Sunday, December 21, 2014

Kusur

Pun mi je K,,,, kritika  ,,potrosackog drustva,,Ko eto mi  nekad nismo bili ,,taki,,Tacno je da nismo ,ali samo iz jednog razloga ,sto nismo imali sta potrositi ,pa se  sva ona energija ,sto se sad ,,prazni,, u kupovini , trosila na  ,,socijalnom zivotu.Eto sad  zamislite ,da smo mi nekad  ,,tamo,, imali  ovu americku kupovnu moc -kreditne kartice ,da bi se ljudi i dalje  ..lijepo druzili i da bi umjesto  mirisa Armanija ,koji je skup, izabrali  Pitralon.Bi moj K,,,,

Pun rezeroar benzina ,sam placo ,do prije mjesec dana 50 Dolara.Juce  do ,,vrha ,, 30.Lijepo ,samo me strah koliko ce trajati.Galon benzina sad placam nesto vise od 2 Dolara .Prije 20 godina ,kad sam ovamo dosao ,galon je bio 99 centi,a znao sam  3,78 litara placat i 4 Dolara.Onda trazimo razloge.To je zbog toga ,sto hoce ekonomski da uniste Rusiju.Mozda je  to istina  i moj uticaj  naq sva zbivanja je da  benzin placam 2 ili ako ,,oni,, odluce 20 Dolara i da tu nista  ne mogu promijeniti ,osim da ne vozim auto.

Promjena je i u tome da sam  postao jako svijestan svog  polozaja  u sistemu ,gdje na bilo sta ne mogu uticati ,i da  sve manje i manje ,ovo ovde poredim sa onim tamo i to iz razlicitih vremenskih perioda.Ono tamo i nekad sa ovim ovde i sad.Ako poredjenje i ima bilo koji smisao ,onda ga treba  uraditi sa iste vremenske tacke ,odnosno ,ako neko zeli komparaciju ,stavi ovu Bosnu i ovu Ameriku ,a ne onu Bosnu i ovu Ameriku.Koliko je  onoga ,,lijepog,,  ostalo tamo ,gdje je i nastalo.Nista.

Juce  je bila ,,Super Subota,, kako ovde zovu   ,,naj bizi,, dan  u americkim trgovinama.Prodalo se  vise robe ,nego za ,,blek frajdej,,Na ulicama ,trgovinama opsta ludnica.Kupi,kupi ,kupi.Sve to sam bio jako spreman kritikovati .Kupuju za kreditne kartice  ,sto ce vracati slijedecih 20 godina,ko eto da smo mi u to doba imali ,,plastiku,, sjedili bi kod kuca i druzili se sa komsijom.Bi moj K ,,,,U stvari mozda i bi ,ali samo iz razloga sto se ni  jedan posto ,onoga sto se danas nudi,nije moglo kupiti.

Socijalizam je cista ubleha zamisljen na  osnovi opste neimastine ,dok je kapitalizam  jako realan i human ,pravljen prema  osnovnim vrijednostima ljudskog bica ,koje  nisu ,kod bilo koje grupe, pozitivne nego krajnje negativne.Proslo me ,kad sam se ,,cudio,,recimo blek frajdeju ili super suboti ,a ako ima sta pozitivno iz onog zivota ,to je ,,mjera,, da ne ostanes ,,ona ,, budala  i da ne pretjeras i ne postanes ,,ova,, budala  i da jos u sve to i pocnes vjerovati.

Znam da sam ,,kusur,, tesko mi pada ,kad takodje  znam da sam i bio kusur.Umore me price o tome  ,,kako smo mi ,,,,,e sta smo mi mogli i bili,a nista ni mogli ni bili,zato  sto nismo imali za moc ,a bili tamo jer nismo imali za ,,otic,,

O onome kad sam ceko benzin ,5 kilometara  u liniji,neke godine u Sarajevu sam vec govorio.Nisam  ga doceko ,al sam se   ,druzio,, sa onim ispred mene u redu i onim iza mene ,dok smo skakutali  na zimi ,da se zagrijemo,jer auta  nismo palili ,da ustedimo  na gorivu.Da je bilo benzina,nebi bilo ovog druzenja.Sta je  tu vrijednije .Benzin ili smo sam uspostavio ,,ljudske kontakte,, Kako su samo lijepe kontakte i price imali roditelji malih beba dok su cekali u redovima da kupe Pampers pelene.Za ostalo da i ne govorim.

Amerika zivi  i ,,ponasa,, se   ,, 365 dana u godini  isto onako ,kako  smo mi nekad  zivili i ,,ponasali se,, jedan dan na shopingu u Trstu.I  svi isli tamo.kupovati  a ne kritikovati.

Danas sam u stvari ono sto sam uvijek i bio ,samo sto  sad ,neke zelje sebi  mogu i ispuniti.Placam  i 2 i 20 Dolara ,duboko svijestan da ni jedno ne mogu promijeniti i da je jedino na sta mogu uticati .moja glupa glava.Ako je jos uvijek moja.

