Thursday, May 21, 2015

Harlovina

.Ko vozi Harlija , je  ,,harlovina,,Harlovina je  turcizam , i orginalu oznacava ;silnog, plahog, jakog i bezobzirnog covjeka ,odnosno umjereno   pozitivnog,, da bi vjerovatno poslije ,razlog moze biti samo ljubomora,evoluirao ,ne u  totalnog negativca ,ali  naj blaze receno  ,bar u ,,cudaka,,

Tesko da ce kome  uspijeti dostici ,,slavu,, Andjela pakla,, naj poznatije ,,motor,, bande  u istoriji,ali kad se nadju dvije  moderne ,bande ,na istom mjestu  i epilog je 9 mrtvih i desetine ranjenih ,aktualizira se ,ko to  sve  i zasto vozi Harlija i gdje pripada.

Motorizovane   grupe veze Harly Davison ,a sve drugo ih razdvaja.

Harly nije samo  marka motora ,nego vise  nacin i stil zivota.Tu se misli na  sve ono ,sto pocinje ,kad covjek sjede  na motor ,od muzike ,nacina ponasanja, vrste  piva,,odnosa prema zivotu,koji  se drasticno mjenja ,od trenutka  oblacenja kozne jakne  na kojoj pize Harly i ime grupe kojoj pripada,pa od onog ;sluzbenika ,radnika ,doktora ,penzionera  postaje drugi covjek ,koji  toliko traje ,dok traje i voznja.Pobjegnu ljudi ;Harlijem , u neki drugi svijet.

Sticajem okolnosti imao sam priliku da se susretnem  sa ovim grupama,od onih starih ,,deda,, Harlovina ,ciji je  cilj ,samo  dobro se  navozat i provest ,do onih grupa ,za koje ,cim ih covjek vidi,pozeli da  to bude  ,,iza resetaka,,pa makar  nista van zakona da nisu uradili.

Generalno ,po mom ,kriteriju,  vozaci Harlija ,jesu malo cudni,ali je 99 posto ok.Obicni ljudi ,sto vole svoje motore, malo vise nego je normalno  i koji se zabavljaju u druzenju  po grupama.

Nekih velikih  i dobro organizovanih ,motor bandi ,danas nema ,ali ima onih na granici ,koje ce prilika ,susret sa drugim slicnim ,dovesti  u situaciju ,da jedni drugima  oduzimaju zivote.Nista strasno i dobro je dok je tako.Sredjuju racune medju sobom ,ne ukljucujuci ostali ,,svijet,,

Oni bolji pozavaoci  ,,Harlija,, kazu da do sukoba dolazi zbog  konpetencija ,odnosno ,raspodjele  teritorije ,pod nadleznoscu,,iza cega se obicno krije trgovina drogom ili neki drugi kriminal ,ali u dobu ,,internet , kriminala ,gdje se  uzima kajmak,  ovi na motorima , i njihov tal, su samo  odjeci davno prohujalog vremena , u kojem je kriterij ,,ko je jaci,, bio daleko izrazajniji  od onog ko je pametniji.

Bilo je to prije nekoliko godina.Doslo njih  dvadesetal ,mozda vise ,al neparan broj.Vecina sa  ,,damama,,  neko i sam.Kako se grupa zvala ,sam zaboravio,ali kako su izgledali nisam.Strasno.Nekoliko njih je bilo istetovirano i po cijelom licu.Kukasti krst na sred cela.Sjedili jedno sat ,bili veoma kulturni,ostavili dobar baksis i otisli.Jedino  sam molio boga ,da ne banu ,neki njima slicni ,rivalske grupe ,a nisu.

Odavno nema  ,Andjela pakla,,Ovi sto  pokusavaju da ,,budu,,  nisu bas uspjesni.Drugo je vrijeme i da se povremeno ne desi nesto ko u Vacu, da se malo pobiju,Harli bande su jos samo za filmove .Nesto ko Kazablanka ,kad bi Henfri ,sjeo za svoj dobro n aglancani motor ,u koznoj jakni, turiro  na 20 decibela ,iza njega ,,treba,, plava i nasmrkana  i otiso ,pijan , ,kuci ,srusio se u krevet  i sanjao ,kako ,,krstari,, amerikom ,kad ga je  probudio sat .Na brzinu  je obuko  uniformu postara i pozurio da ne zakasni na posao.

Ako jos ima sta zanimljivo ,to je da nikad nisam vidio  prljavi motor Harlija Davisona ,Sija se ,bez obzira na stanje onoga ko je na njemu,Voli ga vise od sebe.Harlovina ba ......

