Tuesday, March 8, 2016

Adi

Locirali su me vjerovatno ,satelitom ,preko ,,chipa,, koji su mi ugradili kad sam dosao.Nisu morali ,Mogli su me samo nazvat telefonom i ustedit pare.Reko bi im gdje sam ,a u ostalom ,gdje u Americi mozes biti ,nego da radis.

Desetorica  kroz dimljak iz helikoptera ,Navi Sil, od kojih je  5 vec dalo  molbu za promjenu pola.Swat ,jedno njih  dvadeset  da ostale ne nabrajam ,od Cije , do Fbaja .Povalili su me  ,skupa sa  piza lopatom,,,Jesil ti Dalibor ,Bin ,,  Kazem ja nisam ,Ja sam Dalibor BiL,sa,  jednim ,,L,,  ,Ok kazu oni .Kliar ,Ko u filmu.

Uhapsen.Optuzen  sam  da sam ,hranio  ptice Florida Kreijn zasto postoje i dokazazi koji  su nadobudni,pravi patrioti , putem svojih telefona snimili i poslali policiji.

Po zakonu drzave Floride ,iz 1484  godine ,nesmiju se hraniti ptice vrste Kreijn ,jer ih to  tjera da postanu lijene  i da  ne  love  i opstaju u svojim mocvarama ,rijekama i livadama ,sto ih stvara zavisnim od covjeka.Tako mi kazu .Onda ja njima.Gdje vi vidite ,livade , mocvare ,rijeke .Okrenite se i vidjet ce te ,samo  beton ,asvalt,celik , ,po kojima  izmedju ostalih  setaju i  ptice vrste Krtejn ,zato styo ste im uzeli  ,,kucu,, kao sto ste .to uradili i  Indijancima _Seminolima ,koji su ovde nekad zivjeli. Ove ptice su gladne i ja im dajem da jedu. Jesam li uhapsen zbog toga pitam .Kazu nisi ,Uhapsen si  zbog toga sto krsis zakon,Imas li zadnju zelju.Imam da kazem.Ok , ,,,Ovo je isto ,kao da  ispred zice  koncetyracionog logora doneses  vagon hrane ,al je nikom ne dajes ,nego  one sa druge strane  ubjedis  da im je zdravije umrijeti od gladi nego od visokog   holesterola.,,

Kad sam ocekivo da me odvedu pred streljacki stroj ili  bar da mi ubrizgaju  injekciju,za brzo umrianje ,dodje jedan i ,kaze ok ,Ovaj put  ti prastamo ,ali ako te iko  vidi ,da pticama dajes  hranu ,nece te ni BOg spasiti,  Pitam ja mogul ,hranit golubove ili patke ,kazu oni mozes ,njih nema u zakonu .

Poslije su svi otisli.Helikopterima i avionima ,Osto ja sam sa  lopatom  i gledam kroz prozor.Skupili se moj Krejnovi ,gladni.Srce mi puca od tuge ,al nesmijem ,da im dam da jedu ,Zovu.Iznad njih ,,zuji,, sest Dronova.

Nije za ovu  zemlju Donald Tramp.Boza ,salep ,,smreka,,.Ovoj zemlji  treba neko ko je rodjen u Austriskom malom selu u kuci sa balkonima prepunim cvijeca , , da mu ime pocinje sa ,,A,,  ,a prezime i ne mora bas biti Svarcineger.

6 comments:

Marijan said...

Hočeš ti to hočeš! Bosancu je u krvi kršiti zakon ma koliko se trudio da postane Amer... al nema veze nadočeš ti... za jedno 30-40 godina!

Anonymous said...

oj mu priće! Tićja Majka Tereza, ćoek fol hranio tice. A prava istina je da ih tovi, da budu deblje a onda ih fata i u rernu. Nisu Ameri levati. Ćitav dunjaluk je ćuo šta su Sarajlije radile golubovima. Nestalo ih dok si ćađo reko. Skužile ga komšije, našle u picama perje! Izlevatio policiju, složio im tužnu facu pa se ljudi sažalili.

rajskadjevo said...

I meni je to sve sumnjivo..Kao ljubav prema životinjama...moš mislit..neka su ga upozorili...treba se držati zakona. To je isto kao kad i ja dođem u Zološki vrt .poštujem zabranu hranjenja životinja.

Marijan said...

Je ova rajska, ko fol poštuje zakon?
Evo Dalibor, smijem se kladiti da će on nastaviti hraniti one 'tice, tamo negdje u buđaku, pa makar ga to i zatvora koštalo!
On je jako merhametli... hrani ljude, a gdje neće hajvan! Ja bih mu ukinuo i porez jer se bavi jednom jako humanom djelatnošću!

Anonymous said...

I ovi u Sumbulovcu hrane janjad, telad i prasiće, pa se niko ne fali da je dobročinitelj.
@Rajska
Niko ne brani hraniti životinje u zološkom vrtu svježim zemičkama i kiflama. A naravno da vam brane kad im dajete jučerašnji kruh.
Sem toga, dajete im panju prljavim rukama. Jadne životinje.

Anonymous said...

Ta tica je nessto slicno rodi;
Koja je ovdje Dalijeva, izaberite sami:

https://www.google.ca/search?q=florida+crane+birds&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiw7KbQorXLAhUU8GMKHdpqDlQQ7AkIKA&biw=683&bih=304#imgrc=FypHdrX2MszWZM%3A

Kod nas se neki da izvinite --rchio pa probao da hrani tu ticu iz ruke! Ostala mu rupa na dlanu kad ga je kvocnulo!
----
A ta swat grupa, ljudi moji, to su vam policajci u punoj opremi, sve u crnom, pistolji, mitraljezi, elektricne palice, radio veza i kamere, najmanje njih 5-6, cak i sa krova uskaccu kroz prozore u stan...liccno mislim da je nass Dali osijedio i ostario najmanje 10 godina, a sve zbog tica.

Srecom, nije bilo seksa, inacce bi imali duzzu priccu.

Feniks

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...