Friday, December 26, 2014

Dan poslije

E to bi bilo ,,to,, sto se  tice praznika u 2014, u Americi.Danas je radni dan.

A sjecam se da nije bilo lako.Valja objasniti ,zbog cega  jedino ,,mi,, ne idemo u crkvu ni za Bozic/Slijedeci  praznik je ,,Dan martina Lutera Kinga  u Januaru  ,po vaznosti ,negdje  tu ko Nova godina ,pod uslovom da nisi  beskrajni nostalgicar ili ,,crnac.

Gledam kroz prozor auta ,zatvoren Mc Donalds.Viori velika americka zastava ispred  i na ,,bordu ,, pise 2 biliona serviranih jela .Pise otvoreni 24 sata.Onda zatvoreni i svi oni sto su inace otvoreni 24 sata .

Danas je puno lakse.Uvijek je lakse  kasnije.U crkvu i dalje ne idem ,ali ne moram objasnjavat i zasto.Ni u dzamiju.Nisam ni vise sretan ni manje nesretan od onih sto idu.Svak prema potrebi.

Nije to ona ,,prava ,, slika Amerike ,na Bozic ,kad sve stane .a nije nego za trenutak uspori ,da bi vec  danas  krenulo jace.

Po tradiciji  idem u Turski restoran ,jer znam da je otvoren.Rade ljudi i na Ramazan.,,Bosfor,, ,tako se zove pun Nakon mjesta ,koje se caka, hrana dolazi brzo.Mlaka janjetina i vruca riza ,vjerovatno i iz iskustva ,napeceni  juce.Mikrovalna na  300.Farhajnta.

Uvijek je bilo lakse  ,,vjernicima,, Znaju i gdje ce i kad ce.Blago nama ,,ostalim,, i simbolika  turskog restorana na Bozic.Muzika sa  zvucnika ,,nasa,,jezik  pjesme ne razumijem.

Budim se rano.Bez prave potrebe .Treba mi ,,nesto,, u Semsu ,ali vise sam tradicionalan u toj prodavnici ,dan nakon Bozica.Sve ono sto je bilo vezano za ,,krisms,, pa bio to i ,,generator,, sa crvenom masnom ,danas je  jeftinije za ,bar 50 posto.Ostane toga dosta ,al vec sutra niceg nece biti.Rasproda se .Zanimaju me jedino  luksuzna pakovanja  talijanskih i belgiskih  slatkisa ,koja su do juce  imala cijenu ,da ne pretjeras ,a danas ,da se ,,nazderes,,Slijedeca ispruka  je negdje u Oktobru ,2015, godine .Tad  se pocinje prodavat  i novogodisnji nakit.Mozda i pomjere za kraj Augusta ,bar one belgiske  bonbonjere.

Danas ce svojim kucama i  sva rodbina ,sto se sastala  ,jednom  u godini ili jednom u 5  godina da bude skupa.Mnogo  romanticnih pjesama  govori o tome ,,kako je dobro  na Bozic,, doci kuci.

O tome ima li ili nema Boga  u kuci ne pricamo dugo .Toliko dugo koliko sam oslobodjen i obaveze da  objasnjavam zasto ne idem u crkvu ni u dzamiju.Cak ni na Bozic.

U naselju su cak i Indijci okitili svoje kuce.Sutra -Subota ce svi skidati ,,svijetla,,i odlagat ,,jelke,, na trotoare ,da ih smetljari pokupe  u Ponedeljak.Moja ce  gorit da ,,prvog,,a jelku mi uvijek zao skinut  i sredinom Januara.Lijepo izgleda i bez povoda.

Danas je Petak ,obican.Mc Donalds  i ostali su otvoreni od 5 sati ujutro.Slijedeci  praznik je Dan Martina Lutera Kinga u januaru .po znacaju,ravan Novoj godini ,pod uslovom da nisi nostalgicar ili ,,crnac,,a lijepo mi bude ,kad ne moram objasnjvat zasto ,,mi,, ne idemo u crkvu ,ni na Bozic, i zasto  okicenu jelku drzimo toliko  ,da je naj radije nikad nebi  skinuli.

