Wednesday, August 27, 2014

Dr. No

U Ameriku niko ne ide da ,,zivi,,U Ameriku se ,,bjezi,, da bi se zivjelo.

Pobjeci ili otici.Malo je onih ,koje znam ,da su ovde  stigli  ,sto im je negdje tamo bilo dobro ,pa pozeljeli bolje.Ima ih sto su dosli ,al velika vecina je pobjegla.Od rata ,bjede, gladi,komunizma ,kapitalizma,nacionalizma ,idiotizma   i ostaju ovde .Malo ih odlazi ,niko ne bjezi.

Statisticki podatci kazu da 75 posto Amerikanaca nema na  ,stednji , u banci ni hiljadu Dolara.privilegijom smatram da me priroda podarila i plavom i crvenom i zelenom ,ruzicastom bojom i da ih mogu raspoznat.Kazna je u crno-bijelom.To sam donio .

Toni je moj drug.U stvari ne zove se on tako ,nego ,,Vu,,Vjetnamac od jedno 50 kila i 150 centimetara  visine.Drzi vjetnamski restoran od prije nekoliko mjeseci ,preko puta mog.Bio je to kineski restoran ,25 godina.vlasnik je bio neki Piter ,kinez ,koji se tako ne zove ,sa zenom  i interesantno je da nikad u tih ,,frtalj,, stoljeca nije zatvorio ni dan.Pobjego iz Kine da bi bez prestanka radio 25 godina.Onda prodo biznis ,drugom Kinezu ,al nakratko ,a ovaj onda  ,opet produ restoran Toniju.

Neko ti legne nakon prvog susreta ,neko nikad.Svidio mi se Toni odma.Ima smisla za salu.Sad ga zovem ,,rodjakom,, iz hanoja.Vjerovatno zna vise engleskog nego sto to moze  reci ,pa kominiciramo  tako da on kaze svoje ,a ja svoje.Neki dan sam na koamdima papira napisao ;,, Danas je ovde sve besplatno,, i selotejpom zalijepio  na izloge ,,njegovog restorana.gledam kroz prozor.izaso  Toni ,gleda,onda se vrati unutra i ponovo izadje .Vidim nesto pise na moj papir.hm .neda mi dzavo mira i odem da vidim.Dodo toni na ono ,,Sve besplatno,, ime mog restorana.i prekrizio ,,ovde,,

prije nekoliko mjeseci nestalo vode na kompletnoj ,,plazi,,Nema vode nema posla.odem kod tonija i kazem da sam jako nervozan i da me boli stomak  i da moram koristiti njegov Wc.Gleda me on  i kaze da sacekam ,te ode i donese mi toalet papir  i kaze ;idi u sumu iza restorana.ja sam ti pola pomogo,,

Pobjego je Vu iz Vijetnama ,odma nakon sto je odsluzio 5 godina zatvora jer se borio ,,protiv svojih,, na strani Amerikanaca.Njih desetorica na camcu dugom 6 metara ,12 dana iz Vijetnama  do Honk konga.Poslije u Ameriku.Pobjego.

Valjalo je za to imati snage.otici je lako ,al pobjeci nije.Oni sto odu ,mogu opet,oni sto su pobjegli ,ne bjeze 2x.

Toni i ja ,dva ,,oznojena andjela,,u zemlji gdje 75 posto ljudi nema ni hiljadu dolara na stednji  i u koju svi ,,bjeze,, sa nadom da ce biti medju onih 25 posto ,sto ima.

Za otic treba volja  i odluka.Za pobjec hrabrost.I za ostat.

9 comments:

Anonymous said...

Gazda izvini, nije da nemaju na sstednji, imaju RRSP-ulaganja za penziju, ssalju u svoju bivssu zemlju, ulazzu u nekretnine, doniraju za bolesne...ccak i kad bankrotiraju uvijek im ostane nessto u drugoj zemlji i po drugom zakonu...

Pa kako bi silne banke radile da ljudi nemaju makar 1.000 negdje zasstekano?
Znaju u banci sve oko klijenta, ccak i kad ide da pije pivu sa Midom i Zutim.
Pitaj nekoga iz banke ako meni ne vjerujess.

Feniks

Anonymous said...

Za tetu R , isjecak iz novina:
"With the country struggling to recover income lost during the recession, the study isn’t the first to make clear the desperate state of so many Americans' finances. Back in March, it was estimated that less than a third of American workers had savings of $1,000 or less, according to a study by the Employee Benefit Research Institute"

Anonymous said...

