Saturday, January 7, 2017

Depresija

Sto  se mene tice i da ukinu Januar i da poslije Nove godine ,bude Februar,nema nikakvih problema.i nebi onda bilo januarske depresije ,a februarska se lakse podnosi. Inace lijek za depresiju je ,sto rece jedan moj jaran ,dvije case vina i ako ,,ne radi,, dodas jos jednu.ili po potrebi.

Lako se vama ,,depresirati,, razmazio vas Decembar ,al ja kad god se sjetim ,da dolazi 20, Janurar ,dan kad ce Donald Tramp postati i zvanicno americki predsednik ,zaboli me stomak ,ufati vrtoglavica  i svi oni simptomi ,inace karakteristicni  za ono sto zovu ,,muka,,

Sleglo se polako  sve ili skoro sve  nakon izbora.Jos se samo poneko ,,trza,,  na  Ruski rulet  i sve te price  kako su  ,,kachuse,,,,  izabrale americkog predsednika.Za mene i dalje  nije pobjedio Tramp ,nego izgubila Hilari  i da su Demokrati imali i malo sluha ,a nisu ,Sanders je bio   ,dobitna kombinacija.

Ok ,osjecam se ,po ko zna koji put ,politicki  posrano ,popisano ,jer po ko zna koji put ,moram zivjeti sa predsednikom ,koji ,,nije moj,,Demokratski K,,,, a ne demokratska vecina.Sloboda i demokratija se ne ogledaju u  ,,diktaturi ,,vecine,,nego u slobodi  pojedinca ,sto znaci ,zasto bi ja trebao ,,priznati,, predsednika za kojeg nisam glasao ,odnosno prihvatiti ,,teror,, vecine ,koja je za njega glasala ,sto moze biti i u  jednom glasu ,,viska,,ili  cak  kao ovde u Americi ,zbog elektorijala ,da ,,manjina ,, izabere predsednika.Nesto ,,smrdi,, u toj  ,,slobodi,, i sve dok pojedinac a ne grupa,ne bude ,osnova za mjerila demokratije ,desavat ce se ovo poput  Trampa ,koji ce sebi uzet za pravo ,a nema ga ,da odlucuje i u moje ime i u ime onih  sto su bili protiv njega,a to sto on odluci ,ja moram postovati ,mada se s tim ne slazem.Ili ,,,,,,e to sad spada u domen onoga  ;Ko te jebe ,,

Ako ste se ikad pitali  zasto je bas 20 Januar ,izabran za inaguraciju ,odgovor je : Da se uklopi  u opstu  depresiju ,koja se ,ko sto rece moj jaran ,moze izlijeciti  sa dvije case vina ili po potrebi ,ali bez Trampa ,a sa njim  ni  dnevni litar viskija ,nije dovoljan.On je nesto poput ,,bijelog misa ,,  u fazi halucinacije.

3 comments:

Marijan said...

Ihhhh, to ti je jako ("Ok ,osjecam se ,po ko zna koji put ,politicki posrano ,popisano ,jer po ko zna koji put ,moram zivjeti sa predsednikom, koji ,,nije moj,,)... pa ja se tako osjećam već dvajest godina i to X 3... imamo i mi ovdje puno nekih Rusa pa nam ih biraju!
Ćuuuuj Rusi?

Anonymous said...

20 Januar - ccak se i najmladji americcki predsjednik zakleo na Bibliju 20. Januara 1961.

Nije drzzavni praznik, ali mnogi nece raditi tog dana, a tacno u podne, izabrani predsjednik postaje zvanicni predsjednik.
Ovdje imate visse zanimljivosti oko tog dana:
http://www.americkiizbori2016.rs/proces-inauguracije/

Nema razloga za depresiju, sanjajte Melaniju.

Feniks

Anonymous said...

Haj ba, prvo skocite pa recite hop. Bolje i on nego krvava Hilary za koju se zna da na dusi nosi zivote stotina civila, ili onaj popisanko Bernie kojeg je strah istrajat do kraja pa izradio svoju raju i vikao da glasaju za onu kretenusu. Svakome je onako kako si sam pristavi.

-sjeveroistocnjak

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...