Thursday, July 18, 2013

Sranje

U ,,ljude,, sam se razocaro 92. I drzi me do danas.

Mislim da mi  nismo bili toliko pokvareni .ili mozda I jesmo,da od tudjeg jada I nesrece  pravimo vlastitu dobit ..Koga se jos u ovoj zemlji jebe za Trevora martina  ili Gorga Zimermana ,ako iz toga ne moze izvuci vlastitu korist.Saka budala ,sto ce demonstirtati ,dobiti pendrek u bubrege I sutra uredno platiti  soju ratu za kreditne kartice.

Bilo je u stvari  samo pitanje  vremena kad ce se cijeli slucaj komercijalozovati,Krenula je  zena iz porote intervujeom za CNN.Najavila svoju knjigu.Onda svi ostali.Kupite moju pricu.slike.Kupite  krvavu majcu sa kapuljacom ili bar njenu kopiju u pola cijene.Slijede  tuzitelji ,avokati ,sudije .

,,Oprostite gosodine ,gdje sam  ja tu u slucaju  Trevor martin -George Zimerman.,,

Magazin ,,Roling Stons,, na naslovnoj strain donosi sliku  covjeka koji je postavio bombu u Boston na maratonu .Gledam sinoc ,zena koja je ostala bez jedne noge  I na pola druge ,skupila pare ,I po skolama , za   vjestacku nogu.Sta su mislili u  Rolingstonsu ,kad su  objavili  sliku teroriste.ZarADA   naravno.iskoristiti priliku dok je aktuelno  I ,,uzeti,, po cijenu svih onih  ,sto su je nevini platili.Zar nije logicnije da je na nasovnoj strain ova zena bez noge.naravno da nije .Ona ne nosi pare ,nego skuplja.Ova zemlja  pravi ,stanca ,George Zimermane ,da bi na nekom mogla zaraditi.

U ljude sam se razocaro 92. ,samo zato sto o njima prije nista nisam znao.Drzi me do danas.Kako neko moze  ,,zaradjivati,, na tudjoj nesreci.Hm ,odakle ti dolazis  covjece.to sto ovde rade ,je u rukavicama ,kod nas ,otimali iz  gladnih ociju.

U Subotu  mi ,,bio, ,,Skenderija,, kaze da ponekad navrati na stranicu ,ali se ne javlja.Dobar I drag covjek ,kome su vrata ovog bloga uvijek otvorena.Donio mi dva CDa.Novi halide beslica -Romanija I valjda novi ,neznam kako se zove  ,Olivera Dragojevica .Zadnji put sam ,,nasu,, muziku sluso ,prosle godine ,kad mi je isti covjek  na poklon donio  nekoliko snimaka.Nisam inpresioniran  ,,Romanijom,, I dalje  cu ostati uz ,,Miljacku,, a sto se Olivera  tice,kojeg sam  uvijek volio saslusati, stvari  izgledaju ovako.,,Skenderija zivi u Dzeksonvilu koji je 2, 5 sati udaljen od mene.Ide se prvo ,,cetvorkom,, pa na devedesetpeticu.Da stavim ,,Olivera,, I da idem posjetiti  Skenderiju , tesko da bi se vidjeli.Zaspo bi poslije  trece pjesme.Samo su rijeci  drugacije ,,Sponistre se vidi Solta,, piva klapa ispod volta ,, Osto Oliver isti ,a ja se promjenio.-,,prominia,,

Ljude sam zamrzio 92. ,a danas sam jos gori.

35 comments:

lajka said...

Kad sam vec pri peru, da nastavim . Beslic nije moja muzika, a ni Oliver vec odavno nije ono sto je bio. Ubijas me ovih dana s ovim depresivnim tekstovima, zato za sebe ovaj put uzimam samo ovo plavetnilo mora i ' Tiho razmices koltrinu, zrila si ko litnje voce.
O ljubavi i o vinu piva klapa soto voce.'
Ti lijepo sanjaj, a ja cu na arbajtovanje.

Čole said...

