Thursday, August 21, 2014

Golf

Svak ima svoju ,,sramotu,,Ferguson je americka.Rasizam je nacionalizam u crno bijeloj tehnici.

Predsednik Obama je na odmoru.Igra golf.

Gledao sam sinoc intervju  Dika Cejnija ,bivseg americkog podpredsednika na Fox kanalu.Nisam siguran jeli gori Cejni ili Fox,ali za njih nema dileme.Poravniti.

uspio sam sebe kontrolisati da ne pisem o onome sto se desilo u Fergusonu  i onom sto se jos desava.Tek ,,trazi se pravda,,Ako zelis da neke stvari nikad ne rijesis ili da ih  samo potisnes sa dnevnog reda ,iste  postavis u okvire ,,pravde,, i onda to moze bit ,,sve,,Pravda je zamka za neduzne.Krivi su uvijek pravedni.

Potreslo me ono sto sam vidio ,o smrti americkog fotoreportera .isto bi reagovao i na smrt-ubistvo ,brutalno do neobjasnjivih granica i recimo njemackog inzinjera.Strasno ,uzasno.

E Dik Cejni  misli da nije vrijeme za ,,golf,, nego za akciju.Kaze ;da se to desilo za vrijeme njegovog mandata ,uslijedila bi ,,strasna odmazda,,Ja mu vjerujem.

Jedno od nacela americke spoljene politike je i zastita americkih gradjana sirom svijeta  i naravno americkih nacionalnih interesa.Kad se gradjanin uklopi u interese ,pa makar to bilo da mu je neko oteo i kisobran  na ulici ,uslijedit ce reakcija.I ovaj put ce,samo je pitanje koliko zestoka.

Imperija uvijek uzvraca udarac.

27 comments:

čole said...

Teško je povjerovati da Amerika nije znala šta će se dogoditi sa Irakom i Libijom, nakon svrgavanja Sadama Huseina i Gadafija. Znali su sve, do u detalje! Zapalili, a sada fol gase!

Nisu njih dva bili „male mace“ , svi mi to znamo, kao što to nije ni jedan apsolutista ali su oni bar te narode držali pod kontrolom. Bile su to države sa svim atributima države. Da su samo držali te narode da ne ratuju, od njih dosta.
I ko je sad stvorio te jebene ekstreme što haraju, u nekad svojim mirnim državama? Amerika i idiotske vlade država koje je podržavaju. E sad se oni kao zgražavaju nad nedjelima Islamista a koje su sami isfabrikovali. Fuj!
Pročitao sam ono što je izgovorio nesretni novinar uoči smaknuća. Ni malo mi ne djeluje da je to izgovorio pod prijetnjom. Drugačije reaguju oni koji znaju da će biti smaknuti!
Dobro Nesloga kaže, ĆEMERIKA!
Evo tog monologa uoči smaknuća:
"Pozivam svoje prijatelje, obitelj i sve voljene da ustanu protiv mojih stvarnih ubojica, američke Vlade. Ono što će se sada desiti meni samo je rezultat njihovog sudjelovanja u zločinu. Poruka mojoj obitelji - sačuvajte svoje dostojanstvo i nemojte uzimati nikakvu kompenzaciju od ljudi koji su zabili zadnji čavao u moj lijes aktualnom zračnom vojnom kampanjom u Iraku. Pozivam svog brata Johna, koji je član američkih zračnih snaga - razmisli o tome što radiš, razmisli o životima koje uništavaš, uključujući i živote tvoje obitelji. Pozivam tebe John da razmisliš o tome tko je donio odluku da se bombardira Irak i da se ubiju ti ljudi, tko god da oni jesu. Koga su stvarno ubili Johne? Jesu li mislili na mene i na našu obitelj? Ja sam umro tog dana Johne, kada su tvoji kolege bacili bombu na te ljude, potpisali su moju smrt. Volio bih da imam još vremena, da mogu biti slobodan i da mogu još jednom vidjeti svoju obitelj, no taj brod je prošao. Na kraju svega, volio bih da nisam Amerikanac".

