Sunday, January 15, 2017

Hana

Ja sam jednom ,davno je to doduse bilo ,imao ,svih 6 komentara na postu,odnosno ako ne racunam  jedan svoj ,pet komentara,Ok,Znate li vi sta je 800 komentara na jednu ,,pricu,,,od kojih 750 spada u onaj domen ,za koji  se kaze  ,da ga je tesko razumjeti ,ako se ne identifikujes ,do te mjere ,da ono sto procitas ,kasnije ne iskoristis ,kao izduvni  ventil za sve   negativno ,sto ti se desilo u zivotu  i nakupljenu mrznju ne istreses  u vidu komentara,

Zena se zove Hana Hadziavdagic.Ja za nju nikad nisam cuo ,dok nisam procitao  intervju ,kojeg je dala za  stranicu ,,Klix , ba,, u kojem ona  ,koja za sebe kaze da se najbolje snalazi u ulozi novinara ,govori  o sebi ,svojoj karijeri  i zivotu u Sarajevu i  nastavku u Zagrebu ,ali i o Arapima  ,koji dolaze da zive  u Sarajevu ,odnosno ima jedno vidjenje ,sa kojim se covjek moze ,ali i ne mora sloziti ,  gdje  citatelj ima mogucnost ,da procita cijeli texst ,da odustane nakon pola ,da  komentarise ili ne .

Ovo nije prica o Hani nego o onih 800 ljudi ,koji su  valjda ,, iritirani  haninom  ,,istinom,, pozurili da dodaju i svoju ,sto nebi  apsolutno bilo tragicno ,da se ne radi  o ,,govoru mrznje ,koji inace nije  rijedak na  ovoj i slicnim stranicama ,ali koji prelazi  sve granice  dobrog ukusa  i ciji rezultat produbljuje ,,jaz,, istine o kojoj je Hana  govorila i one ,,sto istinu brane,,  

Ako imate vremena ,procitajte intervju ,a komentare morate obavezno ,dok vas ne  ufati  ,,muka ,,ne zato da  bi saznali  nesto novo ,,,sto je otkrila hana,,  ko eto mi  to nismo znali ,nego kao klasicni primjer ,da  naslov pola kaze ,,Sarajevo mi osim uvrede nista nije dalo ,,sto je njeno pravo da tako misli i kaze ,a sto ne daje isto pravo 800. ljudi ,da na ,,laz,, reaguju na ovaj nacin ,kako jesu.Sarajevo se ne brani tako ,

Ja sam na jedan svoj texst , davno je to bilo ,imao  5 komentara ,Falilo mi jos samo  755 ,da dobijem potvrdu onoga o cemu je  Hana govorila ,a ovih 8oo,ispod , se samo podpisalo,

5 comments:

Anonymous said...

Dobar dan,
Proccitala sam i razoccarana sam; mogu vam recci da je Administrator kriv ssto je dopustio tako ruzzne komentare.

Koja majka i otac oformisse takve komentatore?

Feniks

Anonymous said...

Hanu igrom slucaja znam preko moje jaranice iz iste struke, koja je jos poznatija od Hane, a koja je ovdje u LA veci dio vremena. Hana joj je dolazila par puta u posjetu zadnjih godina, I nije losa cura uopste, rekao bih na svom mjestu. A ti komentatori su ogledalo tipicne sarajevske zavidne mase kojoj nikad niko ko postane poznat ili para nekih napravi nece biti po volji, a ako im usput bocne u njihovu mocvaru I malo spomene koliko su zaostali za svijetom, postane drzavni neprijatelj. Naci ce se uvijek nesto. Ovi komentari ko je I kad guzio ili kakva joj je faca nisu ni izbliza teski kao sto bi bili da im je rekla da ima milion na kontu ili da direktno jebe mater Aliji, mada spominjuci Arape ona diskretno smjesta Bakiru. Kevrin, zar nije bRezobrazna?

Kad sam se opario '99 ja kreten potrcim pa kupim starom novu skodu, podijelim hiljade dolara I kunti I panti pa dodje se do toga da se brojevi moraju mjenjati I email adrese, a sad I moram inkognito u Buca Potok dolaziti. Jebo Sarajevo, septicka jama. Upravo pogledah film "a perfect day" sa Beniciom Del Torom, moj jaro Fedja Stukan sporednu ulogu glumio. Puno govori kakva smo stoka na Balkanu, mada su ga Spanci snimili.

nesloga

Marijan said...

Za Hanu sam prvi put ćuo kada je ućestvovala na nekom rijalitiju prije... ne mogu se tačno sjetiti, možda prije 7-8 godina ili ćak i više, ne znam taćno... Sjećam se, mama joj je obećala da će joj "povećati" sise kada se šou završi. Šta bi od toga pojma nemam, a nemam pojma ni šta bi sa njezinim sisama!

Kevrin potok said...

Daleko joj lijepa kuća od šehera, i njoj i takvim kao Nesloga ili Micko, koji su jedan te isti tip koji ovdje maslaju godinama, a ako nisu jedan isti tip ko jaje jajetu su nalik. Hana veli kako joj je Sarajevo malo i zaostalo, a s Kobilje Glave je, pa bi trebala na KCUS provjeriti da li je i njoj glava stvarno ljudska, ili je gen mutirao pa je i glava postala kobilja po predjelu odakle je.

Anonymous said...

imas prvi(komentar) jos ti fali samo 754...

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...