Sunday, December 14, 2014

Ikea

Stigla Zima i u  moje krajeve.Ujutro i  navece  7-8 stepeni ,preko dana  od 23 do 25.Rade dzemperi  i ,kaputi  ovde na Floridi ,za ,,domace,,Turistu sa Sjevera lako poznat.Sorc i majca.

Volim Decembar ,Volim  novogodisnju kupovinu poklona.Volim  ukrasene ulice ,trgovine ,Volim i  bozicne pjesme ,ne zato sto slave Bozic ,nego mi  ,,legnu,, uhu.,,Mali dobosar,,  rompom pom,Volim i onog  Rudolfa sa crvenim nosom i svu njegovu ,,raju,,

U Ikeu ,odem ,,godisnje,, obicno  pred Novu godinu.Prvi put sam bio prije nekih 6 ili 7 godina ,kada se otvorila ovde u Orlandu.Bio sam i danas i ko da se nista za sve ovo vrijeme nije promijenilo.Mozes kupit sve  ili ne kupit nista sa istim osjecajem ,,Da ti mozda i treba,,Milion sitnica ,sa povoljnom cijenom  i jedan usput dijalog kojeg sam cuo;Covjek u kolica  stavlja malog drvenog konja.Prilazi  mu ,vjerovatno njegova zena  i pita ; Sto ce ti ,,ovo,, i uzima i gleda konja .Aj dont no,,,,kaze  on ,uzima joj konja iz ruke i vraca u kolica.To je Ikea,kad kupis a  pojma nemas sto si kupio.Ovde ne govorim o namjestaju ,koji je usput receno ,,simpaticno  mal,, za americke uslove ,pa ono sto sam vidio ,za recimo  svoju dnevnu sobu ,trebalo bi mi jedno 4 garniture da je ispunim.A ipak sam nesto ,,pazario,, Exspreso Ikea kafu ,koja mi naj vise  odgovara od svih ostalih.Ima i  zanimljivu kombinaciju .Mjesavina 85 posto Arabica  zrna i 15 posto Robusta beansa.Lijepo je inace u gradu imati Ikeu.Nako.

Preko puta je Milenia mol.Za slikanje sa Deda mrazom ,pise, ceka se 3 sata ,a naj jeftinija slika je 100 Dolara .Prodavnica Apple ,telefoni puna ko sipak.Ostale prodavnice ,ukljucujuci i one ,recimo, Rolex ili Omega ,gdje se ne moze nista kupit ispod 5 hiljada  imaju musterija.U robnim kucama  i dalje traju snizenja ,ali neke velike guzve nema,Slijedeci vikend ce biti ,,ludnica,, To su ona 2 dana ,kad se ,,mora,, kupit poklon,prije Bozica.

O demonstracijama ,sirom americkih gradova  necu,Necu  ni o Labronu Jemsu  i njegovim kolegama ,kosarkasima ,sto  na majcama nose ,,natpise ,,Ne mogu da disem,, kao pomen na  covjeka kojeg je ubila policija .Nisam  kriv a ni duzan da  citam ;politicka ,religiozna ili rasna opredjeljenja  ljudi koji su placeni da igraju kosarku.Jednostavno me od njih  nista ne zanima osim igre,Usrase mi se u basket.

Niko ovde dugo ne pominje Bosnu ,al nema prostora ,otvorenog ili zatvorenog ,gdje ima  muzike  a ima je svugdje ,,  i gdje  od 10  praznicnih  melodija ,pet nije ,,Krisms u Sarajevu,,

17 comments:

rajskadjevo said...

Ta Ikea što se tiče namještaja i nije nešto naročito, stvar je u detaljima s kojima oni tako dobro barataju da sve izgleda super. Ne znam kupiš brdo toga na kraju baš i ne potrošiš tako malo ...Gore u Zg su čak izmislili i nekakvi restoraničić gdje možeš ručati jeftinije a i s tom karticom dobiješ besplatan čaj ili kavu...meni se ne sviđa taj sistem da moram pamtit gdje se što nalazi po nekim šiframa pa onda opet na drugi kat gdje je sve složeno...
Već sad trgovački lanci divljaju s Božićem, okitili su već borove..ukrali su nam razdoblje dočašća ( iliti adventa )- duhovne pripreme za Božić...

Micko said...

Kod vas na sve strane prazicna amosfera,a kod mene radna.Svak se za svoje borio.
Nisam vas mogao citat jer nisam imao kontakt.Orem puteve po drzavnoj zemlji za dobre pare.niti su oni mogli nac boljeg i blizeg majstora niti ja boljeg platisu.Cijeli dan ja orem po 10 sati dnevno.Imam jednog trasera koji mi pokazuje kuda cu i doveze mi gorivo I vozi me kuci.On spava u kontejneru.I to njegovo spavanje drzava meni placa. Nema nista djabe osim sto mu dam da jede i pije.Ni meni drzava ne da djabe.Zavrsit cu ja do pred novu godinu kad mi omladina dolazi.Sjebem se.ali svaki dan im uzimam po 12000$.Ostane mi cisto 8000 kad odbijem gorivo.mazivo i moju dnevnicu.Onaj traser ima 700 na dan od drzave.
Eto tako ja provodim dane.Jebi ga uvjek mi je tako.Dok drugi slave ja radim.Sreca pa sam navko.Da mi jos nije ovih koninih guzova povalio bi noja ili onoga trasera.
Pricali ste o gacama pa slucajno pogledah u kone i pise bond na njima.Prvi put pogledo.Ja samo kontam kako ih skinut,a kako se zovu ni na kraj pameti mi nije.
Odo spavat umoran sam

megera said...


