Sunday, August 31, 2014

Colek i Deva -Na pustom ostrvu

..

,,Jebo me ,,chaca,, budalastog.Sta mi je ovo trebalo po stare dane.Za sve je kriv onaj  Dalibor .Da nije piso o ,,kruzu,,sad bi ja ko ,,cojk,, sjedio  na Sumbulovcu ,pijucko rakiju i uzivo.Nece mi ni Kemo nikad halalit ,onih tristo maraka sto mi je posudio za kruzer,,razmisljo je Cole ,dok je pluto ,drzeci se za dasku Wc solje  na kojoj je pisalo  Kosta Konkordija 2    ,da ne potone,negdje u okeanu ,gdje ni Nasa  u svojim  godisnjim izvjestajima ,ne napise nista novo ,sto bi se razlikovalo od 10 godina prije.

Vijest o tome da je negdje na relaciji  Afrika -Amerika potonuo teretni trgovacki brod  ,,Noel,, vlasnika nekog Liberijca nisu objavili ni oni mediji  ,sto se bave i detaljima ,tek osiguravajuca kuca ,je odbila isplatiti stetu  gazdi ,dok se ne pronadju dokazi  i ostatci broda ,koji je iz tanzanije  vozio zivotinje za zoloski vrt u San Dijegu u kaliforniji,

Zaspo je Cole na dasci.Sanjo kako ga ganja Kemo  a on bijezi ,bjezi  i u pjesak.

Malo je to bilo ostrvo.obic za nekoliko sati.,,Kad je mogo ,,Robinzon,, mogu i ja.Ucinilo mu se  u trenutku da nije sam .To je onaj osjacaj  ,,da neko jos ima ,da te gledaju necije oci ..........i olaksanje  pri susretu .,,Jebo te kolike su  ,,joj,, ove dvije.

Danijel je moj drug.Kubanac  sto je 30 godina plovio  svim morima .Hola Danijel ,Ke pasa.Sjedimo  u hladu palme ,pijemo jamaika rum iz flase ,na obali atlantika ,u Ki Vestu ,ovde na Floridi.Prica mi Danijel ,na uho ,u povjerenju , istinitu , pricu koju zna svaki Kubanac,o tome ko je ubio Ce Gevaru ,onda opet cugamo rum  i sutimo.Sad sam i ja u ,,zavjeri,, kad znam o ,,doktoru,,

,,Kleli se mornari godinama ,a niko im nije vjerovo,mozda zbog alkohola ili jednolicne brodske hrane,da su negdje na pola okeana ,iz daljine ,na malom ostrvu vidjeli ,kako plazom trci covjek a za njim i kamila ,dvogrba sa velikim .....a iza njih jos  troje malih  ,kaze danijel .pola covjek pola  Deva .

Danijel ......pendeho ,punjeta , stara kubanska lopina .Laze od ruma i vrucine.Ono o doktoru.

17 comments:

dalibor bilic said...

Ok .Dosta i mene.Na vama je '''
Ideja je da vi napistete pricu .Ja sam tu za logisticku podrsku-naslov i muzika .Pa izvolite ......

dalibor bilic said...

idel to

Anonymous said...

Nema hrabrosti, a ni kapaciteta za tako nesto.

dalibor bilic said...

ok znaci moram ja .Opet/.

Anonymous said...

Prekrasnooo

Marijan said...

Joj što mi je ovo šega (''dvogrba sa velikim .....a''), misliš nisam skonto ovo s tačkama - sisama!
Da je kamilac bio bi sa m.....!

čole said...

Da mi hoće neko ovo prepričat.Teta R. je mila majka!

Anonymous said...

Bravo maestro !

Anonymous said...

nestade mi tekst...c,c,c,
Ribaru, sretan si;
da sam ja tamo ja bi provjeravala da li si mrtav, znas, ono, pred smrt :)

kupi lutriju, staa znas, svassta je mogucce.

Feniks

Anonymous said...

e, Marijane, nasmija me sa onim M...
Feniks

rajskadjevo said...

Bila sam vikend na moru da se malo odmorim od stresa..no kad čitam ove erotske priče i nisam nešto baš propustila ..no dobro, svatko vidi i doživljava erotiku na drugi način.. a i bitan je trud i pokušaj...šteta što Micko nije napisao neku erotsku priču, no to bi se vjerojatno svelo samo na dve tri ključne riječi...tako da zapravo nismo ništa propustili.