Anonymous said...

@ Cole
Znas one partizanske filmove kad " naseg " izvedu na strijeljane, a on, znajuci da vise nema mucenja, da je kraj sasvim izvjestan, cini jedino sto moze da napakosti svojim krvnicima, vice : " Zivjela Komunisticka partija ".
E to mi ima smisla.
Mozes li zamisliti kakvim mukama je bio izvrgnut ovaj jadnik ? Da ih skrati napisao bi i potpisao sve sto divljaci od njega traze. Tesko da mu je u tim trenutcima padalo na pamet preispitivanje uloge Amerike u svemu tome.
Ne kazem da nema novinara i dijela americke javnosti koja to ne radi, ali pod drugim okolnostima.

z.

rajskadjevo said...

Eto ja bi voljela da se javi sad Sydnejac i da me ponovno pita Rajska gdje ti vidiš da je stanje dramatično???
Ozbiljno je, ozbiljnije ne može biti..
Neki dan je bio izvrstan intervju s jednim američkim profesorom čini mi se u Jutarnjem listu, koji je izvrsno analizirao američku politiku koja je dovela do svega ovoga..sami su stvorili takav radikalizam...

čole said...

Mučno je pisati na ovu temu, što se vidi i po broju komentara
Mogu se s tobom složiti da je možda mučenjima bio prisiljen izgovoriti onaj tekst ali
mi ono djeluje previše ubjedljivo, jako tukne na istinu!

Nešto slično smo imali prilike vidjeti i na „našim“ ratištima. Oborili Srbi (čitaj Rusi) „neoborivi“ avion, zarobili pilota i ucjenjivali Amere da će ga ubiti ako ih nastave bombardovati. Razlika između ova dva slučaja je u tome što Srbi nisu imali muda ispoštovati prijetnju, što bi bilo prilično logično, a i prilično glupo. Taj srećo je nedavno dolazio u Srbiju da se zahvali braći Srbima koji su ga gotivili dok je bio u „zarobljeništvu“.
Ne bih da uvrijedim Kevru ali je evidentno da su u ovom slučaju Srbi bili mehkije duše od Islamske braće a od Amera, da i ne govorim.
Što se tiče tretmana zarobljenika kod Islamske braće, vjrujem da bi se oni iz Gvantanamoa naglavačke mijenjali sa njima. Godinama trunu u zatvoru bez podignute optužnice, uz maltretiranje od strane čuvara. Sem toga, ne sjećam se da sam vidio i jednu fotografiju zarobljenog borca Islamske braće! Pomozite mi da je nađem.
Hajmo dalje! Ameri su imali snimak, gdje prijete da će ubiti tog novinara. Ne pokazaše ga javnosti, jer su znali šta javnost misli o bombardovanju Islamista. Ali, ko jebe javnost a pogotovo anamo nekog novinara! Kad se bolje razmisli, ovaj slučaj je njima i dobro došao, koliko god to zvučalo morbidno. Sad mogu opaliti iz svih oruđa i uz podršku javnosti. Umiju ljudi unaprijed misliti, „mudro“, nema šta!
Koliko su Islamisti okrutni, znali smo i ranije a zanamo i koliko su njihovi protivnici „mehki“. Tu im samo Ameri mogu parirati.

čole said...

A evo kako to Ameri rade novinarima:
https://www.youtube.com/watch?v=sFCQ8sxUr5I


Unknown said...

Sydneyac se javlja i ponovo pita: "Pa bona Rajska gdje ti vidiš da je stanje dramatično"???
Po meni je ovo"stanje redovno" jos od 1990 godine, mozda cak i od 1989 i "spontanih" nemira u Rumuniji.
Zar moze da bude dramaticno to sto se zeli "uvesti-izvesti demokratija" made in Zapad. Pa zar i ti nisi za demokratiju , a ne za diktature kao i mnogi drugi.Ja jesam.Eto vidis da je sve pod kontrolom jos poodavno ....

rajskadjevo said...