Ološa je od uvijek bilo i biće. Ali ne možeš negirati da postoje i dobri ljudi. Rat je situacija kada te osobine bivaju potencirane. Dobri postaju još bolji a loši, još gori. Te „famozne“ 92-ge sam se u to zorno uvjerio.
Danas, poslije toliko godina, vraćam film i razmišljam. Za te 3,5 godine, ni jedan drug iz razreda, ni jedan ribar ili kolega sa posla, nije došao da me priupita kako mi je. A bilo je gutavo i pored toga što mi je supruga Muslimanka. Nerado to napominjem ali priča zahtijeva, jebajiga. U par navrata mi je, blago rečeno, veoma pomogla. U sličnim situacijama su neki zijanjivali glavu a ona me je iz takvih situacija vadila.
Ja sam povremeno obilazio svoje prijatelje pa i prijatelje Bošnjake, jer u tom ratu nikome nije bilo dobro. Prvi dan, kada se moglo preći preko Vraca , (granica prema RS-u), posjetio sam kolegu sa posla, koji je bio oženjen Srpkinjom i rat sa njom proveo na onoj strani. Bilo je suza sa obje strane. Takvi brakovi su prolazili kroz lagani pakao.
Neki dan smo brat i ja, u Sumbulovcu evocirali „uspomene“ iz rata. Bio sam frapiran nekim saznanjima. Saznao sam da je dobivao pakete od zajedničke rodbine. Neki od tih paketa su bili prava dragocijenost. Priupitah bracu što meni ne prebaci koju kobasu?! A on veli: „Pa tebi je bilo super, žena ti Muslimanka!“ Srećom i moja majka je dobivala pakete od iste rodbine ali nam je ona redovno prosljeđivala dio. Bio sam veoma zahvalan na toj pažnji, bez obzira što su mene zaobilazili. Prvom prilikom sam ih otišao posjetiti i zahvaliti im se. I oni su mi rekli isto kao i brat. „Tebi nismo slali jer smo mislili da je tebi dobro, obzirom na suprugu.“ A supruga, i ako je odradila čitav rat kao ljekar, nije paketa dobila od „Doma Zdravlja“, tuga pregolema! Moja firma „Petrolinvest“, svaka joj čast, redovno je svaki mjesec dijelila krasne pakete. Zahvaljujući svom Srbinu, kako je ona sa žaljenjem, cccsss volila reći, a moja Muslimanka, kako sam ja s ponosom volio reći, je u ratu prošla „super“. I tako ja u ratu napokon postadoh „pravi Srbin“, kome su u tepali, Ćetnik, cccccsssss.....

Marijan said...

Nisi jedini (koji se razočarao u ljude)!

lajka said...

Cole, rasplakao si me.

dalibor bilic said...

Kad sam ja bio ,,mali,,dobivo sam pakete od Deda mraza .Poslije nisam I sad mi dodje ,da napravim naj bolji,naj veci paket na Svijetu,pa da ga odavde posaljem na onu ratnu adresu,da ga sacekam I da se ,obradujem.Da vidim ,kakav je to osjecaj, a za ovog Coleta I bez ove price sam znao da je pravi sad da mu otepam; ,Ceto,,

Marijan said...

Početkom 93. idem sa smjenom na liniju, doš'o vakat na nas. Pao mrak, potrefio se ja na čelu kolon(ice)e, nemamo oružje, jedino je u rovovima koje ćemo preuzeti. Stanem (stali svi)i kažem:
- Šta mislite, sada bane pred nas nekoliko bradonja sa oružjem i kažu:
- Kud ste pošli ''balije''? Ja bih se samo izmakao i rekao:
- Ja nisam, evo ih iza mene, i sklonio bih se u stranu!
Nasta smijeh i komentari tipa: *ebo te, gdje ti to pade na pamet?
Da napomenem, od nas petnaestak, samo smo trojica, četverica bili nemuslimani.
U tim ružnim danima, humor ovoga tipa bio je sasvim normalan, bez zamjerke i poželjan, a sada...
---
Na početku rata, svi su primali humanitaru i niko nije gledao šta je u čemu, važno je preživjeti. Drugom polovinom 92. klerikalci su već odradili svoju zadaću tako da mnogi krenuše ''Božjim stazama''...
Na liniji, kolega okreće konzervu čitajući etiketu. Na to će mu jedan od raje:
- Ma jedi slobodno, vidiš da piše pork - govedina!
---
Nerado o ratu, ali i to je dio nas, a i urednik se malo toga dohvatio...

