Friday, November 4, 2016

Combe

Sto je covjek veca budala ,sve mu je bitnije ko snjim vlada.Zadnji Petak pred izbore.Vec u Srijedu  ...

Nekih kasnih sezdesetih ,skoro preko noci ,osvanu na sarajevskim ulicama  nadimak ,,Combe,,U mojoj 3 ,oni sto su ih do tad zvali  ;Krezo ,Slino ,Mute  postadose Combe ,Elem nejse , gotovo da nije bilo ni jedne mahale  sto nije imala bar jednog Combeta ,nadimak skinut  sa imena i prezimena  diktatora Chada  ,Hisene Habrea   ,koji je bio aktuelan  nekoliko narednih  godina a  poslije iscezo ,a oni sto  su imali ,,cast,, da ga nose ponovo postadose ;Krezo ,Slino ,Mute  i Celo naravno,

Sto sam se sjetio Combeta.Nije svako mogo bit Combe.Moro si biti bas Combe ,da bi te tako zvali,Ako ima neka licnost  kojoj bi ovaj nadimak stajo ko  bogom dat onda je to Donald tramp.Combe od glave do pete.Donald Combe Tramp.

Gledam prenos NBA utakmice iz Bostona,Igraju  Seltik i  Bulsi,Negdje  oko poluvremena igrac  Bostona puca tricu  i padne na parket.promasaj,Sad lezi na parketu i previja se od bolova.Igraci  Chicaga  fataju loptu  i krecu u napad,Neko tog na parketu preskoci neko i zaobidje.Igru niko ne prekida,Lopta kruzi oko  zone i  Chikago daje kos.Onaj i dalje lezi,Sad njegovi imau loptu  i krecu u napad ,srecom neko potura ruku i lopta odlazi u aut.Prekid igre,Jebo NBA ,Nije to sport i kosarka  vec odavno ali jest  stanje koje ce tako ostati ako pobjedi tramp,pardon Combe  i jeste stanje ,koje ako pobjedi nece znati  urediti  Hilari,E to je ona Amerika  u kojoj ima zla 100x vise nego bilo gdje u Svijetu,

O mojim pticama -Florida krejn ,sam vec pisao,Sedamnest godina  se druzimo,Dodje cijelo jato,Oko 5 popodne.Dobiju hranu  i ostanu tu i kad ja odem kuci,Sutra kad dodjem ,ujutro ,nema ih,odlete negdje,provedu  dan ,sve do 5 oko jezera i mocvara,Dolazim juce  i stoji jedan Krejn,Vidim da nesto nije u redu.Odkud on sam tu  i to u 10 izutra,Stoji na jednoj nozi  i kad sam se priblizio vidim   da  mu je druga  krvava  i slomljena,Zovem ,,Si vord,,najveci vodeni park na svijetu koji ima i sluzbu za pomoc.Dolaze ,20 milja ,za  pola sata.Tu pusku nikad nisam vidio.izbacuje mrezu.Kaze mi covjek da ce biti jako glasno,Kad je puklo ko top i mreza oko krejna,Odma su mu mobilsali nogu ,omotali zavojem i objasnili mi da sad ide veterinaru .Kazu bit ce dobro  i da smo ga spasili inace nebi prezivio.Zamolio sam ih  da ga vrate  poslije na  ovo mjesto ,kad ozdravi  a rekao da cu ih danas zvat ,da vidim kako je,Oko 5  dosli  ostali.Njih 11,fali jedan Oporavlja se,E to je ona Amerika u kojoj ima  dobra 100x vise nego bilo gdje u svijetu.

A ko ce  pobjediti u Utorak.Svejedno.Uvijek ce biti i Combe  i Krejn ,Sto je covjek manja budala ima vise sanse da prihvati ono sto ne moze promjeniti,

11 comments:

čole said...

Što ne mogu ove licemjere. Spasio jednog kreina a pojo sto pilećih ćorbi! Ustvari, TO je amerika!

Hashim said...

Ipak bolje to licemjerje nego u Bosni
Uniste prvi komsiluk,ne spase nikoga , a non stop jedu govna

Anonymous said...

Hasime,

ameri unistavaju I svoj a I daljni komsiluk pod izgovorom spasa a ko jede govna, sam zakljuci...

Hashim said...

Izgleda, ja !

dalibor bilic said...

A vidi ,onog,, iz Han Dervente.Halo ,imal prtine

Anonymous said...

Dogovorili se muz i ja da batalimo cigarete i
da je dozvoljena samo jedna nakon seksa.

Nikada redovniji seks nismo imali ?!?

čole said...

Aaaaaa, pušenje poslije sexa, vela havle vela kuvletile?!

dalibor bilic said...

Kad Cole ,,o sexu,, To vam je isto kao kad Gusari sa Kariba ,komentarisu ,skijaske skokove u Garmish parten Kirhenu, I gore.

čole said...

Vezano za sex. Priroda se pobrinula, da oni sa Kariba i oni iz Han Dervente, imaju skoro ista iskustva kao i oni sa Floride, s tom razlikom, što oni sa Floride i ne znaju za sex, samo su za njega čuli iz neprovjerenih izvora.

Marijan said...

Koliko se meni ćini i pušenje spada u sex?

davorl said...

Čombe voli, Čombe pati,Čombe će da skrati.

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...