America i recesija...reklame i marketing, to je to;

kukanje, kukanje, nema boljih glumaca od nas samih, i joss kad bi to unovccili gdje bi bili;

Po onome ssto vidim i ccujem od drugih svi imaju i spadaju u one 2 treccine ssto imaju na savings/usstedjevini ili u nekretninama i shares.

Ona jedna treccina je zagonetna, ima nekog razloga 'zassto nemaju'...

Eno, u BiH svi imaju, a kukaju, sstede sami od sebe samo da imaju usstekano.
(poplavljene izuzimam iz ovog komentara)

Sta je statistika? Stvarnost?

To je samo prosjek,
kao ono Micko ima seksa za nas sviju ovdje, a u prosjeku smo onda isti.
Ako Micko ima, imam i ja...

Da ostavim 3 taccke...

Feniks

Marijan said...

Ti ko otac moje snahe:
- U Bosni svi kukaju teško se živi, a svi puše!?

rajskadjevo said...

Nekako me ovaj smrtni slučaj opet vratio u prošlost i neka razmišljanja i bolna sjećanja..kako je zapravo moj tata stresno umro..bila je gužva, bolničari, hitna, reanimacija, bolnica, nepoznati ljudi, galama, zvuk medicinskih instrumenata..a opet sve uzalud...umjesto u našem domu, u našoj sobi, na njegovom krevetu, umjesto da sam ga držala za ruku, puštala mu neku meditativnu muziku.bila pokraj njega..smrt je zapravo događaj koji bi se morao odvijati u nekom posebnom mirnom okruženju...mislim da neću napraviti takvu grešku s drugim roditeljem kad za to dođe vrijeme...a sada po nekima možda morbidno pitanje ali zapravo i nije..kako biste vi željeli umrijeti?

čole said...

Vjerovatno mnogi nisu znali da se u momentu umiranja muškarcu obavezno digne!
Dakle, za Dalibora još ima nade, cccccsssss!

Anonymous said...

meni se cini da je Rajska ODLEPILA

čole said...

Rajska je u punoj formi a za tebe mogu primjetiti da joj nisi ni do KOLENA. I ne čini mi se, ma koliko bio Daliborova simpatija! Pokrećući ovu temu, otkriva sebe kao osobu širokog dijapazona interesovanja, neopterećenu tabu temama i sličnim glupostima.

Čuo sam da u Francuskoj žene za svog umrlog muža vole reć.: "Sada je na mnogo boljem mjestu". Ovo ima smisla, pogotovo ako se umrli za života patio.
„Ja bih volio da mi na sahrani, umjesto posmrtnog govora, govornik uzvikne: Vidite ga, miče se!“ Ovo su riječi umjetnika, čijeg se imena trenutno ne mogusjetiti.

Svi bi željeli umrijeti, kada za to dođe vrijeme, naravno, na način da to bude bezbolno ali se plašim da takve smrti nema, mada se misli da je to ona koja se desi u snu. Žaleći za umrlim, mi ustvari žalimo sebe, jer mi gubimo dragu osobu a ne ona nas.
Licemjerno je kada veliki vjernici kukaju nad umrlim, „znajući“ da draga im osoba odlazi u raj.
I inače, rituali vezani za sahrane, prepuni su raznih gluparija koje se praktikuju stoljećima, zavisno od lokacije. Interesantno je primjetiti, da što je narod primitivniji, rituali su nekako logičniji.
Posljednjih nekoliko decenija, na sarajevskim grobljima se ustalila praksa da se ateisti ispraćaju uz zvuk trube. Najčešće se odsvira popularna „Tišina“, mislim da se tako zove melodija. Pošto ritual traje duže od kompozicije, „genijalci“ su se dosjetili da tu kompoziciju razvuku tako da „pokrije“ čitav ritual. Svaki put se zgrozim kada čujem tako neprirodno razvučenu melodiju, koja zvuči idiotski. I niko da se sjeti da to promijeni.
Istina, mnogi i ne zaslužuju ljepši ispraćaj i takva melodija im baš i priliči.

dalibor bilic said...

Tja .....
Dobar je ovaj blog ,mislim nije los.Svak nadje sebi blisku temu.Evo recimo ovaj Chole.Inzinjer za ,,morbidne,,Da je rcimo bilo rijeci o korisnosti ili stetnosti sexsa vise od 3x ,nigdje ga.Truba-tisina.
Mozda za njega i rajsku Devu ,,,Sex u zagrobnom zivotu,,
Sta li je onaj lazarov savjetovo ljudima il da se jebu il da umiru.
A za coleta specijalno ,,Vidite ga ne mice se ,, hahhahahahha

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...