Anonymous said...

Ima i ono: 'Donijeo sam vam konzervi

(dobrotvorne organizacije su davale 10 posto poreza/hrane na opstinu, znate li za to? I to se poslije prodavalo po radnjama)

mi to ne jedemo?!'

'A sto?'

'Od toga se dobiva rak, nisu bas zdrave...'

Ali zato mogu valjati komssiji ;)

To je bilo od onog 'nazovi' prijatelja.
---
A kad se samo sjetim komsinice koja mi spakova flasu soka, teglu ovoga, teglu onoga, napakovala da ne mogu ponijeti...i sada me stegne u grlu kad se sjetim kako je bilo prazno, bez hrane, mala djeca trenirana da i ne pitaju...
Pa kuma, onako mala, dosla sa cekerima punim hrane da mi kazze da 'neki idu za Kanadu, ali ne znamo kako'...ma, jezzim se od tih sjecanja

E, Cole, mekano CC...
---
A meni treba godina da ukopccam ko mi je 'nazovi' prijatelj...
Sporo paljenje, eto, sta je.

Kako rece poznati govornik oko pozitivnog razmisljanja i primjenjivanja u zzivotu,

'ako si upao u rupu u istoj ulici 2-3 puta, zato sto nisi vidio, ili zato sto si znao da je tu a opet si isao tuda i slicno tome,

vrijeme je da promijenis ulicu kojom hodas'...
Feniks

Anonymous said...

Molim te,nemoj o ratu.nemoj molim te....

Pricaj mi bajkicu o buducnosti ali ne,istinitu proslos...

Kao da je nestvarna a desila se....

Ta dva CD iz Jacksonvilla,dobri su,dobrice pjevaju pa I oni nekada mahu naprave u izboru.Bolje je I "Romaniju: slusat pa I "Nadalinu"nego o nekoj "Adri" pricati....



"O moj Boze,zasto ja.Od svih sretnih cigana,da se rodim bas kad zadrijema,da me ne blagoslovi"

Dzokica je svetinja,peonadji ga,slusni I uzivaj.....



A tebe Cole iako ne blagoslovljena limvo do gabo,Sandaleta

Anonymous said...

koji pesimizam: ...da se rodim bas kad zadrijema, da me ne blagoslovi...
---
a sta mislis o onome:
zamisli onaj spermatozoid sto te napravio...bio je najbrzzi !

Feniks
(blagosiljam i vas sto vas imam i samu sebe)

M.M. said...

Sta ste navalili na rat. Nije se Dalibor razocar'o u ljude zbog rata , nego, 'nako se potrefilo da se razocar'o '92.
Ja sam se eto u te iste razocaro
'91.
Ja jos uvijek najradije slusam svog komsiju ,nazalost pokojnog,Dragana Stojnica .

Anonymous said...

hajmo na tucanu kahvu, 'Dibek' kahva sa stogodisnjom tradicijom tucane kahve...
'ova se kahva tuca i prije, ko mozze i ko smije' (Zuko Dzumhur, 1973 g.)
telefon: 033...

http://novatv.dnevnik.hr/clanak/inmagazin/posjetili-smo-najstariju-sarajevsku-radnju-kave.html

zaboravis sve lazzne prijatelje, misliss samo oko dobrih...i onih koji smiju ;)

eno je miruha,
Feniks

lajka said...

E Mitre Miricu, kad vec licitiras godine, ja se referiram na '89. i ' Voljela je sjaj u travi '.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Čole said...

