Friday, August 8, 2014

Todor Zivkov

Da je kojim slucajem ,Josip broz i danas ziv  i danas bi bila Jugoslavija.Svidjalo se to  nekome ili ne ,al bi bila.

Eto ko ja pametan .Ljudi potrose stotine milona  dolara uloze godine truda, ,na analize svega sto se desava i sto ce biti ,Sve zablude americke spoljne politike.

Da krenemo od Jugoslavije,koja nije tema al je dobar primjer.Nismo  bili neprijateljski raspolozeni prema Americi,sto  ne znaci ,da smo padali  na glavu  na spomen Holivuda ,ali  odnosi su funkcionisali na principu ,ne diraj me ,necu te   dirati,mada su  sustinske  razlike u svemu uvijek postojale ,ali se  nisu bez potrebe i trzale.Znaci sto se nas iz Jugoslavije tice ,mogla je  Amerika i slijedecih milion godina kako hoce,a sto se Amerike tice ,Jugoslavija  nija bila medju  vecim problemima ,americkog nacionalnog interesa.

Po  Jugo modelu ,funkcionisalo je i 90 posto nesvrstanih .Jak lider-,,diktator,, ,sa sistemom kojeg je mogao kontrolisati u svakom trenutku ,pa i po cijenu onog sto se zove krsenje ljudskih prava ,ali vecih problema  u zemlojama  ,Jugo modela ,Irak,Libija ,Egipat ,Sirija i ostali , nije bilo.

Svi ovi nabrojani su i manje vise imali  i isti odnos prema Americi ,mozda za nijansu  gori ,ali  bez velikih ambicija  preko ,,bare,, ili bolje receno  i Sadam Husein i Gadafi i Mubarak i  Asad  osim sto nisu bili ,,prijatelji,,  nisu bili ni izrazeni neprijatelji  Holivuda  i LAS  vegasa.

E sad se vracam na hiljade  ljudi zaduzenih za  analizu  pojedinih  podrucija  i njihovu pogresnu prcjenu ,da bi zemlje tipa Iraka ili Libije mogle jednom biti  opasnost za Ameriku ,a  lideri poput gadafija ili Sadama ,ljudi  koji samo cekaju da se   iz camaca iskrcaju na  Saut  bic plazu u Majamiju.

Da se ovo nebi desilo ,Amerika je  malo pomoglo onim ,sto su bili protiv ,,tirana,, pa tako znamo sta se desilo  i ocekivala da bi njihova mjesta mogli zauzeti  ljudi  koji su izrazeno prijateljski raspolozeni  prema   svemu onome  sto Amerika nudi.

pali su i Sadam i  Gadafi i ostali  i nastao je  uzas u svakom pogledu  u tim zemljama.Na vlast su dosli  bar 100 puta gori ljudi ,sto se odnosa prema Americi tice ,pa danas imamo haos situacije ,koje  su  van bilo koje kontrole ,Libija ili Irak ,a sutra ko zna.

Jeste li primjetili da Sirije vise nema medju udarnim vijetima.Od ,,demona,  Asada ,nista .Sad se samo prizeljkuje da pozivi  i ne padne ,jer eto  novog problema.

Sad eto ja ko pametan  i sa iskustvom ,,tirana,, na ledjima dajem lekcije,a znate zasto ,sto ,,osjecam,, sto sam bio ,sto  sve ono sto ce biti  nisam gledao  kroz monitor kompjutera , i na bazi   ,,imaginarnog,, nudio rijesenja ,nego zivio u zemlji ,gdje se  ,,znalo,, sta se smije a sta ne u sistemu ,koji je stitio nas od nas samih  i kako  je funkcionisao i Irak i Libija  sa Sadammom i Gadafijem  i koji bi i danas  bili isti li  slicni  Jugoslaviji sa Titom ,koja opet receno nije bila  veliki americki prijatelj ,ali jest saveznik  i nikad neprijatelj.

Da je kojim slucajem  ziv Josip broz  i danas bi bila Jugoslavija,a da je mogo poziviti i 300 godina ,toliko  bi bilo i Jugoslavije.Ostali su  pandam   ,marshala ,zrtve zanosa i pogresne procjene  ciju ce cijenu placati generacije ,od onih u njihovim zemljama do  americkog tax pejera.A tek je pocelo.

9 comments:

Micki said...

Ma svaka ti čast brate,i svaka ti dala u koje pito.Tito nas je stvarno čuvao od nas samih.Sad je smetlje od ljudi izašlo na površinu.Pravo smetlje.

Stalno ponavljaju kako je Bakir donirao 200 krava.Pa opet Bakir donirao 200 krava.Pa da samo imam vremena i živaca poslao bi 500 krava,i kandidovao se za predsjedništvo BiH.Znaju li ti ludi ljudi koliko krava ima na ovdašnjim farmama.Kako im niko nije rekao da mi imamo 200 krava samo na malih 200 hektara.Koliko ih onda ja imam na 6000 hektara.Ne znam vjerujte mi.Svakih 15 dana dolazi neki sleper i vozi.Čak nisam vozača nikad upoznao,ali lokalni vetterinar donese ček i papire o otkupu.
Da li bi ja sa mojom donacijom mogao bit kandidat za predsjedništvo.Bi ali u kurcu..

