Wednesday, January 25, 2017

,,Milka,,

Dobro ste se zajebali ,ako mislite da se ,Svijet vrti oko Trampa ,,sto nije tacno .Prava istina je da se Tramp vrti oko  svijeta,,

Dok cekamo novi genijalni  ,,potez,, americkog predsednika ,pa da reagujemo ko svi pametni ljudi=Seremo , ili da aplaudiramo ko ucesnici ,desavaju se  i druge stvari.Eto recimo  u Bosni ,distrikt Brcko,Tamo je policija  oduzela 4 hiljade  cokoladica Milka ,odnosno sprijecila njihovu zloupotrebu,sto bi budzet ,zbog izbjegavanja placanja poreza ,moglo kostati   svih 100 Maraka,Dobro ,nije nesto ,al ako ovih 4 hiljade  ,,Milki,, pretvorrite u tezinu ,to je 100 kila  cokolade  ili ko jedna  debela ,,Milka,,A opet vam ne valja ,Sta kazete ,Ni  tona kokaina vise nije vijest ,a ne debela ,,Milka,,Dok ,,normalan,, i ,,posten,, svijet ,,valja  drogu ,u Bosni  cokolade,Svasta.

Nikad vam ugoditi.Da probam sa ovim.U Sarajevu ce se ,dok se malo ,,proljepota,,, organizovati humanitarna akcija  ,,trcanja u ,,gacama,,Naravno novim.Kako ono nedavno rekose.Dok sam bio mlad  cuvo sam nove gace za ,,daj boze,, Sad kad sam ostario ,,Za nedaj boze,,Eto ima i trece ,,Za humanitarnu akciju,,

Sad vam je valjda jasno  da se desavaju i druge stvari osim ,,narandjastog trampa ,,Zivot nije stao.Pojavi se i koji ,,limun,,Milka i  gace.i  .da problem nije Tramp ,nego njegova mjerila vrijednosti po kojima ,,debela Milka ,, ima 50 kila.

2 comments:

Home said...

A ja mislio Milka Planinc!

Anonymous said...

Ti si Milka moja, moja,
Ti si Milka moja, moja,
ja sam tvoooooojjjjjjj

Milka biznis, bez poreza, je veoma rasiren u BiH, mlade Milke za Dubai, a stare koke Milke na domace trziste.

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...