Ima ,,nesto,,


52 comments:

SARAJKO said...

Ni u Austriji u gradu Grazu nije drugacije osim sto se osjeti u zraku taj po meni nagli prestanak rada 90 % institucija! Naravno policijia, vatrogasci, hitna i mi vozaci autobusa nemamo tu privilegiju placeni slobodni dana koji nisu u sklopu redovnog godisnjeg odmora!😄 Meni iskreno trenutno ne smeta sto radim, mada moram priznati da malo zavidim toj Pa makar i prividnoj sreci austrijanaca koju ja kao ratno dijete Sarajeva vjerovatno nazalost nikada u potpunosti necu moci razumjeti!
Sretni praznici svima, ,,,,😄😄😄😄

dalibor bilic said...

Ako vec niste ,onda preporucujem ,da procitate 2 zadnja komentara sa proslog posta.Jedan je od one dosadne magere a drugi anonimno.

SARAJKO said...

Pricitao sam spomenute komentare, mislim da ovaj koji opisuje kompjuter i obiteljskog prijatelja nazalost oslikava danasnje stanje duha u poremecenom sistemu vrijednosti!

rajskadjevo said...

I meni su se jako sviđala oba komentara, ali nekako mi se nije dalo osvrtati na njih, ovih dana pokušala sam malo rješavat neke stvari sama sa sobom, nije mi se visilo na fejsari i blogu, ..na polnoćku uvijek idem, kod nas je dobro, nema politike...nažalost sama, jer ovaj moj ne bi ni mrtav..ali nema veze, ja u svojim molitvama uključujem i njega i vidim kako postaje miran...poseban je to doživljaj na polnoćki ako se distanciraš od nekih stvari kojima nije mjesto u crkvi..a na Božić klasika obiteljski ručak i previše jela i pića...

dalibor bilic said...

Nadam se da ne padate na ovu ,,jeftinu propagandu..ponocke od strane rajske djeve ,kojoj ni 364 u godini nebi pomogle da sapere grijehe.
,,poseban je to osjecaj ,ako se distanciras od nekih stvari kojima nije mjesto u crkvi,, Sigurno je misila na sex.

dalibor bilic said...

A usutio mi se i onaj ,,vlah,, Bonaparta.Garant je u Noterdamu glumio ,,zvono,,

rajskadjevo said...

Dalibore, Dalibore...tebi stvarno treba izlječiti dušu..post i molitva to bi tebi trebalo barem par dana....ti se zatvaraš prema Božanskoj volji nastavljajući da živiš po svojoj, u skladu sa svojim ciljevima i nagonima, kao grana koja, ne želeći da bude dio drveta..pazi da se ne počneš sušiti!!!!
Ti vapiš za vjerom ali tvoj ego i razum te priječe u tome..dragi moj Boga se ne spoznaje razumom nego dušom...

dalibor bilic said...

Tacno.Dusu ima svak ,a razum rijetki.

dalibor bilic said...

Rajska dzabe se trudis.ja tebe vise dozivljavam kao striptizetu nego kao casnu sestru.

dalibor bilic said...

A mageru ko casnu sestru,striptizetu.

rajskadjevo said...

Samo se ti rukovodi razumom..nadam se da ćeš biti sretan, možda ima svak dušu ali sigurno ne na istom stupnju duhovnog razvoja...
Od kud ti ideja da bi ja bila časna sestra..svašta......

Hashim said...

Znaci, striptizeta .
Čuj , nisam robot!

dalibor bilic said...

Hasim nije robot,al malo mu fali.

dalibor bilic said...

Halo vi dole u ,,Juropi,, Imal snijega.Evo i kod mene 30 ,al celziusa.

SARAJKO said...

