Tuesday, December 9, 2014

2014.

I koje godine je bila ,Francuska i ostale revolucije , i koliko je duga Volga  i i spod koje planine izvire Dunav  i ko je podigo ,,Drugi srpski ustanak ,a i ostale ustanke  i ko je izmislio Pencilin i nacrto ,,golu Mayu ,e sve to i jos  puno toga ,ucili smo  svojevremeno  16 godina ,16 dugih godina ,da bi danas  za 50 Dolara  i I Podom ,sa jednim klikom  sve dobili u minuti.A ko je znao .....

Jos kojih petnestak dana  ove godine  i eto 15.A kako  proleti ,Eto ko juce bila 13.Red je malo ,sjetiti se ,sta je  bilo u godini iza nas.

Da krenem od sebe.U  ovim ,,leprsavim ,, godinama ,kad  ,,cojk,, odleti  preko noci ,situacija da se nista ne desava  ili da je sve isto ko i prije je i naj prihvatljivija.Biznis  kojim se bavim  i dalje radi na principu ;Da uvijek moze bolje ,ali da moze bit i gore  i u toj konstalaciji snaga ,da mi je 14, bila ko i 13, moram biti zadovoljan.Sto se mentalnog stanja tice ,nikad nisam bio gluplji a  vise znao,sto je samo odraz kvaliteta mjerila vrijednosti ,gdje one manje vrijedne dolaze  vise do izrazaja.Fizicki  sam poceo licit na vlastitu zenu.Rastu mi sise ,stomak ,guzovi  a sve funkcionise po  jednostavnim zakonima gravitacije .Ako ima nesto cime sam posebno zadovoljan ,onda je to sexsualni zivot ,koji vise nije opterecen ,,koliko puta mozes ,nego pravilnoom raspodjelom  tih pokusaja.

Svijet.Nema vise potrebe za onim sto se zvalo dogadjaj godine ili licnost godine.Sve toliko lici jedno na drugo ,da i onaj  naj vazniji ,ako nekom odgovara ,moze biti zanemarljiv ,isto ko i onaj  totalno nevazan ,da postane  tema o kojoj se prica.Stvar godine je I Pod broj 5 ,a slijedece godine ce biti 6 ili 7 ,dok za onog broj 8 kazu  da je revolucijonaran ,jer ce se  za njega moci  udati ,zeniti imati djecu  ili samo sex.To je gotova stvar  i kako saznajem iz dobro obavjestenih izvora  prodavat ce se  muski i zenski  I Pod  i jedina dilema  je  ta ,hoce li biti  dozvoljeno sklapanje braka  izmedju recimo  zenskog i Poda sa  ljudskom pripadnicom istog pola ili nece.Kako trenutno stvari stoje 2015, bi ljudi mogli  spominjat onaj orginalni kapitalizam kao  Humanu ideju ,jer ce  zivotna filozofija Boba Roka, koji kaze da je bolje  cijeli zivot  provest ko bogat, lijep i mlad,nego 7 dana ko siromasan ,biti i pokretacka snaga  covjecanstva.

Bosna.Sta ono bi bosna.Aha Bosna je nostalgija za sve one ,sto vise nemaju tamo zive roditelje i  ne idu  tamo .Ponekad ih  na to da nema nigdje  ,bolje vode ,vazduha ,cevapa i ljudi ,podsjeti neki  novi vic o Muji i Sulji.

