Thursday, December 4, 2014

Ferari

Uvijek ima i lijepih  ,,stvari,,Eto recimo  za dvije godine ce se na trzistu pojavit novi model Ferarija,zaboravio sam mu ime,a cijena oko po miliona Dolara ,ako ne poskupi.i ko moze cekat ,mislim ko ne ,,hiti,,

A zabrino sam se za sebe .Jesam vala.Gdje mi prodje ovih 20 godina americkog zivota i usta ,da nista nisam naucio. ili ako i jesam nesto ,stalo bi u ,,naprstnjak,,Znaju ljudi ,,okle,, sam pa pitaju .Kazem sto znam ,a ono sto ne znam  i to kazem.onda i pitam.Haj sad i nije bitno koliko ,al svi  Amerikanci su rekli ,da se nadju u slicnoj situaciji ,ko onaj ubijeni   Bosanac, u St Luisu ,da bi  dodali gas i pobjegli.Dvojca su rekli da bi  i oni izasli  iz auta ali sa svojim ,,mitraljezom,,Niko od njih ne rece  da bi uradio ,ono ,sto je ovaj ,,nas,, uradio i zbog cega sam se i ja sam za sebe zabrono,da bi uradio isto.

Al nije sve tako crno jer recimo da sam ja bio u Ferusonu ili onaj ,,nas,, ubijeeni ,bili bi smo jos zivi ,jer  se sto posto nebi upustali u bilo koju konfrontaciju sa policajcem.Sad recimo vako ,da obrnemo malo situaciju,svi bi bili zivi ,da se  kojim slucajem onaj ubijeni Majkl Braun nasao u St Luisu u autu ,sigurno ga nebi napali ,ko pita zbog cega,sta ja znam ,al nebi i da se ovaj nas ,nasao  na ulici u Fergusonu.

Ovaj Ferari sa pocetka price ,nema problema sa paljenjem,al meni treba ,,kurbla,, da skontam  i na ogledali  se prepadnem samog sebe ,kad znam da bi isto ,pogresno, uradio ,ko i svi ,,mi,, i u Fergusonu i u St Luisu.I sklonio se i  ,,izaso,,

11 comments:

Anonymous said...

pojavio se neki 'survey Tvoje strane' , sve sam ispuniooooo, ohohoho, a ccak se pojavila I plava slova na bijeloj podlozi, kako je ono jednom magera pitala, a nagrade sve po 3-4 dolara, plus $80 ako nastavim.

Ako ovo ccitate, ne ispunjavajte survey-anketu, vecc zatvorite window.

Feniks

Anonymous said...

skidaj urednicce ovu anketu, upadne kao virus, pa jesi li mussko, pa jesi li zzensko, pa koliko puta da prostiss...ccemu to?
A joss dole slika...ludnica, eto, ssta je.

Zaboravim ssta mi je bilo na pameti.

Feniks

Micko said...