Hahah cuj 30 stepeni!
U Grazu trenutno -2 stepena Celzijusa mada znam da vi tamo preko bare furate one Fahre:-)

SARAJKO said...

Snijeg propaduje, ali nista ozbiljno jos uvijek!

dalibor bilic said...

E bas ti fala sto si se javio.Kod ovih ostalih tajna i vremenska prognoza ,

dalibor bilic said...

Ako koga zanima ,a vjerovatno da ne zanima ,niste sami.prije minute na stranici su bili ljudi zi 10 zemalja na Svijetu od kojih je i Indonezija.To je ona ,,Ozgo,, sto se vise ne javlja a crce za nama.
Juhhuuuu Ozgo javi se juhu

SARAJKO said...

I to ja jos na poslu pa tipkam na mobitel dok stojim na stanici hhehe

dalibor bilic said...

Tja a kod nas svojevremeno pisalo iznad ,,Ne pricaj sa vozacem u toku voznje,,

dalibor bilic said...

Imali li snijega u Bankoku ili Rusiji.

SARAJKO said...

E pise to i kod ovih svaba, dedo mi bio dobitnik partizanske spomenice a ja kod njih hljeb zaradjujen ok prevrce se covjek u mezaru!

dalibor bilic said...

Bolje da se on prevrce ,tamo gdje jest ,nego ti dole od gladi.Smatraj se ,a i jesi sretnik.

SARAJKO said...

Hmmm gladan nisam, ali iskren da budem nisam nesto ni presretan, usran je ovdje mentalitet svabski,a jos gori od ovih nasih papaka nazalost vecinom sto ovdje po zemlji hodaju, misljenja sam da sam se rodio 60 godina kasnije nego sto sam trebao!

megera said...

Pogledala kroz prozor - kod nas u Jurop nema snijega, al' ima dolje u Lici...hahahaa
Za Sarajevo i Sumbulovac zna se tko je zaduzen.
Odozgo je vec neko vrijeme u Kanadi, koga je dolje zaduzila da dezura na blogu -ne zna se.

dalibor bilic said...

,,Dole,, je geografska odrednica za Sarajevo.
Ozgo znam da ti je tesko.evo sve cu ti oprostiti ako se javis,cak cu i halalit ono da ,,lupam,,
Sta bi sa tajvanom Ima li snijega ili nema.

dalibor bilic said...

Ja se bio zabrino ,gdje je ona dosadna magera ,kad ona na prozoru .Hm ne naginji se previse.

dalibor bilic said...

Cudno je to ,kad ljudi kazu ,,Sretna Nova Godina,,Znaci zele nekome bas ono ,na sta taj a i oni sami nemaju uticaja.Ko ostalo se podrazumjeva.Po ovome kriteriju ,sreca je naj vazniji faktor u zivotu.To je taj krug po Grazu ili orlandu.Svedno je.

megera said...

Sto se ti budes vise zalio, ja cu biti sve dosadnija.

Anonymous said...

ccitala, ccitala, mozze Magera kad hocce, ja odmah poredila:

'prosjaci' ovdje imaju skromno/dobru socijalu (ako ima dokumenta, a mnoge znamo godinama), imaju gdje stanovati, jesti makar jednom dnevno, food-bank/karitas radi 3 puta sedmicno u jednom mjesecu, imaju odjecu, obucu, I seks ccccaaaakkk, I hobi...glavni hobi mnogih'prosjaka' je gluma!

druga zemlja drugi obicaji,

U nas oblaccno I pomalo kissovito, u Celzijusima oko 5 stepeni, toplo za hodanje,

Feniks

ODOZGO_77 said...

Dragi blogeri
zelim da vas pozdravim iz predivne Canade. Temperatura +9C - predivno.

Dalibore zakopacemo ratnu sjekiru.(-:
Zelim ti u 2015 sve najljespe sto se pozeliti moze: puno srece, ljubavi, zdravlja ,punoooo sexa, inspiracije za pisanje, zelim ti puno dobrih i produhovljenjih textova.

