Sunday, May 3, 2015

Treci Maj

Danas je  ,,Svijetski dan  ,slobode medija,,Ok .Nesto ko Dan  zena.Odredi se jedan  u godini ,po necemu sto se  znacajno desilo u istoriji na taj dan  i da mu se  ,slavljenicki karakter.Onda se  ljudi sastanu ,pricaju ,pojdu popiju  i tako.

,,Vrtim,, se oko medija od svoje osamneste.Prvi  texst  sam objavio u  Vecernjim  Novinama ,u rubrici sarajevska hronika .Naslov je bio ,,Nice novo naselje,,Desetak recenica  o tome  kako se na Ilidzi  gradi novo naselje  Luzani  i izjava   ,,odgovornog lica ,, da ce radovi biti zavrseni u roku i stanovi predati  vlasnicima.Ispod potpis ,Incijali D;B.To sam ja D i B  i znam da sam to napisao  i jos  to zna par mojih  jarana.Zorom  na trafici kupujem  ,,Vecernje,, Dvoje.Iz jednih sam  izrezo pomenuti clanak  i ostavio negdje u kuci. i zaboravio .Danas i 40 godina kasnije ,,Uokviren ,,stoji ovde u Orlandu ,na polici.Pise ,,Nice novo naselje ,, i dole incijali  D.B.a to sam ja .

Desilo se ,da su mi  ,,naplatili,, rat.Iz kuce odnijeli  i parket i kadu ,odnosno veciniu parketa .Nesto sto nisu  mogli odlijepit,parket se tad lijepio  katranom,  ostavili  i to i par  starih slika ,sve razbacano  po podu dnevnog boravka  i ovaj  isjecak  iz Vecernjih sa naslovom ,,Nice novo naselje,, potpisan  incijalima D.B.na koji sam zaboravio ,a eto sad znam da je bio medju  starim slikaaama.Onda sam  sve to donio ,ko miraz ,, u Orlando.Da je sta vrijedilo i to bi odnijeli.Sad znam da nije.

A sta bi sa naseljem.Niklo.

Poslije sam opet piso.Za ovog ,za onog   i uvijek za ,,nekog,, sve do danas ,kad pisem za sebe. A nije isto.

Danas je svijetski dan slobode medija.Danas treba  gledati i citati vijesti.Danas ce  mediji biti  slobodni ,danas  ce ljudi  novinarima poklanjati cvijece ,samo danas ,jer sutra ce sve biti po starom ,ko 24 sata poslije  Dana  Zena .

One ostatke parketa  su poslije drugi odnijeli.A jest mi zao .U stvari krivo mi.Ta kutija sa starim slikama ,medju kojima je bio pozutjeli  novinski papir ,texsta sa naslovom ,,Nice novo naselje,, ispod  kojeg je incijalima potpisan D, B. je ovde  u Orlandu.Donio sam  ko ,,miraz,,

Sad znam da nista ne vrijedi.Da je imalo neku vrijednost ,to bi uzeli a ne Wc solju.Sto  ti je zivot.Nice novo ,,naselje,, Uvijek i negdje.

2 comments:

Marijan said...

Dobro je pa si odust'o (ne svojom voljom)! Gdje god si pis'o to propalo... Drž' se ti picerije, narod mora jesti, a čitati? Sve ti serviraju... možeš biti i nepismen, ali neinformiran... teško!

Mick said...

In memoriam.
Na današnji dan umro je Josip Broz Tito.
Ponosan sam što sam najljepše dane i godine živio u njegovo vrijeme.Zato danas znam razlikovati dobro od zla.Da nije njega bilo danas bi mislio da je zlo dobro kao ovi mladi naraštaji poslije njega.Neka su im crnomantijasi na čelu s bogom na pomoći.

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil : Ma jebo sex.Nije se  covjekova svijest razvila od  sexa n...