se na engleskom, tražila sam Micka a kad ono neki ljuti ženski glas, opsovala me na nekom nerazumljivom naglasku,vikala na telefon..ništa nisam razumjela...Možda nisam smjela zvati, a?
Inače, istina je da nismo slučajno ovdje..sve je s svojim razlogom...to što jedni drugima pilimo živce je važno za naš duhovni rast...ko izdrži taj je uspio ko ne...njegov problem..csssss

Anonymous said...

Da smo 91' 92' bili u trokutu, znali smo kad bi njezno spomenuli Slobinu mamicu. S treceg kraja zice uslijedilo bi jos njeznije spominjanje ustasko balijskh grkljana. Sada im vise nismo interesantni. Na meti smo krupnih i sitnih prevaranata i ucjenjivaca.Mene povremeno nazovu zenskice koje prodaju Cepterove saugere i sl. stvari, ili muskici koji u pravilu nude masazu. Kad ih upitam odkud im moj broj ( ne nalazi se u imeniku ), spuste slusalicu.
Neki dan, dan nakon rodjendana stize kuverta, velika sarena. Cestitaju mi rodjendan i nude putovanje u Barcelonu i jos negdje. Nikad cula za njih, a kamoli imala s njima nekog posla. Sve znaju , i adresu i datum rodjenja. Ja o njima nista. Da imam neku veliku lovu, vjerovatno bih saznala s kojim jos podatcima barataju. Placamo danak OIB_ima, karticama i suvremenim nacinima komunikacije.

lajka said...

To je sigurno bila Mickova Dara.

Anonymous said...

Koristi ono sto sam vec preporucila:

http://www.alternativa-za-vas.com/index.php/clanak/article/nar

Feniks (neka neko ima koristi od prisluskivanja )

Anonymous said...

Prodaju liste klijenata jedni drugima, a baska je sto ljudi iz zatvora obavljaju/zaradjuju radeci za marketing. $10 po satu, najmanje.

Zovnu te, a ti mislis da je poziv iz tvog grada, a ono transfer odnekud...na tvom jeziku.

U mene piskutav glas pa uvijek pitaju gdje su mama i tata da im prodaju neko osiguranje za kola, a ja kazem otisli u muzicki paviljon i onda nastane sutnja s one strane...a radnja se dogadja npr. u 9 navecer.
Koja firma zove u 9 navecer?








O Nono ,nono, nono ,dobri ,,moj,, hdz

 U Americi uvijek zanimljivo.Evo ovde na Floridi ,politicari ., osim  sto se bave  jako vaznim egzistencijalnim  pitanjima-koliko,  brinu i ...