Monday, May 4, 2015

..Cajtung..

To sto vise nema Jugoslavije  i sto nema ko da je brani ,ne daje pravo  Njemackim  ,,cajtunzima,, ,da pisu  lazi ,ne zbog onoga ,sto je bilo ili nije ,nego zbog nas ,koji jos  jesmo.

O Nijemcima ,,mislim ,, ko i svaki Amerikanac.Cijenim ,ali ih ne volim previse.Zato cu pisati kao Amerikanac   i kao bivsi Jugoslaven ,obojca  pobjednici nad Fasizmom,istim onim za kojim  vjerovatno  zale u ,,Cajtungu,,  i u nemoci;zalu  i strahu da se  ,,obraciunaju,, sa pobjednicima ,napadaju one kojih vise nema.

U danasnjem broju ,,Cajtunga,,se pisalo o Josipu Brozu  kao ,,jednom od naj vecih masovnih ubica 20  vijeka,,Wau.Da sam ovo vidio i procitao u nekim  novinama ,sjevernih Njemackih  susjeda ,jos  bi se i zastidio ,al kako se  ,,normalni,, ne bave ovim temama,onim u Cajtungu ,nije ostalo nista drugo ,da bar ,,nekom jebu majku,,zbog poraza ,pa makar to  bio i covjek koji je umro prije 35 godina ,a kojeg na zalost vise nema ko da brani.Za ocekivati je i novu pricu o tome kako su se njemacki partizani borili protiv  titovih fashista.Kazu, da nijemci ,20 Aprila izadju u kafane.Ja ,,pito,, sto,Tema uvijek aktuelna ,a ne ,,cudna mi cuda  danas,,napadat  Tita,,

Ima  nas ovde  Amerikanaca ,sa onih prostora  skoro 2 miliona.,pa ako ne smiju  da reaguju  oni ,,nasi,, u Njemackoj  i oni u  smijesnim zemljama  nastalim raspadom Jugoslavije ,sto bi i marshala i rodjenog  dedu prodali za  starog Mercedesa ,bez motora, iz 80..,,smijemo mi ,jer i dalje  mi ,tamo ulazimo kad  god  hocemo ,a oni  vamo  ,samo kad im damo ko turistima.

,,Cajtung,, obicno odrazava  zvanicna misljnjenja ,a Titu ,je i onako svedno ,sta o njemu pisu ,al nije nama  koji smo zivjeli u zemlji ,,jednog od naj vecih masovnih ubica 20. vijeka, i to  dobro u zemlji koja nikad i nikome nije ni zaprijetila ni naudila ,osim samoj sebi.Ne spadam u grupu onih  sto od Tita prave bajke ,ali sam uvijek spreman reagovati  na lazi , bilo da se radi o Titu ili Viliju Brantu.

Tacno je da ,,marshalu,, vise nam ko da pise,osim Cajtunga Kihota ,sto se bori  sa vjetrenjacama ,ali onim sto ih vise nema,pa  u izboru da napomene  i nabroji ,ko su pobjednici nad fasizmom  i ko su gubitnici ,sadisfakciju nalazi  u otkricu  ,,masovnog ubice,, ,a kojeg ,racunaju u Cajtungu,nece niko braniti..Imamo mi Amerikanci i ne bojimo se. Istine.

23 comments:

harsuz said...

Kako nas djeci nisu rekli da je imao 5-6 zena, nego samo Jovanku? Kako je povukao granice Avnoja zanemarujuci etnije? Kako da je onako slabo govorio nas jezik?

.Mick said...

Izašli su razni miševi,ili pacovi iz wc školjki i laju na sva usta.Imamo mi ovde novina od sve tri strane koje pišu da pas s maslom nebi okusio.To je ta sloboda novinarstva.Samo je problem tih novira što nisu živjeli u Titovoj epohi nego su mahom rođeni ovde i slušali priče svojih roditelja koje su opet doveli njihovi roditelji u potrazi trbuhom za kruhom.E kad su ovi zadnji vidjeli da je ovde kruh crn i sa devet kora,optužili su svakoga.I Tita,i krLja zbog ne ostvarenog sna da žive ko Holivudske zvijezde,a toliki put prešli.Svi su oni ovde mahom siromašni,ali su im priče za nevjerovat.I ovde njih i dan danas proganjaju duhovi druga Tita,i ne daju im naprijed.

Davno je ovde bila jedna emisija na nekoj tv o Titu i Jugi,ali pravo istinita,pa su se pitali šta je to bilo tako loše u njegovo vrijeme.
Oni što spominju red za kafu ili gorivo i slične stvari,mogu reć da danas ne stoje u redu jer nemaju za šta kupit isto.Da imaju para čekali bi oni i danas u redu,ito duže nego nekad.

