Sunday, March 6, 2016

Psihopata

Sinoc je  Robert Soldo zvani ,,Vitez,, nakautom u trecoj rundi ,MMA,borbi ,pobjedio  Vasu Bakocevica  zvanog ,,Psihopata,,

Ima i Boga i pravde.Vitez pobjedio Psihopatu.Super.Problem nastaje kad psihopate pocnu pobjedzivat.

Sto se tice  americkih predsednickih izbora  konkurencija nije ovako ,,jaka,,Ovde nema ,,vitezova,,al nema ni onih dovoljno iskrenih   da na svoju republikansku pripadnost i ime  dodaju  i nadimak ,,Psihopata,,a stajalo bi im bolje nego Vasi Bakocevicu .

Ko ima vece  sake ,usi ,kitu.Mislio sam do juce ,da to i nije tako vazno u izboru predsednika ,al sad vidim da sam pogrijesio  i jasno mi je zbog cega je i Obama izabran.Pogledajte  samo kolike su mu usi ,Da dalje ne nabrajam.

Sinoc mi je bila Dzenifer.Uspjesna zena ,prodaje kuce .Dzenifer je predsednik ,,zena republikanaca ,, u mojo opstini.Sastane se jednom mjesecno njih desetak ,kod mene,pa o politici,bar sam ja tako svatio,al nisam prisluskivo.Pitam je za Donalda Trampa ,zvanog ,,Vaso,, Kaze ,,Idiot,,Ok kazem ja  a ako taj ,,idiot,,ipak  dobije republikansku  dominaciju ,za koga ce ona glasati.Kaze za njega.Za Vasu.Hm,Opa sad je meni jasno  o cemu ove ,,politicarke ,,  razgovaraju.Ciji je veci ,ko  moze vise ,stojeci i bez vadjenja.

Bilo je  samo pitanje vremena  kad ce ,,sex,, odlucivati  o naj vaznijim stvarima ,koje ga se direktno ne ticu ,al da je na pomolu politicko sexsualna revolucija nema dileme.Eto i onoj Hilari ,bi ljudi svasta oprostili ,al nemogu  ,,Monicu,,pa kad je god covjek vidi ,pomisli na  Monicu Levinski,koja jadna ni kriva ni  duzna ,sad punih usta moze reci ,da je vazan faktor u izboru buduceg predsednika,

Aha ,gdje sam ono stao.Kod  Donalda zvanog Psihopata ,ma nije kod Vase Bakocevica zvanog  Donald.Zapetljo sam se.sa ovim nadimcima,al da Vitezovi pobjedjuju moze samo  jos u bajkama.

Umire od ,,sege,, Sigmund Frojd .Veli ,,Sta sam vam reko,,Sve pocinje od  sexsa ,a nisu mu vjerovali.

E moj Sigmunde.Mozda  si i u pravu ,da sve pocinje od sexsa ,ali na zalost ,sve  svrsava za Vasom , Psihopatom..

 

P.S. Igro je samnom  ,svojevremeno ,kosarku ,jedan Milenko.Nikad  glupljeg ,,cojka, i , sa vecom kitom ,u zivotu nisam vidio.Imo je dozvolu ,da kasni, da se sam ,skida i oblaci ,prije utakmice i treninga,da se  ostali ne smiju-cista zavist. Sjetio sam ga se ,jer bi po ovim kriterijima  i da je u Americi ,,bio idealan za buduceg predsednika.

No comments:

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...