Sunday, November 13, 2016

Obicna Tramp Nedelja

A sta sam radio danas.Nista specijalno Malo ,,.ganjo,, nake Muslimane  ,pobjegla mi 2 Mexsikanca.Jebo te ,,sto ja uvijek naletim na ove ,,brze,,

Dobro je ,Ne puca.Juce i danas   su ovde u Orlandu bile demonstracije.Izasli ljudi  na ulice sa transparentima na kojima pise ,,Tramp nije moj predsednik,,Jok nije,Moj je.Stvarno mi nije jasno cemu protesti.Nije Tramp postao predsednik drzavnim udarom ,nego  ga legalno izabrali. demokratskom vecinom.

A medji su sega.Iz svih  raspolozivih topova  na novog predsednika i da covjek  ne zna ko je pobjedio ,sigurno bi  rekao ,,ovaj,, nema sanse ,a da sutra opet  ponove izbore ,ne da bi Tramp opet bio pobjednik ,nego   Hilari nebi osvojila ,ni pola onog sto jeste .Valjda zato    demonstriraju  i to ovi  sto  su se zajebali ,da im se  da sansa  da glasaju za pravog.

Oni sto ne protestvuju  ,kukaju za Sandersom,Danas se o njemu vise govori nego o  ,,zijan,, dami Hilari Klinton.Prije jedno 6 mjeseci napisao sam jedan texst pod  ,naslovom,,  Tramp ante portas ,,koji nije izazvao posebnu paznju ,u ostalom ko i svi drugi, u kojem sam najavio ovo  sto se desilo ,ne zato sto mislim da dobro  znam ,,Ameriku,, nego zato sto je ne znam  ili poznajem samo onaj krug ,nacrtan ispred hokejaskog  gola ,gdje Tramp sigurno  nebi pobjedio ,ali na ledu,hokejaskog terena ,  koji je 100x  veci prostor ,osjecam se  izgubljen ,

A demonstracije.Ma jok ba.Bio jednom i zadnji put u zivotu 92, ispred skupstine,pa nas razvalili ko ,,beba zvecku,, i  bjezo  gore pored hotela  Zagreb ,sve do Skenderije.A znate sta ,Bolje je da ti nekog ganjas ,nego da tebe ganajaju ,Eto ja danas ,da se  uklopim,, ganjo nekoliko Muslimana  i zbrisala mi 2 Mexsikanca.Pored hotela Zagreb.

4 comments:

Anonymous said...

Ja razmisljam da punicu prijavim da je ISIS simpatizerka, pa da dodam da mi je predlagala da djecu sunetim, i da cita saff.ba oa nadam se spengace je na duze vrijeme.

Micko said...

Dje je ba zapelo.Trampavi je dobio na istim obecanjima kao i sto je nas dobio.Svima je dosta,Kine,i narocito invazije muslimana koji hoce da mjenjaju svijet,a ne da se oni mjenjaju.Kazu ljudi ovde da u veselom kuranu pise da onaj koji je dosao u neciju zemlju treba da postuje njene zakone i ponasanje.Ako nije hepi neka ide.Dali je istina ili ne ja stvarno ne znam.Ja radim tako,a nisam citao taj kurhan i necu nikad.Samo budali treba knjiga da ga uci pameti.
Nego sastali se Masoni na celu sa Sorosom da likvidiraju trampavog,zato sto ce izgubit pare od raznih pljacki po svijetu.Mogu cak izazvat gradjanski rat nalik onome u nasoj lijepoj SFRJ.Govorio bi stari Mate u Makarskoj za vrijeme rata:"Stante dico,be mrzimo se mi,nego nan dolazi Amerika.Nece bit isto ni zrno grozdja,ni kumpir,ni pamidora.Bit cemo robovi masona i Rokofelera jeben van gospu.Ja san bija tamo i znaden.Ne ubijte se dico moja jer sve majke isto placu."
Jos ja imam toga,ali drugi put.Moram malo pregledat da nje u Dare zarasla brazda.Neka mi je bog na pomoci.

Marijan said...

@ Mick
Ne boj se ti za Darinu brazdu, neće ta nikada zarasti, postojana je ona... samo je treba redovno održavati!

Kevrin potok said...

Kao prvo, malo je neslano nazivati svetu knjigu "veseli" Kur'an.
Drugo, budale koje nikad ne čitaju knjige bi trebalo da su zadnji koji daju komentare o religiji. Trebalo bi da se zabrinu za potomstvo, jer je to vjerovatno genetski, pa bi im djeca ili unuci mogli slabo učiti.
Treće, svi koji misle da je džihad u svojoj biti agresivan, a ne odbrambeni postupak trebalo bi, ako ne da počnu čitati knjige, da barem počnu slušati one koji čitaju knjige.

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...