Pozdrav od Titovog pionira.
Brinem se za onu moju ozgo humanitarku.Da nije ,nedo bog otišla u Afriku pa je kidnapovali oni crnci.Gluho bilo.

Meso Mekinro said...

Nikad neću zaboraviti istoricara na TV , u emisiji posvećenoj rehabilitaciji četnika , kad kaže
" Da bi dokazali ,potpuno ,da su cetnici bili antifašisti
Smetaju nam živi svjedoci"

Mick said...

Pratio sam sudjenje onom tinejdjeru Causevicu za nedavni pokušaj terorizma i znate šta je taj mali mrav rekao na sudu,da je Australija shit.Da ja imam neku vlast,i njega i njegova babu i sestre pod burkom bi vratio u bosansku vukojebinu iz koje su došli da ne brukaju poštene muslimane sa naših prostora.Oglasio se i nekadašnji ministar za imigraciju,koji i meni dao vizu gospodin Filip Redock,i pričao kako su oni primali devedesetih muslimane iz bosne mislec da su oni evropski i nisu opasni kao oni sa bliskog istoka.Ružno za čut da se zbog nekolicine budala i moj jaran Nusret i mnogi drugi svrstavaju u jato nepoželjnih.Tužno i žalosno.

dalibor bilic said...

ma dobro .mozda nije tako mislio ,,,

Hashim said...

Mozda ne zna dobro Engleski , mozda je mislio da je Australija super za Shiite .

Marijan said...

Daj ba Mick, đe'š ga vamo? Ovdje ih je i previše!

dalibor bilic said...

Za ,,provalu,, dana se pobrino ,neki Semsudin , visoki duznosnik sda partije .Kaze Semsudin ; Privode se ljudi samo zato sto imaju brade i nose nesto krace pantolone ,,,,,hahahhaha E Semsudine ,Semsudine

rajskadjevo said...

Micko meni se čini da ti baš ne razumiješ neke vrlo bitne stvari..nije bit u redu za kavi i benzin nego je bit da su totalitarni komunistički režimi značili masovnu povredu ljudskih prava a zločini su se opravdavali u ime neke teorije o klasnoj borbi i načela diktaturi proletarijata a što je dovelo do toga da su se jednostavno ubijali i makivali ljudi koji su smatrani opasnima za to društvo.
To opet nema nikakve veze s onim što je nastalo poslije odnosno s današnjim sistemima o kojima možemo isto raspravljati na raznoraznim nivoima...
Problem je jednostavno da se nisu osudili takvi zločini u svim zemljama. Još mnogi zatvaraju oči kao je li npr. naš Dalibor...
On se s nostaligijom i dalje jelte prisjeća kako je nekad bio mlad i lijep i sretan u onom sistemu.
Ma tko se usudi dirnuti u Maršala...!!!!!!!!

Anonymous said...

Moj rodjak, rodjen 2 godine prije Marshalove smrti, kaze: 'ne dam Titu'...
a baka i njega i brata cuvala do sedme, a poslije i preko cijelog ljeta, dok su mater i otac provodili dane po kafanama, hotelima i slicno, mi ostali im placali racune i hranu, razne kredite otplacivali i sad oni pricaju oko Titinog vremena?!
Bilo im lijepo? Naravno da im je bilo lijepo kad su drugi placcali njihove raccune, a Tito sigurno nije!
------
Te generacije sto nisu jos radile za Titino vrijeme i poslije njegove smrti samo govore kao papige 'bilo je lijepo', a oni bili u pelenama, poslije balavili cure ili one njih ...sve bilo besplatno, ccuj to, ne znam ko im ubaci takvu bubu u uho da je 'sve bilo besplatno'...

Jesmo imali mir, ali je bio i rezim, a sva 'povlaka' issla za Beograd.
Partizani isskolovali svoju djecu i djeca nauccila matematiku i logiku i naravno da se moralo mijenjati.

Bilo je raznih podvala, ali, je li to Tito podvaljivao ili oni oko njega?
----
Ssta ja liccno mogu recci oko nasseg Predsjednika? Nissta, osim da je bio predsjednik drzzave, proslavljali smo mu rodjendan, tj. jedan od rodjendana, uccestvovali u raznim paradama, dozzivljavali masovnu hipnozu kad je dolazio u grad;

mogli smo putovati sa crvenim pasossem i ssvercati--to raji fali-to ssvercanje, neplaccanje takse drzzavi, izbjegavanje zakona...

