Friday, November 11, 2016

Alija Amerikanac

Alija je nekad bio nas ,,cojk,,Osto ,,cojk,, ali  vise nije nas  nego Amerikanac.Adresu  ,sto je pocinjala sa ZP =zadnja posta zamjenio  sa ZK- Zip kodom  i skracenicom za drzavu.F.L.

U nastavku donosimo  exkluzivni intervju sa Alijom Amerikancem ,nakon sto smo  saznali da je iskoristio pravo glasa i dao ga Trampu.

,,Gospodine Alija ,Zasto ste glasali za Donalda Trampa ,,

,,Pa vako ti je to jarane bilo.Znas li ti  koliko   ,,mi,, je puta punica bila ovde u posjeti.Ne znas a, Tri puta,Znas li ,ko je to sve platio.Ni to ne znas,Ja,Znas li koliko je to kostalo.A to znas a i znas li koliko je ,,odnijela,, To ja  znam.Valjda.Nemam ja nista protiv ,,zenine rodbine ,,ne daj boze ,al ova moja punica  cim dodje pocne pricat ,kako je mojoj zeni bilo bolje da se udala za Rifeta ,nego za mene.Kaze  eno Rifko otvorio u Prozoru  auto otpad.Ne zna sta ce od para i da se udala za njega ,,nebi ona dzabe  ,,letala,, a i jes ,,dzebe ,kad ja placam,Onda nam dolazio i amidza Zajko sa zenom. ,Znas li ko je i to platio.Znas a ,Ja ,Poslije dolazila i  rodica  Hajra i njeni  iz Svedske.Dobro za nju nisam platio ,al sam dnevno  2x punio frizider.Znas li ti koliko to kosta.Jedu oni Svedjani ko da su iz gladi  pobjegli.

Vako brate ,kad Tramp zabrani dolazak Muslimanima ,da nesto i ustedim a ova moja kad pozeli da ih vidi  ,,bujrum,, Jedna karta a ne 4.Sto joj Rifet nije platio ,kad ne zna sta ce od para ,mislim na punicu.Kazu da ce Tramp zabranit i slanje para ,,dole,,Stiti ,,cojk,, americku ekonomiju.A i jes pravo.Zar nije bolje da pare ostanu ovde meni ,nego da ih dole saljem i kolko god da dobiju malo  im ,a uvijek ista prica ;da je bilo bolje da se udala za Rifeta,sad bi bila ,,kuci,, a ne po bijlom svijetu .,,..,,Zato sam ti ja jarane glaso za Trampa.Da se uvede malo reda u ekonomiju a cuo sam da mi je punac ,onom Rifetu ,posudio pare da otvori auto odpad ,a znas  cije pare  ...To ovde zovu  ,,odliv,, kapitala.E to neda Tramp.Da ja Rifetu otvorim  odpad u Prozoru .Razumijes.,,

Nije intervjue  lako raditi,jos  kad te ,,cojk,, sjebe argumentima,kontam nesto da je bolje ,,sto se nije udala za Rifeta,, jer nebi onda Alija glaso za Trampa.Dzabe.

1 comment:

Hashim said...

Neka bar neko ima opravdan razlog zasto je glasao za Trampa.

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...