Unknown said...

Dvije divne price, i tesko da covjek odoli, a da nesto i on ne napise, a pogotovo ako je "vrstan knjizevni kriicar" kakav sam ja. Odmah da budem iskren,a znate vec da sam objektivan,da mi se vise svidja prva prica. Ona mi je nekako bliza nasem menalitetu, nasem klturnom miljeu,istini, a i puna je dinamike,dilema,ma prava psihicka(meko c) drama. Ima tu ono "tu bi or not tu bi",ima tu dilema "sex danas il nikad", dileme 5 maraka ili sex(jebes ljubav,)ima tu dileme da li pojesti sendvic prie sexa ili poslije,a i prava odluka u poslednjem momentu, bolje prije sexa, jer poslie mu mu mozda ne dadne ni onaj celofan kojim je omotan sendvic da pojede.Takodjer ima tu i romantike tipa "ispod palme kraj Ilidje ravne", osjeca se tu miris "ilidzanske rose", ima tu i extaze tipa "da me vidi moja mila majka".Ma, ima svega sta ja tu vise da pricam kad je autor to na najbolji nacin vec opisao.
Druga prica je isto dobra, ali vise u tehnickom smislu. Naime, vidi se da je autor rodjen i odrastao na zapadu(truhlom), i da mu opis emocija i strasti,a o sexu da i ne govorimo, ne ide bas, ili nikako, od ruke. Vidi se da je autor ove price cicija i stisnut.Cuj, dvogrba deva, a sta mu je falilo da napise trogrba, ako nista ono bar zbog dinamike.Da se opet povjeruje u pricu je tesko, za razliku od prve price. Jedini izvor su price tamo nekakvih mornara kojima je rum udario u glavu, a sigurno i jos nesto drugo. Opet ja nigdje ne nadjoh u pricama da na pustom ostrvu ima deva, vec da se tamo uglavnom nalaze sirene, ili opet neke Polinezanke, kao Tahicanke, Havajke i druge, sto bi mi nekako i vise odgovarale za drustvo glavnom junaku ove price, Coleta.Dobro je i to sto citalac odmah moze vidjeti ko je glavni junak, i da ga svi znamo, takoda nas ne razjeda radoznalost ko bi to mogao biti, kao sto je to sluca u prvoj prici.Evo ja gorim od zelje da doznam ko bi mogao u stvarnom zivotu biti taj Dabo, ali se nadam da ce mi pri slijedecem susretu autor ove price, Cole, odatitu tu veliku tajnu.
Rajska, izgleda da je tebi vise dojadio taj Lazarev, pa bi ti opet da citas (a i ja bih) Mickovih etotskih prica,gdje leti perje na ve strane od Zumi, Julije i nase nesretne Darinke.
Pozdrav od Sydneyca

rajskadjevo said...

Dragi moj Sydneyac, nije meni dojadio Lazarev, dok ga čitam, slušam, on me smiruje i izvlači najbolje iz mene..on smiruje moju pravu neukrotivnu prirodu.

Unknown said...

Moja Rajska, mozda nije dobro sto smirujes svoju neukrotivu prirodu. Da se ne budes u poznijim godinama kajala zbog toga. Ja ovo iz vlastitog iskustva

rajskadjevo said...

Mislim da nebudem, jer sam sad puno sretnija a i razmišljam o važnijim stvarima. Ovako kad se prepustimo nekim nagonima, sve je to super dok traje,a poslije opet u meni onda neka praznina...možda da nemam tu crtu duhovnosti u sebi možda bi bilo drugačije...

dalibor bilic said...

Ja se duboko izvinjavam ,sto upadam u ovaj dijalog ,al ne mogu odoliti,
Sidnejac se ,,kaje,, a Deva ,,razmislja o vaznim stvarima ,,i ne prepusta se nagonima ,koji su super ,dok traju ,ali poslije ima osjacaj prazniine.Da nema crtu ,,duhovnosti,sve bi bilo drugacije.i kaze da cita i slusa lazarova.hm ,nisam znao da ,,Laza,, i pjeva .Nego Sidnejac i tebi bi bilo pametnije nac Cd Lazarova i bit sretan ko rajska .Ma sta sretan -neukrotiv.

rajskadjevo said...

Dragi, slušam Lazareva na video linkovima na službenoj stranici, dakle i čitam i slušam..eto..ako ti još nije nešto jasno pitaj...

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...