Ne bih se složila...svakako ide na gorje uzlaznim tokom...

Anonymous said...

Prica naravno polako ide u smjeru americke krivnje za rat u Jugoslaviji.
E nece biti.
Kriv je Tito sto je umro....Kao sto bi umro i Sadam i Gadafi. Steta sto su Ameri bili nestrpljivi.

z.

Unknown said...

Cekrcica, naravno da Ameri nisu krivi. Sta oni "imaju" sa Sirijom, Libijom, Irakom, sada Ukrajinom, i mozda sutra sa Iranom?.
Rajska,kod nas(nekadasnji nasi prostori) je kreshendo nesrece vec davno prosao(oko 20 godina), i sada bi po logici stvari, i onome kako su nam govorli, kada su nam palili svjetlo demokratije u jugoslovenskom tunelu, trebali bi da uzivamo zanjuci plodove tog demokratskog preobrazaja.To se posebno odnosi na vas koji ste ostali u lijepim vasim, od Vardara pa do Triglava. Znaci trazili su(smo), gledajmo...

Micko said...

Mi ovde imamo kako kažu 150 nacija,vjera ili kako ih već zovu,i nemamo problema s nikim osim s muslimanima.Dugo su političari,a i ostali držali glave u pijesku,ali sad je malo drugačije.Nema više tolerancije.Novi anti teroristički zakon im ne ide na ruku.
Nikad oni nisu protestovali protiv djihadista,protiv,hamasa,i ostalih terorista,ali stalno protestuju protiv Izraela uvijajuc se u Palestinske zastave.Isto ko u Sarajevu.Prešlo je svaku mjeru.Islamski lideri ovde neće da razgovaraju sa predsjednikom drzave,što navodi na zaključak da su svi isti.Došli ovde,očistili ih od ušiju,okupali ih,dali im socijalu,i šta sad.Nosaju zastave djihadista,i pljuju na sve što je civilizovano.Koliko će divljat to ćemo vidjet.

Amerika je kriva srbima,i muslimanima.Meni nije.Pa nisu amerikanci glasali kod nas nego mi.Glaso ja,glaso, Cole,a glaso i Kevro.Mi glasali za bolje danas,i izglasali krvoproliće.Opet ćemo mi glasati za isto.Tako su glasali i na bliskom istoku oslobodjeni od diktature,i sad su u svojoj zemlji i svojoj vjeri.

Neću vala sutit ni svom pokojnom caci pred istinom,i neću kazat jedno,a u sebi mislit drugo.Što na umu,to na drumu,a svi znamo da je vako.
Cole nije Amerikanac nagovorio Ranka Ceranica da Micka istjera iz kuće,nije.On njega i ne zna.
Nemoj se ljutit,nego se okreni istini.

Anonymous said...

Kad je izbor " lijepe nase " ili " lijepa Slobina " sta bi ti izabrao ?

Nitko normalan ne abolira Ameriku od puno zla koje je nanijela zbog svoga interesa, ali joj ne treba ni kamarati i sto jest i sto nije. Tu u prvom redu mislim na Jugoslaviju. Vecina nas " ostalih " je boga molila da se strane sile, u prvom redu Amerika, umjesaju na pocetku devedesetih.
I Ukrajinci bi sad platili da ih spasi od Rusa.

z.

dalibor bilic said...

Ne laje cuko zbog Sumbulovca ,nego zbog sebe .

dalibor bilic said...

