Thursday, August 14, 2014

,,Caja..

Amerika jeste policiska drzava ,bez obzira sto se neki trude  i kazu ,  da nije i dobro je dok je tako.Svak radi svoj poso.

Cijenim  zemlje ,gdje se policije boje ,oni sto imaju i razloga.Sjeca li se iko Jugoslavije  i njene policije.kriminal na nivou ucesnika  ,,crtanog filma,Osjecaj sigurnosti  o kojem covjek tek pocinje da razmislja kad ga izgubi.

Koliko bi  vremena ,ovde u Americi trebalo ,da nastane opsti haos ,bez onih  sto su placeni da ga sprijece.Jedan dan ova zemlja nebi izdrzala bez policije.

Moj odnos prema ,,cuvarima reda,, je uvijek bio i ovde a i ,,dole,, zasnovan  na principu ,,Da im ne pravim posla,,ali sam i uvijek bio spreman  prihvatiti i njihove usluge ili jednom rijecju  ,volim vidjeti  ,,poliisku uniformu,, na mjestima gdje sam prisutan.

Ok da krenem od ,,preventive,,E to je prisutnost policije kad je manja mogucnost da ce se desiti nesto lose ,nego kad je nema,sto opet ne garantuje   totalnu bezbijednost ,ali umanjuje sansu da bude i ugrozena.

Nikad mi nije bilo jasno zasto ljudi ocekuju od policije da bude bezgrijesna.Da uvijek uradi ono sto treba a naj cesce da uradi ono  subjektivno po kriteriju ,onog sto se osjeca pravednim..Policajac je zanimanje ,ko i svako drugo .Desi se da od hiljadu  ,,pravih procjena,, jednom i pogrijesi i da zbog toga neko i strada.Zar  i doktori ne grijese.Piloti ,soferi  ...kuhari ....

povod za ovu pricu je ono sto se desilo u Sent Luisu ,kad je policajac ubio  tinedjera  u jos ne razjasnjenim okolnostima ,gdje jedna strana tvrdi  da nije bilo razloga a druga da jeste,ako ikad ima razloga da nekoga ubijes.Desi se to ovde ,ne bas tako cesto ,ali desi i sve bi bilo drugacije da taj   tinedjer,, nije crnac ,sto odma pokrene lavinu   rasizma  i gdje na ulicu izadje  hiljade onih koji se osjecaju povrijedzeni ,al bez izuzetka iste boje koze.Eto ne sjecam se da je ikad ,,bijela populacija ,, izasla na proteste jer je neki ,,crni,, policajac  ,,greskom ,, ili ne ubio bijelca.Policija onda posluzi za ,,potkusuravanje,,

Da se ja ipak vratim na temu ,,Caja,,Dobro je znati da se policije boje ,oni sto i treba da ih se boje sto znaci da sistem funkcionise,sto opet nije garancija da je i idealan ,ali je u svakom slucaju ,sve bolje od totalne ,,anarhije,,

A gdje je tu ljubav.Ljubavi mora biti u svakoj prici pa i u onoj o policiji.Kriminalci bez izuzteka ne vole policajce .Ima i onih sto bez razloga ne vole policiju ,ali samo do momenta  dok se ne nadju u situaciji da ih i trebaju.

Amerika jeste policiska drzava ,isto onoliko ,koliko je bila i Jugoslavija dok je trajala i ,,fino,,  je tako.Dobri,stari  ,,drot,, Murga.

12 comments:

Anonymous said...

Ne slazem se da je kvantitet a pogotovo stogoca drotova dobra iz licnog iskustva I anarhistickih stavova koje sam razvio nakon jebade I rata u Sarajevu, gdje sam skontao sta znaci nedostatak slobode. Pogotovo sto su me peglali Miami Dade county drotovi barem 7-8 puta za neke stvari s kojim nisam imao apsolutno veze, neuporedivo vise nego ovi drotovi ovdje ili svapski koji bi me priveli samo kad sam na duldungu pijancio krajem rata u Frankfurtu I slavio da sam uopste ziv. Ali se slazem da je amerika policijska drzava, cini mi se puno vise nego holandija, spanija, bih, srb ili hrv naprimjer, ali stoji I to da kao turista slabo mozes procjeniti situaciju. Sto se licnog iskustva tice Singapur ubjedljivo najgori, gdje su me spengali I drzali 4 dana ni krivog ni duznog. A I u dosta ostalih azijskih zemalja je prava policijska diktatura, uzas.Mog jarana su u acehu u indoneziji drzali godinu dana zbog dva dzointa, pa mu jos I neko jebavanje maloljetnica djece napakovali jer je neko pokazao prstom na njega jer Im svaki bijelac izgleda isto. Da mu stari koji je vidjen covjek u Melbourneu nije platio silnu lovu advokatima, jos bi on bio u kavezu tamo. A crncima kako je tek u chemerici, samo oni znaju.

nesloga

Meho Mekinro said...

"Imao sam zivot buran pa sam post'o nekulturan".
Pjesma za djecu ( Ljubivoje Rsumovic-Nesloga)

Pozdrav iz policijske Tampe.

Gospodu policajce poznajem samo po placenim kaznama za voznju po
principu " u rukama Mandusica Vuka svaki auto bice Ferari"

rajskadjeov said...

