Sunday, January 1, 2017

Prvi Januar ,dopodne

,,Sve u svoje vrijeme,,Da mi je neko prije ,,par,, godina trazio da mu objasnim  sta znaci ,,ovo,, ne samo da nebi znao ,nego nebi imo ni ,,vremena,,dok sam danas posve  svijestan ,punog znacenja ,ove izreke i da sam postao njen sastavni  dio i onaj na ,,koga se odnosi,,

I danas  volim docek Nove  godine ,al ga nastojim prilagoditi ,,situaciji,,sto znaci da nikad nisam bas bio pristalica ,,veselja,, po kalendaru ,ali se jos uvijek mogu uklopiti ,bar u atmosveru.

Mozda mi neko i zamjeri ,sto nisam vise za kucne zabave i tri hiljade puta opjevane pjesme ,gdje se u novogodisnjoj noci osjecam isto ko da sam tu bio i prije 5 godina .Atmosvera ista a sve drugo se promjenilo.

Zadnjih nekoliko godina ,zahvaljujuci ,klimi ovde na Floridi ,novu godinu docekam na ,,otvorenom,,sinoc je u ponoc bilo 22 stepena celziusa,sto je bas prava  temparatura ,,za ono  ,,sve u svoje vrijeme,,uz koju ide i hladna piva i viski bez leda sa istim efektom,,,Raja,, se vremenom kristalizira.Ides sa onim ,sto slicno osjecaju.da nebi u neko doba doso u sitaciju ,da neko pocne ,,start,, kako bi bilo bolje ,da smo negdje drugo.

Volim Univerzal studio i bez Nove godine ,al taj zabavni park ,ovde u Orlandu ,posebno za ,,najludju noc,,postane  stvarno ,,caroban,,i ne samo sto se tice  dekoracije nego i prostor  gdje nikome nije ,,tjesno,,i gdje svak moze nac dio ,,svoje bajke,,

Hotel  Portofino,, je savrsena kopioja  istoimenog talijanskog grada i luke u njoj,gdje na ,,ulice,, iznesu stolove ,jelo i pice ,uz naravno muziku,sto izgleda stvarno lijepo,ko neki drugi  ,,svijet,,je idealno mjesto za ,,docek,,za sve one ,,sve u svoje vrijeme,,da si prisutan  ,da uzivas i da ucestvujes ,po zelji i mogucnostima.i gdje je muzika svedena  na nivo  ,,da je komunikacija sa covjekom sa druge strane stola moguca.a da ne bude samo pjesma.

Za one nesto mladje ,,Siti  vok,,  ima jako kvalitetan razglas ,gdje posebno ,covjek mojih  godina moze uzivati u ,,basu,,od kojeg  gace sa nesto slabijim ,,uckurom,, padnu do koljena.

U restoranu ,,Har rock,, smo vec ,,stari, Sto preko ,,stele,, dobijamo ,,za sat vremena.Hrana novogodisnja,solidna,Onda 12 sati i vatrometi ,Cestitke i zelje ,,,Da bude ,,,, e sad ,da bude ,,sve u svoje vrijeme,,

A kako mi je bilo.Lijepo.Nista nisam ,, moro,,Dobio sam ono ,sto sam i ocekivao,Izabro i mjesto i raju  i kolicinu pica.sto mogu ,,podnijeti,,To vam je ono za sta se nekad govorilo ,,sve u svoje vrijeme,,gdje  ,,sve,, podrazumjeva   tebe ,i one oko tebe ,sto ucestvuju u vremenu.

Falili mi  jutros skokovi iz Garmisha ,becki novogodisnji i mamurluk,Ne bas, Sve ima  ,,svoje vrijeme,,

No comments:

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...