Sandaleta ba, ne zavlači me! Hoćemo li se mi voliti ili derati? Odlučiti se!

Kod mene počelo odbrojavanje, u ponedeljak sam na Drni a u utorak veliki spust niz ljepoticu, tridesetak kilometara. Biće opet ludo i nezaboravno. Kad sam u čamcu, na Drini, uvijek mi na um padne Dalibor i onaj njegov kruzer. Koja drastična razlika u lovi i užitku! Tu ona Anštajnova Teorija relativiteta najzornije dođe do izražaja. Jedina mana je što taj užitak nemam s kim podijeliti. Svi obećavaju a kad dođe dan „D“ uvijek nađu neki izgovor. Stid ih je priznati da ne smiju. Kad je rulja u gomili, onda su svi hrabri! Zanimljivo zapažanje.
Iskreno me raduje da ti je dolazio Skenderija. Znači li to da ti je halalio što me nisi otjerao sa Bloga?! Koliko se sjećam, otišao je zbog mene a i tebe, jer mu nisi udovoljio ultimatumu. Pokazao je priličnu netolerantnost, mada se busao da je veliki demokrata a naročito multinacionalista. U ostalim segmentima je bio, a izgleda, i ostao skroz fin čovo, što sam i ja zapazio. Tolerancija je važana karakteristika osobnosti! Ali šta'š, teško je biti savršen.
Ne razumijem one koji samo povremeno navrate na neki Blog. Blog ili valja ili ne valja, pa ga posjećuješ ili ne posjećuješ. Što ćeš i povreme otvarati nešto što ne valja? Valja li ova?
A opet ako ti se dopadne neki Blog, čitaš ga a ne učestvuješ u priči, ni to ne razumijem. To mi liči na onaniju. A što će im „onanija“ ako mogu do mile volje „guzit“?! To su neka moja razmišljanja vezana za dio tvog teksta.
Mi ovdje trkeljamo a Rajska se tušira gola. Zamišljam scenu kad joj ispada sapun, ccccssss.
Micko, nastavi !

lajka said...

Cole ne moras razumjeti, ljudi se ponasaju onako kako im pase. I tebi i Daliboru je stalo do gosp.Skenderije jer ste ga obijica spominjali u par navrata. Njemu nije, i morate to postivati. Nisam ga upoznala, ali ako je to onaj macak ili ris, bar sam mu avatar skuzila. S jednog drugog bloga svojevremeno je otislo nekoliko ljudi. Neki su bili meni dragi, a nekima ja nisam bila ni malo simpaticna. Zbog ovih drugih mi je bilo skoro i vise zao jer nisam imala s kim boj voditi. To su uglavnom tipovi koji smatraju da je njihova neprikosnovena i kapak. Da se gosp. Skenderija ne naljuti, govorim o ljudima koje sam upoznala. Meni je osim druzenja na blogu zanimljivo i to sto se medju nekim osobama koje se ne poznaju uspostave posebne valne duljine, pa je nekad dovoljno reci samo rijec, a onaj/ona tamo zna o cemu se radi.
Sve je to Tesla kriv.
Lijepi pozdrav svima. Gosp. Skenderiji posebno.

Micko said...

Skenderija je meni bio neka vrsta relaksa.Volio sam ga citat,ali nije bas imao nekog velikog razloga da se iskljuci.Bilo bi lijepo da nas opet obraduje svojim izvanrednim komentarima.Ipak smo mi nasa raja,pa treba nekad nesto i oprostit.

Moj Colek,da znas i Pama moja kaze da se kupa gola.U toj uniji sad sve golo.Kaze ima mjesta toliko da nema razloga oblacit se.Kaze da nije to ko nekad.Sagne se po sapun nema ko da ga zavuce jer nema bosanaca,nego samo neki kulturni Evropejci pa je opasnije muskarcu da se sagne nego njoj.Pitam je ja ,da nije to sto je ona malo starija dama,a ona kaze da muskarci ne gledaju ni one puterice nego samo se zvalje izmedju sebe.Ne znam ja.Ona tako kaze.Da li je vjerovat ili ne mene ne pitaj,ali koliko ja znam moju Pamu,vjerovat joj je.