Ja ne znam za druge ali ja imam sreće..mene uvijek puste kad vozim prebrzo jer počinjem tužno cviliti da neću imati novaca za šoping,,,,za sad je to uvijek upalilo...

Micko said...

Nikad me nigdje policija nije dirala,osim u saobraćaju prilikom rutinske kontrole.Kad vozim ne pijem,a o drogi da ne govorim.
Volim jaku pojiciju,a naročito u Azijskim zemljama gdje je za uzimanje ili nošenje droge smrtna kazna,ili dugogodišnja robija.
Ovde je najflexibilnija policija,i najmanje su kazne.Zato po statistici ovde ima najviše drogasa na svijetu.Ovde se arapi tuku s policijom i dobiju neki mali uslov.Po mom mišljenju ko god nasrne na policiju,odmah treba dobit metak u glavu.Tako to rješavaju u Hongu i Kini.Zato tamo možeš hodat u svako doba dana i noći gdje god hoćeš.Drogasa iz ove zemlje su puni zatvori u Azijskim zemljama,a svojih zatvorenika i nemaju.

Colek,Jažić je radio od carsije do Titove.

Marijan said...

A Marlonka?

Micko said...

Zaboravih spomenut Japansku policiju.E to je prava policija.Oni jazz ti nadju drogu koju si uzeo 3 mjeseca ranije vjesaju te za noge,a glava ti bude dole.Bog im dao zdravlje.Nema zatvora kao što je Japanski.

Anonymous said...

E jebiga pretjera ga ti malo Micko. Slago te taj Japanac. Ja bio uradjen do daske svih 7 dana na skijanju, u kolima pred sami let iz Sapora nazad bio spucan ko slikica, pa me niko nije za noge vjesao. Aqui estoy Ibiza! Micko gdje ti je zena tacno u Evropi?

nesloga

Micko said...

Paprica.prije nego sto me demantujes provjeri.Za par grama droge Japanci vjesaju kao i ostali u Aziji.Zato im svaka cast.A onaj tvoj jaran sto je u Singapuru uhvacen sa dva djonta.nebi se izvukao da mu je bog babo.Nego kad cujes neciju pricu o tim stvarima moras malo razmislit.Mogu ti rec da si heroj kad si ti uspio bit sedam dana drogiran u Japanu i jos takav dosao na aerodrom.Oni tamo svi blesavi,ili su te pustili sto si bio borac na zuci.

Micko said...

Žena u mene nije toliko bogata ka ti da se provodi po Ibizi sa holivudskim zvijezdama.Preporučiti ću te ja njoj kad se vrati.

Anonymous said...

Eh ti meni pricas. Normalno da je teze prosvercovat travu u Japan pa je samim tim i skuplja roba, al 21.vijek je, postoje nacini, sve se nabavi. Nismo u 80tim ili 90tim.

nesloga

Micko said...

Hajde Paprica da malo skratimo muke i meni i tebi,a i da nas čitaoci bolje razumiju.

Kad sam ja jutros pisao na Ibizi je po vremenskoj razlici bilo dva sata iza pola noći.Gledajuc po tome ti si se javio nakon pola sata što znači da si bio budan u pola tri ito na Ibizi i samo čekao da ti ja odgovorim.
Po mom mišljenju ti si negdja ovde daleko od Ibize i holivudskih zvijezda.
Ovakav zaključak se sam po sebi nameće kad pogledam vrijeme tvog javljanja.Ovo na blogu je Američko,a ovo kod mene je naše.
Nemam ja fakultet,nego logično razmišljam.
Nemoj se ljutit,ja to nako,samo medju nama.
Eto nećemo više.Važi.

Anonymous said...

Tih ratnih godina u Zagrebu su ih zvali " nasi decki ". Mladi, zgodni, uredni, uljudjeni, spremni izaci u susret u svakom trenutku. Ocito je postojala matrica po kojoj su birani i koja je trebala pokazati da smo " mi " drukciji. Na zalost bili su za jednokratnu upotrebu. Nestali su sa ulica vec nakon par godina, a na sceni su se pojavili drotovi, murija, i kako ih vec ne zovu, pravi presdtavnici svoje kaste. Neljubazni, arogantni, nedodirljivi, iznad naroda. Poruka i ove drzave je da se policije treba bojati, a ne cavrljati s njom na ulici. I sve je to jos dobro dok se ima posla s ovima u uniformi. Oni u odijelima su gadni igraci.
Antipaticna mi je svaka uniforma. Ipak ispricacu zgodu koja mi je pokazala da plavci mogu biti i dobri.
Zadnjeg dana jedne kasne osamdesete spustali smo autom prema jugu. Krupne pahulje snijega doimale su se romanticno, nista nije mirisalo na dramu. Iza kupreskog tunela uletjeli smo u snijeznu oluju. Kolona auta ispred nas vec je bila zatrpana. Uspjeli smo se prikljuciti pjescima koji su pokusavali pronaci put do Kupresa. Nekako smo se docepali hotela ispred koga se vec bila skupila gomila putnika. Na ulazu su stajali milicajci i strpljivo objasnjavali da sobe mogu dobiti samo mame s djecom, mjesta nije bilo za sve. Ostali, ako hoce, Novu godinu mogu docekati u velikoj sali hotela. Svi smo bili zadovoljni njihovim prijedlogom.

z.

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...