Monday, December 1, 2014

Sent Luis ili prica o tome kako je nana Zulejha postala rasist

Grad Sent Luis u drzavi Misuri  je ,primjera radi ,za nase pojmove ko da zivis u Bosni i to u Busovaci.Nista.

Nana Zulejha i  ono malo njene  familije ,sto je prezivjelo u ratu ,iselio se u Ameriku,a dobili St. Luis, nije slucajno ,sto nisu dobili Beverli Hills,i trebalo je nelkoliko godina da se ovde formira naj veca  ,,bosanska,, zajednica u Americi ,koja sad broji oko 70 hiljada ljudi.U zadnjih 50 godina ,prema onim podatcima ,gdje  ovde  nije lijepo i sigurno zivit ,St Luis je ili prvi ili medju 3 prva grada  na ovoj tabeli.

Iz onog sela iz kojeg je otjerana  sa bosanskih gudura ,ni  Zulejhina ,jetrva ,Naza ni amidzinca  Razija, nikad  u zivo  crnca nisu vidjeli dok  nisu dosli vamo.prvo je bila faza  ,,vela havle,, a onda  prosla ,navikne se ,ali nekog blizeg kontakta i odnosa ni nane Zulejhe ni ostalih 70 hiljada Bosanaca sa  lokalnim crncima nije bilo,sve dok  vlasti u tom gradu  nisu odlucili da malo ,,rasciste,,  zla mjesta i da na ta dovedu  Bosance ,radne i vrijedne ,koji su za samo nekoliko godina ,napravili da je centar St, Luisa ,u koji se nekad nije moglo uci ,osim u tenku,danas  ,kutak za  normalan zivot.

Ako niste pratili vijesti ,sinoc je u  St, Luisu ubijen  amerikanc bosanskih korijena ,koji inace zivi u Majamiju .Ubili su ga trojca  tinedjera ,starosti od 14 do 16 godina  ,cekicem. bez i jednog razloga ,jer se  taj ,,nas,, covjek  branio ,sebe i zenu ,kada su mu ti poceli udarati po autu.Policija je  brzo reagovala i  uhapisila ubice a  ne bas veliki broj nasih je i izasao na ulice  ,na mirne demonstracije.Gledao sam izvjestaj  lokalne televizije sa lica mjesta ,gdje je reporter  izabrao za intervju ,pokrivenu zenu, i to mislim jedinu ,koja je takva bila ,da nesto kaze.Slucajno.Ok mozda.

Ovaj Ferguson o kome se govori je inace predgradje  St Luisa ,gdje se sad desio anti Ferguson ,po mojim kriterijima i gori ,jer  ovde nije bilo  bilo koje vrste konfrontacije  i gdje se radi o  klasicnom ubistvu  iz mrznje.Mozda su ovi nasi u ST Luisu malo pretjerali  jer sigurno je jedno da ubice nisu  znali da se radi o Bosancu  i bili zasljepljeni samo  bojom njegove koze a ne i nacionalnom i religiskom pripadnoscu.

O nacionalizmu  necu.Sve znate.O rasizmu ,tek ucimo   i ovo je samo jedan primjer ,kako preko noci 100 hiljada  ,,normalnih,, ljudi mogu da  postanu   rasisti .Vela havle.


Ci ENen

Da ne trosim dzaba papir ,pa cu nastavit ovde.Pratim sta se dogadja.Medij je cudo i moc.Kad od jednog ubistva -Ferguson  treba napravit  ,,nacionalnu,, temu ,tako i bude .Kad od drugog =St. Luis ,nista manje ,ako ne i vise okrutnog, treba smjestiti u ,,lokalne okvire, da tamo i ostane ,tako se i desi.

