Sunday, November 6, 2016

Pun mi K....

Najcesce  misljenje koje sam  cuo  zadnjih dana :Nek pobjedi  bilo ko ,samo da se ovo jednom zavrsi,,,,..

Sve negdje do ovih  izbora mislio sam da postoji granica propagandi ,placnoj i neplacenoj ,do koje covjek moze izdrzati  da ne poludi.Mozda i postoji ,ali  se pomjera ,odnosno preko neke tacke ,covjek  poludi ,al nikad dovoljno  da bi prestalo.Sa ovo malo mozga  ,poceo sam sanjat Trampa i Hilari.kako li je tek onim pametnijim.

Sta poslije Utorka,Trebat ce ljudima  2 mjeseca ,pod uslovom da  o nicemu ne razmisljaju da dovedu  sebe u normalno stanje ,da se ,,prociste ,,od svega onoga  sto su im ,,nabili,, u glavu ,da sebe vrate u nivo svijesti  koje podrazumjeva konzumiranje  propagande  do 50 posto kapaciteta  misaonih organa ,ali koje ne ukuljucuje   sve druge  ,recimo ,za  razmnozavanje ,to jest da  niko ne kaze :Da mu je pun  K....  svega.

Pitanje je zapravo  jeli  covjek zrtva medija  ili  dobrovoljano  pristaje  da bude dio ,,igre,,,pa i onaj ,,pasivni,, samo zbog toga  da bi ucestvovao. u shouu.


Namjerno kratko sa punim respektom za vasu Nedelju,Samo da znate da ;Strpljen nikad   nije bio  spasen.


1 comment:

Anonymous said...

I meni!!

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...