...ssta josssss, neko spomenu zzene, ma ssto da ne, priccao mi je jedan da je vidio svojim occima, ma, neka je, nije ni imao svoje prave mladosti pa ako je koga i ganjao po ssumi, neka je!

Zzao mi ga kao ccovjeka, upropastili ga doktori, to je ccinjenica!

A ono poslije smrti? Jesmo li plakali zato ssto je umro ili zato ssto smo osjetili kakva cce nam sudbina biti?

Kad se samo sjetim onih Titinih satelita, fuj, Centralnog komiteta i ostalih lokalnih zvijezdica, fuj, fuj, fuj, prvi su podigli guZice i ssssstura u druge drzzavice, Titini sateliti sada pametno ccute i obradjuju basstice tamo negdje u tudjini Hrvatske, Srbije, Crne Gore, Slovenije, ccak i Makedonije.

Feniks





rajskadjevo said...

No Dalibore pa i sad si zgodan...

Hashim said...

"nego je bit da su totalitarni komunistički režimi značili masovnu povredu ljudskih prava a zločini su se opravdavali u ime neke teorije o klasnoj borbi i načela diktaturi proletarijata a što je dovelo do toga da su se jednostavno ubijali i makivali ljudi koji su smatrani opasnima za to društvo"
Objasni nam Rajska sve u jednoj recenici ( jes' malo poduga ali zato je krase argumenti ). Meni se licno svidja ono " makivali".
Ko u sahu - taknes - makivas

Mick said...

Pošto sam ja glup i neuk nikako ne mogu skontat šta su ta ljudska prava.
Poredim kakva sam imao prava tada,a kakva sada,i uvjek mi se čini da sam tada imao više prava.Barem sam smio keru cvoku opalit,ako ne ništa drugo.Smio sam se i napit i pjan hodati ulicom,a sad??.
Mogu ja toga do sutra pričat.Ma mogo sam otići u hotel s udatom ženom,a sad odma slika na internetu.Mogo sam stat na autoputu i pisat uz tocak svog auta,a sad nosim flašu i pisam u njemu.
Šta su ta ljudska prava,kad pas ima veća prava.

Micko said...

Djevo moja,pola srca moga.
Od kad dodje demokracija na čelu sa ljudskim pravima tamo kod vas,samo se može procitat,te pljačkali,te pucali,te ubili,te zapalili.
Prije toga nije bilo,a ako i jeste bilo je


zanemarljivo malo,jer nismo imali ljudska prav
a.

ODOZGO_77 said...

Licno se komentiram politiku ali iskreno mogu reci da se slazem sa Mickom.
Sto se tice Amera- ""NO COMMENT""

Micko, hvala sto se brines za mene.Jos uvjek sam u Canadi.Za ovu godinu nisam planirala nikakakva humanitarna putovanja.

Putujem u Zagreb pocetkom septembra pa ako si slucajno u Europi onda se javi da se druzimo: ti , Sedma i ja (-: Bit ce nezaboravno i sve sa zutim ruzama.

Pozdrav ekipio


pozdrav ekipi

rajskadjevo said...

Joj Micko jesi smiješan..pa kome si ti bio uopće bitan u onom sistemu..ti si bio totalno nebitan i neopasan za onaj sistem...
I ne možeš uspoređivati ondašnje vrijeme s današnjim..
Normalno da s globalnom razvijenošću raste i tehnologija, kriminal..naivan si ako misliš da je ostao onaj sistem da se to isto ne bi događalo i tamo..
A gle, na kraju ti se svodi sve na isto..tako će jednog dana tvoja djeca hvaliti ovo doba naspram onog koje dolazi koje će vjerojatno biti još gorje...
Nisu bitne usporedbe razumiješ..to su dvije odvojene priče...to ti je isto kao da uspoređuješ dva kaznena dijela jedno lakše drugo teže pa ovo prvo odobravaš jer je po tvojim mjerilima lakše i možda te se ne tiče osobno nego ovo drugo.
Joj ja se isto upuštam u neke rasprave..ne znam gdi mi je pamet...

Micko said...

Djevo,ja sam bio nebitan za onaj,a nebitan sam i za ovaj sistem.Ja sam uvjek isti i nisam kameleon kao vi tamo da mijenjam boje.Samo je moja mana da znam razlikovat dobro i zlo.To je to i ništa više.Ko to ne umje razlikovat on je kameleon.Sad ti pravnice svih Hrvata nađi sebe pa mi javi šta Lazo kaže o tome,ljubi te Micko.