O ,,Fergusonu,, sve znamo  i mislim da  intervju na tu temu  jos jedino nije dao Carls Mejson ,a na lokalnim  vijestima sef policije u Svetom Luisu ,kaze  da se radi ,,,Pogresno mjesto u pogresno vrijeme,,ko da onaj  ubijeni  Majkl ,nije bio isto ,ili je mozda  bio ,,Na pravom mjestu u pravo vrijeme,,Bog ce ga znat.

Da se jos malo vratim  na lokalce  sa mikrofonom i kamerama na ,,bosanskim demonstracijama,,Izjavu dala ,,,pokrivena zena,, sto kod obicnog Amerikanca ,mediski napucanog ,otvara  sumlju i ako se mora opredjeliti izmedju  pravde za ,,pokrivene,, i pravde za ,,crne,, izabrat ce ovu drugu opciju ,isto kao sto ce ,u slucaju ,,bijeli,,  na suprot ,,crni,, izabrati  prvog.

Kazem mediji su moc i mozda je samo pitanje godine ,kad sudovi vise nece  biti ni potrebni  i da ce se sve rijesavati  Mikrofonom .Po kratkom postupku.

30 comments:

Anonymous said...

Nazalost, ssta recci?

Imamo jednog, puste ga iz zatvora, pa on ponovi, I tako u krug;

on ccekiccem udara ljude, tek onako, prohtjelo mu se; do sada su bili samo ozlijedjeni, sreccom;

imamo I jednu komssiku, ona onako, pljuje po stanarima...na zzalost osramoti nam I BiH I RS...dodje mi da je kissobranom, ali je bolje okrenuti se I ne vidjeti je.

Mogu samo napisati: ccuvajte se budala...ako ih mozzete raspoznati.
(stvari---zaboravite, ccuvajte glavu)

Feniks

Micko said...

Znam drzavu u kojoj je preko noci 20 milona ljudi postalo nacionalisti.Sta je sto hiljada.
Nego citajuc crne hronike iz nasih rodnih gradova,malo je tu razlike izmedju njih i St Luisa.Opet tamo nekako znas od koga se treba cuvat,kod nas.....Svi iste boje pa ti kontaj.
Za hemoroide ti mogu preporucit onu zutu mast od caterpilara.Kazu da je kupuju i oni duginih boja.Ne znam zasto.
Nego slusaj sad ovo.
Zvao sam nedavno nekog specijalistu za zmije,ali posto je taj toliko bizi cekao sam ga mjesec dana.Jutros dodje,i odma poce citat ono sto sam mu pricao na telefon.
"Ti kazes da imas otprilike 17 zmija ovde,a imas ih 27.Sad cu ja njih pozvat a ti broji".
"Dje ces ih pozvat stani da donesem dvije sacmare i sanduk municije.' rekoh ja.On se piceo smijat i tvrdit da nisu opasne dok je on tu.Ipak sam ja donio puske.Taj covjek je mrsav ko grana,a puna mu faca nekih halki,a sto smrdi na nesto ne mozes pored njega stajat.Herke se okupile u krug ko ovce i komentarisu razne zgode oko zmija,i svoja iskustva.
Poce covjek prouzvodit neke zvizduke i krikove,a zmije krenuse dolazit.Sve ih je okupio oko sebe i nekom kukom ih hvata i pusta.Svi smo se mi razbjezali,a ja stao sa dvije puske iza magarca,i kontam neka koja vamo krene pocet cu pucat.Onaj se covjek okrene i smije se i kaze ukupno 28.Dvije velike uhvati i stavi u vrecu,pa poce proizvodit neki jezivi krik sa malo vibracije u glasu.Odose one zmije u minuti negdje.Zovne me da pricamo,a ja sam njemu prilazio kao da gazim po ekserima.
Kaze on meni da su ovo red beli.Odozgo crne,a odozdo crvene i da bjeze kad nekoga osjete,i nisu agresivne.Onda kaze da ako ja hocu on moze sve njih pokupit,ali tada ce se ovde doselit braon snakes koja je jako agresivna i mjenja boje.Na zemlji je brain,a u travi silver,i od nje se tesko moze pobjec i prezivit.Gdje zive jedne,ne zive druge.
Ubjedi mene covjek da od dva zla izberem manje,uze 500$ I ode.Kaze da one dvije hoce da naseli na jednu farmu,a da pokupi one braon.Nisam mogao izdrzat da ga ne upitam na sta mirise,a on rece da namaze hlace krvi od pacova I tako ih privlaci.Sjede na kroser i ode.