Ako je anketa i ako mene pitas ja bi po gasu i otisao sto dalje pogotovu kad su maloljetnici u pitanju.Oni i onako ne odgovaraju za nista.Ovde mogu da pljackaju,pale siluju,ubijaju,provaljuju do mile volje i nema kazne.Policija ih uhvati,a sud ih pusti nakon 24 sata uz izvinjenje.Jedan 87 godina star covjek se branio tavom kad mu je provalio u kucu i ubio ga pa dobio 18 godina.Na jednog su pripacali i on vratio pa 12 godina.Ono jest bila samoobrana ali oni su djeca od 15 do 17 godina.Ako je maloljetni huligan pametan pa usput popusi kakvu travu ili uzme nesto drugo dobije jos ostetu na sudu jer je on kao bio drogiran i kao takav ne uracunjiv.E sad kad policija uhvati Micka ili Dalibora da je vozio sa jednom casicom vise kazna je drakonska.Ode dozvola 3 godine i par milja dolara.Oni su kaze sud sami sebe svjesno doveli u takvu situaciju.Ko je doveo onog balavca u istu?
Tako je to ovde.Ima ovih maloljetnih koji idu u Siriju da ubijaju pa se vrate i prijave se na socijalu i opet nazad.Sta djeca znaju sta je uzet ljutski zivot.
Pitaju se ljudi po medijima ko to tako kroji zakone i kako izgleda taj isti,ali nema odgovora.niko ne zna.
Ubij zmiju otrovnicu od koje ne mozes prezivjet vise od 30 sekundi ako se sazna kazna je 11000$ ili dvije godine zatvora.E taj zakon je donijela organizacija za zastitu zivotinja bez parlamenta,nako nasamo.Pitaju se kako izgledaju ti ljudi.Imaju li oci,nos,usta,ili su neki sa neke druge planete.
Profesor sa fakulteta ,koji je ovde besplatan,tvrdi da krave treba istrjebit sa planete i time bi se sprijecilo globalno zatopljenje.Isti profesor tvrdi da je majcino mlijeko stetno za bebe jer ima stanice raka u sebi.
Pitali su ga da li je on dojio oca ili majku pa je tako pametan.
Ko su sve ti ljudi koji su odvojili djecu od roditelja,a ne nude nista bolje.
Ono sto je bilo u Jugoslaviji,da svi siljokurani idu u vojsku bilo je najbolje rjesenje svih vremena.Kad se vrati momak drugacije razmislja.Zar nisam u pravu.
Da zakljucim.Dok su roditelji imali pravo da svoju djecu odgaju i ponekad istuku dotle nije bilo ovako nevidjene maloljetnicke delikvencije.Odkad je demokracija djetetu od pet godina dala broj telefona na koji ce nazvat ako mu tata ili mama malo podvrisne jebo je svijet majku svoju ito kroz indigo.
Ne bojim se ja nicega osim onoga od 13 do 17 godina zato sto mu nista ne smijem.

dalibor bilic said...

Situacija je jako slozena da ne kazem nista gore.
Magera je prije nekoliko dana najavila da ,,ce pusit u autu,,cetvrtak ,sama niko je nijo pito ,hoce li ili nece. i kad svi ocekujemo da nam kaze ,,kako je bilo i da li je pusila ,od nje ni traga ni glasa.Nije fer da bog kaze.
Hasim bonaparta po Parishu pjeva sa mexsikancima..
Znate sta ljudi .Ponekad mislim da foliramo jedni druge ko ,,Zdravko Colic i Sarajevo,,

megera said...


Bjelovar istina nije daleko, ali skoro osam sati bez cigarete, boravak u "propuh" hali, naporan sastanak, magla i kisa na autoputu.
Rezultat: temperatura 38, groznica, smrcam, kisem.
Lako za mene, brini se ti za Sydneyca. Da nije i on odmaglio ?

dalibor bilic said...

Mislim da je ta temparatura i smrcanje ,propuh magla i kisa ,na nervnoj bazi jer ti nisu dali da pusis u autu,a za sidnejca se ne sekiraj ,Tu je on ,Cita i biljezi .Jes da mu je aktivnost na blogu nesto manja od kad nema onog Sandokana ,hm kako se ono potpisivo Cvore ,cmore ili slicno ,al kad Sidnejac ,,ocepi,,

Marijan said...

Stvarno, gdje je taj Sidnejac... noćas je tamo plaho sijevalo, nije ga valjda strefilo?
Neće grom u koprive!

Marijan said...

Šefe, nemam ja tu šta nikoga folirati... otiš'o sam u pisce. Upravo radim na knjizi ''Seksualni život jednog penzionera''!
Al će to biti bestseler, ima lovu da mlatnem!

Hashim said...

Marjane, Ima li i jednu stranicu ta tvoja knjiga ?

Marijan said...

Ih. čekaj malo... za sada ima korice, projekat je još uvijek u fazi razrade...

Micko said...

Odose mi sinoc herke ode I zajebancija.
Fino je bilo ,a i posao se zavrsio.Podjelio im plate i bonuse.Neke su dobile malo vise bonusa,a neke malo manje,ali su sve uglavnom vesele i zadovoljne.Onaj kinez vozac im je dao torbu s uloscima sto su zaboravile u basu pa su sve u glas rekle koji ce im k.... sad kad ne treba.
Eto prodje jos jedna berba,a sad dolaze dame da prave bestilj,pa onda omladina od vardara pa do triglava,i od Djerdapa pa do Jadrana da slavi novu godinu.
Eto meni nikad nije dosadno.

Zombi

 Nije  vise pitanje ,hoce li ,,studentski protesti ,protiv rata u Gazi,,kostati  predsednika ,Bidena ,nego koliko ce.Jest da su studenti al ...