Tuesday, January 31, 2017

Tifa

Bilo mi ,,drago,, kad sam otiso iz Sarajeva ,a bilo mi isto drago  sto je Tifa osto.

Citam danas da je Mladen Vopjicic -Tifa ,jedan od posljednjih  Mohikanaca ,sto su ih zvali ,,prava sarajevska raja ,, preselio iz Sarajeva u Beograd.Neka je  ima pravo ,covjek da ide tamo gdje  misli da ce mu biti bolje ,a to sto je izabrao Beograd je vjerovatno  samo sticaj okolnosti ,sto nije mogao dobiti Los Angelos.Sustina  nije u tome gdje je Tifa otisao ,nego ,da je otisao iz Sarajeva.

O Dugmetu    i danas mislim  da je ,,uradilo veliku stvar ,,na polju muzike na onim ,,malim prostorima.Bez obzira na sve zasluge Gorana Bregovica ,za mene je  sinonim  ,,ipak Zeljko Bebek ,jer mi  ,,dugme,, moze proc bez Bregovica ,al tesko bez Bbeka.Nije to nista  cudno.Primjera radi  Rolingstonsi  su imali i vece umjetnike od Djegera  u svom sastavu ,al nista nebi bili bez njega.

Onda je otiso Bebek  a doso Tifa ko zamjena.Razlika izmedju ove dvojce  je bila i u kvalitetu ,,glasa ,, i u imidzu , ali  vise ih je djelilo  to  da je Tifa doso iz  raje a Zeljko iz haustora ,sto je izmedju ostalog uticalo  da Tifu prihvate ,kao  dostojnu zamjenu ,, i da ga ne porede sa Bebekom. sto je za Sarajevo kompliment.Poslje je i Tifa otiso ,napustio Dugme iz ,,tehnickih ,,razloga ,al osto  u ratu u Sarajevu.

Nisam veliki pristalica podjele na one ,,sto su bili,, i one  sto nisu ,ali ne mogu reci da mi nije bilo drago  vdjeti dok  ,,roka,,, na ,,Titovoj,, Davora popovica ili Tifu  ,kako  bjeze i trce,da ih snajper  nebi skino,Nije to ono  ,,ko ih jebe,, najcesce spopminjani sarajevski ,nego ,onaj pripadnosti i u dobru i zlu nekom odredjenom mjestu u ovom slucaju gradu  u kojem su rodjeni i koji im je dao sve .Neka vrsta zahvalnosti.To sto taj grad nije znao to da cijeni je druga prica.

Onda sam zaboravio na Tifu.Tek neki  clanak  novinama  i poneka pjesma na You Tubu ,me  podsjetila na njaga.Cak i to da je imao problema ,u ostalom i sam sam ih imao ,u ratu ,zbog imena i prezimena ,nisam   smatrao nicim strasnim i ako ima nesto po cemu sam zapamtio Tifu iz rata ,onda je to onaj kamion ,na kojem Tifa pjeva ,,Ponesi zastavu ,, jednu od najljepsih pjesama rata .

Danas citam da se Tifa preselio u Beograd,Proso me  osjecaj ,da mi je drago ,sto vise nisam u Sarajevu ,al isto drago  sto jos ,,neko,, ima,Danas mi drago sto je Tifa otiso  i neka je  ima pravo da sebi  nadje  bolje  i njegov odlazak ne treba gledatii u sklopu mjesta  gdje  je otiso ,nego  odakle i zasto.,a to sto je Beograd ,je samo razlog ,sto nije mogo u New York.,,Ponekad mrak i ja ,pricamo do svitanja ,u njima slike mladosti ,,u niima bude se gromovi,,,..................a tuga uvijek,bas uvijek, otkljuca vrata sjecanja/Kuc ,kuc

5 comments:

Anonymous said...

Jednom u ratu sam sjedio s nekom rajom kad on dodje sav napusen...pa kad kazu nije bilo gudre u ratu, sjede s nama i isprica kako je dobio nadimak zato sto ga je dedo masinovodja kao malca stavio na masinu/lokomotivu I on ponavljao tifa tifa, I tako mu ostao nadimak. A i da mu je buraz ostao na Grbavici, a on pjevao onu pjesmun koji paradox... Samo sta ce i u BG? S prebijenog magarca na malo veceg I jaceg, ali razlika skoro nikakva, a do konja jos ihihi ima.

nesloga

Anonymous said...

Pbrijao glavu da ga neko u Beogradu ne prepozna i ne izlema zbog pjesme.

Anonymous said...

Sto rece Zuko Dzumhur rahmatli: "Najduzi put na svijetu je od dupeta do glave".

dalibor bilic said...

....a nikad stic

Home said...

Ili
"Kad umres, ti ne znas da si umro i nije ti tesko. Tesko je drugima. Tako je i kad si glup."-Zoran Radmilovic

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...