Sunday, August 24, 2014

Mide i Zuti

Kraj Ljeta.Pojlo se ,popilo se ,prosulo se.

Sarajevo je jedan od naj ljepsih gradova na  Svijetu.Mjesto u kome su se sudarile ,al nikad ,pomirile ,kulture ,istoka i Zapada ,Sjevera i Juga.Grad u kome ni jednoj  ,,humanoj,, ideji nije tjesno.Osim ponekad.

Zila kucavica grada je ulica Ferhadija ,koja se nekad zvala  Vase Miskina ,al se tako vise ne zove  a sve  u sklopu uvodjenja  novih plemenitih  ideja i promjena  , u kojima svako treba  pronaci samog sebe.i dati vlastiti doprinos stanju opsteg blagostanja i  prosperiteta.

U Ferhadiji se odvija  kompletan politicko ,ekonomski ,kulturni ,zabavni i svi drugi zivoti stanovnika tog grada i njihovih gostiju.Sarajevo je u istoriji poznato po ,,Svom atentatu,,koji doduse nije bio u Ferhadiji ,al jest odma  iza coska pa ako ima neko mjesto  koje zasluzuje da bude u Ferhadiji ,a sad nije ,onda je to ono ,gdje je ,,gavro,, ubio Franju,pa da  konacno i to punih usta mozemo rec ,Sarajevo je Ferhadija  ,a ferhadija je Sarajevo.

U Sarajevu niko ne radi.Vrijeme se provodi  u laganim setnjama od  dzamija  do kafana i od kafana do dzamija   i nikom nije lose.Ni hoidzama ni kafandzijama.

Ulaz u ferhadiju je kod ,,Vatre,, one partizanske ,prave i one kafane ,gdje se obavezno skuplja i iskljucivo ljeti dijaspora ,da se vidi sa svojom rajom.Ako dodjes u Sarajevo a ne pojavis e nekoliko puta u basti vatre ,koda nisi ni bio.Onda gore prema ,,Carsiji,,Ljeto je inace ,sarajevsko ,, godisnje doba,a sarajlije ko gusteri ,svi na sunce.

Tamo preko puta ,,Peke,, ,ljetna basta ,okrugli sto ,iznad kojeg je sunacobran na kojem pise ,,Tuborg pivo,,linija prva ,da niko ne promakne ,sjede Mide i Zuti ,legende grada ,zivi svjedoci svega sto se tamo desava i  nijemi onoga sto ce se tek desavati.

Mide ; Dje onaj haris ,a eno ga .Hariseeeeee.

Haris ; Dobar dan gospodo.Trebal jelovnik/

Mide ; Jok ponesi ga kuci  a donesi nam dvije ,al da ne budu turistice i dvije case ,,taze,, vode .prosli put si nam donio vodu   iz kanistera.

Zuti ; ja eto prodje i to.

Mide ; Sta prodje ,nisam vidio.

Zuti ; Ljeto i festival.,a ode i dijaspora.

Mide ; Jes vala da se i mi malo odmorimo.nego nesto sam razmisljo.Ovi nasi odavde ,cim se prvih para dokopaju ,svi na chabu i skoro da nema prezimena ,danas, da ne pocinje sa ,,Hadzi,,Hadzi ovaj ,hadzi onaj. Svi ,,hadzije,, Nasi  na hadz a dijaspora u Sarajevo ko na hadz.Svi ,,duznost,, ispunili.Razmisljo sam da patentiram ideju  ,pa da oni iz dijaspore sto posjete sarajevo dobiju ispred  3 prva slova  imena grada  -,,Sar,, a onda ide prezime i dva zadnja ,onda ide ime..Va;ljal ova.

Zuti ; Jel i turisti.

Mide ; ma jok ba turisti ,samo nasi 

Zuti ; nije losa ideja .Ima smisla,al ja bi i turistima.Jesi gledo sinoc na crvenom tepihu ,Vesnu Zmijanac.Dodas joj ono ,,Sar,, i bude Sarzmijanac ili onu Sjeverinu ,Sarsjeverina.

Mide ; Nije bolan Zmijanac nego karleusa .Vesna karleusa ,jebo te jesi je vidio.San karleusa.

Zuti ;Jel bila i hanka ,nisam upratio ,al ono sto jesam ko festival  ,,Vogosca,,87.Al jebi ga stas.Danas ko pjeva i glumi ,a ko glumi i pjeva.

naoblacilo se  ,odzgo,, sa Trebevica.Haris je kupio stoljnjake sa praznih stolova.

Kroz prve kapi kise  ,dolazece jeseni  krenuse  Mide i Zuti ,dole niz Ferhadiju .