Blog.Jako sexsualno i nacionalno aktivan.Zahvaljujuci ,nesto malo meni,vise vama se i odrzo.Broj  onih koji ovde navrate i ostave dio svog vremena ,nije mali ,ali je  geografska slika inpresivna ,gdje gotovo nema zemlje na Svijetu  u kojoj nemamo predstavnika ,koji  ovde navrati.Broj komentara i dalje ne odrazava  kvalitet  i steta je samo ,sto nema vise novih  ,,lica,, kao i to da se ljudi i dalje potpisuju kao  animalci ,pardon anonimusi ,sto gubi draz komentara ,kojeg ne veze  licnost ,nego momentat u kome se procita i zaboravi.Nikad mi nece biti jasno zasto se ljudi ,,kriju,,ko da ste svi Pablo Eskobar.Sta fali  recimo Micku ,ciji identitet svi znaju ,a koji mu je samo pomogao u gradjenju imidza.I dalje ,mislim da nikoga sa ovog bloga nisam otjerao ,jer brisanje jednog komentara ,automatski ne znaci i crveni karton i ako neko vise ne dolazi ,ili dolazi ali se ne javlja to je iskljucivo  njegova odluka a ne moja kazna.Problem bloga i ne samo ovog je ,da se  manje cijeni ,od recimo  bilo kojeg drugog vida  mediske komunikacije ,gdje je recimo  i naj gori texst u nekim  ,,garbidz,, novinama  cijenjeniji od onog na internetu  i gdje je  tvorac  ,novinar i pisac a onaj na kompjuteru samo ,,bloger,,Nisam  siguran ,ni danas ,da je nacin ,koji sam sam izabrao,komunikacija sa ostalim, i naj bolji ,ali uzivam u njemu ,bez obzira ,sto ce mi neko zamjeriti ,da je zbog toga ,,nivo,,  pisane rijeci i manji.prosla su vremena ,,Ja napiso i ko  vas jebe,, i buducnost  je u tome da bi i  Dostojevski ,da je ziv i za zivota ,sa onim koji ga citaju ,razradjivo do  perfekcije ,,Zlocin i kaznu,,i dosao do rijesenja i nakon svega sto smo prosli ,dobro je.Stvarno je sve dobro.

12 comments:

megera said...


Zabrinu me ponekad ove koincidencije. Mozda je stvarno samo koincidencija, mozda je po onoj " sto si dulje u braku sve si slicniji svojoj zeni ", ili je naprosto stvar trenutka - kraj godine - vrijeme kad se, htjeli ne htjeli, svode racuni.
Naime, dok si ti lamentirao nad svojim izgledom, seksualnim zivotom, i vrednovanjem tekstova na blogovima, ja sam istovremeno citala tekst na jednom drugom blogu. " S pogledom u daljinu i suzom u oku " ( D. B. ) zakljucila sam da, unatoc dobrim autorskim tekstovima, sve vise lici na FB. Puno slika i infantilni komentari.
Ova blogerska godina ipak zavrsava porazom. Izgubili smo Colu i Odozgo. Nasa cura iz Kanade me fascinirala jer se ufurala u dobro smisljen profil iz koga nikad nije izlazila sve do onog obrisanog komentara.
Mada nema Cole, necu upasti u gresku pa se izlanuti tko mi se ove godine posebno dopao, da opet ne bi bilo...
Prizeljkujem da onaj Parizanin otpusti kocnice ili savlada ljenost ( ne znam sta je u pitanju ), kao i da Rabijica zajedno sa svojim dragim malo energicnije nastupi.

megera said...

Na margini :
Da bi se na internetu procitalo nesto npr. o Francuskoj revoluciji, mora se znati da se ona uopce dogodila, ili bar imati interesa za to. Da ne govorim o hrpi losih izvora.

Anonymous said...

Zzelim vam svima zdravlje I pameti dosta !
Kus baklave svima od M-2,

(a poslije se zzali zzeni da Ti je sseccer skoccio ;)
---
Pored Bozziccne frke samo mi joss fali da mislim oko francuske revolucije, satra se;

Glava mi puna srpskog-hrvatskog-engleskog - i mimike, naravno, izvinjavam se ssto ne mislim oko Ribara, ili nekog drugog...preletim po novostima I blogu, FB,a ako osjetim da bi nessto mogla komentirati, I ako mi dozvole bajuge internetske, pristupim 'objektu' ...

Feniks




Marijan said...