Razocarenje u ljude je tema.
Nema se tu sta mnogo kazat.Svi su pokazali svoje lice 91. i 92.Sta ja imam kazat o Ranku Ceranicu koji je popio vise moje rakije i pojeo moga mesa nego kod svog oca pa doso da me istjera iz kuce.Jaran mi bio.Kleo se ja u njega.Da li je on u mene,ne znam.Do duse ispratio je on mene i porodicu do Kiseljaka te sam sam nastavio dalje.U majci Hrvatskoj sam se najvise razocarao u rodjake.
Sad kad je proslo mnogo godina,i kad sam stao na svoje noge opet kao nekad ko ih jebe sve redom.Sad bi oni svi da se grlimo ponova,ali evo im ga majci.Ne grli se Micko vise s nikim,osim sa Darom.
Ovi nasi ovde su isti i mozda i gori od onih nasih tamo.Daleko im kuca,osim Darine.Cekam Daru moju,najdrazu mi ljubavnicu.Ona nije nacionalista mada nosi krst od pola kile oko vrata.Izvini Colek,ali i ja cu se prekrstit s 3 prsta ako ona kaze.Boga mi i Kevro da je vidi preso bi u krscane.
Dakle razocarao sam se u ljude,ali eto jos nisam u zene.

Rajska Djevo pazi da ne legnes negdje na livadu da se ne nahladis.Moj deda je pricao da legenda kaze da se ne smije na ledinu lec dok smokov list ne naraste da moze picu pokrit.Pa ti gledaj koliki je sad smokov list.

M.M. said...

Treba biti samokritican ,Mitru Miricu nije ovdje mjesto.
Odoh ja na otok.
Pozdrav iz Tampa

Anonymous said...

a ja cekam da Micko pita: 'a sto u plakaru kod mene ima mjesta za njega'

Feniks

lajka said...

Dimitrijo, sine Mitre zar i ti bjezis ?
Da se nitko osim Dalibora nije usudio reci da ova ne valja.

Anonymous said...

Dobro Dalibore.Tvoja I nicija stranica jeste I to nemozemo osporiti ali uistinu nisi realan glede "Brisanja" komentara na komentare.

Odakle njoj I njemu pravo toj "PHENIX" osobi da zabada nos gdje nije ni potrebno.

Ono meni da kaze pesimizam "mirise mi na baliluk" od jedne jako lijepe Balaseviceve pjesme I da me poredi sa nekakvim glupim spermatozoidima.

Dalibore,trebao si pustiti da procita pa onda da ibrises.Nista vulgarno nego samo istinito napisano za tu osobu.


Usao sam I napisao nesto drago I milo u oposlljednih par sedmica,simpaticno da bi unistio monotoniju na tvom blogu koji traje vec mjesecima.


Nije napisaLA SAM NEGO JE napisao sam.....


Cjenim tvoje pisanje,tvoje ideje I mastu da sve to stavis na papir.Nije jednostavno par "Stiva"sedmicno pisati I svakoga pronaci u njoj.

Mozda I ne pripadam ovom blogu,neobavezno,godinama sam bio clan ove "partije" u istinu vrijeme je da odem da me vise ne brises,probao sam vratiti moje mjesto ali kako vidis,tesko je.....




Cole,izvini na maloj sali,bilo je lijepo I ne previse nametljivo,oprosti ako sam te uvrijedio a vama,mnogima,hvala na podrsci I lijepim komentima na moje sale I komentare.


Druzite se lijepo I u tome uzivajte.......


3 2 2 2

lajka said...

Sta je ovo, epidemija odlazaka ?

Draga moja/dragi moj tridvico
Ima nas ovdje koji se volimo presvlaciti, cas u sorc, cas bluza do grla zakopcana. Jedino je Cole gol, k'o od majke rodjen. Nije bilo fer s tvoje strane. I jos se ljutis i demonstrativno napustas blog. Bud djek pa ostani i muski otrpi Coletovu kanonadu.