Sarmide i Sarzuti.Pojlo se ,popilo se ,prosulo se.a  iz bifea u pashazu  Ferhadije tekla ona   ,,nocna ,jesenja ,tuzna ,Hankina ,,kani suzo izadjice  ,kani sto si stala .........i  svak svojim putem.,,Strejt,,i kad  si bos i kad  si hadzija.

26 comments:

dalibor bilic said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Mozda je Hanka u Lisinskom. Tamo je cesto vidjaju.

Anonymous said...

u pravu si Gazda, hadziluk je to; te moram, pa opet moram, pa moram, moram...prvo obici sva groblja;
u mene bi bilo:
Gro-Feniks

i onda jos ponesem nazad malo sitnog kamenja sa svetih mjesta, poklon drugima, eh, eh, ko bi rekao da cemo i to vuci u kuferu

Feniks

Micko said...

Nisi ti tetka valjda pila tinte pa da obilazis neka sveta mjesta i skupljas sveto kamenje.Ma šta bi one moje tetke jadan ja.Još mi reci da čitas Lazu i odo se spalit Sad ću se spalit eto.

Dara moja završila taxu pa kaže:"Tebi,meni,i Pami po novo auto,i damo za fukaru što živi od nas 2500$ i misa gotova.Slazes li se.".Rekoh da se ne slažem s onim za fukaru,ako može manje.Kaže ona da zna koliko sam alergican na to,ali nema kud manje,jer je i to malo.
Završili i proslavili,a ona ide sutra pazarit 3 nova Nissana svakome po jednog..Za njih dvije one manje,meni Navara jut ,stare od 3 godine u zamjenu.
Volim ovu ženu samo što je pametna i za sebe,a i za mene.
Pozdrav od ludog Micka za svjeha važi.

Anonymous said...

Micko, piCko,
svako groblje je sveto mjesto, a svako ispunjeno obeccanje pravi svetinju;

Moguce da sam ccitala Lazu ili gledala na youtube, meni ime nije vazzno vec sadrzzina :) smile for you :)

nemoj se spaljivati, svih Ti onih zzenskinja tamo, ssta ccemo bez Tebe, a i fabrike kola bi odmah smanjile proizvodnju i eto domino efekta...

Neka i Laze i Tebe, i ostalih,

Voli vas tetka

rajskadjevo said...

E kad smo već kod posjete svetih mjesta ja se vraćam s putovanja preko vikenda..bila sam u Sloveniji na Svetoj gori( između ostalog -ovo nije bio primarni cilj putovanja ) i tamo sam lijepo zapalila svječicu za sve vas tako da znate....ali ne s nakanom da budete zdravi, bogati, uspješni itd itd ..nego kako Lazo kaže da vam se poveća ljubav u duši i jedinstvo s bogom i cijelim svemirom..i da budete u miru sami sa sobom i svojom sudbinom.

dalibor bilic said...

Rajska Devo ;
Lijepo je to sto si na toj ,,gori,, mislila na nas i sto si zapalila svijecu [,,Da nam popveca ljubav ,u dusi,jedinstvo sa bogom i cijelim svemirom i da budemo u miru sa samim sobom i svojom sudbinom,,To je ok,al mogla si i jednu za to da budemo ; zdravi,bogati ,uspjesni/
Znas puno je lakse sa ovim drugim ispostovat ovo prvo.

rajskadjevo said...

Nisam, zato jer se ne smije moliti za to..to je onda žicanje Boga za nešto i potrošačka molitva..što misliš zašto nekiljudi stoljećima mole a ne ostvari im se? Upravo zato jer krivo mole...jer ako se mi ne mjenjamo rezultata nema a ako se mi mjenjamo onda se ostvaruje i ovo.. onda dolazi i zdravlje i sreća i novac i ostalo..a ako molimo da nam se poveća ljubav u duši onda se i mjenjamo..tako je to...ja osjetila na svojoj koži...da nema Laze živjela bi u zabludi i molila bezveze...

dalibor bilic said...

Koliko sam ja svatio ,moliti se treba samo na ,,sigurno,,Molis se za ono sto znas da ce ti se procentualno velikom vjerovatnoscu i ostvariti.
Molitva u prazno je samo gubljenje vremena.Ok

Anonymous said...

Ne huli tolko na boga, nevjernice li jedan!
Evo, na primjer, ja prekjuce uzgario svijecu u Svetog Ante, pomolio se i pozelio nesto u vezi sa Coletom. Ljudi moji,ne bi vjerovali: evo vec drugi dan zaredom kako mi se zelja ostvaruje. Sasvim ljudska, mala, nematerijalna zelja...

Anonymous said...

Sv. Ante ispunjava zelje zzenama da ostanu trudne, da nije nass Ribar sretnik?