Mick
Dobila sam slike sa zadatkom da ih proslijedim tebi i Coli. Za tebi proslijediti nemam uvjeta, pa ako te zanimaju obrati se svom drugu Coli.
Poz.

dalibor bilic said...

hm ,Makera pocela radit ko diler slika.Vidim ,,valjaju,, se nake slike medju ,,intimnim,,Gdje smo mi ,,ostali,, tu .Sta nama fali.

megera said...


Nista vama ne fali. Meni fali odobrenje od Odozgo i vasi mailovi.
Nema tu nista intimno, samo kuloarski tracevi.

rajskadjevo said...

Odozgo javi se..ne ljuti se , ili ne budi tužna ili ne inati se ili...ili .....inače će te u sljedećem životu čekati ista situacija ( i još gorja ) jer u ovom nisi to prevladala...kako ne razumiješ da je Dalibor samo sredstvo..znaš kako je Isus rekao...ni jedna vlas neće pasti s glave bez Božje volje...

dalibor bilic said...

Draga Magera.
Ove slike koje sam ti poslala,mozes slobodno objavit na bllogu.
Tvoja ;Ozgo

Anonymous said...

Micko, neka Te tu, kopaj, vidiss ssta se radi u Sydneju.

'Police storm Sydney Cafe', sve zatvoreno okolo, koliko sati traje I dokle ce---ne zna se.

Sa sreccom svima,
Feniks

megera said...


Let It Snow i nije prava bozicna pjesma, ali je vrte u to vrijeme. Volim je jer me izaziva na ples, posebno na otvorenom.

dalibor bilic said...

Magera dobio sam slike iz Indonezije.Koja je ,,Odozgo,,Kako da je poznam ,kad su sve gole.
Sta velis rajska,Dalibor ,,sredstvo,,ok ja ipak mislim da se vise radim ko objekt tvojih sexsualnih fantazija.

Anonymous said...

Teta R., da nije Tony Abbot (citaj George Bush ili Bakir Izatbegovic) pobijedio na izborima, nista se nikad ne bi izdesavalo na Martin Placeu sa ovim Irancem imamom I taocima. Australci mrze muslimane tri puta gore nego Ameri, to pricam iz iskustva, a tek sam 50% mujo. Mogu misliti kakav bi slijed dogadjaja mogao biti, to jest ko zna ko je sljedeci, neki nas Bosanac u Woolloomoolloouu, Aboridzinski domorodac u Darling Harbouru, Arapin na Manleyu ili neko cetvrti na Bondaju. Srecom, ja sam odnedavno izbjeglica kod Obame. Micko, prodaji sve tamo pa u Sarajevo kod Kevre. Ima se i tamo uvijek posla, preorati kakve puteve prema RS, a I porusiti kakve krstove ili po potrebi dzamije ako oni anamo bolje plate...

nesloga

Kevrin potok said...

Uh nemoj samo Micka nazad u Sarajevo. Bolje nekog otvorenog srpskog ili hrvatskog nacionalistu koji nije toliki islamofob nego njega kojeg bi na ranu privio a ovamo znamo kakav je godinama. Bolje nam je Sarajevo sada deset puta nego prije rata bez takvih kao on.

megera said...


Kad mi kazu da sam ustasa, ja legnem i valjam se. Isto se ponasam i kad mi kazu da sam glupa zenska. A tek kad mi kazu da sam "cekrcicka" pucam od smijeha. Ma pucam od zluradog smijeha jer znam da se od mene ne mogu omrsiti, ma koliko se trudili.
Sto puta sam mu rekla da necu s pobeguljama o blogu. Uporan je on, hoce me dovesti do zakljucka da mi je nivo ispod nivoa. Priznajem, zeludac me zabolio. Krenula u potragu za komentarima, njegovim. Sjecam ih se dobro, ali ih treba pronaci. Listam, listam.. Dodijalo mi, a onda ko svaka kokos, rastresem se nakon gazenja i kazem sebi " valjaj se ".
.................................
Jesu li Dalibore tvoje oci rendgenske, ili ti se prividjaju bijeli misevi ?
.................................
Ne mogu o Ikei razmisljati kao o mjestu gdje treba hodocastiti. Jos od onih Disldorfskih devedesetih ostala mi je knedla u grlu od pogleda na otuzne Ikeine zeljezne krevete. Svi " jugo-crnci " su spavali na njima. I ja.

Anonymous said...

ah, moj Nesloga, kad pogledam svoje guzove, imam I ja makar 1/5 muslimanskog (ako je suditi po guzovima, lako za porod )

Jednom naletim na neke Irance-Arape, a ovaj jedan me upitao odakle sam, rekoh iz Bosne, a on meni 'a, muslimanka' , a ja njemu 'jeah, jedna noga'...

'jednako kao ssto je u tebe jedna noga jevrejska'...

I pozdravimo se sa osmijehom, ali onaj Arapin je ostao zbunjen, kao da smo ga 3 puta poljubili, kao SSpanci.

Eto, tako, svi smo dvonogi, a tu su jos ruke, nos, I ostali znaci pripadnosti, cista meditacija, yugo, opussteno raja,
bass kao Ikea, uvoze drvo, pa vam prodaju kao Svedsko...

to smo mi...uvezli nas, pa nas izvoze...ha, ha, ha, opussteno
----
Gazda, znaci ne nosiss long John!

pozdrav, Feniks




Meho Mekinro said...

Kaze Bjern Borg da je Zlatan Ibrahimovic veci Svedski brend od Ikee.

Anonymous said...

gde si duso, gde si raanoo ?

Beka said...

;kuhljgv

Zombi

 Nije  vise pitanje ,hoce li ,,studentski protesti ,protiv rata u Gazi,,kostati  predsednika ,Bidena ,nego koliko ce.Jest da su studenti al ...