Blogerima zelim takodje sve najljepse u 2015 a posebno dobre zivce i puno tolerancije za sve nas ovde na blogu.

Zabici zelim da nastavi sa divnim textovima s kojim uljepsava ovaj blog.
Rajskoj zelim da ponekad sve nas ukljuci u svoje molitve.
Coletu zelim da u zivotu nadje ono sto trazi i da nem se vrati ovde na blog .
Teta R zelim da nam ponekad napise neki savjet vezano za zdravlje ili zivot uopste,,,, onako kako ona to zna.[ na primjer kako rijesiti problem sa gravitaciom...]
Volila bi da se Vucko vrati .. pravo mi nedostaje...
Zelim da u 2015 imamo redovan "up date" o Mickovim "pustolovinama".

Sve ostale pozdravljam i zelim sretnu i veselu 2015 godinu.
Pozdrav ekipi!!!

megera said...

A ja zelim da ti ostanes s nama.
.................................
Pogledam maloprije kroz prozor - sve se bijeli.

Anonymous said...

Draga Indonezzanko,
da nisi sluccajno grav-idna?
Ili grudi gravitiraju prema dole, pa mogu I iza ussiju?

Musske ne interesuje grav-itacija, kako god stomaka, tako I onog ispod stomaka...jezik im dug u ovim godinama, drugi pubertet, ssta mozzemo.

Nema Ti druge vec I kao nass Hemingvej na plazzi, u ssorcu, na dvije dobre noge stoji;

ako je u pitanju 'gravitacija prema drugoj dussi', ne brini, svima se javi poslije putovanja I povratka...
tu Te ni Micko ne mozze razveseliti...(a da se nije petljao sluccajno?)

rad, rad, rad I naravno make-up!

Napijte se makar malo,
Feniks



megera said...


Kod nas predsjednici drzave uglavnom sluze da uveseljavaju javnost.
Odoh prekrizit listic.

Vani 20 cm snijega.

rajskadjevo said...

Ovdje pada ko ludo, auti su totalno prekriveni snjegom...nekako ću se odvući do glasačkih kutija..Megera, nitko od kandidata mi isto baš ne odgovara ali izabrat ću manje zlo...samo da se ovaj sadašnji makne s te pozicije jednom za svagda!!!
Drago mi je da se Odozdo vratila, ispravno je reagirala...unutrašnje uvrede i ljutnja i prkos nas samo uništavaju i vode k bolesti, rekla je Daliboru što ga ide, jer je definitivno kriv, dobro je imati ponekad oštar nastup i na taj način odgajati ljude i ukazati im na neispravne postupke a sačuvati ljubav i mirnoću u duši..ljude treba voljeti kao i djecu, kakvi god da jesu, nesavršeni, jer tako se i odnosimo prema svojoj djeci..koliko nas puta "raspizde" razočaraju..a opet ih volimo bez obzira na sve...

Anonymous said...

Samo se ne treba previše emotivno vezati zadjecu, jer onda ispadne da su ti djeca draža od Boga! ccccssss

megera said...


Ufff, bas sam nestrpljiva. Ne mogu docekati budjenje.

Anonymous said...

Pitam se pitam, kad bi Rajska morala birati između Boga ili seksa, šta bi izabrala? Ja mislim da bi izabrala ILI. Ha,ha,ha...
A znam garant šta bi izabrala Čekrčićka ali neću da vam kažem.

megera said...


A zasto bi to uopce nekoga zanimalo " dobri poznavatelju " Rajske Cekrcicke ?

rajskadjevo said...

A kakve veze ima Bog sa seksom..ne razumijem...šta vjernici se ne smiju seksati ili??????

Anonymous said...

Smiju se seksati, naravno, ali je ovdje riječ o izboru! I očekivao sam ovakvu reakciju Rajske, da će se pokušati izvaditi. A ovoj Čekrčićki da odgovorim. Možda tebe ne bi interesiralo ali nas muškinje bi, sigurno, pogotovo onog Dalibora.

dalibor bilic said...