Anonymous said...

Treba sad crncima vratiti oko za oko, zub za zub.

Marijan said...

Gadan je taj rasizam
http://www.kobajagrande.com/najsmesniji-video-klipovi/radim-tu-ko-crnac

http://www.kobajagrande.com/najsmesniji-video-klipovi/mali-crnac

dalibor bilic said...

Zanimljivu izjavu je dao gradonacelnik St. Luisa ,koji kaze : Ne postoje dokazi da je ovaj zlocin ucinjen iz rasne ili nacionalne mrznje ,,ok
Onda vjerovatno iz ,,ljubavi,,

Anonymous said...

svi ste vi u kurcu

dalibor bilic said...

ma dobro sad.Nije ovo lako bilo smislit,al ima indikacija ...

dalibor bilic said...

Bila je u lutkarskom pozoristu svojevremeno predstava ,,Srecko medju zvijezdama,,Danas bi je sigurno zvali Micko medju zmijama,,

dalibor bilic said...

Cim nema sexsa nema ni Rajske.Onaj Bonaparta ,,mudro suti,, a Magera u Cetvrtak ide pusit u autu.

megera said...


Tko to " vi ", a koji ste to " vi " koji niste u bananani ?
Pisala sam vec, ovdje ili na nekom drugom mjestu, koliko mi je krivo sto nisam uspjela stici do Amerike ili bar do Slovenije. Nisam mislila da bih tamo bila uspjesnija, niti da bi moja djeca imala bolje uvjete npr. skolovanja. Samo sam htjela pobjeci sa svojom obitelji od zla. Pobjeci toliko daleko da mogu reci " ma gonite se ". Donekle me smirivala cinjenica da je HR u EU, ali kad se sjetim da sam i pocetkom devedesetih mislila " ipak je ovo Evropa ", misleci na Balkan...
Zato mi bas tesko pada to sto se dogadja u St. Luisu. Gubi se nada da se ljudi imaju gdje skloniti.

megera said...


Tebi Dalibore nikad po volji; kad sam tu zalis se da te davim. Kad me nema, prizivas me k'o duha.

dalibor bilic said...

Wau ,ovde ili na nekom drugom mjestu.Pa ja ko ce se sjetit a ovo ,,VI,, je znak da je covjek kulturan i persira,izrazava postovanje .Magera danas je tek Utorak,

dalibor bilic said...

To da ,,davis,, je reko Micko.Ja kad slicno mislim ,dodam i njezno.

dalibor bilic said...

Nema mi onoga Hasima Bonaparte a bas sam ga mislio pitat ,;Imateli vi u Francuskoj problema sa bjelcima

Hashim said...

Nemam vremena , idem na sastanak u vezi selektora-pozvalo me?!

Hashim said...

Mi u Parrish nemamo bjelaca-najbjelji su - Meksikanci.

rajskadjevo said...

Ma nema me istina, a to je zato jer jednostavno na to sve nemam komentara...ja to prihvaćam da je sve tako kako je...što ću reći na te rasističke pizdarije...

megera said...

Sparao ti, ne sparao svi sute.
Za Rajsku je rasizam to sto je rekla, Hasim Parizanin se nada da ce biti izabran, pa ne smije zucnut protiv medija, Marijan u Sarajevu jos nije vidio crnca, Feniks jos nije pronasla podoban link, Mick se daleko od medija bavi nekim cudnim biznisom i strahuje da serif ne naleti.
Ovi nasi " divovi " Jutarnji i Vecernji smece od novina i novinara. O kolumnistima i lijevim i desnim, da i ne pricam.
Ferguson jedva da je spomenut u medijima, kao to je ono sto Rajska kaze. Zato nam se stalno ukazuju Severirina guza, Nikolinin trbuscic, Rozgine gacice i Seselj.

