Sunday, November 20, 2016

Manchester

Malo se jos ko ovde ,,trampira,,Dolazi ,,Blek Frajdej,,dan kad covjek moze  ustedjeti 100 Dolara ,ako porani ,sto je mnogo vaznije od toga ko je predsednik.Cak ni  formiranje nove  Tramp administaracije ne nailazi ,na posebnu paznju .,,Za ministra  propagande izabran ,,Gebels,,Ko  ,Gebels ,Ok.

Subotom i Nedeljom gledam  englesko prvenstvo.Juce  igrali Manchester Citi i kristal Palas mislim,Rezultat  tjesan ,sve  do pred kraj ,kad mancester daje  go i pobjeduje.Dok igraci ,,slave,,  na teren ulijecu i navijaci  ,,gradjana,,  kako zovu ovaj klub.Redari pokusavaju ,sto je u njihovoj moci ,da to sprijece ,Nekog i ufate i vrate ,ali vecinu ne ,koja se lijepi  na ledja   fudbalera koji  se grle .,a onda ,mislio sam da me oci varaju ,ulijece covjek na teren ,da se prikljuci slavlju ,a u rukama nosi  djete staro jedno  dvije godine .Ulazi na teren da se raduje ,prosjecni danasnji ,,homo sapijens,,sa ,,bebom ,, u narucju. ,Sta taj ima u glavi ,sigurno nista al  nije   na vecem  itelektualnom nivou ,od kengura ,koji  svoje djete nosi u prirodnoj  torbi ,bez obzira gdje ide,jer nema izbora.,E to je covjek dana zemaljske kugle.Vrhunac  svega .To je taj prosjecni  ,,gradjanin,, kojeg se pita,Ruzniju scenu  ,dugo nisam vidio na sportskim ,,borilistima,,  koja simbolicno odrazava danasnje opste   stanje svijesti ,na i  ,van terena,  i daje odgovor na pitanje ;Kako je pobjedio Tramp a kako je za ministra propagande izabro  gospodina Gebelsa.,,Kako rekoste da se zove,, gebels ,,Ok ,gebels.Ovo nije  vidjeno ni u onom Rimu ,gdje se zivilo za ,,Hljeb i igre,,i kad je uvijek bilo malo al  dovoljno  i jednog i drugog.Za uzas..


10 comments:

dalibor bilic said...

Dobro je.Zadnjih 6 postova i 8 komentara ili u prosjeku nesto vise od jedan po texstu.Ja sam zadovoljan.Malo je blogova koji sebi to mogu priustiti .Puno je lakse ,,lajkovat,, i komentarisati ,nego ,,odsutiti,,

Marijan said...

Ma tu je sva ta raja samo su vjerovatno nešto nafrnduljeni pa im nije do komentara.
Te tvoje handri Tramp, Micka u AUS pederi i lezbijke, nas ovdje Baki i "kompanija", ove u Kanadi... e ne znam šta njih handri, al' mora da je nešto gadno...

čole said...

Od tih osam komentara, devet je Marijanovih! cccsss

Anonymous said...

U nas Christmas, od novembra pocceo, pa vi zamislite istu muziku 'on and on';

pravi Christmas je trebao biti u oktobru, jer je deseti mjesec (dece-m-bar);

same lazzi svuda,
hundre nas hocces-neccess!

Musski! Izokola!
Njihov je svijet.

Feniks

Anonymous said...

Tu smo, samo jebiga, plivanje, surfanje I ronjenje ima preimuchstvo nad komentarisanjem. Blog se cita religiozno evo sad I sa ostrva Oahu gdje se uvijek fino vratiti nakon familijarnog odmora u izolovanosti jednog malog ostrva gdje se ide velikim pa malim avionom, pa brodicom, pa camcem. Odmorili I napatili djecu, sto zena rece. Ali neka, vrijedilo je. Tamo na tom ostrvu zivi cak I jedan Slovenac instruktor ronjenja koji se, kao sti I treba, stidi Melanome Trump. A od tog indonezijskog arhipelaga gdje je ipak standard od 5 zvjezdica I pored izolovanosti a kokteli neislamski ostri, I zemlje gdje je nekad vrli Barry Soetoro isao u mekteb, bas I nije prijatno doci nazad u krutu realnost gdje se vijore bijele zvjezdice na plavom i crveno bijele pruge na ostrvo ovdje gdje je Barry odrastao, sa pomisli da sad dolazi umjesto njega na vlast onaj ridji mamlaz. Ali predeverao je Mujo i gore, pa necemo kukati I kleti sudbino okrutnu.

nesloga

Micko said...

Ovde bili protesti u znak podrske Trampavom.Hiljade ljudi mu odobravaju program.Popularnost partije,jedna nacija je poraslo za20%.To je partija koja trazi da svi budemo isti,Australci,a kome se ne svidja mars napolje.Prava partija,i uvjek glasam za nju.Zivio trampavi,i zivila jedna nacija.
Nisam ja rasista,nego oni sto jedu moj kruh i rade mi o glavi.
Zapalio izbjeglica iz somalije banku jer nije dobio socijalu.Pa mora li je dobit,a ponudjen da radi.
Ko je mene nudio bilo cim.Niko.Zivio Tramp,i jedna nacija.

Prvog Decembra dolaze herke da beru tresnje.Orkupna cijena vrtoglavih 30$.Janje za razanja kosta 60$.Pa sad ti kontaj.Koliko se ljudi moze najest od janjeta,a kliko od par kila tresanja.To je meni moja borba dala.

Marijane dobro si reko za brazdu.Ne zarasta to bas tako,a lako prokrcit ponova.

Tetka krismons ovde traje od jula,samo da znas.

rajskadjevo said...

Ja se baš ne javljam jer sam zadovoljna pobjedom Trampa pa se bojim da ćete svi navaliti na mene...
Pusa svima.......

dalibor bilic said...

To ti je i jedina ,,sansa,, da neko ,,,navali,, na tebe/

rajskadjevo said...

Ma nemoj..ja ti stalno imam udvarača...tako da si skroz u krivom...evo bila prije par dana na rave party do 5 ujutro i upucavao mi se jedan tridesetgodišnjak haha...još je rekao da je nemoguće da sam rodila dvoje djece...eto.. imam i starijih udvarača...ja ću čitav život biti okružena muškarcima tako mi piše i u natalnoj karti..

Anonymous said...

Cuj, party "rava".Naglasak na prvo a .

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...