Ok gdje smo ono stali.Ovde i dalje nema snijega , bez obzira lezo ili visio na prozoru ,a i danas ce biti 30 .Koliko vidim naj intresantnije je u Hrvatskoj.Grudvaju se i glasaju.Zimske radosti.
Dogadjaj dana za blog ,, ,je povratak ,,Ozgo,,Sto nas je vise to nas je bolje ,

rajskadjevo said...

Evo tipično muški..umjesto da kaže .drago mi je da se Odozgo vratila,možda kakva isprikica makar umotana u celofan, ili navodenje nekog drugog razloga, on se vadi na to što nas je više to je bolje...no dobro..takvi i jesu muškarci...znači idemo na kvantitetu a ne kvalitetu..csss...joj joj joj...

Anonymous said...

Nije valjda da se i ti žališ na kvantitetu, ccccssss?!

rajskadjevo said...

Nekako me ovaj Anonymous podsjeća na Čoleka...sve mi se čini da bi to mogao biti on..jer čim je sex u pitanju....Čolek ako si to ti javi se na pp...da to malo raspravimo...

megera said...


@ Rajska
Isto si detektirala sto i ja. S nestrpljenjem sam ocekivala njegovu reakciju, ali kad se minute pretvorise u sat shvatila sam da povlaci rucnu. OK, ali kad spomenu kvantitet kosa mi se digla na glavi. Nespretno, seprtljavo. Ni spomenuo je ne bi u danima kad je otisla da mu nije stalo. Ili joj jos uvijek zamjera sto mu nije poslala slike.

@ Odozgo
Znas da te nijednog momenta nisam nagovarala da se vratis. Koliko mi je stalo mogla si vidjeti iz moje reakcije na blogu kad si mi napisala da se vracas. U euforicnom stanju objesih se Bilicu oko vrata, izgrlih ga, izljubih, cak mu rekoh i da ga volim. U normalnom stanju to niiikaaad ne bih.
I meni nedostaju neki koje spomenjes, ali jedni su tvrdoglavi, drugi nas ne vole. Steta.

Meho Mekinro said...

Nije Cole. On bi mogao biti svašta , ali nikad anonimus.
Pozdrav iz Tampe.
Meho Mekinro

Anonymous said...

Rajska dušo, ima nas još koji volimo koku, nije samo taj neki Čole. Smijem se kladiti da će taj tvoj Ćole umrijeti željan koke. Obično takvi kao on i Dalibor vole injicirati priče o sexu. Zeznula si se ovaj put. Meni je koke preko glave, ako sam te dobro razumio da je sex, jest jednako koka, iliti mrkva, kako onaj infantilni Dalibor zove ćunu. Infantilni, nego šta!'Naku koku otjerati sa bloga! Treba ga za jaja objesiti.

Anonymous said...

'Cika' Meho,
bio je nass Cole par I visse puta anoniman da dokazze potrebu potpisivanja, tako je on objasnio.

Nek je zziv I zdrav,
tetat Feniks

rajskadjevo said...

Ovo je Čole...99 posto odao se s onom rečenicom Naku koku otjerati s bloga...to je njegov stil...

Marijan said...

*ebla vas diskusija... boli me grlo (pjevo mnogo na ponoćki), ni gemišt mu ne pomaže!?

SARAJKO said...

Izvjestaj iz republike Austrije!
Na autoputu prema Becu ni traga snijegu, temperatura znatno ispod nule i dere onaj ruzni hladni vjetar sto bi probio i atomsko skloniste, a kamoli neku pernatu jaknu! !!
Vidim da ste se vi zadali na temu sexa pa reko da malo prevacim na klimatske uslove, kazu da se po zimi slabo dize pritisak u pumpi- :)

Zombi

 Nije  vise pitanje ,hoce li ,,studentski protesti ,protiv rata u Gazi,,kostati  predsednika ,Bidena ,nego koliko ce.Jest da su studenti al ...