Anonymous said...

transvestit hahaha

Anonymous said...

a gdje ja to spomenu 'baliluk'?

Ocigledno ne koristimo naoccale za ccitanje onog ssto je napisano.
---
CCCCCiiiiitttajjjj i slussaj ljude koji govore oko pozitivnog misljenja i ponassanja.

A sta ima losse u spermatozoidu koji se izborio za svoje JA-tebe, mene i druge?

Ko biva smijemo se ssseeevvviiitti , ali ne smijemo spominjati kako se sta zove. Ta nemojte kazti;

Ima li hladne pive u Sarajvu u ovo doba godine?
Trebam li se zakopcati do grla da bi dosla na mrzlu pivu?

Jos ce nam Sarajevo odrediti da i na Internet idemo obuceni od glave do pete, dugih rukava, zakopcani do brade...

odoh na pijesak da uzzivam gledajuci one moderne musske kupacce gaccice, gdje je samo snura odpozada...

Feniks (proucavaj imena pa ces nas nacci u svakoj zemlji)

lajka said...

Mick, skidam kapu tvojoj Pami.

Čole said...

E moj 3222, namjere da „oživiš“ Blog su ti bile dobre, samo ti je izvedba bila loša. I ja sam iz istih razloga napisao da je Blog pederski a ti meni da sam huligan. Možda si se i ti šalio ali si nas prethodno trebao naučiti na svoje „šale“ da ih razumijemo. Evo sad, kad si nas naučio, ti ode! A da si bar imao neki razlog! Teta R. te ničim nije uvrijedila. To što njen humor nije „dorastao“ tvom, nije njena greška. Ali zato ona tu falinku nadoknađuje mudrošću, koja je po nekad teško dokučiva, cccsss, pogotovo hermafroditima. Bolan ne bio, kakve su ti ono šale?! Umalo te ne jebah! Nego, uči još malo, čitaj pažljivije, pa nam se javi sa nečim kvalitetnijim.
Priznaj da si se zajeb'o i zaboravi. Što je bilo, bilo, idemo dalje.
Kol'ko se puta Dalibor zajeb'o, pa ga eno, dogur'o do pisca, jebote, iako se razočar'o u ljude! Nema veze, ćoek ost'o razočaran, rezgniran ali piše, ne odustaje k'o ti. A dok on piše, čitaoci mu se tuširaju goli, mašu kitama ispod tuša, cccsss. Pa ko se ne bi razočar'o?! A sa tim razočarenjem u ljude je krenulo još 92-ge u Srajevu! A nešto kontam, gdje je on vidio ljude, te devedeset druge?!

Unknown said...

3222 Cole je u pravu.Stvarno kakve su ti ono sale. Cole kakav je dusevan i naivan covjek, mogao ti je povjerovat na casnu rijec da si zensko,i jebat te dok si reko keks. Najgore je sto bi on jos ispao kriv zbog toga.Sreca pa se uzdrzavo, inace Bog zna sta bi sve bilo.
Daj ne zafrkaji vec se i dalje javljaj.Nisi ni prvi ni posljednji koga Urednik brise. Dodje to bolan njemu ponekad i prenese ga,ko i svakog oholog i punogsebe Amerikanca kojem se lako silit na jadnoj raji, pogotovo onoj koja ne zna da'l je musko il' zensko.
Cuj, i na tetku Roxandu se naljutio.Pa gdje ces i zasto na nju da se naljutis.Zar ne vidis da se ona popravila i odavno vise ne postavlja onolike linkove.Bolje da si se ko i ja naljutio na Rajsku. Kupaju se i tusiraju tamo goli, i Bog jos sam zna sta jos tamo takvi goli rade, a ne zovu na naselje.Da ne govorim kako time moze pokvariti seku.
Salu na stranu, ne zafrkaji vec se javljaj, da se, ako nista,malo talasa...
Pozdrav Sydneyac

urednica said...