Anonymous said...

I jos 2 x po 200 krmadi ...i koze nase , sve ste nase... sto bi rekao pokojni Hajro. Pardon, rahmetli Hajro.

Kevrin potok said...

E pa Micko, lahko je po Bakiru udarati, nego se kad si tako bogat isprsi pa doniraj 400 ili recimo 800 krava za BiH da Bakir nema primat kod naroda. Ali ti bi, kakav si islamofobn ako bi kad i poslao, poslao samo krmad, zna se.
A zs Jugu i BiH, mi bismo mogli da je pameti biti kao nekad Titina zemlja, dobra sa Vatikanskim lobijem? Islamskom naftom i Ruskim plinom, ali nema dogovora.

urednik said...

Ova ti je zadnja, Kervo zlatna. Al' jebu je Micko i Cole, tj. rvati i srbi. ccccsssss...
Do tvojih nije garant.

urednik said...

CCCCCCCSSSSSSSSSSSS

Micko said...

Neka si se ti Kevro iz potoka javio,pa nek ide sve do vraga.Vala sam poželio malo tvoje kritike.Znaš li ti kako vi muslimani kazete:"Djaiz je vlahu reć meraba,a i od njega uzet poklon".Nisi valjda toliko izlapio da se ne sjećaš.Ma poklonio bi ja Bosni i krava i ovaca,ali ne valja mi ime.Valja kod onih koji me znaju,a šta s onima koji me ne znaju.Krmad imam samo divlju i ne mogu ih sve pobit koliko ih je.Vaši lovci tamo ih suše i jedu kao i mi ovde,pa tako da niste baš u deficitu s tim mesom.Nemoj me negirati jer ja sam i tamo bio lovac.Ako insistiras dat ću ti i telefone od mojih jarana muslimana lovaca pa nek ti daju da probas.

Islamofobija ti je istinita stvar.Tu se nema šta krit,ili lagat.Svak normalan se boji bradonje u suknji i japankama.I ti ih se bojis.Boje ih se svi normalni ljudi i tamo i ovde.Nema većih fašista i nacionalista od njih.Nisi corav pa da ne vidiš.
Mogu ja tebi još toga,ali neću.Razmišljaj malo.

Micko said...

Pitam jutros ankl Lenija kako mi Denis i šta mu je dao da radi.Leni kaže dao mu kengu,ili pikamer,po naški.Tuče vazdan beton i pjeva.Pita on mene šta on ono pjeva,a sve izgleda isto.Ja mu rekao da je Denis pjevao u operi,ali nije prošao ko talent pa eto završio na kengi.Daj mu Leni malo lakši poso,jer ti je on malo pomrsav za kengu.Rekoh mu da on zna i u planove.Obećao je Leni da će ga stavit s nekim majstorom da vidi.
Zovnem onda Denisa i pitam ga šta to pjeva,a on kaže mostarski sevdah."Jeben ti neću boga da je bila vaka kenga u Mostaru za 50$ na sat nebi ti Denisa vidio ovde.Ama da je bila za 5 maraka Jeben ti neću boga.Fala ti moj Micko ti neću boga."

Anonymous said...

Crko Marshall, sto tece Nele, sta se moze, ali sve ima rok trajanja, pa I SFRJ, a I americki taxpayer, inshallah. Mada Dalibore, ne zali se, ovaj ovdje plati duplo u poredjenju s tobom, ti si kao taxpayer na konju. Ovdje drzavi valja placat nas beach bum-ove, tamo nisu compassionate. Pa je Chemerika u principu u poredjenju s Haustralijom tax heaven. Ovdje lakse bit ljendohan, ko u Holandiji, ako neces radit, bas I ne moras. Ima ko hoce. Kad Karajlica spomenuh evo procitah veceras Neletovu knjigu u cugu Fajront u SA. patetika, njrsra teze. Zao mi je dsamo sto se rodih tamo, mada je samo Sarajevo I dobro kakav krkanluk vlada u manjim mjestima po koridama ili selendrama sto prve ratuju u svakom ratu. Micko, na sta spade taj jadnik da mu ti namjestas da bude irget kod nekog zabara, haha. Eh tugo imigrantska. Kevrin potok, s kim bi mi mjesani Iz Bosne saradjivali? S nesvrstanim lobijem? Ja bih sa zemljama ko Urugvaj gdje je vutra legalna. I ja sam iz potoka ko I ti, samo iz Buche, ali mi tvoj potok malo tukne na balinluk, kao uostalom I vecina grada mi bivseg, ni sjena onog za sta sam se blechak na Zuci borio. Zato jebo Rajvosa I papanluk, ovaj put iz ove fuckin' zime idem samo na Ibicu I Amsterdam da ne slusam kukanje I da ne moram slusat kukanje I udjeljivat sadaku kunti I panti.

nesloga

Marijan said...
This comment has been removed by the author.

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...