Tuesday, March 15, 2016

Marko Gubio

Tramp ,,razvalio Floridu.Pisem o preliminarnim izborima u Americi,Covjek uvijek treba reci o cemu pise na pocetku ,da oni sto ih tema ne zanima ne gube vrijeme.

Sa nesto vise od 20 godina  iskustva ,americkog naravno ,mogu reci ,da smo sa onim svim ,,pozitivnim ,, ljudskim  osobinama koje nas krase, najblizi ,haj recimo Kinezima ,Hm ,mozda i nismo njima ,Indijcima ,Ma ni njima ,Mozda  Nijemcima ,hhhhhh,nismo ni njima,Ircima ,no, ,al da smo ko ,,latinosi,,  blizanci ,moze se vidjeti sa Marsa.Jako smo bliski ljudima iz Latinske i ,srednje i Juzne Amerike.Volimo pjevat, veselit se ,salit .Pametini smo ,kad treba ,glupi ,kad ne treba i treba ,da ostalo ne nabrajam ,al brate ,Kubanac  ovde u Americi ,pljunuti Bosanac.

Da sam se kojim slucajem ,kandidovao ,,za nesto ,, ovde na Floridi ,normalno bi bilo ,da racunam  na glasove  ,,,nasih,, za pocetak ,narocito ako je na drugoj strani neko sto im nista ne znaci ,odnosno ako na Floridi zivi   80 hiljada Bosnijan -Amerikanaca ,po logici trebo bi  dobiti bar  79800 glasova .Na ovu teoriju je  isao i Marko Rubio ,Kuban -American , i Tramp ga razvalio ko beba zvecku ,samo zbog  mentalnog sklopa  koji kaze ,,sta cu ja njemu-svom ,, puniti dzep, sto u razradi dalje znaci ,,dda ces puniti dzep,, svakom drugom osim svom  ili da osim  sto zelis da komsiji crkne krava ,zelis da crkne i tvoja ,da nebi komsija imo od koga kupiti mlijeko.Znaci od onih  80 hiljada ,,nasih,, za mene bi  glasalo ,mozda  sto ljudi ili nesto  vise je glasalo za  svog ,,Kubanca,,,,Gubija,,

Da malo pojasnim ,Radi se o preliminarnim izborima medju republikancima i Demokratima.Glasaju samo  registrovani clanovi ovih partija ,putem svojih delegata ,odnosno  izabiraju svog predsednickog kandidata ,koji ce na opste izbore u  Septembru .

Tuga od  Majamija..Tramp ,Vene ,Tramp ,Vidi ,Tramp ,vici.U sred rodjene kuce pomeo Marka,ko korijen od secerne trske , .Ne znam tacno kako se na spanskom  kaze ,,ko ga jebe,, al znam da bi  to za mene ,a i za bilo koga drugog ,svog,, rekli ,,nasi,, da sam se kandidovao.Pendeho.

6 comments:

Anonymous said...

Teniser iz Pazarica:

http://www.oslobodjenje.ba/sport/tenis/fatic-u-polufinalu-singla-i-finalu-dubla-u-antaliji

Predugo si ti odsutan prijatelju pa ti stari stereotipi ne prolaze bas. Moras priznati da decko izgleda onako bas svjetski, a stvarno je iz Pazarica.

dalibor bilic said...

Problem je zapravo u tome ,sto je na onim prostorima tesko razluciti steretip od ,dnevnog i aktuelnog ili modernog .Za tenisera o kojem govoris nikad nisam cuo ,sto znaci ,da nisam ni znao ,odakle je .Sta eto vrijedi Marku Rubiju ,sto je iz Majamija ,a ispo ko da je iz Pazarica.

Anonymous said...

Moj komentar je bio u vezi price o teniserima, par postova ranije, gdje si spomenuo Pazaric gdje se kao takmice za dvije vrece krompira ......itd.
Ovaj decko je bio moj odgovor na tvoj sarkazam. Ma eto, da ne duljim.

dalibor bilic said...

Neprskanog,,

Micko said...

Ovo je za peticu.Svaka cast majstore.Kod nas bi se reklo,neka komsiji krava krepa,pa nek se moja ne oteli.
Nego ufatio ja pedofila,a mozda i nije.Igro se as unukom u jednom parku,i navre djetetu da piski pa ga ja odvedem do mog auta i on se popisa u moju gumu jer sam ga ucio da kad se popiski u gumu da onda trak bolje vozi i bolje vice.Dodje jedan od stotinjak godina sa nekim cukom i rece kako ima wc tamo na kraju livade,i da je to sto je ovaj mali uradio dezasta.Ja mu rekoh da je wc daleko i da djete ne moze trpit i uostalom popiso se u moj tocak.On rece da je sve snimio I da ce zvat policiju.Onda mu ja otmem telefon I zovnem policiju da sam uhvatio pedofila.Dosli za pet minuta.Pokazo im covjeka i film iz njegovog telefona.Pravdao se on,ali moze kurcu svirat.Na filmu djete od nepune 4 godine pisa uz gumu.Bogami su ga odveli.Mozda i nije pedofil,ali cu mu jebat nananu.

Anonymous said...

Micko
svaka cast!!!!

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...