Ok gdje smo ono stali.Jebo Sumbulovac.Evo racunam.Ko sve nije imo ,,privatni logor,, Nije Mujo ,Savo i ivica.U stvari i oni su imali al sa 3-4 logorasa.Jebo to.Al posteno im se sudilo.Sto jes jes.Mujina zena fatima,savina jetrva Staka i ivicina zaova marica bile sudije.Ne ko u Gvantanamu.Presuda =svi krivi.
kako vrijeme protice ,sve vise i vise uvidjam da sam u krivu sa teorijom da je ,,kod nas,, u periodu 90=95 svaki drugi covjek bio ratni zlocinac.Nije tacno i nije svaki drugi nego prvi i ,,pola,,
Ako ima ,,naroda,, koji nema pravo glasa,, onda smo to mi.Cak i kad sutimo ,,odjekuje,,
Hajmo se malo igrati.
Pokusajte bar za trenutak dati ;Bosni ,Srbiji ili Hrvatskoj americku vojnu moc .Sta bi bilo ha hahahhahhhaaaaahhhhhahahahhhaaaahhahahahhahahahahahahahahahahhah.ma ne mogu ni zamisliti hahahahhahahaha ,Od sege.

dalibor bilic said...

Sta li sad misli ona ,,Zaba,,
,,ostala bi ko zaba al velika ko ,,slon,,
Rajska Deva hm ......u crnoj tijesnoj .....sa bicem u ruci ...ostali ,halo ba ja se samo salio ,probudite se .A ljudi jebo te.

dalibor bilic said...

Ljudi ba sta vam je.ja se samo salio
Evo onaj Cole i uniformu vec obuko.
Ok sad cu pobrisat sve svoje komentare.Da sam znao da ce na vas ovoliko djelovat ,nebi ni piso.
Bosnjak -razmislja ;prvo bi jebo mater ,,,,,,,,
Srbin -razmislja -jebo bi mater prvo
Hrvat razmislja '-Na jebal bi im se mamice ...

Anonymous said...

Zaboga, mogu li ja otici u ducan a da ti ne postanes nestrpljiv ?
A sta cu nego se nasmijati, jer kao i obicno, jako si " njezan ". Nije da mi smeta, samo malo pozelenim od tolike suptilnosti.

Meni ne trebas postavljati pitanje o moci, osjetila sam na svojoj kozi, doslovno.

Podsjecam, Jugoslaviju nisu cinile samo Srbija, Hrvatska i BIH, a ratovalo se u Hrvatskoj i BIH. Granica ?
Slovenci su svoje otplakali kao na svakom dirljivom rastanku.

Nego Rajska, zasto on proziva samo nas dvije ?

Anonymous said...

Sorry, gore fali z.

z.

Anonymous said...

Gdje samo nadjes sve te Natalie ?

rajskadjevo said...

On proziva samo nas dvije zato jer zna da se može s nama šaliti a da mu mi nećemo zamjeriti, osim toga najviše nas voli i mi njega najviše volimo. ( haha šala mala ) .Ako dođe do rata ja ću se povući i samo meditirati...ja nisam opasna....i čitat Lazareva naravno...jer on uvijek smiri moje strasti...

Meho Mekinro said...

Kad je izbor " lijepe nase " ili " lijepa Slobina " sta bi ti izabrao ?
Odgovor:
Izabrao bih "lijepu nasu" a ne " lijepu Franjinu".
Pozdrav iz Lijepe Floride.
Meho Mekinro.

čole said...

Pitam se, koliko ima smisla ovdje pisati, kad ti oni koje najviše cijeniš stavljaju u usta i ono što nisi ni pomislio a kamo li napisao?! Gdje majke ti pronađe da sam optužio Ameriku za rat u Jugoslaviji? Molit ću citat!
Kad se već igramo šta bi bilo, kad bi bilo, da i ja postavim pitanje. Šta bi bilo da neka od američkih država uradi ono što je uradila Hrvatska i Slovenija? Glupo pitanje i ja mislim!
Pogledajte dokumentarne snimke pompeznih dočeka Nijemaca u te dvije bivše republike, pa će vam se sve ka'sti. Nisu one ni ušle u sastav Jugoslavije zato što su htjele, nego zato što su morale!
A o Americi ne bih više, povraća mi se od njene bahatosti.

Anonymous said...

@ Cole
Da sam napisala da nismo trazili. nego da je bilo isprovocirano, onda bi valjda shvatio da nisam tebe komentirala.
Ovaj dio komentara o doceku Njemaca ( ako se dobro sjecam upucujes na njega vec drugi put )...Pa ne znam sta bi ti rekla, osim mozda da sam markirala taj put.

