Saturday, November 19, 2016

Muskarcina

Dobro je kako je moglo bit.U vremenu kad vise nema politickih ideologija  i kad se ,,svijet,, ujednio u ,,vjerovanju,, i ljubavi , jedino prema parama   ,nekoliko  onih sto je ostalo da  vjeruje u Boga ,mogu posluziti  ,kao  primjer koji potvrdjeje pravilo ,da sve ono sto nas je nekad razdvajalo ,=novac, sad nas spaja  u istoj zelji za njim.

Tek mi jutros ,,doslo iz guzice u glavu,,Jebo te  ,,sta bi bilo da je pobjedila  ,,zena,,Strah me i pomisliti  i to bas danas  na ,,medjunarodni dan muslaraca,,Slicno  se nesto desilo prije 8  godina  kad je na izborima pobjedio ,,crnac,,Ni mjesec  nakon inaguracije ,svvi crnci na   ulice,,Traze  ista ,a naravno i veca prava.E sad da je pobjedila  ,,zena,, imali bi  posve istu situaciju  i sve zene ,koje inace i imaju veca prava ,ali i obaveze ,bi bile na ulici , i one parole ,,Blek lajf meter,,  bi vec u januaru bile ,,Zene lajf meter,,Sigurno bi  zabranile i ovaj ,,Dan muslaraca,, jedini  sto nam je jos preostao ,da se osjecamo  onako ,kako nas je Bog ili priroda  zamislila.

Znaci ,,zene ,,  malo morgen. bar u slijedece 4  godine ,a poslije opet imate sansu ,da ostvarite ono  jedino sto vam je falilo ,da u  svojoj  dominaciji  nad muskarcima ,dodate i  titulu i umjeto ,,Zena kraljica,, napokon  bude ,,Zena kralj,,

 Ipak ima nade,al dok se to ne desi ,ja sam vec iskoristio  ,,pravo svog dana ,da odem  frizeru na ,,trajnu,,  pedikeru na  ,,nokte,,i da sebi kupim par poklona ,a da ne moram na silu  reci da mi se svidjaju i da mi ,,dobro stoje,,

Danas imam  ,,sva prava, I da pisam po daski i da ne iznesem smece  i da obucem poderanu majcu ,kad dolaze gosti  i da ne pokupim ,,mrvice,, iza  sebe ,da budem prava muskarcina ,bas onaka ,kakve ja sam ne znam  i onaka ,kakavi me drugi ne poznaju.

Jedinu rijec koju cu danas koristiti je ,,necu,,Necu nista .odbijam poslusnost  na dan muskaraca  i ,,necu,,Necu i bog.Sutra cu malo ublaziti stavove  pa ono ,,necu,, zamjeniti  sa ,,ne mogu,,al danas ,,necu,, sa tvrdim ,,c,,Ne=Cu,,

Danas je moj i nas dan drage ,,muskarcine ,,Danas im pokazite ,,zube,,Pisajte po daski sa vrata  wca,ostavite praznu flasu od pive na stolu  i to dvije,,,pribor za brijanje  razbacajte po  umivaoniku  a dlakice nemojte saprati  ,,,ugasi cigaru u saksiji sa Orhidejom ,  a sreca da jos ne pobjedise  na izborima za predsjednika ,drzave pa im  ostalo  samo da vladaju ,,Po kuci,, ko  Kraljevi .

P.S. Pazite samo da sa onim ,,necu,, ne pretjerate.Mislim ,moze necu  ,al ono u pola glasa,Zene su vam ko slonovi.Pamte i ono sto se nikad  nije desilo.a ne samo ono sto jest.

Danas je  nas dan  muskarcine.Sretno..Ma malo je rec muskarcine .........

1 comment:

Marijan said...

- Samo mi jedna stvar fali da bih bila deda, kaže jedna baba s mudima!

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...