12 comments:

dalibor bilic said...

Od kad sam ukino komentare ,niko vise ne komentarise.

Anonymous said...

Kako znamo da su Adam i Eva bili Bosanci?
Bili su goli i bosi, a mislili su da žive u raju!

Anonymous said...

http://www.ekskluziva.ba/ezabava/Kusur/7714.html

meger said...


I kod nas u ZGB je jucer i u subotu bila ludnica. Sve je to isto kao u USA iako je kupovna moc znatno manja. Kartice daju slobodu koja se u ovakvim prigodama tesko obuzdava.
Nekad si toliko sugestivan da se odmah slozim, i da sam imala vremena isti cas napisati komentar sigurno bih ti u svemu dala za pravo. Sada se ipak prisjecam vremena kada se jeste zivjelo kvalitetno, bar onaj srednji sloj drustva. Visoki sloj u svakom vremenu i u svakom sustavu zivi odlicno. Necu govoriti o vremenu iz druge polovine osamdesetih kad je sve bilo propalo, kad se zivot sveo na potragu za namirnicama i benzinom, kad su se poduzeca po sili zakona opterecavala nepotrebnom radnom snagom, kad smo gotovo prestali dijeliti stanove, kad je zavladala besperspektivnost i kad smo u jednom momentu u Antu gledali kao u cudotvorca.
Govorim o vremenu prije toga koje je istina trajalo manje od deset godina, ali nam je i osobni i drustveni standard bio na prilicnom nivou i u odnosu na druge. Nije bio neki problem otici u restoran na rucak ili veceru s kompletnom obitelji, skijati se u Austriji, a dio ljeta provesti na Jadranu, u Grckoj ili Palma de Majorki. Upravo mi je parfem bio simbol tog vremena. Nije ih bilo kod nas, bar ne onih kvalitetnih, ali smo ih nabavljali po Evropama. I poznanici Svabe su se cudili sto moj muz daje sto maraka za bocicu Shalimara. Smatrali su to nevidjenom rasipnoscu. Danas se za bocicu toaletne, u naj boljem slucaju parfemske vode, daje naj manje 100 ojera. Parfema gotovo i da nema, a kad ih se i nadje nezamislivo su skupi.
Ono sto je bilo posebno dobro je da smo imali dovoljno vremena za trosenje viska novca na kulturne i sportske potrebe, za druzenja i putovanja.
Ja sada , kad imam love nemam vremena, a kad imam vremena nemam love.
Dalibore, jel' ti se zaplavio vrat ?

megera said...


Sorry...megera

dalibor bilic said...

Naravno da nije.Uvijek volim procitati sta i drugi ljudi misle ,kad gledamo istu sliku,ne zato da bi dokazao da sam ili ko je u pravu ,nego da bi upotpunio ,kompletan dozivljaj.

dalibor bilic said...

Sta bi sa onim Hasimom.Da nije u Trst otiso.I sa onom Rajskom.Nadam se da je odlucila da sebe stavi pod Dali ................Bor.

rajskadjevo said...

Ha ha..duhovito...nemoguća izvedba kad imamo djecu...to da smo sami..lako je stručnjacima savjetovati, oživite seksualni život, promjenite ambijent. legnite pod bor...da bravo..to mogu samo oni koji nemaju djecu i ne dođu krepani s posla...ah svake godine isto, stalno govorimo kupit ćemo samo djeci, nama ništa ne treba, a onda ako ne vidim poklon ispod bora tuga i jad...moram iskorijenit taj konzumerizam .pojačat ću molitvu..dode mi da klečim po cijeli dan...

rajskadjevo said...

Evo recimo samo se vi smijte..ali eto ovaj mjesec tanak do boli na poslovnom planu..sve zastalo..totalno..posla ima ali nitko ne plaća ...hoće li biti za božićnice, darove za djecu , plaće, poreze?? U nečemu griješim pomislim..idem po Lazarevu..svaki dan molitva..Bože prihvaćam sve što dolazi , potpuno prihvaćam tvoju volju, oslobodi me ovisnosti o novcu karijeri i poslu i materijalnih vrijednosti..i onda odjednom ovaj tjedan..posla da se ne može disati, lova do krova, uspjela sve ...i još mi ostade dobitttt....
Lazarev sistem djeluje..opet!!!!!

P.s nisam poludjela, malo smo slavili na poslu pa se popilo...

dalibor bilic said...

Meni se jedino svidjelo ovo sa ,,klecanjem,,

dalibor bilic said...

A lazarova knjiga otvorena na podu hm nije lose.

Nego Mekinro said...

Moja Dzenana kupila cuki poklon pa skida cijenu da cuko ne vidi . Cuko nam je protestant , valjda, King Charls kavalir.

Zombi

 Nije  vise pitanje ,hoce li ,,studentski protesti ,protiv rata u Gazi,,kostati  predsednika ,Bidena ,nego koliko ce.Jest da su studenti al ...