Wednesday, November 9, 2016

Ante Markovic

Kaze mi zena sinoc ,nakon rezultata  izbora ovde u Americi : ,Nekako me ,,sramota,,Mene nije al jesam bio u ,,soku,, Isti osjecaj  ,kod mene , pojavio 90. nakon  pobjede nacionalnih partija na izborima kod nas,Sramota me bilo.

Godinu dana pisem o tome ,kako bi i Ameriku mogo zahvatiti   sindrom Ante Markovica ,gdje su svi  deklarativno bili za njega ,a glasali za druge.Isto se  dogodilo  ovde.Radim posao ,,sa ljudima,,desetinama ,stotinama  i desilo mi se mozda 2x u zadnjih 6 mjeseci ,da mi je neko  otvoreno rekao da ce glasati za Trampa.Ostali  hiljade, mozda nisu bili za Hilari ,ali su  bili ,,protiv ,, Trampa. sve dok  nisu glasali.

Ako ima neko ,ko se nebi trebao  cuditi pobjedi Donalda Trampa ,onda smo to ,,mi,,Treba mi vremena ,,da dodjem sebi,,Moram,A jel me ,,sramota,,i to 25 godina.Jest.


7 comments:

Anonymous said...

Ameri su stigli do ... da od dva zla trebaju izabrati manje...
a u njihovom slucaju to je nemoguce. Nego jebo Ameriku, raspali ti po Bosni, bice ti lakse...ccccssssssssssssss!

PS. Hasime, ne ti. Tebi respect, rijetki su koji priznaju da su se zaletjeli!

PSS. Kao ona nepotpisana Rajska, mora I muza potplatiti pusenjem da bi je zapazio.

Hashim said...

Nista Hashim ne priznaje !
A zaletim se sto komentarisem, sto bi reko Marjan - kome ?

Marijan said...

"Treba mi vremena ,,da dodjem sebi"
- E imaš kome i doći!
"Mi" smo se Donaldu davno zavukli i dali mu ulicu... Trampina je ona pored bivše Parkuše i ispred čarapare... Valjda će to uzeti u obzir?

dalibor bilic said...

9. Novembar u najkracem :Svi pametni i seru

Anonymous said...

Sta je djuturumi pecnulo malo samo sto sam vam vasu propalu SFRJ spomenuo? Cole perfektno objasnio sa sladoledom. A ja kontam da opet selim, ovo je katastrofa neizmjernih proporcija, ali kamo dalje? U Urugvaj? Idemo na Gili Travangan prekosutra familijarno, mozda da skontam da se preselim tamo ili u neko slicno mjesto bogu iza ledja, djece radi. Koji blam je ovo bio sinoc, uzas, neopisivo, jebo Seselja kakav je ovo ludjak pobjedio. I ima li fakat i jedne civilizovane drzave u svijetu vise da je normalna? Budale svugdje iste, od Balkana, EU, Australije do Amerike...

nesloga

Anonymous said...

Izvinte molim, a sta to fali Seselju!?

čole said...

Amerika nije tako loša kako se priča! cccccssss....Đeš ba Nesloga sad, kad joj je krenulo!

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...