Feniks

Micko said...

Tetka nisam znao da se i sveci sexom bave.
Po tome bi Djeva bila svaki dan trudna koliko se moli.

Anonymous said...

Micko, hajde, koliko ih je klecccalo na Tebi...nisi svetac, a ispunio im zzzzzeeeeelllljjjjeeee;
priznaj, necce niko ccuti, samo proccitati...(smile to you)

Feniks











Micko said...

Eeee moja dobra tetka,ja ti o tome nekad razmišljam kad sjedim negdje u šumi,i taman kad nešto skontam nešto susne,a kad vidim da nije ono što hocu zaboravim,pa opet kontam,i kad taman skontam nešto opet susne.I tako pla dana ili noći.Svaki put iznova,i nikad pravo do kraja.To ti je to meditiranje.Djeva to isto radi,pa neka ti objasni.
Nego najbolje cure su ti one iz brofla.Cijena se zna,a ja dodam duplo.Niti traži telefon,niti specijalne zahtjeve,a nema ni reume i ništa je ne boli koliko god stisnes.Ove sve drugo ti je malo pažljivije znaš da ti ne crtam.
Nego bio sam danas kod jedne " tužne udovice" od oko četrdesetak godina koja je ispratila muža od 78 godina na vječno prebivalište i prodaje kosnice sa pcelama.I tako smo u toj tugi razgovarali pa sam zaključio da se udala iz ljubavi prema pcelama.Kad god naspe pivu iskoce joj sise na stol.Vjerovatno zbog tuge.Fama joj je mala,ali super.Možda će ona to meni od tuge i žalosti prodat jer izgleda da joj je stalo do love.Kad sve ispitam tebi ću mejlom prvoj javit.Dotle nek se pcele roje.Sad ti je kod nas vrbopuc i behar na tresnjama.Ti valjda znaš kako to sve uz behar ide.Znaš onu sve behara i sve cvjeta,cvjece miris pruža.
Ma kome ja pjevam.
Pozdrav za svjeha.

Anonymous said...

Gazda,
vidim gressku, nije Gavrilo ubio Franju vec Ferdu...
----
Nigdje nikoga, ili Ribar ispunjava nematerijalne zzelje, ili ste negdje otissli na zzalost?

U nas uvijek bilo ssege i kad se sjedilo do kasno u nocc za vrijeme zzalosti...zzivot i smrt, smrt i zzivot...

Visse bi volila da ste se napili pa negdje zalegli...
Pozdrav, Feniks

ODOZGO_77 said...

@ Z
u mojim si mislima

Anonymous said...

izgleda, ipak, Z ...primi moje sauccesscce
Feniks

rajskadjevo said...

Draga, u mojim si mislima..sve će biti u redu. Pusa

čole said...

Dvoumio sam se, objaviti ili ne, smrt supruga naše Ž(abice, alias Čekrčićke).
Nakon duge i teške bolesti, jedan lijep i uspješan brak, se okončao na ovako okrutan način. Za Ž. sada predstoji dug psihički oporavak i početak jednog novog života, želim vjerovati, dugog i uspješnog. Ovdje smo svi da joj u tome pomognemo, koliko je do nas. Nadam se da će nam se javiti prvom prilikom kad to bude mogla. Do tada ćemo svi biti u mislima sa njom i njenom tugom.
Potomstvo za ponos, koje ti Miro ostavlja u amanet, govori da je njegov život imao puni smisao. Neka ti to bude neka utjeha. U mislima s tobom, tvoj virtualni drug – Čole.

Unknown said...

Cekrcicki i njenoj porodici iskreno saucesce

Marijan said...

Šta reći?
Imao sam goste; malo se janjičarilo, malo roštiljalo, malo pijuckalo...
---
Čekrčićki iskreno saučešće!

Kevrin potok said...

Nek mu je lahka zemlja.

dalibor bilic said...

bas tuzno

Micko said...

Znao sam već duže vrijeme da joj je muž bolestan,pa sam nekim mojim upadicama htio malo da je razvesilim.Šta se tu moze.Ništa.
Moje iskreno i duboko saucesce.Zmijo ljuta,ako ti treba bilo kakva pomoć javi se i nemoj se ustrucavat.Daljina nije važna,samo reci.Micko je s tobom u ovim trenutcima tuge i bola.
Ponova primi moje duboko saucesce.

ODOZGO_77 said...

Zabice,
iskrena sucut od mene i moje cijeli obitelji.
Ako bilo sta trebas javi, slazem se sa Mickom (opet), daljina nije vazna.

Anonymous said...

Hvala, divni ste, ali molim vas okrenite se blogu, a i ja cu kad budem u stanju.

z.

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...