Saturday, January 21, 2017

Juce jos

Vruce brate.Juce skoro 30 ,a i danas ce bit tu negdje.Da je mozda  5 stepeni manje ili svih 10.Sto ti je  covjek.Nikad zadovoljan.Ni onaj pod  plus 30 ni onaj na minus deset.A inaguracija.Jest lijepo je bilo.Svi kazu Melanija ,,razvalila,,Ista Jeki Kenedi .Kako samo hoda  u onom plavom kompletu,Sto ti je sudbina .Od ulice  Borisa Kidrica u Sevnicama do Pensilvanija avenije u Washingtonu.Dug je to put.A onda .Valcer .Nikad  vise ,,plavusa,, na jednom mjestu nisam vidio  ,nego sinoc.Sve sa ,,odlikasima,,

Ode i Obama i zena u njega ,ko da ih nikad nije ni bilo.Pokupili  kofere i razgulili.Razmisljo sam jel bilo sexsa zadnje vece.Ono ,,Hajmo jos jednom u Bijeloj kuci,,Za Trampa garantujem da je bilo.Ko moze odoliti  da nema sex pa i sa vlastitom zenom ,  cim se  raskomoti u ,,ovalnom ofisu,,,,Melanija  pozuri ,Prihajam prihajem,Zegrem ,zegrem,,,Am pak ,,,,,,nema tu nikakav an pak ,tako je kako je .

Za trampov  prvi redsednicki govor ,kazu da je  najradikalniji u istoriji.Obeco je ,,uzeti,, vlast grupici iz Washingtona i  tu istu ,vratiti ,,americkom narodu,,Nekako se posloije ovoga bolje osjecam.Vratice mi ono ,sto nikad nisam ni imao ni dao..Evo neko zvoni na vratima.Ma niko ,Neka budala  dosla  i kaze da ga salje predsednik da mi vrati vlast.Ocero sam ga,Dobro je i proso.Mogo sam ,,cuku ,, napucat na njega.Cuj da mi ,,vrati,, vlast.Jebo te vlast.To ti je isto kao da ti je neko  donio  hiljadu  Dolara da ti vrati ,a ti mu ih nikad nisi posudio.

Inace ,,vala,, nista  novo.Vrucina ,Am pak,

2 comments:

Davor said...

Zegrem se pise odvojeno

dalibor bilic said...

ok nisam znao jel Zeg rem

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...