@ Rajska

" On proziva samo nas dvije zato jer zna da se može s nama šaliti a da mu mi nećemo zamjeriti "

Samo ovo priznajem, ostali dio komentara ni pod mukama.
Lijepi pozdrav

z.

Anonymous said...

Vuk dlaku mijenja...

Unknown said...

Sta bi bilo kada bi Bosni, Srbiji i Hrvatskoj dali americku moc?
Pa sigurno bi malo trenirali strogocu, iliti nayebali se nane, svojim prvim komsijama, nesto slicno kao sto su nekada i Ameri svojim komsijama Mexikancima.
Gotovo isto tako siguran sam da ne bi isli tako daleko "od kuce" pa masakrirati Vjetnamce, Korejance, Somalijce, ili bacati atomske bombe na tamo neke daleke Japance, kada je rat vec bio gotov.
Ja eto tako mislim po ovom pitanju, sto ne znaci da sam u pravu.
Evo i ja mogu postaviti pitanje. Koliko godina su Ameri od '45 do sada bez rata?, a nadovezuje se i drugo ili je krivo selo ili seljak koji ne govori sa citavim selom.

Anonymous said...

Ispricavam se zbog digresije.

Posto nisam u situaciji iskljuciti non - stop upaljeni TV, cesto i dva, naucila sam iskljuciti sebe iz toga. Tek kad zazvoni alarm obratim paznju. Mlada i lijepa ( ako iskljucimo standardna mjerila )zena patuljak. Nista neobicno, vidjam ih takve. Poznat mi je njihov optimizam i hrabrost da zive u svijetu koji nije krojen po njihovim mjerama. Ova sinoc je ipak bila posebna. Ne bih pisala o tome, posebno kad je ova tema, ali na kraju je izrekla nesto u cemu sam se nasla sto - posto.
Kriteriji po kojima ona bira prijatelje :
1. mora se znati smijati ocima

2. mora se znati svadjati sa mnom ( njom )

z.

Micko said...

Zmijo ljuta nek si ti okrenula ovu mucnu temuna drugi kolosijek.
Pozdravi tu damu o kojoj pišeš i reći joj da sam ja taj kojeg ona traži,a evo i zašto.
Moja Pama čita vazda neke knjige koje od nekud dolaze,i medju inima vidio ja jednu s naslovom,: Kako se svafjat":To je bio naslov,a ko je pisac pojma nemam.Elem svašta tu ima za nevjerovat.Vidio ja tu knjigu na kauču gdje ona odmara i počeo citat.Sve je tu kulturno napisano bez ono je,be.Ma da se iznenadis.Naleti Pama od nekud i vidila šta čitam i ote mi iz ruke pa reče:"Šta si ti naučio iz ove knjige majke ti.".Ja rekoh da nisam baš ništa posebno.
"E pa vidiš ne kaže se Jebo ga otac ko je popiso oko solje,nego se kaže,da su ti preci pisali po šumi jer naravno glupani nikad nisu znali upravit tim svojim kitama,ko i i vi danas".
Šutio ja jedno vrijeme i pitam šta znači ono ,ja ga jebem ko nije ispeglao veš,a ona kaže da je to poziv na sex.Po kojem osnovu,upitam ja.A ona će nako ljutito,"Kad se kaže,ja ga jebem ko nije izbacio smetlje,pa ga jebem ko nije opeglao veš pa ga jebem ko nije ovo ili ono,e sad ga ja jebem ko ne voli ovu knjigu".Onda baci sa sebe ogrtač ,a ja rekoh da ga jebem ko joj sad neće pokazat pošto musa dere jarca.

Nadji tu knjigu zmijo ljuta,pa da i ti vidiš kako musa dere jarca.Mogla bi i Djeva da malo zaboravi Lazu,jer on i onako ništa pametno ne bjesjedi.

Anonymous said...

Cole kaze da mu je provajder zakazao.
Dobar izgovor zlata vrijedi.

z.

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...