8 comments:

Hashim said...

Zato mene zovu " primarius".
Vozim " Primu " ( skoro k'o Vespa )

ODOZGO_77 said...

Imala sam podstanare, divan bracni par i oni su imali 2 Harley-Davidsona [naravno za nju i njega]
Divan sport, divni motori, samo sto u Canadi samo se mozes postneno vozati 2 mjeseca u godini, ostale mjesece su parkirani u garazi i "izpolirani" bljeste se, sjaje i uvjek bezprijekorno cisti.
Kad su imali party, po 30 motora bude parkirano pored kuce. Milina ih je pogledati.
Moje iskustvo sa tom grupom ljudi je bilo fenemenalno.

pozdrav ekipi

sedma said...


Bili smo susjedi nekoliko godina. Svaki dan izmedju 11 i 14 h nesto bi tresnulo iznad moje glave. Znacilo je to da Miro kuha rucak i da neka nestasna rangla plese po podnim plocicama kuhinje. Onda bi joj se pridruzio neki poklopac, i tako redom. Zatisje bi trajalo od 14 do 18 h, a onda bi buku proizvodila masina za sivanje. Miro je izvrsno sio kozne jakne, uglavnom za bajkere.Ponekad, za toplih ljetnih noci kroz prozor bi ulazili zvuci zestokog roka, ali i sjetne gitare.
Svratio bi kod nas na kavicu i tada nije propustao priliku da mi se nabacuje. Kad bi se nas dvoje sreli sami, od nabacivanja nije bilo ni traga. Prica o Miri mora sadrzavati i podatak da je bkolos od covjeka, da mu je zenica sitnija i od mene, da ima dvije prekrasne curice i da je dobrodusan covjek. Pred kucom je nerijetko bio parkiran mocan motor. Suprug mi je objasnio da spada u naj bolje.
Nikad ga nisam vidjela u bajkerskom izdanju , do jednom, kad su vec bili odselili. Ispred kafica kraj kojeg sam prolazila netko me prozvao. Blijedo sam gledala u grupu bajkera iz koje je dosao glas, a onda mi je Miro mahnuo rukom u znak raspoznavanja.

sedma said...

...I podatak da je kolos od covjeka...

Marijan said...

U prosjeku smo tu negdje - vi imate Harlije, mi harlovine!

Micko said...

1979.kupim u Hercegovini negdje blizu Listice,tacnije u selu Uzaricima motor Bmw iz posljednjeg rata,pravi Hitlerov model,ito sa prikolicom.Sve zardjalo,ali intuzijazam je tu.Imao sam Peugeot404 dizel.Kud ga stavit nego pozajmim prikolicu od nekog kafandjije i rastavim dosta toga da mogu proći do Sarajeva.
Dovuko ga kuci i istovario i počeo razmišljati kako će to bit čudo kad ga sredim.Raja govorila da samo trosim vrijeme ,a moj jaran Ramiz govorio da će kupit konja pa da se potrkamo kad ovo ja napravim.Polako sam ja to radio čitavu godinu i kad sam ga išao rsgistrovat nema kakvu mu manu nisu tražili,ali prošao je sve.Parkirkiram ga pred kosevo kafanu i pošaljem jednog malog za lizalo da nadje Ramiza i da mu kaže da traži neki momak s motorom.Dodje ubrzo Ramiz,jaran nam Nizo i Milorad.Viče Milorad iz dalaka:"Ziku da ove masine ko li je zaplako za njom".Boga mi i trebe su zastajale pored masine.Uglanjco ga Micko i ofarbo u crni metalik,ama ko nov.Tu smo slavili,pa smo onda išli do parkuse,pa do Mehe na Sedrenik i tu smo završili.Sutradan sam Ramizu dao motor da ode do fabrike duvana po svoju sadašnju ženu i tada se navodno ona zaljubila u njega.
Eto da nije bilo toga motora s prikolicom možda bi moj jaran i danas bio nezenja,a Dina stara curetina.Raja su vozala motor i svi su govorli da je njihov.Nekad nisam ni znao kod koga je.Neko ga je ukro Miloradu na moru,ali raja su raja.Taj Milorad je devedesetih otišao u rat u Visegrad i presto bit raja za sva vremena,a nama je ostalo sjećanje na motor i sumnja da ga je on nekome prodao na moru.

Anonymous said...

Nesloga! Volimo te!
Pićkice iz Buća Potoka.

Ćeranić said...

Motor je kod mene. Ko te jebe, sad je moj.

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil : Ma jebo sex.Nije se  covjekova svijest razvila od  sexa n...