Ti moja ozgo,neka si javila samo da ne brinem šta je s tobom.Mani se tog humanitarnog rada,jer ti nikakvom siromahu nećeš moć do donijet koliko on može potrošit.Oni samo troše dudje,a zovi ga da ti danas pomogne za 100$,pa da vidiš hoće li.
Išao bi ja u Evropu prvenstveno da majku vidim,ali počeo sam opet kuću pravit i moram do Jula izaći iz zemlje barem dva metra da mogu uradit tax dedaksn.Ti to razumješ.Onda u Auvustu treba da dobijem drugo unuce i moram se nać omladini za sve što treba.Bit će ovaj put curica.Ime će se nać na prijedlogu ovde kao i ono za unuka prije 3 godine.Tada je Dalibor dobio pola nagrade.Pogodio,ali zakasnio.
Stvarno bi volio da se malo družimo i razmjenimo iskustva.
Onda moram isporucit četri masine do Oktobra,a Volvo mi već kasni mjesec.Žena u mene potpisala kontrakt sa nekom bus kompanijom da im mjenja boje na 18 autobusa.
Ma bizi sam ti da ne znam jel dan ili noć.Tako ti je to kad radiš pogrešan posao.Da sam negdje pravnik i sjedim i odem malo na jogu,ama gdje bi bio kraj.
Pozdrav od veselog Micka.
Odo sad s konom Julijom na lisice u noćni lov.

Anonymous said...

U lov, ili na noccne lisice ili na ribe, to i govorim, ko misli oko politike?

Nadjem ovo na youtube, pa me bas podsjetilo na ona kao 'ccekanja u redu za kafu, ulje, benzin...'

a svega bilo, samo na mala vrata izdavali,
kucce/stana nije bilo bez makar 2 kg kafe sakrivene negdje u grahu, karton ulja pokriven nekom mrkvom, benzin bio u podrumima u plasticnim kanisterima, dobro nije bilo budala da to potpale...

a ko je zaradio na tom vjesstacckom manjku? Ssefovi robnih i trgovacckih kucca,

https://www.youtube.com/watch?v=_TwY26KyUTc

Svako gledanje u prosslost je samo subjektivno, mi smo samo pioni na velikoj ssahovskoj plocci, gdje ne vidimo one koji potezzu poteze, ali ih osjetimo.

Feniks

Kevrin potok said...

Ljudska prava su se barem znala u starom sistemu. Nije ni milicija hapsila bez razloga. A vidim vi se tu zezate dok nevine ljude hapse po manjem entitetu, zemlja je naelektrisana da je opet miris rata u zraku, a Dalibor podjebava u komentaru o bradama i pantalonama, da mi evo odmah na sabahu prisjede svaki srk. I ja sam lud pa posjetim ovaj blog svako malo samo da se nanerviram..

rajskadjevo said...

Iako ti ove prve dvije rečenice ne stoje u pravu si glede ostalog...Ovo što se dođađa danas je općenito užasavajuće..jbg...

sedma said...

@ Kevrin potok
Ja sam valjda zadnja ovdje koja ce braniti bilo koji od blentiteta, a posebno Dodin mi je mrzak, ali da im dajete povoda- dajete.
Svima vama pasu kampovi i jedne i druge boje, da nije tako rijesilo bi se to u tren oka.

Mick said...

Dobson rece zmija ljuta.
Nego ja ne mogu da ne pratim vjesti o Harumu Causevicu pa da si bog.Kažu jutros da su kod njegove grupe našli i sxploziv,a svima im 17-18 godina.Najteže mi pada kad mu uz ime dodaju ono ,from Bosnia.Neka se zna odakle je stoka.
Od juče policija nosi duge cijevi i pancirnu odjeću da ih nebi napali from Bosnija.
Ima li Kevro bolje reklame za Bosance od ove Harumove.Vala nema.Sad smo barem poznati na južnoj hemisferi.

dalibor bilic said...

Nevalja moj Kevro ,nevalja.Samo meni ne ,,mirise,, nego smrdi na rat
Malo je dole nevinih /
Nego citam vijest ;Kazu helikopter nadlijeto dzamiju.Ja cudna mi cuda.Dole cim nesto uzleti ,pa i ,,tica,, odna mora nadletit il dzamiju il crkvu,kolko ih je.Da nece slucajno fabriku.

Zombi

 Nije  vise pitanje ,hoce li ,,studentski protesti ,protiv rata u Gazi,,kostati  predsednika ,Bidena ,nego koliko ce.Jest da su studenti al ...