@3222 A sto te navlace. Stipu ti njih kraju, u pravu si ti. Ko te jebe, samo naguli... moglo se jos Coletu omaketi da i on nesto kresne a ne samo jaran mu Micko. Ko bi izdrz'o te price...sandaletu Cole izbio iz klompi...ccccssss

rajska said...

Jao što mi sve radimo...zamislite samo...jedne večeri popili previše vina, pa smo se išli goli kupati, pao je sumrak, kako nas je bilo desetak malo smo se zaigrali na pijesku...ma...neponovljivo iskustvo..odoh sad malo u more....csss..srećom da je plaža u osami...

lajka said...

Htjedoh ti Rajska predloziti da dimije obuces, mozda bi vise paznje izazvala, al' me strah da me tridvica ne prozove za baliluk.

Micko said...

Ja taman pripremio svadbenu cuturicu.S jedne strane grb sa 4c,a s druge strane sahovnica.Na cepu je naslikan mjesec i zvjezda.Ono kontam kako bi gosti bili mjesoviti da bude zastupljen svaciji simbol.Sta sad s njom osim popit rakiju i ostavit je za neka druga vremena.

Rajska meni se namece zakljucak da si igrala picicgina na plazi pa se otisla kupat.Meni je taj picicgin najdraza igra,u razdjeljak te ljubim.Objasni mom Coleku kako se to igra.

Tetka Rafaela nisam ti ja bona za plakara,nego za ikone da me gledas,a ne diras.Hoces da ti posaljem sliku do pasa ili od pasa,ili kompletnu.

Anonymous said...

Uh, Rajska, nocno kupanje...pa vidis i one svjetlece planktone...nije mi palo na pamet dok sam bila.
---
Neka mi se Micko javio, a ja ccuccim i ccekam...Micko, golube, imam pun plakar knjiga!
Ubacicemo 2-3 v elika jastuka unutra, spojiti svjetlo, a Ti nama ccitaj naglas, pa da ccuju i oni koji su zaduzzeni za kuhinju, a i oni ispod stola, te MM na kaucu.
Ma, kupicu i megafon, sve cces dobiti, samo naglas ccitaj. Mozes poceti i od Kama Sutra, mislim da bi se svi slozzili ;)

Feniks

Čole said...

Kad sam ja igrao picigena ti se Micko nisi ni rodio!
http://db.tt/H8zCI2ye
A ti Micko pogađaj koji sam. Imaš pravo 6 puta, cccsss!

To su bile prave utakmice, poput ovih danas odbojkaških, koje su postale pravi hit. Bilo više publike nego na Željinom stadionu, ccccssss. I to samo treba! Lahko se zajebavat sa trebama gologuz, kad ga prije toga ne vadiš tri dana, cccsss.
A sad vas ostavljam 3dana. Nije radi onoga, nego moram na Drnu. Čeka me „Rafting za predškolski uzrast“. Tako sam ga nazvao, obzirom na bezbjednosne uslove koje rijeka pruže. Međutim, ko traži belaja, može ga naći. Ima i ozbiljnijih špura, pa ko voli, nek izvoli. Nadam se da ću napraviti albumčić sa raftinga, kad se vratim, ako se vratim, cccsss!
A kad se vratim, hoću da vidim Kevru! Poslije Rajske, on mi je najdraži!
Pozdrav svoj raji!

Anonymous said...

Zbog predstojeceg uzbudjenja oko raftinga dobili smo pogresan http...od Coleta.
---
De se Ti nama sretno vrati pa da vidimo koliko si stariji od Micka.
Feniks

rajska said...

Ha ha ..nitko nije skužio što smo se igrali ,,,hahahahah,,,,

Anonymous said...

Obradovao me blog !

Citamo se, Dalibore!

Sevab

 Sjetim se ,sa povodom, price jednog mog druga ,ime  nije vazno,kad je  jednog vruceg sarajevskog dana  kasnio na dzenazu oca svog kolege  n...