Hashim said...

I meni se stalno ukazuje Severinina guza , ko Gospa.
Hashim

dalibor bilic said...

E moja magera.Umjesto da si zahvalna ti kukas.Paze vas ,Nece da vas opterecuju ne vaznim stvarima.Zar nije bolje 2 sata gledat dobre guze ,nego dirigovane demonstracije.Nego jesul vam to i seseljovu guzicu pokazivali.To nije dobro .Mozda Bonaparta gleda hrvatske kanale ,pa nedaj boze da mu se ,,ukaze,, i ova.
Znam jedino da rajska nije rasist ,ali da prednost uvijek daje bijelom,, muskom tijelu , u odnosu na ,,tamno,,,hm osim ,jednom njegovom dijelu.

megera said...

Zasto bi bijeli muskarci bili privlacniji od crnih ?

dalibor bilic said...

E ove magere.Sve joj cojk mora nacrtat.Zbog ,,srazmjere bona,, u ostalom sutra je Cetvrtak .Znaci srazmjerne usi ,nos, usta brada i onda ,ne sklad u odnosu na druge dijelove tijela ..a jebo te zene ..

Anonymous said...

Ima on svoju kuglu vidovnjaccu, sve zna gdje smo I kada smo :)

U nas je Bozzicccc pocceo u oktobru joss, treba to izdrzzati,

Pozdrav, Feniks

dalibor bilic said...

Teska neka ,,fjaka,, zavladala blogom.
Magera se sprema da sutra pusi u autu.Bog zna ko se Hasimu sad ukazuje.Mozda Micko sa magarcem.
Rajska po kuci nosa metar,pa kad joj se ucini da je tamam nasla idealnu mjeru ,produzi i kaze , ,,nek bum jos malo,,
Onaj Huso i zena mu rabija garant demonstriraju po St Luisu.Meo Mekinro vrsi zadnje psihofizicke pripreme .Dolazi mu zena.Marijan zasadio naku paprat pa cijelu noc dezura u basti da mu se ko ne ....u paprat.Fjaka ,kaze3m vam

Anonymous said...

Gazda, mijenjaj temu, zalosno je previse ! Ljudi nema. Tuga pregolema.

Pozdrav svima, Feniks

Anonymous said...

http://www.jutarnji.hr/hrvatska-ni-kriva-ni-duzna-postaje-energetski-div/1246619/

megera said...


U ovom momentu bih radije isla u Graz, makar i sama.

Anonymous said...

Evo ideje za sljedeci post:
ja sam lani, u ovo vrijeme imala priliku da izaberem poklon, od nekih 1.000, od 100 dolara do negdje 1.000, razlicito, od dijamantskih mendjusa, ili zlatnih, kozznih vindjakni za vozacce motora ili neke elegantne, cipele, set kofera (ssto bi dobro dosslo nassoj Mageri, ali sa kartom za Graz)...usisivacc, onaj najjaci (nekako nisam mislila oko usisivaca u to vrijeme), posudje, porcelan, Lagostina set ili neki drugi ...a ja izabrala Bugatti...zbog dizajna.

Eto, divna tema,

Sretno vam svima,
Feniks

rajskadjevo said...

Zlo mi je sad opet od tog konzumerizma i nadolazećeg ludila...

Anonymous said...

konzumerizma- odakle potice ta rijec?

Zombi

 Nije  vise pitanje ,hoce li ,,studentski protesti ,protiv rata u Gazi,,kostati  predsednika ,Bidena ,nego koliko ce.Jest da su studenti al ...