Wednesday, January 18, 2017

Sarajevska

Zvao me juce  ,iz Tampe , moj jaran ,Meho Mekinro.Pita me ;Jesam li cuo da je umro ,,Todor,,

U Sarajevu se nikad nije znalo ko je najpametniji ,ali uvijek jest ko je najaci,Sta je u sarajevskom ,,zargonu,, znacilo  ,, najaci,,Znam sta nije.Nije to   ,neki dizac tegova ,  bokser ili karatista ,koji su snagu pokazivali  na sportskim poljima i pobjedzivali , ,nego onaj sto se dokazao ,na ulici ,odnosno onaj ,sto je nekad davno  ,,prebio,, do tad najaceg  i sto mu nije bilo mrsko ,to  stalno dokazivati ,medu onima ,koji su  dokaz i trazili .Nije veliki spisak ljudi  o kojima se  govorilo da su  najaci  i u glavnom  su jedna ili dvije generacije  odrastale ,uz nekoliko njih  i uz obaveznu pricu ,kaka je to marisana bila ,kad je  osvajo ili branio titulu  sa jos obaveznijim  dodatcima  maste ,kako je to sve i  izgledalo.

Mi obicni  ,smo ostajali postedjeni jer se  zivjelo  u  vremenu  u kojem ,ako belaja ne trazis neceg ga ni  dobiti,sto se postovalo ,a sto je podrazumjevalo , da ovi ,,najaci,, svoju snagu nisu dokazivali  na nivou koji im nije bo ravan.

Zanimljivo je takodje da se nije radilo tu o kriminalcima ,pa je malo ovih jakih  imalo i problema sa milicijom ,koja jest znala i  imala razumjevanja za titulu ,ali sve izvan toga ,bilo je i izvan zakona.

U masi prica o tome ,,kako je nekad bilo,,i ovo sjecanje  na ,,najaceg,,je samo dokaz  kako sve i prolazi  i da se jos samo poneko ,uglavnom ,iz daleka sjeti ,ko je to i bio ,a  da se danas vjerovatno i ne zna ,ko nosi titulu,jer je ono bilo doba   u kome je ,,postovanje,, prema ,,duhu,, grada  bilo i sastavni dio  njegovog  folklora u koje su spadali i najaci,, i sto je  ostavljalo mogucnost da se  vjeruje ili da se  provjeri.

A ko je stvarno bio najaci je tesko pitanje ,nesto poput onog ,da u Americi traze odgovor ,ko je bio ,,najbrzi,,Bila su to ipak dobra vremena,naivna.Poslije ,,jakih,, dosli su ,,pametni, otisle budale ,,a razlika medju njima je  ,sto su ovi prvi imali pokrice , ovi drugi nisu a trecima ostalo da se sjecaju, i na jedne i na druge.

Kako je sve to cudno,Eto ja  pojma nemam ,ko je trenutno  najaci covjek  u Orlandu.ni ko je najpametniji ,al da budala, ovakih ko ja ,,  iz Sarajeva ima sirom svijeta ,znam dobro ko i vi.

Zvao me juce moj jaran Meho Mekinro .......

5 comments:

Marijan said...

Zvao me juče moj jaran Kemica... kaže, nešto mu kokoši kašlju...

Hashim said...

... i krmad rokcu ...

Anonymous said...

Koji je Todor umro, stariji, ili onaj dzudista mladji(Novica)?

nesloga

Anonymous said...

zvala me juce koka iz potoka

Meho said...

Nesloga,
Stariji je umro .

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...