Prije svega iskreno ti čestitam što ''duraš''! Čestitke i raji koja je tu duže, a i onima koji povremeno navrate. Žao mi je što se više ne javlja Čole, Vankufer, Skenderija, Udinese...
Ali, razumijem i to, zasite se pojedinci i bračnog partnera, paaa, svako svojim putem.
Druženje ovdje i ''mlaćenje prazne (a bome i pune) slame'' dođe mi kao svojevrsma razbibriga... reći će mnogi: lako je njemu , ima vremena na pretek, možda je i tako...
Ulazeči u poznije godine ljudi obično postaju ćangrizavi, apatićni, nervozni, sve im smeta, a ja naprotiv...
Sa svakim novim danom postajem sve tolerantniji.
Prihvatam ljude i događaje onakve kakvi jesu, tu ne mogu učiniti ništa. Operisan sam od Srba, Hrvata, Bošnjaka, četnika, ustaša, fašista, nacionalista, vjernika, nevjernika, politike i političara, lopova, ubica, čistunaca, bankara... uhhh, ovi zadnji mi još trebaju...
''U zdravom tijelu, zdrav duh!''
Al'...''*ebu'' me, i to mnogo psi lutalice koji se kreću u čoporu. Ko je imao bliski susret s njima, *ebat će mater svim silnim društvima za zaštitu životinja koja su se pojavila ovdje u poslednjih par godina i bore se za neki humanizam...
Reći će neko da sam mnogo dosadan javljajući se svaki čas, možda i jesam, al' šta ću takav sam... bar ovdje ima tolerancije za svakoga,
Pozdrav svima!
PS. Upravo je neka velika crna džukela preskočila ogradu i zaganjala moga mačka koji je čumur'o na prozoru!

rajskadjevo said...

Meni nije baš jasno ovo opterećenje o kolko puta možeš ..mislim da li se ovo kolko puta odnosi u satu, danu ili ? I što je to pravilna raspodjela...

Hashim said...

Koliko ja vidim, Rajska, sumirao je svoju 2014 godinu, sto znaci da je u toku godine pravilno rasporedio ta dva pokusaja.Mozda sam malo pretjerao u ovoj brojci , ali predpostavljam da se jedan pokusaj ne moze rasporediti pravilno.
Pozdrav od Parisha
@ Za Neslogu
Javi se Mekari , da ne kuka.

Hashim ( Jope') said...

Smuti me ova Rajska sa svojim pitanjem, ja sam ustvario htio pitat Dalibora zasto nista ne rece o dva glavna dogadaja 2014- Ebola i Rat u Bosni( velike opasnosti a jos se ne nazire kraj )

Anonymous said...

Hashimaga kazi Ti kad sve zznas, a moguce da ima na Sarajevo Grad?

Anonymous said...

Citamo te redovno, moj husbend i ja. Ne komentarisem jer se uglavnom slazem. A slazem i polijepu baklavu, da se pohvalim. Moj muz je uglavnom skoncetrisan oko vijesti o seksualnim pokusajima pa kaze : kad ne g...zi Dalibor sto bi ja?? Slozila sam se i s tim. Uglavnom, ja sam jedna skromna zena koja nema sta reci. ( ovo pisem pod terapijom ..na kutiji velikim crvenim slovima: Harmonijom kroz menopauzu). Djeluje.
Tamo neka zena

Anonymous said...

pokusaj sa CHILL PILL,poslije toga
guzio ne guzio sve ti je isto

Anonymous said...

veoma mrzim izraz GUZIO
a tako divna i plemenita radnja

dalibor bilic said...

Skoro da sam poceo uzivati u ovom ,,francuskom ,, humoru zasnovanom na njihovoj tradicionalnoj ljubomori ..

Ebola -nista ,nada
Sto se tice rata u Bosni ,to vam je ko sexsualna revolucija ,gdje se samo intenzitet mjenja i gdje danas jebe onaj ,sto su ga juce jebali i tako u krug.

Zombi

 Nije  vise pitanje ,hoce li ,,studentski protesti ,protiv rata u Gazi,,kostati  predsednika ,Bidena ,nego koliko ce.Jest da su studenti al ...